تور مشهد هتل الماس

دوشنبه 31 خرداد 1400
14:46
نامی گشت

هتل الماس مشهد در سال 1392 افتتاح گردید و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. اگر مسافر تور مشهد هتل الماس هستید مهم است بدانید که این مجموعه اقامتی پرطرفدار درست در مجاورت بارگاه ملكوتی حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) در خیابان امام رضا جای گرفته است.

هتل 4 ستاره الماس با انواع اتاق ‌ها و دارای مجهزترين و مدرن ‌ترين امكانات رفاهی و آسايشی با طراحی و معماری مدرن و زیبا، توانسته میزبانی فوق العاده عالی برای مسافران تور مسافرتی مشهد باشد.

از دیگر ویژگی ‌های این مجموعه می ‌توان نزدیکی به بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور بدون نیاز به وسیله نقلیه، با زمانی بسیار کوتاه را اشاره کرد و بهترین جاذبه هتل الماس مشهد فاصله کوتاه آن تا حرم است که این هتل را برای کسانی که ترجیح میدهند در هر ساعت از شبانه روز به حرم برود، گزینه بسیار خوبی می کند و علاوه بر نزدیکی به حرم هتل الماس به جاذبه های مطرحی همچون: موزه نادرشاه افشار، کاروانسرای عباسقلی میرزا، موزه مرکزی آستان قدس رضوی، قدیمی ترین بازار فرش مشهد و ... دسترسی آسانی دارد.

تور مشهد هتل الماس


قابل توجه شما اینکه هتل الماس 1 مشهد دارای 163 واحد اقامتی در چیدمان‌ های گوناگون و جذاب از قبیل اتاق های یک تا چهار تخته و سوئیت های رویال و کانکت چهارنفره تعبیه شده است که اتاق ها و سوئیت ها همگی بسیار جذاب و مجهز هستند و دارای دکوراسیون منحصر به فردی میباشند. اتاق های سینگل 24 مترمربع، اتاق‌ های دوتخته توئین و دبل 25 متر، اتاق‌ های سه تخته (سه تخت سینگل مجزا) 30 متر دارند.

در سوئیت های یک خوابه میتونانید از فضای 52 متر مربعی لذت برده و اگر به دنبال اقامتی مجلل تر و بهتر هستید، سوئیت رویال را انتخاب کنید که با فضای 37 متری از بزرگترین سوئیت ‌های هتل الماس یک مشهد محسوب می شود.

در ضمن برخی خانواده ‌ها ترجیح میدهند که به شکل گروهی اقامت کنند بنابراین می ‌توانند اتاق های دبل که قابلیت اتصال به اتاق مجاور خود را دارند و آن را با نام اتاق های کانکت می ‌شناسیم را رزرو نمایند که شرایط رفت و آمد را برای آنان به راحتی فراهم شده است.

اتاق های کانکت هتل الماس 1 مشهد با 44 متر مربع مساحت به شکل چهار و پنج تخته چیدمان شده ‌اند و در ادامه اینکه یکی از شگفت انگیزترین سوئیت های هتل الماس مشهد مربوط به سوئیت فیستاست که با تاجی از پرده بر روی تخت مزین شده و به زیبایی طراحی شده و این سوئیت رویایی، مناسب مسافرانی است که قصد دارند.

ماه عسل شان را در اینجا بگذرانند و در صورت درخواست، هتل برایشان تزئینات گل ‌آرایی هم انجام می دهد. در آخر توجه داشته باشید که اتاق‌ های طبقه دوم همگی دارای بالکن هستند و افراد سیگاری می ‌توانند این اتاق‌ها را انتخاب کنند.


قیمت اتاق هتل الماس

قیمت تور مشهد هتل الماس


در ابتدا مهم است بدانید که در حالت کلی عوامل مختلفی بر قیمت تور مسافرتی مشهد تاثیرگذار است، از جمله این عوامل می توان به زمان سفر، نوع هتل (3، 4 یا 5 ستاره)، تعداد روزهای اقامت در مشهد، انتخاب شرکت هواپیمایی، خدمات و امکانات تور و... اشاره نمود.

همچنین قیمت تور مشهد هتل الماس 1 بسته به خدمات تور مشهد و مدت اقامتتان، کاملا متفاوت ارائه می شود و شما مسافران عزیز این امکان را دارید که بهترین قیمت هتل های مشهد، تور لحظه آخری مشهد و تور ارزان مشهد را بصورت روزانه از سایت مجموعه مسافرتی نامی گشت تهیه نمایید.

در ادامه لازم به ذکر است که هزینه یک شب اقامت در هتل الماس یک بستگی به نوع اتاق و امکانات انتخابی، تعداد نفرات، زمان رزرو و مدت زمان اقامت شما دارد؛ شما در وب سایت نامی گشت می ‌توانید اتاق ‌های مختلف این هتل را از قیمت 315.000 تا 1,640,000 تومان رزرو نمایید و اینکه برای انتخاب بهتر کافی است قیمت اتاق ها را باهم مقایسه کنید و امکانات مدنظرتان را انتخاب نمایید.


قیمت تور مشهد هتل الماس


قیمت اتاق های هتل الماس مشهد

هتل در مجموع 163 واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت را در خود جای داده است که تمامی ‌این اتاق های الماس یک از امکانات کامل رفاهی برخوردار هستند. برای مثال همگی به سیستم تهویه ‌مطبوع مجهز هستند. اینترنت هم در همه اتاق ‌ها در دسترس بوده و اگر اشیای گران قیمت همراه خود دارید می ‌توانید آن‌ ها را در صندوق ‌امانات الکترونیکی اتاق بگذارید.

همچنین وجود تلویزیون، میز آرایش و مطالعه، یخچال، مینی ‌بار و حمام هم از دیگر امکانات موجود در همه واحدهای اقامتی این هتل است. در ادامه اگر مسافر تور مشهد هتل الماس یک هستید لازم دونستیم که قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی را بشما بیاوریم تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما توجه داشته باشید که این قیمت ها حدودی است و نرخ هتل ها روزانه براساس نوسانات قیمتی در حال تغییرات می باشد. در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید.


  • اتاق یک تخته : 315,000 تومان
  • اتاق دوتخته دبل : 390,000 تومان
  • اتاق دوتخته توئین : 390,000 تومان
  • اتاق دوتخته هافبرد : 579,000 تومان
  • سوئیت فیستا : 610,000 تومان
  • اتاق دوتخته دبل فولبرد : 670,000 تومان
  • اتاق دوتخته توئین فولبرد : 670,000 تومان
  • سوئیت فیستا فولبرد : 920,000 تومان
  • اتاق سه تخته : 500,000 تومان
  • سوئیت سه نفره رویال : 730,000 تومان
  • اتاق سه تخته هافبرد : 990,000 تومان
  • اتاق چهارتخته : 600,000 تومان
  • سوئیت یک خوابه چهارنفره : 680,000 تومان
  • اتاق کانکت چهارنفره : 760,000 تومان
  • سوئیت یک خوابه چهار نفره فولبرد : 1,310,000 تومان
  • اتاق چهارتخته فولبرد : 1,310,000 تومان
  • اتاق کانکت پنج نفره : 870,000 تومان
  • اتاق کانکت پنج نفره فولبرد : 1,640,000 تومان


اتاق های هتل الماس


امکانات و خدمات هتل الماس

هتل الماس امکانات جانبی متنوع و مناسبی برای میهمانان فراهم کرده است تا سفری به یادماندنی را برای خود رقم بزنید. این هتل در 9 طبقه دارای لوکس ترین سوئیت ها، آپارتمان های یک خوابه، اتاق های رویال، وی آی پی، مشرف به حرم با کلیه امکانات رفاهی روز دنیا می باشد.

همچنین هتل الماس یک با موقعیت مکانی بسیار عالی دسترسی میهمانان خود به راه آهن، فرودگاه، بازارهای شهر و جاذبه های توریستی و تفریحی مشهد چون آرامگاه نادری، گنبد خشتی و بست های حرم مطهر را آسان کرده است.

ضمنا از خدمات متنوع و امکانات رفاهی این هتل می توان به لابی شگفت انگیز، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی همراه با آلاچیق، پارک کودکان، سالن ماساژ ویژه بانوان و آقایان، سالن کنفرانس، رستوران چشم انداز مشرف به حرم مطهر امام رضا، فست فود، اینترنت وایرلس، بیزینس سنتر، خشکشویی، پارکینگ شبانه روزی، استقبال فرودگاهی و فروشگاه های متنوع اشاره کرد.

در ادامه رستوران هتل الماس 1 در محیطی آرام و بسیار مدرن و شیک بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی را برای میهمانان سرو می‌ کند و امکان سرو غذاها در این رستوران به صورت بوفه می باشد و از دیگر امکانات رفاهی هتل الماس مشهد می توان به کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت بی سیم داخل لابی و اتاق ها، صندوق امانات، پاور سوئیچ و پارک بازی کودکان اشاره نمود و همچنین مینی بار، سونا و جکوزی برای علاقه مندان در این هتل تعبیه شده است.

در آخر هتل الماس دارای استاندارد ویژه معلولین با امکاناتی اعم از رمپ، ویلچر و اتاق مخصوص آماده خدمت رسانی به معلولین گرامی بوده که این رستوران بسیار زیبا و مدرن مناسب برای همایش ها، ضیافت‌ ها و جشن های شما مسافران تور مشهد هتل الماس می باشد.


امکانات و خدمات هتل الماس

آفر تور مشهد هتل الماس


به طور معمول آفر تور مشهد هتل الماس بیشتر در زمان ها و شرایط خاصی از سال به شما مسافران و علاقه مندان این مقصد ارائه می شود، برای مثال درست زمان های لوسیزن و یا فصل کم گردشگر مشهد که هتل ها طبعا با استقبال مسافران زیادی روبرو نمی شوند، تصمیم می گیرند که آفرهای ارزان و هیجان انگیزی به آژانس ها و کارگزاران تورهای داخلی از جمله تور مسافرتی مشهد پیشنهاد دهند تا متحمل ضرر و زیان هایی نسبت به این فصول نشوند که آفر تور مشهد هتل الماس یک هم از این قاعده مستثنی نیست.

در ادامه باید بگوییم که فصل از عوامل مؤثر و بسیار با اهمیت بر قیمت هتل الماس مشهد است. اگر بخواهیم واضح تر به شما بگوییم در این خصوص یک قانون کلی وجود دارد: " وقتی سراغ هتل الماس بروید که دیگران نمی روند " حالا این یعنی چی؟ در فصل خلوت سال هتل ها دست به کاهش قیمت های استثنایی می زنند و در فصل شلوغ سال یا همان های سیزن با افزایش قیمت آن را جبران میکنند و مثلا بلافاصله بعد از پایان تعطیلات نوروز که زمان اوج قیمت ها است، قیمت ها به شدت رو به کاهش می رود.

ضمنا برای خرید تور مشهد ارزان هتل الماس شما می توانید رزرو اینترنتی این تور را با قیمت مناسب به صورت لحظه آخری خریداری نمایید. این را هم بدانید که این تورها تنها چند ساعت قبل از پرواز ارائه و پیشنهاد می شوند و برای استفاده از آن باید همان موقع و چمدان به دست راهی سفر شوید.
در آخر برای رزرو اتاق در هتل الماس یک مشهد می توانید به سایت نامی گشت جهت رزرو هتل مراجعه کنید و در آنجا با تعیین تاریخ ورود، خروج و تعداد روزهایی که می خواهید در هتل بمانید یک اتاق برای خود رزرو کنید. شما با رزرو اتاق از طریق سایت این امکان را دارید که عکس هتل الماس مشهد و انواع اتاق های آن را مشاهده کنید و براحتی تصمیم گیری کنید که چه نوع اتاقی مناسب حال و شرایط و مهمتر برآود مالی شماست.

ضمنا شما در هر ساعت از شبانه روز که به سایت ما مراجعه کنید می توانید هر اتاقی از هر یک از هتل های مشهد مقدس را رزرو نمایید؛ البته اگر از یک تور مشهد انتخابی ما در بالای همین صفحه استفاده کنید، طبیعی است که انجام این مراحل، بر عهده شما نخواهد بود.

تور مشهد هتل الماس از تهران وشهرستان ها


در ابتدا لازم است بدانید که مبدأ اکثر تورهای مشهد از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدأ به شهرهای دیگر وجود دارد. خوب معمولا سفرهایی که با تور مسافرتی انجام می گیرند، بدون دغدغه تهیه بلیط و رزرو اقامتگاه هستند با این حال گردشگرانی که این شیوه سفر را انتخاب میکنند، نیاز دارند که اطلاعات کافی از نحوه سفر از شهر مبدا خود داشته باشند که ما در این مطلب از نامی گشت سعی کرده ایم اطلاعات مورد نیاز شما مسافران عزیزی که قصد خرید تور مشهد هتل الماس از تهران و شهرستان ها با قطار یا هواپیما را دارند در اختیارشان قرار دهیم.

در ادامه بیشتر تورهای مشهد بصورت هوایی از تهران و شهرهای دیگر برگزار می شوند چرا که این شکل سفر طرفداران زیادی از سراسر کشور به خود اختصاص داده است، بنابراین قیمت بلیط هواپیما مشهد، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون شهر مبدا، نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد؛ به همین علت برای خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما مشهد باشید!

خوب بهترین پروازهای مشهد با شرکت ‌های هواپیمایی مطرح همچون ماهان، معراج، ایران ‌ایر تور و ایران ‌ایر برگزار می شود که این هواپیمایی ها به علت بهره‌ مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیمای بهتر به نسبت گران‌ تر از سایر ایرلاین های داخلی مثل پروازهای کاسپین، تابان، زاگرس هستند

. در خصوص تورهای هوایی مشهد هتل الماس یک باید بگوییم که معمولا پروازهای اول هفته ارزان ‌تر از پروازهای آخر هفته هستند، چرا که اکثر مردم به دلیل محدودیت زمانی آخر هفته را برای سفر به مشهد انتخاب میکنند که این موضوع باعث افزایش قیمت بلیت پرواز مشهد در روزهای آخر هفته خواهد شد.

در ادامه تور مشهد هتل الماس از تهران و شهرهای مهم ایران هم برگزار می شود که در صورت تمایل می توانید با بخش پشتیبانی نامی گشت جهت رزرو یا خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.


  • تور مشهد هتل الماس از اصفهان

مشهد تنها مقصد گردشگری ایران میباشد که در تمام طول سال میزبان زائران بسیاری از سراسر کشور و حتی از خارج از کشور را به خود جذب کرده است. به همین دلیل تور مشهد هتل الماس از همه شهرهای ایران به صورت زمینی، هوایی و یا هر دو برگزار می ‌شود و تور هوایی مشهد از اصفهان با هواپیما و تور زمینی مشهد از اصفهان با قطار نیز از همین تورهای پرطرفدار هستند.

مهم است بدانید که تقریبا روزی 2 پرواز اصفهان مشهد از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان برگزار می ‌شود که البته در تعطیلات و مناسبت ‌های مهم و مختلف که تقاضا برای تور مشهد از اصفهان با هواپیما خیلی بیشتر می ‌شود، این تعداد به چندین پرواز در روز افزایش پیدا خواهد کرد.

ضمنا پرواز اصفهان به مشهد هر روز ظهر و عصر بوده و مدت زمان سفر به مشهد از اصفهان با هواپیما 1 ساعت و 35 دقیقه زمان خواهد برد.

منبع : تور مشهد هتل الماس


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]