تور کیش از شیراز

چهارشنبه 30 تير 1400
15:12
نامی گشت

تور کیش از شیراز، یکی از تورهای محبوب و پرطرفدار مسافران در سفرهای داخلی است که در تمام طول سال متقاضیان زیادی را از سراسر کشور به خود اختصاص داده و دلیل این محبوبیت را می ‌توان علاوه ‌بر نزدیک بودن آب و هوای این دو شهر و مهمتر به دلیل فاصله کم کیش از شیراز، نسبت به سایر کلان شهرهای کشور دانست. اما نکته ای که حائز اهمیت است این بوده که با تمام این محبوبیت شهروندان ایرانی اطلاعات کمی از شرایط سفر، هزینه ‌ها و بهترین زمان تور کیش از شیراز و تورهای ارزان و لحظه آخری این مقصد از شیراز وجود دارد.

در این مطلب سعی داریم تا برخی از دغدغه‌ های شما مسافرین تور کیش از شیراز، در مورد قیمت تور کیش از شیراز؛ راه‌ های سفر به کیش از شیراز و همچنین نحوه اطلاع از تورهای ارزان و لحظه آخری کیش از شیراز را با هم بررسی خواهیم کرد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر با نامی گشت همراه باشید.


[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور کیش از تبریز

دوشنبه 28 تير 1400
13:56
نامی گشت

تور کیش از تبریز سفر به یکی از جزیره های زیبا و دوست داشتنی نیلگون خلیج فارس که از زمان هخامنشیان تا به امروز یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش های کشورمان شناخته می شود.

جذابیت های این جزیره به قدری زیاد است که افراد زیادی را با واسطه تور کیش به سمت خود جذب کرده است. این تور فرصت استثنایی و ویژه ای است تا مردم خوب تبریز بتوانند چند روزی را در یکی از زیباترین جزایر ایران سپری کنند و کلی خاطرات شیرین به ثبت برسانند.

تعداد سفرهای گردشگران داخلی و خارجی در سال های اخیر به کیش باعث شده است که مروارید خلیج فارس حدود یک میلیون و 700 مسافر را به خود ببیند.


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور کیش از مشهد

دوشنبه 28 تير 1400
13:23
نامی گشت

تور کیش از مشهد، به دلیل استقبال شهروندان عزیز مشهدی، همواره یکی از تورهای محبوب و پرطرفدار داخلی در سال های اخیر شناخته می شود

خوشبختانه سالانه میلیون‌ ها مسافر از هموطنان عزیزمان به جزیره کیش سفر می ‌کنند که درصدی از آنها اهالی شهر مقدس مشهد می ‌باشند. تور مسافرتی کیش با توجه به وجود سواحل مرجانی، جاذبه های بکر و طبیعی، تاریخی و مراکز خرید لوکس و تفریحات مهیج و شگفت انگیزش، در هر فصلی از سال، بهترین گزینه برای داشتن سفری خاطره انگیز و لذت بخش از مبدا مشهد به مقصد جزایر جنوبی کشورمان است که متقاضیان بسیار زیادی هم به خود اختصاص داده است.


[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور ارزان و لحظه آخری آنتالیا

شنبه 19 تير 1400
18:53
نامی گشت

آنتالیا شهر بسیار زیبا و جذابی که در عین نزدیکی مسافت و فرهنگ و خلق و خو با کشورمان، آب و هوای دلچسب مدیترانه‌ ای، ساحل و تفریحات آبی جذاب آسیای شرقی، هتل ‌ها و امکانات به روز و مدرن اروپایی و همه و همه را یکجا در خود جمع کرده است.

اما جالب است بدانید که تور آنتالیا ارزان بیشتر شبیه به یک تور فصلی می باشد، فصل شلوغی تور آنتالیا تابستان است و فصل ‌های سرد سال هم فصل کم گردشگر آنتالیا است و این موضوع باعث شده تا پیدا کردن تور آنتالیا ارزان، در فصول سرد سال کار بسیار راحتی باشد.

علاوه‌ بر این تور آنتالیا یکی از تورهای لوکس ترکیه هم بشمار می رود، اما به این معنا نیست که نتوانید یک تور آنتالیا ارزان را پیدا نمایید. شما علاقه مندان برای رزرو ارزان تور آنتالیا روش‌ های زیادی پیش رو خواهید داشت.

برای مثال این امکان را دارید که زمانی که تعداد مسافرین کم و یا هوا سرد میشود راهی این مقصد شوید و همچنین از طریق راه های ارتباطی آژانس نامی گشت، از زمان برگزاری تورهای لحظه آخری آنتالیا یا آفرهای هتل ‌های آنتالیا مطلع شوید و گزینه آخر هم این است که تور زمینی آنتالیا ارزان را انتخاب کنید.


[ بازدید : 147 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور آنتالیا هتل میراکل ریزورت

پنجشنبه 17 تير 1400
15:20
نامی گشت

هتل میراکل ریزورت آنتالیا (Miracle Resort Hotel) یک هتل 5 ستاره زیبا در منطقه لارا آنتالیا در کشور ترکیه می باشد. ای هتل درست در کناره رودخانه قرار گرفته و از این لحاظ فضایی منحصر به‌ فرد را به شما میهمانان ارائه می دهد.

همانطور که از یک هتل پنج ستاره آنتالیا انتظار می ‌رود، امکانات شگفت انگیز و قابل توجهی می باشد که به شما عرضه کنند.

هتل میراکل ریزورت دارای یک استخر سرباز و استخر سرپوشیده است و اینکه این هتل از مرکز خرید استانبول بازار آنتالیا 0.9 و از مرکز خرید میرا آنتالیا 1.2 کیلومتر فاصله دارد.

ضمنا هتل میراکل ریزورت آنتالیا علاوه بر داشتن استخرهای سرپوشیده و سرباز، از یک ساحل اختصاصی بی نظیر نیز بهره مند است.

در اینجا، سایبان ‌ها و نیمکت ‌های متنوعی برای رفاه حال شما خواهد بود. به عبارتی ساحل اختصاصی هتل دارای امکانات کافی و رضایتمندی است. به این ترتیب، هر آن چه برای داشتن اقامتی شاد و به یاد ماندنی در طول سفر با تور آنتالیا خود نیاز دارید، در هتل میراکل ریزورت در اختیار خواهید داشت.


[ بازدید : 216 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور استانبول لحظه آخری

پنجشنبه 17 تير 1400
14:52
نامی گشت

استانبول از بزرگترین و توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه بشمار می رود که مراکز خرید متنوع و جشنواره های شگفت انگیزی که در این شهر برگزار می شود همگی باعث شده است تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا تور استانبول برای سفر انتخاب کنند.

اگر به دنبال تور ارزان استانبول می گردید در ابتدا باید این موضوع را بدانید که برای خرید تور استانبول باید اول نوع سفر یعنی هوایی یا زمینی سفر کردن و هتل مورد نظرتان را انتخاب نمایید، که در اصل اصلی ترین و مهمترین فاکتور تاثیر گذار روی قیمت تور استانبول شما تاریخ سفر شماست. در ایام لوسیزن و کم گردشگر استانبول شما می توانید تورهای ارزان قیمت استانبول را براحتی خریداری کنید.


[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور استانبول هتل 4 ستاره

سه شنبه 15 تير 1400
15:16
نامی گشت

شهر زيباي استانبول از زيباترين و ارزان ترين مقاصد گردشگري خارجي نزديک به کشورمان است که در تمام طول سال گردشگران زيادي به شوق ديدن جاذبه هاي تاريخي، قصرهاي باشکوه عثماني، مساجد متفاوت و تنگه بسفر راهي سفر به اين شهر جذاب و دوست داشتني مي شوند. در شهر استانبول، هتل ها و آپارتمان هاي متنوعي براي اقامت شما گردشگران در طيف هاي گسترده اي در نظرگرفته شده است. از هتل هاي ارزان قيمت گرفته تا هتل هاي 5 ستاره و لاکچري که امکانات بسيار شگفت انگيزي دارند.

برخي از شما عزيزان اقامت در هتل هاي 4 ستاره را انتخاب مي کنيد؛ چرا که اين هتل ها به نسبت هتل هاي 3 ستاره امکانات بهتري دارند و قيمت آن ها نسبت به هتل هاي 5 ستاره معقول تر مي باشد.

با اين توصيفات در ادامه قصد داريم بيشتر به اين هتل هاي 4 ستاره تاپ استانبول بپردازيم؛ همراه ما باشيد.


[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور آنتالیا هتل گرانادا لاکچری

يکشنبه 13 تير 1400
17:15
نامی گشت

هتل گرانادا لاکچری (Granada Luxury Belek) در منطقه مدیترانه‌ ای بلک در شهر زیبای آنتالیا قرار گرفته است. نسیم لذت بخش مدیترانه، روحیه نشاط آوری به مسافران این هتل هدیه می کند و شما در این هتل لوکس و فوق العاده زیبا بی شک اقامتی رویایی را تجربه می کنید. این هتل 5 ستاره بسیار مجهز و به روز طراحی شده است .

دارای امکاناتی همچون ساحل اختصاصی، طیف متنوعی از رستوران ها و کافی شاپ ها، اینترنت بی ‌سیم در تمام هتل، مرکز اسپا و سلامتی، استخرهای رو باز و سر پوشیده و بسیاری از امکانات مدرن دیگر است.

این هتل دارای 872 اتاق بسیار لوکس و مدرن است. تمامی اتاق دارای حوله، بالکن مبله، خط تلفن، مینی بار، سرویس تهویه مطبوع، سرویس اتاق، سشوار، تلوزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم و... هستند.

ضمنا فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل گرانادا 34 کیلومتر است و با آکواریوم دلفین ‌ها تنها 2 کیلومتر فاصله دارد. مهمتر اینکه تمامی پرسنل هتل به زبان ‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، روسی و ترکی صحبت می‌ کنند.


[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

يکشنبه 13 تير 1400
17:02
نامی گشت

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا (Rixos Premium Belek Hotel Antalya) واقع در منطقه بلک عضو مجموعه هتل های زنجیره ای Rixos و یکی از معروف ترین و بهترین هتل های آنتالیا است.

اگر مسافر تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم هستید مهم است بدانید که این مجموعه اقامتی دارای پارک آبی مجزا و نمایش اختصاصی دلفین است و با دارا بودن بیش از 900 نفر پرسنل و 769 اتاق متنوع تمامی نیازهای شما را در حد غیر قابل باوری فراهم می آورد.

این هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است. هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا از آن هتل هایی است که می تواند سفر به آنتالیا شما را به خاطره ای شگفت انگیز و بی مانندی تبدیل کند.

در نهایت اینکه موقعیت جغرافیایی هتل به این صورت است که هتل ریکسوس پریمیوم در منطقه بلک در نزدیکی آنتالیا و با فاصله حدودا 30 دقیقه ای فرودگاه آنتالیا واقع شده است.

آدرس هتل ریکسوس پریمیوم : İleribaşı Mevkii P.k. 116 Belek Serik, 07505 Antalya, Turkey و اینکه این هتل در زمینی به مساحتی 400 هزار متر مربع دارای خیابان ها و مسیرهایی پر از انواع درختان و تفریحگاه هایی است که آن را مانند یک شهر کامل کرده است.


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور آنتالیا هتل 5 ستاره uall

يکشنبه 13 تير 1400
16:58
نامی گشت

شاید شما هم تعریف هتل های UALL شهر ساحلی و زیبای آنتالیا را بارها شنیده باشید. بی شک آنتالیا یکی از جذاب ترین مقاصد سفر برای افرادی است که به تفریحات و محیط های ساحلی و آرامش بخش علاقه مند هستند .

یا ترجیح میدهند به ترکیه سفر کنند تا ضمن خرید پوشاک از طبیعت شگفت انگیزش نیز کلی لذت ببرند؛ اما یکی از مهمترین دلایلی که مقصد آنتالیا به عنوان یک مقصد توریستی در دنیا به شهرت رسید، ساخت هتل های UALL و 5 ستاره لوکس در آن بوده است.

این نوع اقامتگاه های منحصر به فرد با خدمات فوق العاده بودند که تاثیر بسزایی بر خرید تور آنتالیا توسط ایرانیان و توریست های خارجی گذاشتند.

در این سفر مجازی از آژانس مسافرتی نامی گشت قصد داریم که شما همراهان عزیز را کمی بیشتر با هتل های UALL شهر آنتالیا آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب ها را داشته باشید و در ادامه چندین هتل برتر این مقصد را در منطقه های مختلف شهر با هم بیشتر می شناسیم.


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]