تور ترکیه

سه شنبه 30 فروردين 1401
19:01
نامی گشت

عوامل موثر بر قیمت تور ترکیه چیست؟
عوامل اصلی موثر بر قیمت تور ترکیه نوع پرواز، نوع و کیفیت هتل و نوع تور می باشد. تور های زمینی بسیار ارزان تر از تور های هوایی هستند. همچنین پروازهای داخلی طبیعتاً هزینه کمتری نسبت به پروازهای خارجی برای شما خواهد داشت. همچنین توجه داشته باشید که در صورت اعمال محدودیت های بهداشتی بیشتر و کاهش پروازهای داخلی، قیمت پروازها بسیار بالاتر خواهد بود. به خصوص اگر پروازها در شهر دیگری متوقف شوند.
تعداد ستاره های هتل نیز تاثیر بسزایی در رتبه بندی تور در ترکیه دارد. همچنین شهرهای ساحلی دور از استانبول از امکانات بیشتری نسبت به هتل های این شهر برخوردارند و خدمات خود را به صورت ALL و UALL به مهمانان خود ارائه می دهند. مدت زمان اقامت شما، سفر فصلی به ترکیه و در نهایت خدماتی که از آژانس دریافت می کنید همگی بر قیمت تور ترکیه تاثیر می گذارند.
توجه: نوع تور، نوع پرواز، امکانات و کیفیت هتل مهمترین عوامل موثر بر قیمت تور در ترکیه می باشد.
معروف ترین شهرهای ترکیه برای سفر کدامند؟
خوب، ترکیه شهرهای تور زیادی دارد که هر کدام علایق خاص خود را دارند، اما مسافران ایرانی معمولا شهرهای زیر را بیشتر برای سفر انتخاب می کنند:

استانبول، محبوب ترین و پربازدیدترین شهر ترکیه
استانبول یکی از بزرگترین شهرهای جهان و پایتخت امپراتوری عثمانی و امپراتوری بیزانس برای چندین سال است. استانبول تنها شهر بزرگی است که در دو قاره قرار دارد و تنها با یک تنگه آبی باریک از هم جدا شده است. مراکز خرید بزرگ، معماری عالی، زندگی شبانه هیجان انگیز و محله های سنتی، استانبول را به یکی از بهترین شهرهای ترکیه تبدیل کرده است.آنتالیا زیباترین سواحل و هتل های ترکیه را دارد!
نمی توان آنتالیا را در لیست بهترین شهرهای ترکیه ذکر نکرد. این شهر ساحلی شگفت انگیز مشرف به دریای مدیترانه، هر گردشگری آن را دوست خواهد داشت. آنتالیا شهری پرجنب و جوش با انواع هتل ها، گل و لای تور، سواحل تفریحی، کوه های سرسبز و جاذبه های تاریخی است که به خودی خود گزینه جذابی برای یک سفر یک روزه است.

کوش آداسی با زیباترین مناظر بکر
از جمله شهرهای ترکیه باید از کوش آداسی به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه از نظر تور نام ببریم. از آنجایی که این شهر در اکثر مواقع از آب و هوای مطلوب و آب و هوای آفتابی عالی برخوردار است، برای کسانی که به تفریحات آبی جذاب علاقه مند هستند، انتخابی ایده آل است.

• بدروم. به شهر رویاهای ترکیه سفر کنید
سرزمین آب های جاودانه نامی است که گردشگران به این شهر داده اند. بدروم یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است زیرا جزیره ای زیبا است که به خاطر باغ های زیتون و سواحل زیبایش معروف است. این شهر دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی متنوعی است و برخلاف آنکارا و استانبول، این شهر بازارهای محلی و سنتی زیبایی دارد و بهترین مکان برای گردشگران علاقه مند به بازارهای سنتی است.

هوایی یا زمینی تور ترکیه کدام مناسب است؟
برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که انتخاب شما کاملا به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد! تور ترکیش ایرلاینز یکی از بهترین راه ها برای سفر به ترکیه است و در سال های اخیر اکثر مسافران خطوط هوایی تور را برای پرواز به ترکیه انتخاب کرده اند. با انتخاب خطوط هوایی تور ترکیش ایرلاین، جدای از راحتی و آسایش در سفر، می توانید از بسیاری از امکاناتی که باید به صورت جداگانه در خارج از تور تهیه کنید، استفاده کنید.در تور ترکیش ایرلاینز بلیط هواپیما رفت و برگشت، اقامت در هتل، بیمه مسافرتی، کاپیتان فارسی زبان، گشت شهری و ترانسفر فرودگاهی موجود است. در صفیار می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود، هواپیمایی تور ترکیش ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید.
اما تور زمینی! وان، آنکارا و استانبول مقاصد تور ترکیه از طریق جاده هستند، سفر زمینی به شهری مانند آنتالیا تنها در فصل شلوغ و با توجه به تقاضای گردشگران امکان پذیر است. با داشتن مرز زمینی مشترک بین کشورمان و ترکیه می توانید با ماشین و قطار سفر کنید. به همین دلیل تور ترکی در طول سال در قالب های مختلف و در شهرهای مختلف ترکیه برگزار می شود.
همچنین محل تردد قطارها و اتوبوس ها به مقصد ترکیه از تهران است. اما اگر در شهرهای بین راه زندگی می کنید، در ورودی و خروجی شهرها و ایستگاه های راه آهن امکان سوار شدن به اتوبوس و قطار وجود دارد. سفر جاده ای به وان حدود 11 ساعت، تا استانبول بین 25 تا 30 ساعت و تا آنتالیا بیش از 30 ساعت طول می کشد.

چه زمانی می توان تور ترکیه را در آخرین لحظه خریداری کرد؟
طبیعتا می دانید که برای سفر به ترکیه نیازی به ویزا نیست و اگر پاسپورت شما بیش از ۶ ماه اعتبار داشته باشد به راحتی می توانید به ترکیه سفر کنید. به این ترتیب اگر قصد سفر به ترکیه را دارید می توانید در آخرین لحظه با خرید تور چمدان های خود را ببندید و سفری ارزان و با کیفیت به ترکیه را آغاز کنید.
اما توجه داشته باشید که تور ترکیه در آخرین لحظه چیزی از سایر تور ها کم ندارد و عرضه محدود زمانی قیمت این تور ها را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. این تور به دلیل ظرفیت پرواز قیمت پایین تری دارد، بنابراین آژانس های میزبانی تور می توانند کارهای کمتری انجام دهند.توجه: هنگامی که در آخرین لحظه تور ترکیه را خریداری می کنید، نمی توانید بلیط را کنسل کرده و وجه را پس بگیرید. همچنین در این تور شما فرصت محدودی برای آماده شدن و رسیدن به پرواز دارید، بنابراین اگر قصد دارید در آخرین لحظه با تور به ترکیه پرواز کنید، باید از قبل کاملا آماده باشید.

تور های تجمیع شده در ترکیه چیست؟
خوشبختانه شما می توانید مانند بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی سفر به دو یا سه شهر ترکیه را به طور همزمان ببینید و لذت ببرید. در برخی از روزهای سال، به ویژه در تعطیلات نوروز، مستأجران تور ترکیبی برگزار می کنند. برای مثال، تور استانبول-آنتالیا، آنتالیا-کوش آداسی، ازمیر-آنتالیا و ازمیر-کوش آداسی معمولاً این روزها طرفداران زیادی دارند.
همچنین توجه داشته باشید که تور های گروهی معمولاً به صورت هفتگی فقط زمانی برگزار می شوند که محدودیت زمانی یا مالی نداشته باشید. استفاده ترکیبی از تور ترکیه به شما این امکان را می دهد که در عرض یک هفته چندین شهربازی و شهربازی تور را تجربه کنید و تجربه بسیار جالبی برای شما خواهد بود.

بهترین زمان برای سفر به ترکیه چه زمانی است؟
ترکیه آب و هوای متنوعی دارد. اما به طور کلی تیرماه یکی از گرم ترین ماه های سال است و میانگین دما در مناطق شهری ۲۴ درجه سانتی گراد است. بهار و اوایل پاییز یکی از بهترین زمان ها برای سفر به ترکیه است زیرا در این مدت دمای هوا بسیار مطبوع و آسمان صاف و فوق العاده است. تابستان برای علاقه مندان به تفریحات ساحلی و آبی نیز فصل شلوغ و توریستی است.



راهنما برای سفر به ترکیه چه ویزا و مدارکی لازم است؟
خوشبختانه شهروندان ایرانی برای ورود به ترکیه و سایر شهرهای این کشور نیازی به داشتن ویزای تور ندارند.طبق قوانین کشور ترکیه، اتباع ایرانی می توانند به صورت قانونی به مدت 90 روز در هر شهر ترکیه اعم از استانبول، آنتالیا و ... بدون هیچ گونه ویزا و بدون مشکل اقامت داشته باشند. اما در این مدت اجازه کار در ترکیه را ندارند و فقط برای گردشگری می توانند در ترکیه بمانند، همچنین تنها مدرک مورد نیاز برای سفر به این مقصد این است که باید پاسپورت حداقل 6 ماهه داشته باشید. با این اوصاف کافی است هر زمان که دوست داشتید تور ترکی برای شهرهایش خریداری کنید و از سفر خود لذت ببرید.

بهترین زمان برای اقامت در ترکیه چه زمانی است؟
با توجه به تنوع جاذبه ها و تفریحات در هر شهر ترکیه و همچنین زمان مورد نیاز برای هر یک از آنها، یک سفر چهار روزه می تواند زمان کافی برای بازدید از مهم ترین جاذبه های شهرهای ترکیه باشد. اما اگر می خواهید از گشت و گذارهای تفریحی و شادی بیشتر و همچنین بازدید و تجربه بیشتر در هر یک از شهرهای تفریحی ترکیه لذت ببرید، می توانید یک سفر 5 روزه را نیز برنامه ریزی کنید.
لازم به ذکر است که گشت و گذار در 3 روز نیز امکان پذیر است اما در این صورت برنامه سفر شما بسیار شلوغ خواهد شد و برای هر بار بازدید زمان کافی نخواهید داشت و مهمتر از همه کمی خسته از سفر برمی گردید.

برای سفر به ترکیه چه خطوط هوایی را انتخاب کنیم؟
خوشبختانه ترکیه به دلیل نزدیکی جغرافیایی و فرهنگ مشترک یکی از پرترددترین و پرطرفدارترین مسیرها برای مسافران ایرانی است. یکی از مهمترین موارد در سفر با هواپیماهای تور ترکیه، خطوط هوایی معتبر و شناخته شده ای است که با آنها پرواز خواهید کرد. به طور کلی ایرلاین های زیادی در این مسیر وجود دارند که از سراسر ایران به استانبول پرواز می کنند اما ماهان، ترکیش، خطوط هوایی ایران، میراژ، اطلس، کیش ایر، زاگرس و پگاسوس جزو پرفروش ترین ها و تقریباً هستند. .4- گوشی های مهم و اضطراری ترکیه کدامند؟
در این بخش برای مسافران تور ترکیه تعدادی شماره تلفن ضروری که ممکن است در طول سفر به آنها نیاز داشته باشند ارائه کرده ایم که به شرح زیر است:
• 155 شماره تلفن برای پلیس ترکیه
• شماره تلفن پلیس ترکیه تور: 0212 - 5274503
• شماره تلفن گارد ساحلی ترکیه: 158
• شماره پلیس راهنمایی و رانندگی ترکیه: 154
• شماره تلفن آمبولانس ترکیه: 112
شماره تلفن سازمان آتش نشانی ترکیه: 110



آب و هوای ترکیه در فصول مختلف چگونه است؟
• فصل پاییز؛ مارس تا ژوئن
بهار در ترکیه نسبتا خنک است، اما می توانید با پوشیدن لباس های گرم از مناظر خیره کننده و ساختمان های تاریخی نیز لذت ببرید. قیمت تور ترکیه نیز در این فصل بسیار مناسب است. به دلیل هوای نسبتا سرد، تعداد گردشگران تور در استانبول در حال کاهش است.

• تابستان; از ژوئن تا سپتامبر
تابستان در ترکیه با گرم شدن هوا آغاز شده است و بدون شک این فصل بهترین و مناسب ترین فصل برای سفر به ترکیه است و می توانید به راحتی در سواحل این کشور از ورزش های آبی هیجان انگیز لذت ببرید. در این فصل به دلیل تعداد زیاد گردشگران، نرخ تور در ترکیه در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

• واقع شده؛ سپتامبر تا دسامبر
پاییز در ترکیه با هوای سرد همراه است و در این فصل نمی توان از سواحل این کشور استفاده کرد اما همچنان برای سفر مناسب هستند. گردشگران ترکیه ای تور این شانس را دارند که از مناظر زیبای پاییزی استانبول لذت ببرند و در نهایت با کاهش آب و هوا نرخ تور ترکیه کمتر از تابستان خواهد بود.

• زمستان; از دسامبر تا مارس
ترکیه در زمستان پوشیده از برف و باران است. با سفر به ترکیه در این مدت باید خود را برای رویارویی با هوای سرد و برفی این کشور آماده کنید.اما بد نیست برای دیدن مناظر زیبای استانبول پوشیده از برف و همچنین قیمت مناسب و ارزان تور های ترکیه ای در فصل زمستان به ترکیه سفر کنید.
بهترین زمان برای رزرو تور ترکیه چه زمانی است؟
بهترین فصل برای سفر با ترکیه تور و استفاده از سواحل زیبای این کشور بهار و تابستان است. چون هوا بسیار خوب و مطبوع است اما مسلماً قیمت هتل ها و پروازها نسبت به فصول دیگر گرانتر خواهد بود و اگر می خواهید با قیمت مناسب تری به ترکیه سفر کنید، پاییز بهترین گزینه خواهد بود.

مراحل رزرو در ترکیه تور

روال رزرو تور ترکیه چگونه است؟
یکی از عواملی که بر قیمت تور ترکیه تاثیر می گذارد نحوه خرید آن است. شما می توانید تور مورد نظر خود را به دو صورت رزرو کنید: 1- خرید حضوری 2- خرید آنلاین. با خرید آنلاین می توانید تعداد زیادی تور را در وب سایت های مختلف در کمترین زمان ممکن مقایسه کنید. مقایسه تور با خرید آنلاین نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه می شود بلکه می تواند کیفیت سفر شما را نیز بهبود بخشد. همچنین در خرید آنلاین قیمت تور کیش را نسبت به خرید حضوری کمتر تجربه خواهید کرد. زیرا اکثر پیشنهادات تور در ترکیه فقط به صورت آنلاین به فروش می رسند.

آیا پس از رزرو تور ترکیه نکات مهمی را می دانید؟

• توجه داشته باشید که تحویل اتاق در اکثر هتل های ترکیه ساعت 14:00 و تخلیه در ساعت 12:00 انجام می شود. بنابراین اگر وب سایت خود را از وب سایت تور ترکیه خریداری می کنید. حتما بررسی کنید که چه زمانی بلیط سررسید می شود و با تاریخ تحویل اتاق مطابقت دارد.

• کلیه خدمات تور ترکیه توسط محل اقامت مقصد با اطلاعات کامل رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه خواهد شد.بنابراین برای افزایش سلامت سفر باید ملاحظات لازم را در نظر گرفت.
• حضور مسافران یک ساعت و نیم قبل از ساعت پرواز در فرودگاه الزامی است.
• برای استفاده از پرواز و تحویل گرفتن هتل خود، ارائه مدارک شناسایی معتبر الزامی است.
• در روزهایی که تقاضا برای سفر به این مقصد بیشتر است، تور ترکیه را نمی توان از تهران کنسل کرد.
• در تمامی مراحل سفر کارشناسان پشتیبانی ما در کنار شما هستند و در صورت بروز مشکل از بدو ورود به سایت تا زمان بازگشت از سفر می توانید در هر ساعت از ساعت با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سافاریار تماس بگیرید. روز یا شب


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]