تور کیش از مشهد

دوشنبه 28 تير 1400
13:23
نامی گشت

تور کیش از مشهد، به دلیل استقبال شهروندان عزیز مشهدی، همواره یکی از تورهای محبوب و پرطرفدار داخلی در سال های اخیر شناخته می شود

خوشبختانه سالانه میلیون‌ ها مسافر از هموطنان عزیزمان به جزیره کیش سفر می ‌کنند که درصدی از آنها اهالی شهر مقدس مشهد می ‌باشند. تور مسافرتی کیش با توجه به وجود سواحل مرجانی، جاذبه های بکر و طبیعی، تاریخی و مراکز خرید لوکس و تفریحات مهیج و شگفت انگیزش، در هر فصلی از سال، بهترین گزینه برای داشتن سفری خاطره انگیز و لذت بخش از مبدا مشهد به مقصد جزایر جنوبی کشورمان است که متقاضیان بسیار زیادی هم به خود اختصاص داده است.

تور کیش از مشهد

توجه داشته باشید که تور کیش از مشهد همه روزه با ایرلاین های مختلف ایرانی برگزار می شود. شما عزیزان این امکان را دارید که با پروازهای هواپیمایی ماهان، زاگرس، کیش ایر، سپهران و معراج در انواع بیزینس و اکونومی سفری رویایی را تجربه کنید و از تور هوایی کیش از مشهد بالاترین لذت را ببرید یا اینکه با قطار به این جزیره ساحلی جذاب سفر کنید؛ که در ابتدا برای تور کیش از مشهد با قطار باید به بندرعباس بروید و از آنجا از طریق بندرهایی مثل بندر چارک اقدام کنید.

مزایای این روش سفر به کیش از شهر مشهد این است که می توانید سفر دریایی در خلیج فارس را نیز تجربه کنید و از جاذبه های جزایر جنوبی خلیج فارس لذت ببرید.

کمی از جذابیت های جزیره کیش برایتان بگوییم، اینکه این مقصد در دل آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته و با جاذبه های متنوع طبیعی و تفریحاتی مهیج گردشگران را سرگرم و شاد می کند. از جمله جاذبه های کیش می توان به تفریحات آبی مثل غواصی، چتر پاراسل، قایق سواری، فلای بورد و... اشاره کنیم و همچنین تفریحات شبانه و جنگ های شبانه کیش از مهمترین جاذبه های تفریحی و هیجانی این منطقه نامبرده میشود.

ضمنا دوچرخه سواری، سوار شدن بر ماشین های آخرین مدل خارجی، افرود سواری و سافاری، شنا در آب های نمکین، آفتاب گرفتن و سونای طبیعی در شرجی هوای جزیره، همگی جزو جاذبه های پر طرفدار کیش به حساب می آید که هر کسی با توجه به روحیه و سلیقه اش بخشی از آن ها را انتخاب می کند.

در نهایت برای رزرو تورهای کیش از مشهد همه روزه در انواع لوکس و مدرن یا ارزان قیمت و اقتصادی به منوی تور کیش نامی گشت مراجعه نمایید و با مقایسه پکیج ها، تور مورد نظرتان را انتخاب کنید و بعد از آن سفری فوق العاده لذت بخشی را به جزیره آغاز کنید.

تور کیش لوکس و ارزان

تور کیش از مشهد هوایی

خوب اگر صرفه جویی در زمان و نیز راحتی در تور کیش از مشهد برای شما اهمیت بالاتری نسبت به هزینه‌ های این تور مسافرتی دارد. تور هوایی کیش از مشهد بهترین گزینه برای شماست و پیشنهاد می کنیم بدون هیچ تردیدی آن را رزرو کنید.

در تور هوایی مشهد به کیش، شما با پرداخت مبلغی بیشتر و با یک پرواز مستقیم حدودا دو ساعته (ساعت پرواز با توجه به شرایط آب و هوا و مسیر پرواز متغیر میباشد)، می توانید به راحتی خود را از مشهد به جزیره کیش برسانید.

ضمنا فاصله هوایی مشهد تا کیش با هواپیما 1,203 کیلومتر و مدت زمان پرواز مشهد به کیش 1 ساعت و 50 دقیقه می ‌باشد. نکته بعدی اینکه بلیط هواپیما مشهد به کیش عموما به صورت اکونومی و چارتری می ‌باشد. البته در این مسیر، تعداد کمی پرواز سیستمی و بیزنس هم وجود دارد که در صورت تمایل می توانید رزرو نمایید.

تور کیش از مشهد هوایی

تور کیش از مشهد با قطار

یکی از مزیت های تورهای زمینی کیش از مشهد این است که نرخ تور کیش از مشهد با قطار نسبت به تور هوایی به ‌میزان قابل توجهی پایین تر می باشد و اینکه در این تور ریلی، ابتدا با قطار از مشهد به بندرعباس سفر می ‌کنید و بعد از آن به بندر چارک منتقل خواهید شد و از این بندر سفر دریایی خود به کیش را آغاز می کنید.

لازم به ذکر است که مدت ‌زمان این سفر ریلی در حدود 21 ساعت بوده و طی کردن مسیر زمینی بین بندرعباس و بندر چارک هم حدود سه ساعت و 30 دقیقه زمان می برد.

بنابراین بعد از رسیدن به بندر چارک با کشتی هایی که انجا تعبیه شده شما مسافران عزیز راهی کیش می ‌شوید و مدت زمان این سفر دریایی در حدود 2 ساعت و نیم خواهد بود. با این اوصاف تور کیش از مشهد با قطار بدون احتساب زمان انتظار در بندرعباس و بندر چارک برای منتقل شدن به مقصد بعدی در حدود 27 ساعت خواهد بود.

البته جدا از این زمان طولانی این مسیر زیبایی های توصیف ناپذیر و تجربیاتی جذاب و دوست داشتنی برای شما بهمراه خواهد داشت. شاید چنین مدت ‌زمان طولانی برای مسافران کمی کسل کننده باشد و شما را در مورد سفر ریلی از کیش به مشهد دچار تردید کند؛ اما در طول مسیر ریلی مشهد - بندرعباس جاذبه‌ های شگفت انگیزی وجود دارد که دیدن آن‌ ها خالی از لطف نیست؛ به‌ علاوه می ‌توانید مقرون به صرفه به این مقصد سفر کنید.

تور کیش از مشهد زمینی

قیمت تور کیش از مشهد چقدر است؟

یکی از مواردی که اغلب مسافران به دنبال آن هستند، خرید تور ارزان کیش از مشهد می باشد. با توجه به شرایط و نوساتات قیمتی در حالت کلی نمی توانیم نرخ و قیمت دقیق و ثابتی را برای شما عزیزان بیان کنیم، چون این قیمت ها بر اساس فاکتورهای مختلف و در روزهای متفاوت سال با هم کلی تفاوت دارند.

اما نرخ تور کیش از مشهد به عوامل زیاد و مهمی بستگی دارد. عواملی اعم از انتخاب روش سفر (هوایی – زمینی)، تعداد روزهای اقامت، تعداد ستاره‌ های هتل، ترانسفر، صبحانه و... در تعیین قیمت نهایی تور کیش از مشهد تاثیر گذار خواهند بود.

قیمت تور کیش

تور کیش از مشهد لحظه آخری و ارزان

در ابتدا لازم است بدانید که مهمترین تفاوت و البته تنها تفاوت تور لحظه آخری کیش از مشهد با تور عادی کیش به مشهد، قیمت این تور مسافرتی است.

تورهای استاندارد بطور معمول قیمت بالاتری دارند، اما در صورتی ‌که در آخرین ساعات باقی ‌مانده به پرواز، ظرفیت هواپیما پر نشود یا تقاضایی نباشد، تورها با عنوان تور لحظه آخری و ارزان با قیمتی بسیار مناسب به علاقه مندان عرضه می ‌شود.

خوب در برخی از مواقع اختلاف قیمت تور لحظه آخری کیش از مشهد با قیمت تور در چند روز قبل از پرواز، به چند صد هزار تومان نیز میرسد.

البته باید این را در نظر داشته باشید که تورهای ارزان و لحظه آخری در بیشتر مواقع از سال در بازه زمانی بسیار کوتاه و به صورت فوری ارائه میشود.

در ضمن نمی توانیم تاریخ دقیق عرضه این نوع تور را بیان کنیم و تنها در مواقعی کم بودن تقاضا برای سفر به کیش عرضه می ‌شود، بنابراین تنها زمانی باید به فکر خرید بلیط های چارتر و لحظه آخری باشید که روز و ساعت تور کیش از مشهد چندان برایتان فرقی نداشته باشد.

همچنین در صورت تمایل برای سفر با تور کیش از مشهد لحظه آخری و ارزان باید چمدان به دست آماده سفر باشید تا به ‌محض ارائه تور لحظه کیش از مشهد آن را خریداری نمایید.

تور کیش از مشهد ارزان

در آخر برای خرید تور کیش از مشهد با قیمت ارزان، باید این تور را در ایامی غیر از ایام پیک سفر به کیش خریداری نمایید و اینکه ماه‌ های دی و بهمن مخصوصا روزهای آخر هفته و تعطیلات آخر یا اول هفته و تعطیلات عید نوروز برای تور کیش به بیشترین میزان خود می‌رسد و باطبع هم قیمت تور در این زمان به بیشترین میزان خود می ‌رسد. شما برای خرید تور لحظه آخری کیش از مشهد، می‌ توانید به بالای همین صفحه مراجعه نمایید.

منبع : تور کیش از مشهد


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]