تور مشهد هتل قصر طلایی

يکشنبه 30 خرداد 1400
11:33
نامی گشت

تور مشهد هتل قصر طلایی اقامتی لوکس با چشم اندازی بسیار دیدنی و زیبا از حرم مطهر رضوی می باشد. این هتل 5 ستاره انتخابی فوق العاده عالی برای تور مشهد محسوب می شود، چرا که از امتیاز نزدیکی به حرم مطهر برخوردار است؛ هتل بین المللی قصر طلایی با فراهم نمودن امکانات رفاهی با بالاترین سطح کیفی خدمات رفاهی و راهنمایی میهمان، موجب آرامش و آسایش شما مسافران گرامی و زائران مشهد الرضا در هتل خواهد بود.

توجه داشته باشید که در هنگام سفر به شهر مشهد شما باید در ابتدا به تاریخ آغاز سفر خود توجه کنید، چون هتل قصر طلایی مشهد در تاریخ های مناسبتی با ازدحام بالا و به مراتب افزایش نرخ اقامت رو به رو خواهد شد؛ بنابراین به یاد داشته باشید که قیمت ها در تاریخ های مناسبتی از جمله ولادت و شهادت امام رضا(ع) در حال نوسانات می باشد.

در ادامه مهم است بدانید که شما در بالای همین صفحه با مشاهده طیف متنوعی از تورهای مسافرتی مربوطه امکان رزرو یا خرید تور چارتری و لحظه آخری مشهد هتل قصر طلایی را دارید.

تور مشهد هتل قصرطلایی

یکی از موضوعاتی که برخی از مسافران به آن توجه نمی کنند انتخاب نوع اتاق می باشد، لازم به ذکر است که بعضی از اتاق ها با چشم انداز ویژه رو به حرم مطهر و برخی دیگر به سمت شهر قرار گرفته اند که باید این موضوع را در نظر بگیرید که این تنوع اتاق ها با تغییرات قیمتی هم مواجه هستید.

همچنین امکانات کاملی که هر یک از اتاق ها و سوئیت ها در اختیار زائران قرار می دهد می تواند باعث تغییر قیمت تور مسافرتی مشهد باشد؛ در ادامه به معرفی اتاق های هتل قصر طلایی مشهد می پردازیم.


  • اتاق آتریوم هتل قصر طلایی مشهد
  • اتاق پاناروما هتل قصر طلایی مشهد
  • اتاق لاکچری تراس دار هتل قصر طلایی مشهد
  • اتاق لاکچری کانکت هتل قصر طلایی مشهد
  • اتاق لند اسکیپ هتل قصر طلایی مشهد
  • اتاق پرنسس رویال هتل قصر طلایی مشهد


  • سوییت ‌های هتل قصر طلایی مشهد

  • سوییت پرزیدنت
  • پرنسس سوییت
  • سوییت وسترن
  • سوییت قاجاری
  • سنیور سوییت
  • جونیور سوییت
  • امپریال سوئیت
  • اتاق سینگل
  • اتاق کودک

قیمت اتاق هتل قصر طلایی

قیمت تور مشهد هتل قصرطلایی


در حالت کلی عوامل گوناگون و مهمی بر قیمت تور مسافرتی مشهد تاثیرگذار است، از جمله این عوامل می توان به زمان سفر، نوع هتل (3، 4 یا 5 ستاره)، تعداد روزهای اقامت در مشهد، انتخاب شرکت هواپیمایی، خدمات و امکانات تور و... اشاره نمود.

همچنین قیمت تور مشهد هتل قصر طلایی بسته به خدمات تور مشهد و مدت اقامتتان، کاملا متفاوت می باشد و شما مسافران عزیز می توانید بهترین قیمت هتل های مشهد، تور لحظه آخری مشهد و تور ارزان مشهد را بصورت روزانه از سایت مجموعه مسافرتی نامی گشت تهیه نمایید.

همچنین با تمام توضیحاتی که در بالاتر بیان کردیم، برای خرید تور مشهد هتل قصر طلایی کارشناسان ما در آژانس نامی گشت می توانند برای سفر هوایی با هواپیما، سفر ریلی با قطار، سفر زمینی با اتوبوس، انواع تورها و ... شما را راهنمایی نمایند و شما مسافران عزیز می توانید از خدمات 24 ساعته آنلاین این سامانه، استرداد بلیط و ... بهره مند شوید.

قیمت تور مشهد هتل قصرطلایی

  • قیمت اتاق های هتل قصر طلایی

اگر به دنبال اقامتی آرامش بخش در عین حال رویایی در یکی از لوکس ترین هتل های مشهد هستید هتل ، ‏هتل مجلل 5 ستاره قصر طلایی که از هتل های نزدیک حرم امام رضا بشمار می رود و بهترین هتل اقامتی این شهر شناخته می شود. در ادامه اگر مسافر تور مشهد هتل قصر طلایی هستید مهم است از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی عالی اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما توجه داشته باشید که این قیمت ها حدودی است و نرخ هتل ها روزانه براساس نوسانات قیمتی در حال تغییرات می باشد. در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید.

  • اتاق یک تخته : 530,000 تومان
  • اتاق دو تخته آتریوم : 670,000 تومان
  • اتاق دو تخته آتریوم (پکیج شب رایگان) : 670,000 تومان
  • اتاق دو تخته لاکچری : 790,000 تومان
  • اتاق دو تخته لاکچری (پکیج شب رایگان) : 790,000 تومان
  • اتاق لندسکیپ : 869,000 تومان
  • اتاق دو تخته دبل لاکچری تراس دار : 869,000 تومان
  • سوئیت جونیور دو نفره : 908,000 تومان
  • سوئیت دو نفره وسترن : 908,000 تومان
  • سوئیت پرنسس : 987,000 تومان
  • سوئیت سنیور یکخوابه دونفره : 1,145,000 تومان
  • اتاق پرنسس رویال : 1,145,000 تومان
  • اتاق کانکت چهارنفره : 1,580,000 تومان
  • آپارتمان یکخوابه چهارنفره رویال : 1,817,000 تومان
  • سوئیت یکخوابه چهار نفره قاجاری : 1,975,000 تومان
  • سوئیت پرزیدنت دوخوابه چهارنفره : 2,291,000 تومان

اتاق های هتل قصر طلایی

  • امکانات و خدمات هتل قصر طلایی

هتل 5 ستاره باشکوه قصر طلایی مشهد از امکات عالی و متنوعی همچون فروشگاه های لوکس و نمایندگی چندین برند، لابی مجلل، اینترنت رایگان لابی و اتاق ها، سرویس های ایرانی و فرنگی، تلفن در اتاق ها و سوئیت ها، نمازخانه، ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی، پارکینگ مخصوص میهمانان هتل و... برخوردار است. جالب است بدانید که نظرسنجی هایی که درباره تور مشهد هتل قصر طلایی صورت گرفته، نشان داده که میهمانان هتل از قیمت هتل به نسبت کیفیت و امکانات آن رضایت کامل را داشته اند و به مسافران دیگر هم پیشنهاد کرده اند.

ضمنا موقعیت مکانی هتل، طراحی و چیدمان لوکس آن، تمیزی و نظافت اتاق و رفتار حرفه ای و محترمانه پرسنل هتل قصر طلایی در تور مشهد توانسته رضایت کامل مشتریان را جلب نماید.

از دیگر امکانات این هتل رستوران های این مجموعه است که شما برای میل انواع غذا با طعم های مختلف گزینه های متنوعی دارید؛ مثلا رستوران ترنم، رستوران سنتی ترمه، رستوران پنج قاره زوشا که امکان تجربه غذاهای مختلف از سراسر دنیا را در کنار خانواده برای شما فراهم کرده اند.

همچنین رستوران تابستانی بارگاه که امکان سرو غذا با نمای حرم امام رضا را برای شما ایجاد نموده، رستوران ضیافت و اگر دوست دارید غذا را در کنار خانواده و در محیطی خصوصی و دنج میل نمایید ما رستوران VIP پرستیژ را به شما پیشنهاد می کنیم.

امکانات و خدمات هتل قصر طلایی


  • خدمات رایگان هتل قصر طلایی مشهد

صبحانه به صورت بوفه آزاد، اینترنت رایگان wifi (با حجم معین)، مینی بار اتاق، پذیرایی خوش آمد گویی در بدو ورود میهمان با نوشیدنی های خنک در لانج مجلل هتل و تقدیم شاخه گل در اتاق، ارائه خدمات مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی و سالن بدنسازی، ترانسفر رفت میهمانان از فرودگاه و راه آهن به صورت 24 ساعته، ترانسفر برگشت میهمانان به فرودگاه و راه آهن، ترانسفر رفت به حرم امام رضا، ارائه خدمات VIP به همراه پذیرایی عصرانه در اتاق در تمام شب ‌های اقامت، هدیه کیک تولد و سالگرد ازدواج مطابق با تاریخ قید شده در شناسنامه، پارکینگ رایگان به همراه یک نوبت کارواش رایگان برای میهمان در طول مدت اقامت، استفاده از کتابخانه و آرشیو فیلم و... .

آفر تور مشهد هتل قصر طلایی


بی شک همه شما می دانیدکه آفرها و تخفیف های ویژه مسافرتی بیشتر در زمان ها و شرایط خاصی از سال به مسافران و علاقه مندان ارائه می شود، مثلا درست زمان های لوسیزن و یا فصل کم گردشگر مشهد که هتل ها طبعا با استقبال مسافران زیادی روبرو نمی شوند به همین دلیل تصمیم می گیرند که آفرهای هیجان انگیزی به آژانس ها و کارگزاران تورهای داخلی از جمله آفرهای تور مشهد پیشنهاد دهند تا متحمل ضرر و زیان هایی نسبت به این فصول نشوند که آفر تور مشهد هتل قصر طلایی هم از این قاعده مستثنی نیست.

در ادامه باید به این موضوع واقف باشید که فصل یکی از عوامل مؤثر بر قیمت هتل قصر طلایی مشهد است. در این خصوص یک قانون کلی وجود دارد: " وقتی سراغ هتل بروید که دیگران نمی روند " حالا یعنی چی؟ در فصل خلوت سال هتل ها دست به کاهش قیمت می زنند و در فصل شلوغ سال با افزایش قیمت آن را جبران میکنند و مثلا بلافاصله بعد از پایان تعطیلات نوروز که زمان اوج قیمت ها است، قیمت ها به شدت کاهش خواهند داشت.

همچنین برای خرید تور مشهد ارزان قیمت شما می توانید رزرو اینترنتی این تور را با قیمت مناسب به صورت لحظه آخری خریداری نمایید. این تورها تنها چند ساعت قبل از پرواز ارائه و پیشنهاد می شوند و برای استفاده از آن باید همان موقع و چمدان به دست راهی سفر شوید.

آفر تور کیش هتل قصر طلایی

تور مشهد هتل قصر طلایی از تهران و شهرستان ها


در ابتدا مهم است بدانید که قیمت بلیط هواپیما مشهد، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون شهر مبدا، نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما مشهد باشید! فراموش نکنید همیشه ارزانترین تور مشهد هتل قصر طلایی از تهران و شهرستان ها لزوما و همیشه مناسب ترین تور مسافرتی برای سفر شما نیست.

بنابراین حتما تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما مشهد را رزرو و خریداری نمایید. همچنین بسیاری از شرکت ‌های هواپیمایی داخلی از نقاط مختلف ایران به شهر مقدس مشهد پرواز دارند و نیز در این بین پروازهای شرکت ‌های هواپیمایی مطرح و مهمی همچون: ماهان، معراج، ایران ‌ایر تور و ایران ‌ایر به علت بهره‌ مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیمای بهتر به نسبت گران‌ تر از سایر ایرلاین های داخلی مثل پروازهای کاسپین، تابان، زاگرس هستند.

در خصوص تورهای هوایی مشهد باید بگوییم که معمولا پروازهای اول هفته ارزان ‌تر از پروازهای آخر هفته هستند، چرا که اکثر مردم به دلیل محدودیت زمانی آخر هفته را برای سفر به مشهد انتخاب میکنند که این موضوع باعث افزایش قیمت بلیت پرواز مشهد در روزهای آخر هفته خواهد شد.

در ادامه تور مشهد هتل قصر طلایی از تهران و شهرهای مهم ایران هم برگزار می شود که در ادامه به آنها می پردازیم.


  • تور مشهد هتل قصر طلایی از شیراز

اطلاعات کامل رزرو، امکانات و تصاویر اتاق های هتل بین المللی طلایی مشهد را با تخفیف ویژه در بالای همین صفحه میتوانید مشاهده کنید و هر کدام را طبق خواست خود انتخاب و رزرو نمایید. همچنین مچموعه نامی گشت با فراهم کردن رزرو آنلاین تور مشهد هتل قصر طلایی از شیراز تلاش کرده تا مسافرانی که قصد سفر به مشهد و اقامت در هتل قصر طلایی را دارند بدون هیچ مشکلی تور مسافرتی مورد نظر خود را بیابند و آن را انتخاب و رزرو کنند.


  • تور مشهد هتل قصر طلایی از تبریز

تور مشهد هتل قصر طلایی از تبریز اقامتی لوکس همراه با چشم اندازی زیبا از حرم مطهر رضوی را پیش روی شما می گذارد. این هتل 5 ستاره انتخابی استثنائی برای تور مشهد از تبریز است چرا که از امتیاز نزدیکی به حرم مطهر برخوردار است؛ در ادامه در سایت نامی گشت شما می توانید با تور چارتری و لحظه آخری مشهد هتل قصر طلایی سفری ارزان و مقرون به صرفه سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

منبع : تور مشهد هتل قصر طلایی


[ بازدید : 149 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]