تور باکو تابستان 1400

يکشنبه 26 ارديبهشت 1400
18:10
نامی گشت

تابستان در حال فرارسیدن است و بازار آژانس های هواپیمایی برای فروش تور باکو تابستان 1400 در این ماه های تعطیلات ما ایرانی ها به شدت داغ می شود، باکو یکی از جذابترین مقاصد گردشگری در سال های اخیر برای مسافران ایرانی بوده و حالا که با کاهش چشمگیر ویروس کرونا و بازشدن مرزهای خارجی بر روی گردشگران روبرو هستیم، شهر باکو می تواند بهترین فرصت برای تجربیات جدید و سفری به یادماندنی برای شما باشد.

در ادامه شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان، بیشتر به دلیل برگزاری فستیوال‌ های جذاب موسیقی، تئاتر و اپرا به شهرت جهانی رسیده است. باکو شهری است که به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد خود از مناظر طبیعی بکری برخوردار است، همچنین تور باکو به دلیل نزدیکی به ایران، هزینه‌ های ارزان، رفت و آمد راحت و تفریحات گوناگونش، به یکی محبوب ترین مقاصد برای ایرانیان در چند سال اخیر تبدیل شده است.


[ بازدید : 228 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور بالی تابستان 1400

يکشنبه 26 ارديبهشت 1400
11:05
نامی گشت

بالی جزیره ‌ای در کشور اندونزی است که با داشتن سواحلی بکر و رویایی، رتبه‌ پنجم زیباترین سواحل دنیا را به خود اختصاص داده و اینکه تور بالی تابستان 1400، سفری هیجان انگیز در سواحل همچون الماس جزیره زیبا با اسرار طبیعی جزیره ای که مردم آن با نام جزیره ای از بهشت مینامند و می تواند درهای جدیدی از زیبایی های طبیعی جهان را به روی شما گردشگران باز کند.

تور تابستان بالی با داشتن بالاترین تنوع گونه ‌های دریایی، صخره‌ های مرجانی و طبیعتی با چشم اندازی حیرت برانگیز به مقصدی پرطرفدار برای گردشگران در سرتاسر جهان تبدیل شده است. اگر قصد سفر به مقصدی با طبیعتی کمیاب، آرامش بخش و به دور از هیاهو را دارید تور بالی بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات تابستانی میباشد و علاوه بر این در سفر به بالی می ‌توانید از تفریحات آبی هیجان انگیز، کوه ‌نوردی و جنگل نوردی لذت برد و تجربیات جدیدی را بدست آورید.


[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور مارماریس تابستان 1400

يکشنبه 26 ارديبهشت 1400
10:27
نامی گشت

تور مارماریس تابستان 1400 سفر به بهشت گردشگری ترکیه مارماریس بشمار می رود و مارماریس در اصل یک شهر تفریحی مدیترانه ای در امتداد رودخانه ترکیه و همچنین به عنوان ساحل فیروزه ای نیز شناخته می شود که با داشتن سواحل شلوغ ، سنگریزه و تفرجگاه ساحلی طولانی می تواند بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات تابستانی محسوب می شود.

تور مارماریس یک سفر رویایی است البته شما باید در تور خود خدمات کاملی را داشته باشید تا از بهترین خدمات در تور مارماریس بتوانید بهترین بهره را ببرید؛ خوشبختانه آژانس نامی گشت توانسته در این سالها قیمت ارزان با بهترین خدمات رفاهی را به مسافران خود ارائه دهد در ادامه با ما همراه باشید تا از تمام جزئیات تور تابستان مارماریس ۱۴۰۰ مطلع شوید.

همچنین وجود جنگل های بکر و درختان سر به فلک کشیده مارماریس در کنار سواحل شنی و چشمنواز منظره ای جذاب را در مجموع به وجود آورده که آن را متفاوت از نقاط دیگر ترکیه کرده است، به همین دلیل افراد زیادی تصمیم می گیرند که برنامه هایشان را به نحوی تنظیم کنند که در تعطیلات تابستانی فرصت سفر به این جزیره زیبا و دوست داشتنی را داشته باشند.


[ بازدید : 190 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور کوش آداسی تابستان 1400

شنبه 25 ارديبهشت 1400
15:31
نامی گشت

هر ساله گردشگران و مسافران در حال برنامه ریزی هستند تا با شروع فصل تعطیلات بتوانند خستگی یکسال را از تنشان بیرون کنند و تور کوش آداسی تابستان 1400 بهترین فرصت است تا یک سفر منحصر به فرد در یک تور تابستانی خاطره انگیز را برای شما بسازد و خوشبختانه با کاهش شیوع ویروس کرونا و باز شدن مرز ترکیه می توانید با سفر به این مقصد جذاب و ساحلی دلتنگی ‌های روزهای قرنطینه را کاملا فراموش کنید و تلخی این قصه پرغصه را کمی کمتر حس کنید. خوب 15 خرداد الی 15 شهریور ماه، بهترین زمان سفر به کوش آداسی بشمار می رود، زیرا در این بازه زمانی، آب و هوای کوش آداسی بسیار معتدل و مطلوب است.

میانگین دمای هوا در تابستان‌ های کوش آداسی 30 تا 40 درجه سانتیگراد است. بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی در تابستان، تیر ماه است که هوا خیلی گرم نبوده اما مناسب برای آفتاب گرفتن خواهد بود.


[ بازدید : 201 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور چابهار تابستان 1400

شنبه 25 ارديبهشت 1400
13:03
نامی گشت

تور چابهار تابستان 1400 گرچه در نگاه اول، بدلیل گرمای زیاد مناطق جنوبی کشورمان در این فصل چندان جذاب و منطقی به نظر نرسد. اما آگاهی از شرایط آب و هوایی و هزینه‌ های تور چابهار در این بازه زمانی نظر شما و احتمالا تصمیم شما را در انتخاب یک تور تابستانی مناسب و ارزان قیمت قطعا تغییر می کند.

ضمنا اگر اولین بار است که به چابهار سفر می ‌کنید بهتر است بیش از 3 شب را در آنجا برای اقامت انتخاب نمایید و از چابهار و جاذبه‌ های طبیعی و بکرش کلی لذت ببرید اما اگر در گذشته هم تجربه سفر به چابهار را داشته ‌اید، تور 3 شب و 4 روز چابهار بسیار عالی و مناسب بیشتر مسافرین است.


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور قشم تابستان 1400

شنبه 25 ارديبهشت 1400
11:59
نامی گشت

بدک نیست اطلاعاتی درباره این جزیره زیبا و بکر قبل از سفر با تور قشم تابستان 1400 داشته باشید، اما خوب یکسال پر از فراز و نشیب و البته بسیار سخت و غیر قابل باوری را گذراندیم و خوشبختانه با کمتر شدن سایه شوم ویروس کرونا بی شک متفاوت ‌ترین تابستان را امسال با خیال راحت تری تجربه می کنیم. مشخص نیست که ویروس کرونا تا چه زمانی بر سر جهان سنگینی خواهد کرد، اما بیشتر مسافران دلشان لک زده تا باز هم بتوانند سفرهای هیجان انگیز را شروع کنند. امسال با کمی ترس و امید منتظر رسیدن تابستانی عاری از ویروس کرونا هستیم تا به تلافی همه روزهایی که در قرنطینه ماندیم و حسرت سفرهای نرفته مان را کشیدیم، تلاش کنیم امسال با تور تابستان 1400 قشم تمام روزهای بد گذشته را فراموش کنیم.


[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور دبی تابستان 1400

پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400
17:10
نامی گشت

تور دبی تابستان 1400 بی شک یکی از بهترین تورهای تفریحی خاورمیانه بشمار می رود؛ دبی به دلیل جاذبه‌ هایی منحصر به فرد همچون برج خلیفه، مراکز خرید لوکس، آکواریوم ماموت، پیست اسکی سرپوشیده و … در دنیا به شهرت غیر قابل باوری رسیده است.

خوب خوشبختانه با شروع ایام تعطیلات تابستانی بیشتر افراد به فکر سفر می افتند که دبی به دلیل نزدیکی اش به ایران و علاوه بر این با داشتن آب و هوای مطبوعش، جاذبه هایش و مهمتر فصل تعطیلی مدارس در این بازه زمانی و... بهترین فرصت برای شرکت در تورهای تابستانی هیجان انگیز و سفرهای خانوادگی و دسته جمعی محسوب می شود. در کمال خوشحالی و ناباوری با شروع سال 1400 مرز دبی به روی ایرانیان باز شد، بنابراین بی شک تعطیلات این فصل می تواند متفاوت ‌ترین تابستان عمر همه ما بشمار رود.

نمی ‌دانیم که سایه شوم ویروس کرونا یا همان COVID – 19 تا چه زمانی بر سر جهان سنگینی خواهد کرد؛ اما همه ما دلمان لک زده تا باز هم بتوانیم تعطیلات این بازه زمانی هیجلن انگیز را به بهترین نحو سپری کنیم.


[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور آنتالیا تابستان 1400

پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400
15:03
نامی گشت

بدک نیست در سفر با تور آنتالیا تابستان 1400 اطلاعاتی در خصوص آفرهای هیجان انگیز این شهر ساحلی و نیز قیمت تور و پرواز و... قبل از رفتن به این مقصد رویایی داشته باشید. تابستان‌ های آنتالیا بسیار گرم و مرطوب می شود، اما ساحلی بودن این شهر، مکان بسیار مناسب و ایده آلی برای حمام آفتاب و ورزش های آبی بشمار می رود.

با این اوصاف فصل تابستان را می توان فصل شلوغی و های سیزن آنتالیا نام برد و بسیاری از گردشگرها و مسافران که علاقه به دریا و سواحل مدیترانه دارند با تور تابستان آنتالیا همراه می شوند. لازم به ذکر است که در شهریور ماه نیز دمای هوا در آنتالیا روبه کاهش رفته و بهترین ماه این فصل برای سفر به آنتالیا می ‌باشد.


[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور استانبول تابستان 1400

چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400
19:19
نامی گشت

استانبول پایتخت فرهنگی کشور ترکیه است که قرن ‌ها پایتخت امپراطوری‌ های مختلفی بوده و اما این شهر دوست داشتنی بیشتر شکوه و جلال خود را مدیون امپراطوری قدرتمند عثمانی می باشد. شهر استانبول علاوه بر جاذبه‌ های تاریخی، به لطف داشتن تنگه بسفر و هم مرز بودن با قاره‌ اروپا، دارای طبیعتی بسیار چشم نواز، سرسبز و شگفت انگیزی است.

تمام این ویژگی ‌های طبیعی و تاریخی استانبول را به یک مقصد توریستی جذاب برای گردشگران سراسر دنیا تبدیل کرده است.

استانبول در تمام فصول طرفداران خاص خودش را دارد ولی تابستان یکی از فصولی است که همیشه محبوبیت ویژه ای برای مسافران ایرانی دارد. تور استانبول در تابستان و در این بازه زمانی همیشه روزهای پر شلوغ و پرگردشگری را تجربه می کند.

به شکلی که این زمان از سال " های سیزن " خرید تور استانبول بشمار می رود، یعنی در این ایام قیمت بلیط ها کمی گرانتر می شود. در نتیجه بیشتر مسافرانی که برای تفریح و استراحت به این مقصد سفر می کنند، بیشتر به نیت خرید کردن و شرکت در فستیوال های خرید تابستانه استانبول راهی این مقصد میشوند.

اما خوب تابستان سال گذشته برخلاف تصور همگان ورق عوض شد و در تابستان پارسال که ویروس کرونا تنها توریست دنیا بود و مرزها را بست و تمام برنامه‌ های مسافران تابستانی را خراب کرد


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور مشهد تابستان 1400

چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400
17:43
نامی گشت

فصل تابستان فصل شلوغی مشهد و شروع برگزاری تور مشهد تابستان 1400 می باشد، در این فصل، مدارس تعطیل شده اند و آب و هوای مشهد متعادل ‌تر از سایر مناطق گردشگری کشورمان است.

به همین دلیل یکی از محبوب ‌ترین تورهای مسافرانی بی شک تورهای تابستانی مشهد است و نیز بهترین زمان سفر به مشهد در این فصل کی است؟ خوب باید بگوییم اگر قصد تهیه تور مشهد را دارید، باید بدانید که در این بازه زمانی مشهد بسیار شلوغ و مملو از مسافر است. اما اول هفته‌ ها شرایط مناسب‌ تری نسبت به آخر هفته ها برای سفر به مشهد دارد. زیرا زائرینی که شاغل هستند، اغلب آخر هفته را برای سفر به مشهد انتخاب میکنند و در نتیجه شما عزیزان باید انتظار افزایش نرخ تور مشهد در اواخر هفته را داشته باشید.

در ضمن همین حالت را در نیمه دوم تابستان هم تجربه خواهید کرد؛ درست در نیمه دوم تابستان و به خصوص در شهریور ماه، شهر مشهد و حرم مطهر بسیار شلوغ می شود و نرخ قیمت تور مشهد نیز با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.


[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]