تور مشهد هتل درویشی

شنبه 29 خرداد 1400
14:55
نامی گشت

تور مشهد هتل درویشی یکی از پرطرفدارترین تورهای مشهد بشمار می رود که مجموعه نامی گشت برای راحتی شما عزیزان تورهای مسافرتی این مقصد را هم بصورت زمینی و هم هوایی برگزار و نرخ گذاری کرده است.

فاصله هتل 5 ستاره درویشی تا حرم امام رضا 15 دقیقه می ‌باشد، خدمات جانبی رایگان هتل درویشی مشهد صبحانه بوفه در رستوران فیروزه‌ ای، اینترنت رایگان و خدمات مجموعه آبی، تورهای هوایی در بهترین ساعت پرواز بسته شده است.

تور مشهد هتل درویشی

همچنین تور مشهد بیشتر از مبدا تهران برگزار می شود و به مدت 2 شب و 3 روز در هتل مجلل درویشی در خدمت میهمانان محترم و زائران تور مشهد می باشد. صبحانه هتل با کیفیت بی نظیر و تنوعی فوق العاده به صورت رایگان در رستورانی لوکس و مجلل به شما مسافران ارائه می شود و حال و هوایی مدرن و هیجان انگیزی را برای گردشگران رقم می زند.

ضمنا شما مسافران عزیز این امکان را دارید که اتاق های سه تخته و چهار تخته یا سایر اتاق ها و سوئیت های هتل را رزرو نمایید و در ادامه رفت و برگشت به صورت هوایی و با بهترین ایرلاین های کشور یعنی هواپیمایی ماهان، کاسپین و... صورت می گیرد و به محض ورود به مشهد ترنسفر استقبال هتل درویشی با تشریفاتی اعیانی به سراغ شما میهمانانش می آید و این که ترنسفر بدرقه فرودگاهی را نیز به صورت رایگان بشما ارائه می کند.

اگر به دنبال سفری متفاوت و مثال زدنی هستید تا دیر نشده تور مشهد هتل درویشی را رزرو کنید و از امکانات سفری مجلل و در عین حال به صرفه برخوردار شوید.


قیمت اتاق هتل درویشی


در هتل درویشی مشهد تعداد 223 اتاق و سوئیت در این هتل وجود دارد که به طور کلی دارای 600 تخت میباشند و همچنین این اتاق ها از لحاظ نوع اتاق و میزان ظرفیت دارای اتاق یک تخته فصل، اتاق اکونومی یک نفره، اتاق دو تخته فصل، اتاق اکونومی دو نفره، اتاق دو نفره کوئین، اتاق سه تخته فصل، اتاق اکونومی سه نفره، اتاق چهار تخته فصل، اتاق اکونومی چهار نفره، اتاق سه نفره امپریال، سوئیت یک خوابه دو نفره فصل، سوئیت پنت هوس اسپا، سوئیت دو نفره یک خوابه امپریال، سوئیت دوبلکس دو خوابه ملل همراه با صبحانه رایگان می باشند.

ضمنا واحدهای دوبلکس در طبقات بالایی هتل قرار دارد که افزون بر دکوراسیونی مدرن، منظره ای دلچسب را برای مسافران بوجود آورده است.

اتاق های وی آی پی این هتل به گونه ای طراحی شده اند که ساختاری فوق لوکس را می توانید در آن ها مشاهده نمایید و اقامتی به یادماندنی را تجربه نمایید.

قیمت تور مشهد هتل درویشی


در ابتدا مهم است بدانید که در حالت کلی عوامل مختلفی بر قیمت تور مسافرتی مشهد تاثیرگذار است، از جمله این عوامل می توان به زمان سفر، نوع هتل (3، 4 یا 5 ستاره)، تعداد روزهای اقامت در مشهد، انتخاب شرکت هواپیمایی، خدمات و امکانات تور و... اشاره نمود.

همچنین قیمت تور مشهد هتل درویشی بسته به خدمات تور مشهد و مدت اقامتتان، کاملا متفاوت می باشد و شما مسافران عزیز می توانید بهترین قیمت هتل های مشهد، تور لحظه آخری مشهد و تور ارزان مشهد را بصورت روزانه از سایت مجموعه مسافرتی نامی گشت تهیه نمایید.

همچنین تور مشهد هتل درویشی در پکیج اقامت دو شب بین 990.000 تومان در اتاق چهار تخته اکونومی تا 1.100.000 تومان در اتاق دو تخته اکونومی نوسان دارد. کودک بالای دو سال 460.000 تومان و نوزاد 120 هزار تومان قیمت گذاری می شود.


قیمت تور مشهد هتل درویشی

  • قیمت اتاق های هتل درویشی مشهد

اگر به دنبال اقامت رویایی در یکی از لوکس ترین هتل های مشهد هستید می ‌توانید هتل درویشی را انتخاب کنید، ‏هتل مجلل 5 ستاره درویشی که از هتل های نزدیک حرم امام رضا بشمار می رود، هتلداری اسلامی را سرلوحه ‏کار خود می داند.

در ادامه اگر مسافر تور مشهد هتل درویشی هستید لازم دونستیم که قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی را برای شما گرد آوریم تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما توجه داشته باشید که این قیمت ها حدودی است و نرخ هتل ها روزانه براساس نوسانات قیمتی در حال تغییرات می باشد.

در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید.

  • یک تخته فصل : 6,080,000 ریال
  • دو تخته فصل : 8,450,000 ریال
  • سه تخته فصل : 10,350,000 ریال
  • چهار تخته فصل : 14,150,000 ریال
  • سوئیت دو نفره فصل : 10,350,000 ریال
  • یک تخته اکونومی : 10,350,000 ریال
  • دوتخته اکونومی : 7,500,000 ریال
  • سه تخته اکونومی : 8,930,000 ریال
  • چهار تخته اکونومی : 11,300,000 ریال
  • سوئیت امپریال دو نفره : 19,850,000 ریال
  • دو تخته کوئین : 15,100,000 ریال
  • اتاق امپریال سه نفره : 17,950,000 ریال
  • اتاق آینده : 19,000,000 ریال
  • سوئیت دوبلکس چین : 33,250,000 ریال
  • سوئیت دوبلکس ایران اسلام : 42,750,000 ریال
  • سوئیت دوبلکس پرزیدنتال : 33,250,000 ریال
  • سوئیت دوبلکس مصر : 42,750,000 ریال
  • سوئیت دوبلکس عرب : 33,250,000 ریال
  • سوئیت دوبلکس هند : 33,250,000 ریال
  • سه تخته فصل اسپا : 11,300,000 ریال
  • پنت هاوس اسپا : 33,250,000 ریال


اتاق های هتل درویشی

  • امکانات و خدمات هتل درویشی

از زمانی که شما پایتان را به هتل مجلل درویشی می گذارید، متوجه خواهید شد که این هتل، از نوع دیگری از هتل های مجلل در ایران است چون در و دیوار حکایت از شکوه و تجملِ یک هتل پنج ستاره لوکس می کند.

وارد لابی که می شوید هر چقدر هم که علم هنر دکوراسیون و معماری را نداشته باشید هم می توانید تشخیص دهید که سنگ های مرمری که در زیر پایتان قرار گرفته است از بهترین کیفیت و زیبایی برخوردارند.

همچنین وجود لوستری بزرگ و با شکوه در بالای سرتان شما را مسحور طراحی این هتل می کند. ضمنا طراحی داخلی هتل، از آسانسورها، اتاق ها، سوئیت ها، مجموعه آبی، سالن اسپا و سرویس های بهداشتی هر کدام حرف های زیادی برای گفتن دارند و مهمتر برخورد پرسنل هتل بی نظیر است و 24 ساعته آماده خدمتگذاری به شما میباشند و هر ساعتی که میهمانان لب تر کنند در خدمتشان هستند.
به طور کلی هتل درویشی مشهد دارای یک مرکز خرید شامل 31 غرفه برای ارائه سوغات و محصولات مارک می باشد.

این هتل دارای اتاق های آرایشگاه زنانه و مردانه هم بوده و شما می توانید عکس های به یاد ماندنی از کودک عزیز خود را در آتلیه عکاسی کودکان آن بگیرید.

علاوه بر این یک پارک تفریحی سرگرم کننده و مهیج برای بازی و لذت بردن از آنها برای شما میهمانان تعبیه شده است. می توانید جلسات تجاری، مهمانی ها، عروسی ها و روزهای تولد خود را در سالن های کنفرانس این هتل برگزار کنید. ضمنا سالن های آئینه و دیپلمات دو مورد از آنها هستند.

در ادامه هتل درویشی دارای اتاق های ماساژ در سطح جهانی، اتاق بخار، اتاق سونا خشک، جکوزی، استخر سرپوشیده و اتاق ماساژ دکتر ماهی میباشد که علاوه بر این شما می توانید در هر زمان در مرکز تناسب اندام هتل به تمرین بپردازید.


امکانات و خدمات هتل درویشی


  • خدمات رایگان هتل درویشی مشهد


  • ترانسفر رایگان حرم
  • خدمات پشتیبانی مهمان
  • کافی نت
  • ترانسفر رایگان فرودگاهی
  • اتاق سیگار
  • پارکینگ
  • IPTV (سیستم آی پی تی وی) هتل درویشی مشهد: برای مشاهده کانال های بین المللی و تلویزیون ایران، دیدن فیلم، استفاده از اینترنت، شنیدن موسیقی و ...
  • پکیج تولد در هتل درویشی مشهد: اگر تولد شما همزمان با حضورتان در هتل درویشی مشهد باشد، از طرح ویژه جشن تولد هتل درویشی مشهد برخوردار می شوید.

آفر تور مشهد هتل درویشی


آفر تور کیش هتل درویشی بیشتر در زمان ها و شرایط خاصی از سال به مسافران و علاقه مندان این مقصد ارائه می شود، مثلا درست زمان های لوسیزن و یا فصل کم گردشگر مشهد که هتل ها طبعا با استقبال مسافران زیادی روبرو نمی شوند.

به همین دلیل تصمیم میگیرند که آفرهای هیجان انگیزی به آژانس ها و کارگزاران تورهای داخلی از جمله تور مشهد پیشنهاد دهند تا متحمل ضرر و زیان هایی نسبت به این فصول نشوند که آفر تور مشهد هتل درویشی هم از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه باید بگوییم که فصل یکی از عوامل مؤثر بر قیمت هتل درویشی است.

در این خصوص یک قانون کلی وجود دارد: " وقتی سراغ هتل بروید که دیگران نمی روند " حالا یعنی چی؟ در فصل خلوت سال هتل ها دست به کاهش قیمت می زنند و در فصل شلوغ سال با افزایش قیمت آن را جبران میکنند و مثلا بلافاصله بعد از پایان تعطیلات نوروز که زمان اوج قیمت ها است، قیمت ها به شدت کاهش می یابد. ضمنا برای خرید تور مشهد ارزان شما می توانید رزرو اینترنتی این تور را با قیمت مناسب به صورت لحظه آخری خریداری نمایید.

این تورها تنها چند ساعت قبل از پرواز ارائه و پیشنهاد می شوند و برای استفاده از آن باید همان موقع و چمدان به دست راهی سفر شوید.

آفر تور مشهد هتل درویشی


در ادامه برای رزرو اتاق در هتل درویشی مشهد می توانید به سایت نامی گشت جهت رزرو هتل مراجعه کنید و در آنجا با تعیین تاریخ ورود، خروج و تعداد روزهایی که می خواهید در هتل بمانید یک اتاق برای خود رزرو کنید.

شما با رزرو اتاق از طریق سایت این امکان را دارید که عکس هتل درویشی مشهد و انواع اتاق های آن را مشاهده کنید و براحتی تصمیم گیری کنید که چه نوع اتاقی مناسب حال و شرایط شماست.

در هر ساعت از شبانه روز که به سایت ما مراجعه کنید می توانید هر اتاقی از هر یک از هتل های مشهد مقدس را رزرو نمایید؛ البته اگر از یک تور مشهد مناسب استفاده کنید، طبیعی است که انجام این مراحل، بر عهده شما نخواهد بود.

تور مشهد هتل درویشی از تهران و شهرستان ها


در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای کیش از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

بسیاری از شرکت ‌های هواپیمایی داخلی از نقاط مختلف ایران به شهر مقدس مشهد پرواز دارند و نیز در این بین پروازهای شرکت ‌های هواپیمایی مطرح و مهمی همچون: ماهان، معراج، ایران ‌ایر تور و ایران ‌ایر به علت بهره‌ مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیمای بهتر به نسبت گران‌ تر از سایر ایرلاین های داخلی مثل پروازهای کاسپین، تابان، زاگرس هستند.

در خصوص تورهای هوایی کیش باید بگوییم که معمولا پروازهای اول هفته ارزان ‌تر از پروازهای آخر هفته هستند، چرا که اکثر مردم به دلیل محدودیت زمانی آخر هفته را برای سفر به کیش انتخاب میکنند که این موضوع باعث افزایش قیمت بلیت پرواز کیش در روزهای آخر هفته خواهد شد.
لازم به ذکر است که معمولا در اعیاد، ولادت‌ ها، شهادت ‌ها و ایام آخر هفته تور مشهد به گران‌ ترین حالت خود قرار می گیرد. دلیل این موضوع هم افزایش درخواست متقاضیان تور مشهد می ‌‎باشد.

معمولا تور مشهد هتل درویشی را با بهترین نرخ می ‌توانید در اوایل هفته و زمان‌های پس از تعطیلی تهیه کنید. تور مشهد هتل درویشی از تهران و از شهرهای بزرگ ایران هم روزانه پرواز دارند که از جمله شهرهایی که به مقصد مشهد پرواز دارند

می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


  • تور مشهد هتل درویشی از اصفهان

تور مشهد از مبدا اصفهان شروع می شود و به مدت 3 شب و 4 روز در هتل مجلل درویشی در خدمت میهمانان محترم و زائران تور مشهد از اصفهان می باشد که صبحانه هتل با کیفیت عالی و تنوعی بی نظیر به صورت رایگان در رستورانی لوکس و مجلل به شما ارائه می شود و حال و هوایی متفاوت را برای گردشگران اصفهانی رقم خواهد زد.

ضمنا میهمانان می توانند به انتخاب خودشان از اتاق های دو تخته ، سه تخته و چهار تخته یا سایر اتاق ها و سوئیت های هتل استفاده نمایند. رفت و برگشت به صورت هوایی و با بهترین ایرلاین های کشور یعنی هواپیمایی کاسپین و ایرتور ایرلاین صورت می گیرد.

به محض ورود به مشهد ترنسفر استقبال هتل درویشی با تشریفاتی اعیانی به سراغ میهمانانش می آید و اینکه هتل درویشی از معدود هتل هایی است که ترنسفر بدرقه فرودگاهی را نیز به صورت رایگان ارائه می کند.


  • تور مشهد هتل درویشی از تبریز

برای مسافرانی که قصد اقامت در این هتل شیک و مجلل 5 ستاره را دارند مشاهده تورهای ارائه شده در این زمینه تحت عنوان تور مشهد هتل درویشی از تبریز می باشد که در متنوع ترین حالت در بالای همین صفحه قابل مشاهده است که در واقع می تواند یک اقامت خاطره انگیز و رویایی با تخفیفات ویژه برای شما رقم بزند. تنها کافیست بر حسب سلیقه خود بهترین تور مسافرتی مشهد را انتخاب کنید و جهت هر سوال و ابهامی می توانید با تیم پشتیبانی نامی گشت تماس بگیرید تا با خیال راحت تری جهت رزرو تور خود اقدام نمایید.


  • تور مشهد هتل درویشی از شیراز

بلیط هواپیما مشهد از شیراز علیرغم وجود گزینه های متنوع برای سفرهای زمینی، یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش ها برای رسیدن به این مقصد بشمار می رود. فاصله زیاد میان مبدا و مقصد این سفر و همچنین راحتی و آسایش و امنیت بالا در سفرهای هوایی اصلی ترین دلیل خرید تور مشهد هتل درویشی از شیراز به شمار می رود.

ضمنا نامی گشت با فراهم کردن امکان رزرو آنلاین خدماتش این امکان را به شما مسافران عزیز می دهد تا در هر زمان و در هر شرایطی قابلیت استفاده از خدمات وب سایت را در اختیار داشته باشید.

مجموعه ما یکی از بزرگترین مجری برگزار کننده تور مشهد از شیراز می باشد که امکان برگزاری تور و اقامت در هتل درویشی را تحت عنوان تور مشهد هتل درویشی از شیراز برای مسافران خود فراهم کرده است.


  • تور مشهد هتل درویشی از ساری

تور مشهد از ساری هتل درویشی بیشتر بصورت تور 3 شب و 4 روز اقامت در هتل 5 ستاره مجلل درویشی برگزار می شود. ارزان ترین قیمت تور مشهد هتل مجلل درویشی با خرید از نامی گشت همراه با خدمات فولبرد، مجموعه آبی، رستوران های متنوع، پارکینگ، اسپا از جمله خدماتی هستند که مسافرین عزیز میتوانند از آن بهره شوند.

  • تور مشهد هتل درویشی با پرواز ماهان

تور مشهد هتل درویشی با پرواز ماهان، تمام نیاز‌های یک گردشگر با سطح توقع بالا را به خوبی برآورده می ‌کند و در واقع در تور مشهد با پرواز ماهان مسافران با انتخاب خود بهترین امکانات را به خود هدیه می دهند و شما با انتخاب تور لوکس هتل درویشی با پرواز ماهان می ‌توانید با بهترین کلاس پروازی ماهان سفر کنید که یکی از این بهترین ایرلاین ‌ها در مسیر تهران مشهد میباشد.

که البته پرواز بیزنس این شرکت هواپیمایی می‌ تواند لذت سفر تور مشهد مقدس شما را تکمیل و حتی دوچندان کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران با تجربه نامی گشت تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

منبع : تور مشهد هتل درویشی


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]