تور کوش آداسی نوروز 1401

شنبه 30 مرداد 1400
17:41
نامی گشت

کوش آداسی یا " شهر پرنده " نام یکی از شهرهای ساحلی در حاشیه دریای اژه ترکیه می باشد که این روزها به شهرت خاصی در بین گردشگران رسیده است.

شهر باستانی افسوس در نزدیکی این شهر جذاب قرار گرفته است که می توان گفت کوش آداسی به یک شهر ماهیگیری تماشایی به همراه آب های شفاف و درخشان و سواحل رویایی تبدیل شده است.

همین دریای تمیز و زلال، طبیعت بکر، وجود بنادر و نزدیکی آن به شهرهای تاریخی باعث شده تا در کنار دیگر شهرهای ترکیه به توریستی ترین مقصد این کشور بدل گردد.

تور کوش آداسی نوروز 1401


در ادامه اگر مسافر تور کوش آداسی نوروز 1401 هستید بدانید که این مقصد با داشتن سواحلی زیبا، تابش مناسب خورشید، نسیم های خنک و لذت بخش، رستوران هایی که غذاهای خوشمزه ترکی مخصوص به منطقه اژه را برایتان سرو می کنند و همچنین هتل های با کیفیت عالی با خدمات منحصر به فرد برای شما توانسته به محبوبیت ویژه ای نزر گردشگران برسد.

علاوه بر این شما مسافران در فصل بهار با شروع تعطیلات نوروزی در شهر کوش آداسی می توانید از فعالیت های ورزشی مفرح و هیجان انگیزی مثل کوهنوردی، غواصی و طبیعت گردی و... کلی لذت ببرید .

خوشبختانه کوش آداسی با داشتن امکانات تفریحی گوناگون و جذاب تمامی انتظارات شما را برآورده خواهد ساخت و ما این اطمینان را بشما می دهیم که کوش آداسی مقصد گردشگری بی نظیری است که در هنگام سفر با تور هوایی کوش آداسی، عاشق و شیفته آن می شوید.

چنانچه این شهر زیبا و فوق العاده را به عنوان مقصد برای گذراندن تعطیلات بهاری خود انتخاب کرده اید، به طور حتم سفری پر از هیجان و سرشار از لذت و خاطرات لذت بخش را با آفر تور کوش آداشی تجربه خواهید کرد.


مسافرتی ترو کوش آداسی نوروز 1401


با رزرو تور نوروز کوش آداسی نامی گشت، سفری خاطره انگیز را به ترکیه خواهید داشت و نیز برای رزرو تور کوش آداسی ارزان تنها کافیست وارد سایت آژانس مسافرتی نامی گشت شوید، مبدا سفرتان را مشخص کرده و کوش آداسی را به عنوان مقصد سفرتان را انتخاب کنید.

در ادامه با وارد کردن تاریخ سفر، تعداد مسافران و تعداد اتاق ها جست و جو را شروع کنید تا لیست کاملی از تورهای کوش آداسی در طیف متنوعی برای شما نمایش داده شود.

با کمک فیلترهایی نظیر قیمت، امتیاز مسافران، ایرلاین پروازی و ... می توانید جست و جوی دقیق تری را برای انتخاب تور مورد نظرتان داشته باشید.

قیمت تور کوش آداسی نوروز 1401


در مورد قیمت تور عید کوش آداسی 1400 باید بگوییم که گاها با خود فکر می کنید که هزینه های سفر به کوش آداسی در زمان تعطیلات بهاری چرا باید نسبت به سایر فصول دیگر از سال گرانتر باشد، خوب دلیلش مشخص است به دلیل استقبال زیاد مسافر و موضوع عرضه و تقاضا که خوب کاملا طبیعی هم هست، اما نباید این را هم فراموش کنید که جشنواره ها و برنامه هایی که در این ایام در کوش آداسی برگزار می شوند.

بی شک برای طیف گردشگر جذاب خواهد بود و همچنین هتل ها و آژانس های مسافرتی خدمات ویژه ای برای مسافرانشان در این بازه زمانی در نظر می گیرند که این موضوع را زمانی که تور این مقصد را خریداری و راهی آن می شوید به خوبی لمس می کنید.


قیمت تور کوش آداسی نوروز 1401


خوب قیمت این نوع پکیج های مسافرتی در فصول مختلف کاملا گوناگون ارائه و به فروش میرسد، برای مثال در فصل بهار قیمت تور کوش آداسی با توجه به اینکه مردم سفرهای خود را پشت سر می گذارند.

به نسبت بالاتر ارائه میشوند و باید اطلاع داشته باشید که این قیمت ها نسبتا از 30% تا 40% افزایش خواهد یافت، در ضمن منظور از نسبتا نسبت به ایام عید و نسبت به ایام پیک قبل از سال میباشد چرا که قیمت پکیج ها در فروردین ماه و بعد از چهاردهم فروردین مجدد حدود 35 درصد نسبت به ایام عید پایین خواهد آمد.

در نهایت قیمت تور کوش آداسی براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر، تابان، ماهان و...) و پرواز خارجی (ترکیش و ...) به مقصد کوش آداسی و قیمت هتل (3، 4 یا 5 ستاره) رزرو شده در این مقصد متفاوت و متغییر محاسبه خواهد شد .

علاوه بر این دو فاکتور مهم که تاثیر زیادی در قیمت تور شما دارند، تعداد روزهای مدت تور شما و فصلی که در آن به این شهر سفر میکنید، همچنین خدماتی که درخواست می دهید همگی می توانند نرخ تور شما را دستخوش تغییراتی نماید.


قیمت تور کوش آداسی بر اساس قیمت بلیط

آفر تور کوش آداسی نوروز 1401


آفر تور کوش آداسی نوروز از جذاب ترین و پرطرفدار ترین تورها در میان گردشگران ایرانی بخصوص در فصل بهار به شمار می رود و تور آفری کوش آداسی معمولا به تورهایی گفته می شود .

که در آن آژانس های مسافرتی بلیط های چارتری خود را به دلایل کاملا مشخصی با قیمت هایی 30 الی 50% پایین تر به فروش می رسانند و اینکه به پکیج های این شکلی که توسط فروشنده تور آف ویژه ای می خورند، اصطلاحا تور آفری یا تور لحظه آخری گفته می شود که برای این مقصد ساحلی و جذاب هم کلی از این پکیج ها به علاقه مندان در تمامی فصول بخصوص بهار ارائه می گردد

که شما علاقه مندان می توانید با عضویت در کانال تلگرام نامی گشت از اخبار و ارائه این تورها مطلع شوید؛ همچنین توجه داشته باشید که آفر تور کوش آداسی با قیمت پایین در تمامی ایام سال عرضه می شود.


آفر تور کوش آداسی نوروز 1401


در ضمن جالب است بدانید در چه شرایطی این آفرها به شما مشتریان عزیز ارائه میشود؛ خوب یکی از رایج ترین شرایطی که در آن شاهد فروش تور آفری کوش آداسی ویژه نوروز 1401 خواهید بود، زمانی است که حداقل دو الی سه روز، به زمان پرواز مانده باشد و هنوز تعدادی از بلیط های یک پکیج مسافرتی به فروش نرسیده باشد.

که در این صورت شما باید چمدان به دست اقدام به خرید آن کنید و خودتان را به سرعت آماده سفر کنید، خوب آیا شرایط استفاده از این تورها را دارید؟ در ادامه چنانچه قصد دارید با خیال راحت تر راهی این مقصد شوید پیشنهاد ما این است که از 3 الی 4 ماه قبل از عید این کار را انجام دهید تا خیالتان از هر جهت راحت باشد.

بهترین زمان خرید تور کوش آداسی نوروز 1401


اینکه بخواهیم یک زمان معین در خصوص بهترین زمان خرید تور کوش آداسی آداسی را بیان کنیم، به نظر ما درست نیست چرا که بهترین زمان سفر در فصل بهار با شروع سال جدید برای هر گردشگری با توجه به معیارهایش می تواند متفاوت باشد.

مثلا افرادی که دوست دارند از اواخر اسفند ماه راهی این مقصد شوند و یا بعضی دیگر نیمه دوم فروردین را انتخاب میکنند که این شهر کمی خلوت شده و تفریحات ساحلی هیجان انگیزی را در کمال آرامش تجربه کنند.

اما اگر برای سفر به کوش آداسی به دنبال بهترین زمان از نظر آب و هوایی هستید، فصل بهار گزینه ای فوق العاده برای شماست.


بهترین زمان خرید تور کوش آداسی نوروز 1401


در ادامه قصد داریم بازه زمانی های مختلفی برای گذراندن تعطیلات در نوروز 1401 به شما پیشنهاد دهیم تا با توجه به روحیه و شرایط خود بتوانید بهترین انتخاب برای سفری ایده آل را داشته باشید.


  • 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین


طبیعتا بهترین زمان سفر با تور کوش آداسی در عید نوروز می تواند همین بازه زمانی باشد و در اصل پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان خرید تورهای نوروز کوش آداسی همین تاریخ است.

چرا که مناسب ترین هتل ها با برنامه های متنوع شب عید و امکانات بی نظیر دقیقا همین زمان به مسافران ارائه می شود و پیشنهاد ما این است اگر این تاریخ را انتخاب کردید حتما اوایل اسفند ماه جهت رزرو و یا خرید اقدام نمایید.


  • هفته دوم فروردین


این بازه زمانی مناسب افرادی است که ترجیح می دهند لحظه تحویل سال در خانه خودشان در کنار خانواده و دوستانشان باشند و هفته دوم را برای سفرهایشان انتخاب می کنند.

بعضی از افراد هم باید بعد از یک هفته تعطیل رسمی برگردند به همین جهت کمی خلوت تر از هفته اول است، لازم به ذکر است که جهت خرید تور در این زمان آخرهای اسفند ماه و یا اوایل فروردین ماه اقدام کنید.


  • 9 فروردین به بعد


خوب خوشبختانه در این تاریخ هم شما مسافران بسیار کمتری را در کوش آداسی خواهید دید، چون تقریبا تعطیلات رسمی به پایان رسیده و حالا وقت شروع کار و فعالیت مدارس است.

اما خیلی از گردشگران هم هستند که دغدغه خاصی ندارند و می توانند هر زمان که بخواهند راهی این شهر جذاب شوند و مهمتر اینکه در این بازه زمانی شما می توانید تورهای ارزان تر و مقرون به صرفه تری را نسبت به دیگر زمان ها خریداری نمایید.

آب و هوای کوش آداسی در نوروز 1401


شهر کوش آداسی به شدت زیبا و دیدنی است و تفریحات متنوعی در آن برای لذت بردن وجود دارد. شاید برایتان سوال باشد که آیا ایام عید نوروز فصل مناسبی برای سفر به کوش آداسی می باشد؟ و بطور کلی آب و هوای آن چطور است، برای گرفتن جواب سوالتان با ما همراه باشید.

مهم است بدانید که ترکیب رطوبت و دما در فصل بهار، منجر به آب و هوایی معتدل و دلچسبی می ‌شود. در این بازه زمانی دمای میانگین در این فصل در محدوده 15٫1 تا 25٫9 درجه سانتی‌ گراد متغیر است و هرچه که به تابستان نزدیک ‌تر می‌شویم، هوا گرم ‌تر خواهد شد.

بارش باران با متوسط 1 تا 3 روز در هر ماه فصل بهار، طبیعی است. فصل بهار دومین زمان شلوغ گردشگری شهر زیبای کوش آداسی می باشد و همین موضوع این فصل را زمانی ایده آل و عالی برای گشت و گذار با حضور کم گردشگران دیگر کرده است.


اب و هوایی تور کوش آداسی نوروز 1401

بهترین هتل های تور کوش آداسی نوروز 1401


برای اقامت در این شهر زیبا و ساحلی انتخاب های عالی و گوناگونی پیش رو دارید. تنوع هتل های از 3 ستاره تا 5 ستاره به اندازه ای در این شهر میباشد که شما تنها کاری که باید بکنید این است که باید میزان بودجه و سلیقه خودتان را مشخص کنید و سپس اقدام به رزرو هتلهای کوش آداسی در ایام نوروز نمایید.

در کوش آداسی از اقامتگاه های ارزان قیمت سه ستاره گرفته تا هتل های سوپر لوکس و فوق العاده جذاب که این امکان را دارید که بسته به بودجه و سلیقه یک هتل مناسب حال خود را انتخاب کنید.

خوب در ادامه هتل توسان بیچ ریزورت، هتل ویستا هیل، هتل سی لایت، هتل فانتزی، هتل کوستور کلاب هالیدی ویلیج و هتل سورملی از بهترین هتل های کوشی آداسی شناخته می شوند که با توجه به 5 ستاره بودن انها، اقامت در در آنها هزینه بالایی هم برای شما مسافران عزیز دارد.

اما اگر ترجیح شما این است که اقامت ارزان و مقرون به صرفه تری داشته باشید حتما به سراغ هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال، هتل امر هالیدی ریزورت، هتل باتیهان و یا هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی بروید که همه اینها جزو بهترین هتل های 4 ستاره کوش آداسی هستند که امکانات خوبی هم دارند.

منبع : تور کوش آداسی نوروز 1401



[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]