تور ارزان و لحظه آخری آنتالیا

شنبه 19 تير 1400
18:53
نامی گشت

آنتالیا شهر بسیار زیبا و جذابی که در عین نزدیکی مسافت و فرهنگ و خلق و خو با کشورمان، آب و هوای دلچسب مدیترانه‌ ای، ساحل و تفریحات آبی جذاب آسیای شرقی، هتل ‌ها و امکانات به روز و مدرن اروپایی و همه و همه را یکجا در خود جمع کرده است.

اما جالب است بدانید که تور آنتالیا ارزان بیشتر شبیه به یک تور فصلی می باشد، فصل شلوغی تور آنتالیا تابستان است و فصل ‌های سرد سال هم فصل کم گردشگر آنتالیا است و این موضوع باعث شده تا پیدا کردن تور آنتالیا ارزان، در فصول سرد سال کار بسیار راحتی باشد.

علاوه‌ بر این تور آنتالیا یکی از تورهای لوکس ترکیه هم بشمار می رود، اما به این معنا نیست که نتوانید یک تور آنتالیا ارزان را پیدا نمایید. شما علاقه مندان برای رزرو ارزان تور آنتالیا روش‌ های زیادی پیش رو خواهید داشت.

برای مثال این امکان را دارید که زمانی که تعداد مسافرین کم و یا هوا سرد میشود راهی این مقصد شوید و همچنین از طریق راه های ارتباطی آژانس نامی گشت، از زمان برگزاری تورهای لحظه آخری آنتالیا یا آفرهای هتل ‌های آنتالیا مطلع شوید و گزینه آخر هم این است که تور زمینی آنتالیا ارزان را انتخاب کنید.

تور ارزان و لحظه آخری آنتالیا

آیا تور آنتالیا ارزان قیمت کیفیت پایینی دارند ؟

تور ارزان آنتالیا هم می ‌تواند یک تور بی ‌کیفیت باشد و هم یک تور خوب و مقرون به صرفه و مناسب برای شما باشد. همه این موارد به این بستگی دارد که شما از تور خود چه انتظار و توقعاتی دارید.

مثلا هتل‌ های 3 یا 4 ستاره برای تور آنتالیا قیمت ‌های مناسبی دارند، اما اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که واقعیت این است که مسافرانی که به آنتالیا سفر میکنند به دنبال امکانات و خدمات رفاهی لوکس، تفریحات آبی مهیج و خدمات نامحدود برای غذا و نوشیدنی در هتل هستند که شما در این هتل ها نمی توانید این سطح از کیفیت را تجربه کنید.

بیشتر شما در سفر به آنتالیا یک هفته را برای اقامت انتخاب می کنید، بنابراین کیفیت غذا و امکانات و خدماتی که هتل در اختیار شما می گذارد موضوع بسیار مهم و اساسی است.

پیشنهاد نامی گشت برای شکا این است که برای سفر آنتالیا خود، اقتصادی رفتار نکنید و کمی ولخرجی کنید!

تور آنتالیا ارزان قیمت

تور ارزان و هوایی آنتالیا

بهترین روش سفر به آنتالیا بی شک می تواند روش تور آنتالیا هوایی باشد که شما براحتی با خریدن بلیط هواپیما و رزرو هتلتان راهی این مقصد ساحلی دوست داشتنی می شوید، اما شاید نسبت به تور آنتالیا زمینی کمی گرانتر برای شما تمام شود، ولی ارزش دارد و سفری آرامش بخشی را تجربه می کنید. در ادامه قیمت بلیط هواپیما آنتالیا از اصلی ترین و مهمترین مواردی است که قبل از سفر دغدغه بسیاری از مسافران و گردشگران است.

آژانس نامی گشت، سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما با بهره‌ گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ و کادری متخصص و مجرب، بستری کاربردی و ساده را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا با ارائه خدمات باکیفیت، بتوانید تجربیات منحصر به فردی را داشته باشید. شما عزیزان کافی ا‌ست با یک جستجوی ساده در سایت ما، بلیط و تور ارزان قیمت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

ضمنا قیمت بلیط تهران آنتالیا، تحت تأثیر عوامل مختلفی همچون: نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه ‌دهنده بلیط، تاریخ و ساعت متغییر می باشد.

از این جهت برای خرید بلیط هواپیما به این مقصد بهتر است هنگام جستجو، بلیط‌ ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید. ضمنا سفر به این شهر جذاب همانند دیگر مسیرها، هزینه ‌ای در بر خواهد داشت که این هزینه بسته به نوع ایرلاین و شرکت هواپیمایی، ساعت حرکت و کلاس پروازی متغیر محاسبه می گردد و به علت نوسانات بالا و ثابت نبودن قیمت تور ارزان هوایی آنتالیا نمی ‌توانیم قیمت دقیقی را برای شما عزیزان بیان کنیم.

تور ارزان هوای آنتالیا

فاکتورهای که قیمت تور ارزان آنتالیا را تحت تاثیر قرار میدهد !

در اصل مهمترین عامل در ارزان شدن تور آنتالیا، کاهش تعداد متقاضیان این تور مسافرتی می باشد. آژانس های مسافرتی معتبر تور آنتالیا با توجه به تجربه‌ ای که در طول سال‌ ها برگزاری تور آنتالیا ارزان قیمت به دست آورده ‌اند، این حقیقت را دریافته ‌اند که تعداد متقاضیان تور آنتالیا در فصل سرد زمستان کاهش چشمگیری نسبت به فصل بهار و تابستان دارد.

از این رو در فصل زمستان با کاهش قیمت تور آنتالیا سعی در جذب مسافر از طریق ارائه تور آنتالیا ارزان می کنند و نیز از دیگر عوامل ارزانی تور آنتالیا، ارائه تور با پرواز و هتل ارزان قیمت و یا تور آنتالیا زمینی می باشد.

ارزانترین تور هوایی آنتالیا با چه ایرلاین هایی انجام می شود؟
یکی از عوامل کاهش و یا افزایش قیمت در تور آنتالیا، هزینه پرواز و نرخ بلیط هواپیما می باشد که ایرلاین‌ های ایرانی قشم ایر، ایران ایر، ماهان و ایرلاین ‌های ترکی ترکیش، سان اکسپرس و... به آنتالیا پرواز مستقیم دارند.

قیمت بلیط هر کدام از این پروازها کاملا با یکدیگر متفاوت بوده اما با این وجود، پروازهای ایران ایر و قشم ایر نسبتا ارزان‌ تر از دیگر شرکت های هواپیمایی داخلی است و مسافران می ‌توانند با خرید تورهایی که پکیج آن‌ ها شامل این پروازها است، تور آنتالیا ارزانتر و مناسبی خریداری نمایند.

تاثیر کفیت آنتالیا

  • تاثیر کیفیت پرواز و ساعات پرواز در تورهای ارزان آنتالیا

در ابتدا لازم است بدانید که پرواز‌هایی که با ایرلاین‌ های ایرانی انجام می گیرند، ارزان ‌تر و مقرون به صرفه هستند و بطور معمول در شب به سمت آنتالیا حرکت میکنند. همچنین پرواز‌های صبح با هواپیمایی ترک و خارجی همچون ترکیش و اطلس جت بوده که قیمت بالاتری به نسبت ایرلاین های داخلی دارند.

در ادامه به این موضوع هم توجه کنید که اگر شما به دنبال تور ارزان آنتالیا هستید بهتر است پروازهای ایرانی ارزان را در شب بگیرید که آخر شب به هتل تان برسید و اتاقتان را تحویل بگیرید، اما نکته اینجاست که هزینه یک آژانس نامی گشت حتما مشورت بگیرید که هزینه یک شب اضافه ‌تر برای شما به صرفه تر است یا اینکه پرواز صبح را بگیرید و بیشترین استفاده را از تور ارزان قیمت آنتالیا خود ببرید!

تور آنتالیا زمینی ، سفر طولانی و کمی خسته کننده

اکثرا در ذهن مسافران تورهای آنتالیا به صورت هوایی تعریف شده، اما جالبه بدانید که در طول سال برای این شهر ساحلی تورهای زمینی آنتالیا هم برگزار میشود که قیمت مناسب ‌تری هم دارد.

در نتیجه تجربه متفاوتی می‌ تواند برای شما باشد و نیز اگر مبدا شما تهران باشد تا آنتالیا با اتوبوس حدود 30 ساعت راه است. همچنین با خرید تور زمینی آنتالیا تا 30 درصد نسبت به تور هوایی آنتالیا در هزینه ‌های تور آنتالیا ارزان، صرفه ‌جویی کرده اید، اما این موضوع را هم در نظر داشته باشید که در سفر زمینی به آنتالیا بیش از 30 ساعت در این مسیر هستید و از این رو تور زمینی آنتالیا شاید ارزان باشد، اما به شدت خسته کننده خواهد بود.

نکته مهم دیگر اینکه تور آنتالیا با قطار برگزار نمیشود اما اگر قصد استفاده از قطار در طول سفر ارزان به آنتالیا را دارید، می ‌توانید نیمی از راه و تا شهر وان را با قطار رفته و از آنجا با اتوبوس‌ های ترکیه ‌ای به آنتالیا بروید. با این توصیفات این شما هستید که تصمیم میگیرد کدام روش برایتان مناسب می باشد.

تور ارزان آنتالیا زمینی

  • تور زمینی آنتالیا از شهرهای مختلف ایران

خرید تور آنتالیا زمینی از شهرهای بزرگ و مهم ایران همچون تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و... برای شما امکان پذیر میباشد، بصورتی که شما تور زمینی آنتالیا خود را از آژانس نامی گشت خریداری نمایید.

تورهای زمینی آنتالیا بیشتر به صورت گروهی با اتوبوس های VIP برگزار و حرکت از تهران و از طریق مرز بازرگان انجام می گردد. این اتوبوس ها دارای ظرفیت 25 نفره بوده و البته شما در مرز بازرگان باید اتوبوس خود را عوض کنید و سوار اتوبوس های ترک مدرن بنز 2018 ارسیس (ERCIS) شوید و از تهران تا مرز بازرگان حدود 900 کلیومتر و 11 ساعت در مسیر هستید.

همچنین از مرز بازرگان تا آنتالیا حدود 1510 کلیومتر و 22 ساعت راه پیش رو دارید و اتوبوس ها در ساعات مختلف توقف دارند. شما وقتی وارد مرز ترکیه می شوید از شهر های دوبایزید، ارزروم، ارزجان، سیواس، اکسارای، نفت شهر، قونیه، ماناوگات ترکیه می گذرید تا در نهایت به شهر زیبای آنتالیا برسید.

تور زمینی آنتالیا

  • قیمت تور ارزان آنتالیا زمینی

چنانچه قصد خرید تور آنتالیا زمینی ارزان را دارید باید این موضوع را در نظر داشته باشید که قیمت تور زمینی این مقصد با توجه به نوع هتل (3، 4 و 5 ستاره)، نوع اتوبوس یا قطار شما و سایر موارد و خدماتی که به برگزارکننده تور مسافرتی زمینی آنتالیا سفارش می دهید، تعیین می شود.

به همین علت نیز ما شاهد بازه قیمتی گسترده ای در تورهای زمینی ارزان قیمت این مقصد هستیم و خوشبختانه این تفاوت قیمت امکان خرید تور مسافرتی آنتالیا را برای تمامی گردشگران با شرایط اقتصادی متفاوت فراهم می کند.

توجه داشته باشید که تیم نامی گشت در تلاش است که بهترین تورهای گردشگری را با ارزان ترین قیمت ممکن در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدهد تا سفری دلچسب و رویایی را تجربه کند.

  • تور زمینی آنتالیا ارزان قیمت بیشتر در چه زمان ‌هایی ارائه می شوند؟

بی شک این مقاطع زمانی که در ادامه نام می بریم، بهترین زمان برای سفر ارزان قیمت به شهر ساحلی آنتالیا بشمار می روند. سفر بعد از تعطیلات نوروز، مهرماه شروع سال تحصیلی، اوایل بهمن تا اواخر اسفند و نیز اوایل هفته می تواند بهترین زمان و ارزرانترین زمان سفر به این شهر باشد و البته لازم به ذکر است که این زمان ‌ها بدون در نظر گرفتن تعطیلی، مناسبت یا جشنواره ها می باشد.

قیمت تور آنتالیا

تور آف خورده آنتالیا همان تخفیف خورده آنتالیا را چطور بخریم !

آفر تور آنتالیا درست زمانی به شما معرفی می شود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور که معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور مسافرتی آنتالیا، ظرفیت آن تکمیل نشده و در این صورت، کارگزار یا آژانس های مسافرتی مجبور به فروش تور با تخفیف ویژه خواهد شد که در اصطلاح تور آف خورده یا تور تخفیف خورده آنتالیا را بوجود می آورد.

خوب در ادامه برای خرید آفر تور آنتالیا بهتر است تا عضو باشگاه مشتریان یک آژانس مسافرتی معتبر، مثل آژانس مسافرتی نامی گشت شوید تا از اخبار ارائه این تورها باخبر شوید و به محض دریافت این خبر با مشاوران مجموعه ما تماس بگیرید تا شما را در خصوص رزرو و یا خرید تورهای لحظه آخری آنتالیا راهنمایی کنند. همچنین در هنگام خرید آفر تور‌ آنتالیا لحظه آخری، بهتر است تا آگاهانه و با بررسی همه جوانب، تور مسافرتی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هتل های ارزان و اقتصادی آنتالیا ، گزینه ای مقرون به صرفه !

اگر به عنوان کشور مقصد ترکیه را انتخاب کرده اید، آنتالیا یکی از شهرهای پر طرفدار و ساحلی بسیار عالی و محبوب است. همچنین شما مسافران عزیز اگر قبل از سفر به طور قطع به دنبال محلی برای اقامت خود هستید که قیمت آن مناسب باشد، هتل های اقتصادی این شهر گزینه های خوبی بشمار می روند. همچنین از آنجاییکه با توجه به بودجه مشخص شده، خیلی از افراد به دنبال یک سفر اقتصادی و رزرو هتل ارزان در آنتالیا هستند نامی گشت تصمیم گرفته است تا چند هتل ارزان و مناسب در آنتالیا را بشما معرفی کند.

  • هتل گرند میرامور | Grand Mir’Amor Hotel
  • هتل آنتالیا پالاس | Antalya Palace Hotel
  • هتل لارا آتالا | Lara Atalla
  • هتل دنیژان | Denizhan Hotel
  • هتل بلو دریم | Blue Dream Hotel
  • هتل باکوس پانسیون

هتل ارزان آنتالیا

  • آیا کیفیت هتل های تور ارزان آنتالیا پایین هستند؟

در واقع برخلاف تصور عموم مردم هتل های ارزان آنتالیا همیشه کیفیت پائین و ضعیفی ندارند، اگر چه لزوما شاید شما برای رزرو تور ارزان آنتالیا و پائین آمدن هزینه های اولیه سفرتان باید از هتل‌ های 2 یا 3 ستاره این مقصد استفاده کنید، اما بسیاری از هتل‌ های دو یا سه ستاره این شهر ساحلی هم از کیفیت مطلوب و قابل قبولی برخوردارند و امکانات خوبی به شما ارائه می دهند اما اصلا نباید توقع خدمات و امکانات لوکس و درجه یک هتل های Uall آنتالیا را داشته باشید.

تور آنتالیا لحظه آخری ، گزینه ای کاملا اقتصادی

کلمه تور لحظه آخری ارزان آنتالیا ترکیه را بارها شنیده اید، در حقیقت تور لحظه آخری یا تور ارزان قیمت و یا تور آفر خورده آنتالیا به تورهایی اطلاق میشود که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای یک تور تکمیل نشده باشد و فروشنده یا برگزار کننده تور در جهت جلوگیری از ضرر و زیان، مجبورند قیمت تور را با تخفیف چشمگیری به متقاضی ارائه نمایند.

که در این صورت قیمت تور مسافرتی آنتالیا با این شرایط پایین می آید و یا اینکه ایرلاین ها تعداد محدودی صندلی، یا جای خالی داشته باشند که در این صورت آنها هم مجبور به ارائه قیمت بلیط ارزان آنتالیا به شما میشوند که به این دو اصل در اصطلاح تور آنتالیا لحظه آخری گفته می گویند.

تور لحظه آخری آنتالیا معمولا در آژانس هایی که مجری مستقیم تور آنتالیا هستند بیشتر انجام میپذیرد و زمان سفر و شرایط جوی و متاسفانه سیاسی تاثیرات زیادی را در اجرا و قیمت تور لحظه آخری آنتالیا خواهد داشت.

تور اقتصادی آنتالیا

آفر تور آنتالیا لحظه آخری ، آیا شرایط استفاده از این تورها را دارید ؟

درست زمانی که هواپیما تا لحظه آخر پر نشده و باید به پایین ‌ترین نرخ ممکن فروخته شود تا ظرفیت آن تکمیل بشود و آماده برگزاری شود، آفر تور آنتالیا لحظه آخری بشما پیشنهاد می شود که قیمت این تورها به نسبت ارزانتر و مناسب است و شما می ‌توانید تجربه سفر ارزان به آنتالیا را داشته باشید.

فقط یک مشکل اینجاست که شما همین امروز و یا فردا باید چمدان به دست به سفر بروید، خوب حالا شرایط استفاده از این تورها را دارید؟ در ادامه بدانید که همه تورهای لحظه آخری آنتالیا ارزان نیستند؛ مثلا در ایام پر ترافیک مانند نوروز و تابستان تقریبا تور لحظه آخری ارزان اصلا وجود ندارد.

شما در طی این زمان‌ ها حتما باید از چندین روز قبل تور خود را رزرو یا خریداری نمایید و اگر محدودیت مالی دارید حتما برنامه سفر خود را به زمان ‌های خلوت تر بیندازید که تور لحظه آخری آنتالیا را حدود 20 تا 50 درصد ارزان رزرو کرده و راهی شوید؛ خوب در آخر بهترین زمان برای تورهای لحظه آخری ارزان بعد از تعطیلات نوروز تا اواخر اردیبهشت ماه است.

آفر تور آنتالیا

  • مزایا و معایب تور لحظه آخری آنتالیا

تنها امتیاز تور آنتالیا لحظه آخری، قیمت مناسب و پایین آن است. این تورها که از نظر قیمتی بسیار ارزان ‌تر از همان تور در شرایط عادی می باشد با این تفاوت که امکانات و خدمات تور آنتالیا لحظه آخری، هیچ تفاوتی با یک تور استاندارد ندارد و تنها عیب تورهای لحظه آخری آنتالیا، این است که شما همیشه باید آماده سفر باشید، مثلا احتمال دارد که پرواز یک روز یا چند ساعت دیگر باشد و شما مجبور باشید تا بلافاصه بعد از خرید تور مسافرتی عازم سفر شوید.

از دیگر معایب این تورها این است که تور آنتالیا لحظه آخری کنسل شدنی نیست و شما اصلا حق انتخاب ندارید، برای مثال خریداری شدن صندلی ‌ها و اتاق ‌های خوب توسط مسافرین قبلی صورت گرفته بطوریکه امکان دارد در ساعات پایانی مجبور به انتخاب بدترین صندلی ‌های یک پرواز و یا اتاق‌ های نه‌ چندان خوب هتل شوید و یا برعکس.

تور ارزان آنتالیا از چه شهرهای برگزار می شود ؟

تورهای ارزان آنتالیا از بیشتر شهرهای بزرگ کشورمان برگزار می شود که عموما پرطرفدارترین و محبوب ترین این تورها در قالب تور آنتالیا ارزان از مشهد، تور آنتالیا ارزان از اصفهان، تور آنتالیا ارزان از شیراز، تور آنتالیا ارزان از تبریز، تور آنتالیا ارزان از رشت، تور آنتالیا ارزان قیمت از تهران، تور ارزان آنتالیا هوایی، تور ارزان زمینی آنتالیا و... برگزار می شود.

تور ارزان آنتالیا لحظه آخری چه تفاوتی با تور معمولی دارد ؟

در حقیقت تورهای لحظه آخری یک منفعت دو طرفه به حساب می آید که هم مسافر با قیمت های مناسب تر و پایین بتواند سفر کند و هم آژانس برگزار کننده متحمل ضرر نکند، این تورها بیشتر برای مقاصد خارجی بیشتر اتفاق می افتد و به خصوص در این شرایط بحرانی اقتصادی که قیمت تورهای مسافرتی به دلایل گرانی دلار و بلیط هواپیما چندین برابر شده فرصت بسیار مناسب و ایده آلی برای مسافران می سازد که با قیمت های سرشکن شده بتوانند سفری ارزان و اقتصادی را تجربه کنند.

همچنین مهم است بدانید که شرایط برگزاری تور لحظه آخری و خدماتی که در آن‌ ها به مسافرین ارائه می شود هیچ تفاوتی با کیفیت خدمات تور مسافرتی معمولی ندارد و تنها به دلیل این که به سرعت به فروش برسند، ارائه می شوند.

بهترین زمان ها برای خرید تور لحظه آخری آنتالیا

این مقاطع زمانی بهترین فرصت برای سفر به آنتالیا با استفاده از ظرفیت ‌های لحظه آخری و ارزان می باشد؛ در طول تعطیلات نوروز و یا در فصل تابستان، نباید توقع خرید تور ارزان آنتالیا را داشته باشید و نیز فصل زمستان هم هوا کمی سرد می شود و رفتن به تور تفریحی آنتالیا شاید چندان دلچسب نباشد.

اما با کمی جستجو و بررسی شرکت‌ های فعال و مطرح در صنعت گردشگری، این امکان را دارید که در اواسط فصل بهار و نیز فصل پاییز و زمستان، تور آنتالیا ارزان را با قیمتی بسیار مناسب و گاها تا 40 درصد کمتر از قیمت تور در ایام نوروز خریداری نمایید.

قیمت ت.ر ارزان آنتالیا از چقدر شروع می شود ؟

در ابتدا لازم است بدانید که عوامل متعددی بر روی قیمت تور آنتالیا ارزان دقیقه 90 تاثیرگذار می باشد. اما مهمترین و اصلی ترین فاکتورها در تعیین قیمت تور آنتالیا ارزان، نرخ بلیت رفت ‌و برگشت هواپیما و نیز قیمت هتل، زمان سفر و تعداد روزهای اقامت شما مسافران است و نیز سایر فاکتورها اعم از هزینه تفریحات استانبول یا خریدهای شما در سفر تأثیر چندانی روی قیمت تور شما دارد.

همچنین به دلیل نوسانات ارزهای خارجی و همچنین بازه زمانی مختلفی مثل تعطیلات تابستان یا تعطیلات نوروز نمی توان قیمت واحدی را برای این نوع تورها بیان کنیم؛ اما بسته به زمان سفر، در حدود 30 تا 50 درصد هزینه ‌های تور شما مربوط به پرواز آنتالیا می باشد.

ضمنا برای کسب اطلاع از قیمت دقیق تور ارزان قیمت و لحظه آخر آنتالیا به بالای همین صفحه مراجعه کنید.

نحوه خرید تور لحظه آخری آنتالیا

خوب اگر تجربه رزرو تورهای لحظه آخری را داشته باشید قطعا می دانید که رزرو این دسته تورها هم سخت است و هم آسان! احتمالا به این موضوع برخورد کرده باشید که آژانس‌ های مسافرتی عناوینی با عبارت هایی همچون تور آف خورده آنتالیا، آفر تور آنتالیا و یا تور آنتالیا لحظه آخری تبلیغاتی برای شما ارسال یا پیامک کرده باشند که نرخ‌ های آن‌ ها غالبا تفاوت زیادی با نرخ‌ های بازار دارد.

خوب ما در ادامه می خواهیم مژده ای به شما بدهیم که شما به سادگی و در کوتاه ترین زمان می توانید این تورها را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند.

برای رزرو تور آنتالیا لحظه آخری و ارزان شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی آنتالیا ارزان قیمت هدایت می شوید.

منبع :تور ارزان و لحظه آخری


[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]