تور آنتالیا هتل گرانادا لاکچری

يکشنبه 13 تير 1400
17:15
نامی گشت

هتل گرانادا لاکچری (Granada Luxury Belek) در منطقه مدیترانه‌ ای بلک در شهر زیبای آنتالیا قرار گرفته است. نسیم لذت بخش مدیترانه، روحیه نشاط آوری به مسافران این هتل هدیه می کند و شما در این هتل لوکس و فوق العاده زیبا بی شک اقامتی رویایی را تجربه می کنید. این هتل 5 ستاره بسیار مجهز و به روز طراحی شده است .

دارای امکاناتی همچون ساحل اختصاصی، طیف متنوعی از رستوران ها و کافی شاپ ها، اینترنت بی ‌سیم در تمام هتل، مرکز اسپا و سلامتی، استخرهای رو باز و سر پوشیده و بسیاری از امکانات مدرن دیگر است.

این هتل دارای 872 اتاق بسیار لوکس و مدرن است. تمامی اتاق دارای حوله، بالکن مبله، خط تلفن، مینی بار، سرویس تهویه مطبوع، سرویس اتاق، سشوار، تلوزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم و... هستند.

ضمنا فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل گرانادا 34 کیلومتر است و با آکواریوم دلفین ‌ها تنها 2 کیلومتر فاصله دارد. مهمتر اینکه تمامی پرسنل هتل به زبان ‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، روسی و ترکی صحبت می‌ کنند.

تور آنتالیا هتل گرانادا لاکچری بلک

قیمت تور آنتالیا هتل گرانادا لاکچری بلک


موضوع مهم بعدی قیمت تور آنتالیا هتل گراندا لاکچری بلک است که نحوه قیمت گذاری تور های آنتالیا ترکیه به عوامل مهمی همچون رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان ترکی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و... بستگی دارد.

برای خرید تور آنتالیا ارزان قیمت همیشه بهترین راه خرید تور لحظه آخری آنتالیا یا آفر تور مسافرتی آنتالیا می باشد.

در خصوص این تورها بدانید که در زمان رزرو هر قدر به زمان پرواز نزدیک می شویم، قیمت ها به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می کند و امکان خرید تور آنتالیا مقرون به صرفه و مناسب برای شما فراهم خواهد شد.

در آخر برای خرید تور لحظه آخری آنتالیا در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت نامی گشت مراجعه کنید و از میان گزینه های متنوع، بهترین تور آنتالیا را خریداری کنید.


قیمت تور آنتالیا هتل گرانادا لاکچری بلک


قیمت اتاق های هتل گرانادا لاکچری بلک


در خصوص اتاق های این هتل باید بگوییم که اتاق های بسیار متنوع و زیبایی در این هتل وجود دارد؛ امکانات خوب و طیف وسیع این اتاق ها و واحدهای اقامتی باعث شده که توریست ها تمایل بسیار زیادی به اقامت در آن ها را داشته باشند.

انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل 5 ستاره Granada Luxury Belek به شرح زیر هستند:

  • 574 اتاق های استاندارد
  • 6 اتاق دلوکس
  • 174 اتاق خانوادگی
  • 72 اتاق خانوادگی دلوکس
  • 36 اتاق CONNECT ROOM
  • 8 اتاق KING APARTMENTS
  • 29 اتاق SUITE ROOMS
  • 9 اتاق ویژه معلولین



قیمت اتاق های هتل گرانادا لاکچری بلک


لازم به ذکر است که در این هتل 8 نوع اتاق مختلف با ظرفیت ها و امکانات متفاوتی وجود دارد که مسافران با توجه به نیازها و خواسته ها و مهمتر بودجه تعیین شده خود می توانند یکی از آن ها را برای اقامت انتخاب و رزرو نمایند. همچنین در خصوص قیمت اتاق های هتل گرانادا لاکچری آنتالیا باید بگوییم که شروع قیمت اتاق ها از شبی 140 دلار شروع می شود .

اینکه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت انواع اتاق های این مجموعه اقامتی عالی اطلاعات داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید. اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد.

به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گست از نرخ دقیق هتل های آنتالیا مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق ها در هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.


امکانات و خدمات هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا


این هتل 5 ستاره امکانات و خدمات رفاهی – تفریحی بسیار جذاب و متنوعی را برای مسافران و گردشگران فراهم کرده است که از میان آن ها می توان به چندین رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، کارکنان باتجربه، استخر سرپوشیده، استخر روباز، اتاق بازی، خدمات خانه داری، تنیس روی میز، دارت، پارک آبی، خدمات ماساژ و اسپا، ساحل اختصاصی، سونا و جکوزی، خشکشویی و اتوشویی، زمین بازی، سالن بدنسازی، زمین بازی کودکان، ورزش های آبی، حمام ترکی، اینترنت رایگان، پرستاری از کودکان، اجاره دوچرخه، تیم انیمیشن، پارکینگ رایگان، کرایه ماشین، ترانسفر فرودگاهی، بیلیارد، حمام آفتاب، آسانسور، اتاق چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، فضای باز، ایروبیک، بدمینتون، مینی گلف، باغ، اسکواش، کافه تریا، منوی غذاهای رژیمی و غذای کودکان، پینگ پونگ، اتاق های غیر سیگاری، امکانات معلولین، سالن آبگرم، نور درمانی، آرایشگاه و خدمات زیبایی، امکانات افراد ناتوان، موزیک زنده، خدمات پزشکی، امکانات اتاق های وی آی پی، کافی نت، صرافی، تهیه بلیط، مرکز تجاری، سالن کنفرانس، روزنامه و اتاق های خانوادگی اشاره کرد.


امکانات و خدمات هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا


رستوران های هتل گرانادا لاکچری


از دیگر امکانات این هتل رستوران ها و کافه های معروف آن می باشد. خوشبختانه این هتل وسیع دارای 10 رستوران متنوع می باشد که در آن ها انواع غذاهای بین المللی، محلی و دریایی برای میهمانان هتل سرو می شود.

مثلا رستوران اصلی هتل که گنجایش پذیرایی از حدود 1500 میهمان را دارد، منویی فوق العاده از غذاهای خوشمزه و لذیذی دارد که تمامی غذاهای آن توسط آشپزان حرفه ای و به وسیله مواد غذایی تازه طبح میشوند.

این رستوران دارای دو فضای سرپوشیده (ظرفیت 984 نفر) و بالکن (ظرفیت 520 نفر) است.

در ادامه اسامی رستوران ها و کافی شاپ های این هتل را نام می بریم:

  • VILLAS RESTAURANT
  • SNACK BEACH
  • MEDITERRANEAN SNACK
  • COFFEE LOUNGE
  • SNACK RESTAURANT
  • ICE CREAM & WAFFLE
  • CHOCOLATE DELIGHT HOUSE
  • GOZLEME HOUSE
  • PATISSERIE


رستوران های هتل گرانادا لاکچری


کافی شاپ های هتل گرانادا لاکچری


تعداد فراوانی کافه در این هتل باکیفیت و لوکس آنتالیا وجود دارد که گردشگران تور مسافرتی آنتالیا می توانند در آن ها انواع نوشیدنی های گرم و سرد، میان وعده، کیک و تنقلات و... را سفارش دهده و میل کنند و کلی لذت ببرند.

این کافه ها عبارت اند از:

  • BACK STREET
  • ORIENTAL CORNER
  • BLACK SPORT
  • BISTRO
  • KARAOKE
  • VITAMIN
  • LOBBY
  • LOBBY TERRACE
  • PATISSERIE
  • OTTOMAN CAFE
  • STREET
  • PERLA VIP
  • BEACH
  • TERAS
  • POOL
  • WINE HOUSE


آفر تور آنتالیا هتل گرانادا لاکچری


تور ارزان آنتالیا یا مهمتر آفر ویژه تور آنتالیا هتل گرانادا لاکچری بلک گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبال شان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی آنتالیا هتل گرانادا لاکچری در اصطلاح به تورهایی گفته می شود.

که شامل تخفیف های ویژه و وسوسه برانگیزی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر آنتالیا شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورهای همیشه پرطرفدار گردشگران دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور باقی نمانده باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که تور آنتالیا هتل گرانادا لاکچری درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر استانبول مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما پیشنهاد می شوند.


آفر تور آنتالیا هتل گرانادا لاکچری


در ادامه پیشنهاد نامی گشت این است که شما علاقه مندان برای اطلاع از تورهای دقیقه 90 آنتالیا و یا دیگر شهرهای ترکیه لازم است همیشه به روز باشید! اگر قصد سفر به این مقصد را دارید، با چک کردن مداوم سایت می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای لحظه آخری آنتالیا مطلع شوید.

همچنین شما با عضویت در صفحه اینستاگرام مجموعه نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور آنتالیا هتل کرانادا لاکچری بلک و سایر مقاصد و هتل ها مطلع شوید.

برای خرید تور مسافرتی آنتالیا، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور مورد نظرتان را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

تور آنتالیا هتل گرانادا لاکچری بلک از تهران و شهرستان ها


در ابتدا بدانید که مبدا اکثر تورهای آنتالیا از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

خوشبختانه در خصوص تور آنتالیا هتل گرانادا لاکچری بلک از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما مسافران عزیز کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به این مقصد علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد آنتالیا و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن آنتالیا به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور آنتالیا هتل گرانادا لاکچری


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]