تور بالی نوروز 1401

شنبه 30 بهمن 1400
16:19
نامی گشت

صحبت از تور بالی نوروز 1401 به این معنی است که شما یک سفر فوق العاده و رویایی در جزیره ای منحصر به فرد در اندونزی خواهید داشت.

بالی تنها جزیره ای در بزرگترین مجمع الجزایر جهان است که دو اقیانوس هند و آرام را با بالی زیبا به هم متصل می کند؛ اما جالب اینجاست که بالی مقصدی ویژه برای گردشگران است و به عنوان برترین مکان در جهان شهرت دارد.

در عین حال محصول این دو اقیانوس یعنی آب و هوای معتدل بالی را با جزایر اندونزی متمایز می کند، نفر دوم و سوم این مقصد را انتخاب کردند و حتی برای همیشه در آنجا زندگی کردند.


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور کوش آداسی نوروز 1401

پنجشنبه 28 بهمن 1400
14:13
نامی گشت

کوش آداسی یا «شهر پرندگان» نام یکی از شهرهای ساحلی دریای اژه ترکیه است که این روزها بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

شهر باستانی افسوس به این شهر جذاب نزدیک است که می توان گفت به یک شهر ماهیگیری دیدنی با آب های شفاف و درخشان و سواحل رویایی تبدیل شده است.

همین دریای پاک و تمیز، طبیعت بکر، وجود بنادر و مجاورت شهرهای تاریخی، تور را در کنار سایر شهرهای ترکیه به یک مقصد برتر تبدیل کرده است.


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور ازمیر نوروز 1401

چهارشنبه 27 بهمن 1400
15:35
نامی گشت

ازمیر یکی از زیباترین و منحصربفردترین شهرهای ترکیه است که شما را شیفته دیدنی های این شهر می کند روح های چشم نواز با خانه های شیک و جذاب و شهر ازمیر بهترین مکان برای گذراندن گردشگران است. تعطیلات نوروز امسال.

در ازمیر، بلوارهای بزرگ، ساختمان‌های شیشه‌ای، و مراکز خرید مدرن با سقف‌های سنتی با کاشی‌های قرمز، بازارهای قدیمی، و مساجد و کلیساهای جذاب را خواهید دید.خط ساحلی این شهر به دلیل تنوع گسترده ای از ماهی های سرو تور و همچنین کافه ها، دیسکوها و کلوپ های شبانه معروف در امتداد ساحل ازمیر که جاذبه های شهر را دو چندان کرده است، مشهور است.


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور ترابزون

سه شنبه 26 بهمن 1400
13:52
نامی گشت

"ترابزون" یک شهر بسیار سرسبز و زیبا همراه با سواحل ترکیه از دریای سیاه است، به همراه شهر وان و Erzurum، گزینه های عالی برای سفر ارزان و زمینی در این روزهاست.سرگرم کننده این است که این شهر توریستی همیشه در معاملات سیاسی و تجاری ترکیه اهمیت زیادی دارد؛عبور جاده ابریشم از این شهر،باعث شد ترابزون موقعیت کسب و کار خوب را تجربه کند، به طوری که پای بازرگانان ایرانی، سواعلی ها و اروپایی ها، به ویژه معامله گران ایتالیایی در ترابزون، به وضوح دیده می شود.همچنین، ورود اقوام مختلف با زبان های مختلف در ترابزون، فرهنگ و زبان مردم خود را تحت تاثیر کشورهای دیگر قرار داد، که در آن گویش ها و لباس های ترابزون افراد با دیگر شهرهای ترکیه و در حال حاضر، ترابزون ترکیه مهم است و مراکز خرید بین المللی را بررسی می کنند


[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور کربلا

دوشنبه 25 بهمن 1400
14:31
نامی گشت

تور کربلا به عنوان یک زیارت و بسیار محبوب در مقاصد خارجی تور بین مسلمانان در سراسر جهان بسیار محبوب است. هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان به کربلای معلی تور می آیند. موضوعی که باعث شد تعداد زیادی از مسافران به کربلا سفر کنند، مسئله مذهبی-تاریخی آن مکان و همچنین یک رویداد تاریخی است که برای مسلمانان به ویژه شیعیان از اهمیت بالایی برخوردار است.به همین دلیل گردشگران ایرانی جزء اصلی ترین زائران کربلا هستند که در این میان تور اربعین کربلا بیشترین تعداد گردشگر را در تمام طول سال دارد.


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور قطر

يکشنبه 24 بهمن 1400
17:36
نامی گشت

قطر در سال های اخیر رونق عجیبی را تجربه کرده است و قطری ها علاوه بر بازگشایی درهای خود، سرمایه گذاری زیادی روی سرمایه گذاران خارجی به ویژه اروپایی ها و آمریکایی ها کرده اند.

در مجموع، این روزها دوحه به یکی از محبوب ترین مقاصد لوکس برای مقاصد خارجی تور و یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی خاورمیانه با انواع جاذبه های شگفت انگیز تبدیل شده است.

قطر به شهروندان 80 کشور اجازه ورود بدون ویزا داده است. اما کشور ما ایران در این لیست نیست و گردشگران ایرانی برای ورود به قطر نیاز به دریافت ویزا دارن


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]