تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

يکشنبه 13 تير 1400
17:02
نامی گشت

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا (Rixos Premium Belek Hotel Antalya) واقع در منطقه بلک عضو مجموعه هتل های زنجیره ای Rixos و یکی از معروف ترین و بهترین هتل های آنتالیا است.

اگر مسافر تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم هستید مهم است بدانید که این مجموعه اقامتی دارای پارک آبی مجزا و نمایش اختصاصی دلفین است و با دارا بودن بیش از 900 نفر پرسنل و 769 اتاق متنوع تمامی نیازهای شما را در حد غیر قابل باوری فراهم می آورد.

این هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است. هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا از آن هتل هایی است که می تواند سفر به آنتالیا شما را به خاطره ای شگفت انگیز و بی مانندی تبدیل کند.

در نهایت اینکه موقعیت جغرافیایی هتل به این صورت است که هتل ریکسوس پریمیوم در منطقه بلک در نزدیکی آنتالیا و با فاصله حدودا 30 دقیقه ای فرودگاه آنتالیا واقع شده است.

آدرس هتل ریکسوس پریمیوم : İleribaşı Mevkii P.k. 116 Belek Serik, 07505 Antalya, Turkey و اینکه این هتل در زمینی به مساحتی 400 هزار متر مربع دارای خیابان ها و مسیرهایی پر از انواع درختان و تفریحگاه هایی است که آن را مانند یک شهر کامل کرده است.

 تور آنتالیا هتل ریگسوس پریموم


انواع اتاق های هتل ریکسوس پریمیوم بلک :

  • سوئیت های فوق مجلل (افسانه ای) با استخر اختصاصی
  • سوئیت های ممتاز با منظره رو به دریا
  • سوئیت های فوق مجلل با منظره رو به جنگل
  • اتاق لوکس با تخت دو نفره و منظره رو به جنگل
  • سوئیت های خانوادگی با منظره رو به جنگل
  • سوئیت های لوکس با منظره رو به دریا
  • اتاق های لوکس با دوتخت مجزا و یک تخت دو نفره و منظره رو به دریا


قیمت تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم بلک


همانطور که می دانید قیمت تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا براساس عوامل مهمی همچون قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان و ...) و یا پروازهای خارجی (ترکیش، قطر ایرویز، امارات و...) به مقصد آنتالیا و همچنین قیمت هتل رزرو شده در این مقصد متفاوت و متغییر ارائه می شود.

علاوه بر این دو فاکتور مهمی که تاثیر زیادی در قیمت تور مسافرتی آنتالیا شما خواهد داشت، تعداد روزهای اقامت، مدت تور و فصلی که در آن به این شهر جذاب و ساحلی سفر می کنید، همگی نیز می توانند نرخ تور آنتالیا شما کاربر عزیز را دستخوش تغییراتی کند. لازم به ذکر است قیمت تور آنتالیا تابستان، نوروز و در زمان های شلوغ سال افزایش چشمگیری خواهد داشت.


قیمت تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

در ادامه توجه داشته باشید که قیمت تور این مقصد با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و خدماتی که در پکیج انتخابی شما ارائه میشود متفاوت خواهد بود و آژانس نامی گشت با ارائه تورهای متنوع، شرایطی مناسب برای مسافران فراهم کرده تا با کمترین هزینه، بتوانید بیشترین لذت را از سفرشان ببرند و در بالای همین صفحه ما لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوت و مناسب در اختیار شما گذاشته ایم تا با توجه به بودجه و زمان خود، بتوانید بهترین پکیج تور استانبول را انتخاب نمایید.

قیمت اتاق های هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

این هتل دارای 700 اتاق میباشد که از امکانات مشترک تمامی اتاق های هتل ریکسوس پرمیوم می توان به: صندوق امانات، سیستم تهویه هوای مرکزی، بالکن، مینی بار، سشوار، چای و قهوه ساز، تلویزیون، ماهواره، دی وی دی پلیر، اینترنت رایگان و تلفن و... است. تمامی اتاق ها نیز دارای کف پوش سنگ مرمر و فرش می باشند که زیبایی اتاق را دوچندان کرده است. درمجموع 740 اتاق و 1700 تخت خواب در این هتل قرار دارد که از طریق آسانسور می ‌توان به کلیه طبقات تردد نمود:


  • اتاق دلوکس 37 متری : دارای 1 اتاق خواب، 1 سرویس‌بهداشتی، بالکن و حمام با دوش
  • سوئیت خانوادگی 49 متری: دارای 2 اتاق خواب و 1 سرویس ‌بهداشتی
  • سوئیت کنار استخر 64 متری Pool Suit: دارای چشم انداز باغ یا دریا ، بالکن، ‌1 اتاق خواب و 1 پذیرایی و 2 سرویس ‌بهداشتی
  • سوئیت دلوکس 74 متری Deluxe Suit: دارای 1 اتاق خواب، 1 پذیرایی، بالکن و‌ سرویس ‌بهداشتی
  • سوئیت 94 متری Superior: دارای بالکن ،‌ 2 اتاق خواب، 1 پذیرایی و 2 سرویس ‌بهداشتی
  • سوئیت 195 متری Queen: دارای بالکن،‌ 1 اتاق خواب، 1 پذیرایی و 1 سرویس ‌بهداشتی
  • سوئیت 315 متری Royal Premium: دارای بالکن، 2 اتاق خواب، 1 پذیرایی و 2 سرویس‌ بهداشتی
  • اتاق‌های استاندارد هتل ریکسوس پریمیوم همگی دارای بالکن، حمام با وان و سشوار، سیستم تهویه ‌مطبوع، تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ ای، اینترنت داخل اتاق و گاو‌ صندوق است.


قیمت اتاق های هتل ریگسوس پریمیوم

در ادامه در خصوص قیمت تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم بلک باید بگوییم که شروع قیمت اتاق ها از شبی 4.5 میلیون تومان شروع می شود و اینکه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت انواع اتاق های این مجموعه اقامتی عالی اطلاعات داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم.

اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گست از نرخ دقیق هتل مطلع شوید. در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

امکانات و خدمات هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

هتل ریکسوس پریمیوم بلک با مساحتی بالغ بر 405000 متر مربع دارای طبیعتی منحصر به فرد و رویایی، ساحل شنی 700 متری، امکانات اقامتی لوکس و فوق العاده راحت و بی نظیر، رستوران ‌ها و کافه ‌های مجلل و جذاب است و این هتل تجربه تعطیلاتی لوکس و مدرن را برای مسافران خود رقم خواهد زد.

این هتل طولانی ‌ترین ساحل خصوصی در منطقه بلک را به خود اختصاص داده است و اقامت در ریکسوس پریمیوم بلک با انواع اتاق‌ ها، سوئیت ‌ها و استخر سوئیت ‌های استاندارد در قلب آنتالیا در مدیترانه برای میهمانان بسیار دلنشین و به یادماندنی است.

از دیگر امکانات و خدمات هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا باید گفت که دارای 700 اتاق و سوئیت، 60 استخر سوئیت و انواع خدمات VIP در اتاق ‌ها می باشد. در هتل 7 رستوران و 8 بار با استانداردهای عالی به میهمانان خدمات عالی ارائه می ‌کنند. در رستوران ‌ها و کافه ‌های هتل ریکسوس انواع غذاهای ترکی و عثمانی، غذاهای ایتالیایی، غذاهای بین ‌المللی، غذاهای دریایی، انواع استیک، اسنک ‌ها و نوشیدنی‌ های ویژه سرو می ‌شوند.


امکانات و خدمات هتل ریکسوس پریمیوم


همچنین شما عزیزان برای تفریح در این هتل هیچ محدودیتی ندارید؛ هتل دارای انواع امکانات تفریحی اعم از پارک آبی، امکانات ورزشی، کلوپ شبانه، اتاق بازهای ویدئویی و بسیاری از موارد دیگر می باشد و شما میهمانان در پایان یک روز پر جنب و جوش و پر هیجان می ‌توانید به مرکز اسپای هتل بروید و از انواع ماساژها و هیدروتراپی ‌ها نهایت لذت را تجربه کنید.

به علاوه هتل دارای امکانات بی نظیری برای سرگرم کردن کودکان شما دارد. هتل ریکسوس پریمیوم 50 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا، 35 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. مهمتر اینکه پرسنل هتل به زبان ‌های ترکی، انگلیسی، ترکی، روسی، فرانسوی، هلندی، آلمانی صحبت می‌ کنند و از دیگر امکانات این مجموعه اقامتی رویایی می توان به موارد زیر هم اشاره نمود.


  • زمین بازی، زمین گلف، زمین تنیس در ساحل
  • ورزشهایی شامل غواصی، موج سواری
  • تفریحاتی چون بیلیارد ، دارت، بولینگ
  • سالن زیبایی
  • خشکشویی
  • استخر داخل و خارج از هتل
  • WIFI رایگان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • آبگرم و مرکز درمانی


امکانات و خدمات هتل ریکسوس پریموم


همچنین 12 رستوران با غذاهای فرانسوی، ایتالیایی، ترکیه ای و آسیایی در آن طبخ میشود و نیز کافی شاپ های این هتل نیز انواع نوشیدنی را سرو می کنند که می توانید بر روی تراس عمومی هتل هم نوش جان کنید.

آکروبات بازها و رقاصان رقص های محلی و ترکی نیز عصرها برای سرگرمی شما برنامه اجرا خواهند کرد و شما میهمانان عزیز می توانید از زمین بازی اسکوآش، تنیس و بسکتبال این هتل هم استفاده کنند یا از ماساژهای بدن و صورت و درمان های دست و پا استفاده نمایید.

همچنین این امکان را دارید که سفارش دهید که چای عصرانه را در یکی از 14 زمین بازی گلف برای شما سرو کنند و در آخر پارکینگ و اینترنت وای فای رایگان همواره در دسترس میهمانان هتل خواهد بود.

آفر تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم بلک


آفرها بیشتر در زمان ها و شرایط خاصی به مسافران و علاقه مندان سفر ارائه می شود، برای مثال زمان هایی مثل لوسیزن و یا فصل کم گردشگر آنتالیا هتل ها طبعا با استقبال مسافران زیادی روبرو نمی شوند به همین دلیل صاحبان هتل تصمیم میگیرند که آفرهای هیجان انگیزی به آژانس ها و کارگزاران تور مسافرتی آنتالیا پیشنهاد دهند تا متحمل ضرر و زیان هایی نسبت به این فصول نشوند که آفر تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم بلک هم از این قاعده مستثنی نیست! در ادامه باید بگوییم که فصل یکی از عوامل مؤثر بر قیمت هتل ریکسوس پریمیوم است.

در این خصوص یک قانون کلی وجود دارد: " وقتی سراغ هتل بروید که دیگران نمی روند " حالا یعنی چی؟ در فصل خلوت سال هتل ها دست به کاهش قیمت می زنند و در فصل شلوغ سال با افزایش قیمت آن را جبران میکنند و مثلا بلافاصله بعد از پایان تعطیلات نوروز که زمان اوج قیمت ها است، قیمت ها به شدت کاهش می یابد و بهترین فرصت برای تجربه سفری ارزان و مقرون به صرفه است.


آفر تور آنتالیا هتل ریگسوس پریموم

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم بلک از تهران و شهرستان ها


در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای آنتالیا بصورت پیش فرض، از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است؛ بنابراین شما تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم از تهران و شهرستان ها را می توانید از وبسایت نامی گشت رزرو یا خریداری کنید و اینکه امکان تغییر زمان تورهای آنتالیا به زمان دلخواه شما نیز امکان پذیر است.

در خصوص تور هوایی آنتالیا باید بگوییم که مسافت پروازی تهران از آنتالیا 1863 کیلومتر است و اینکه طول پرواز تهران آنتالیا 2 ساعت و 50 دقیقه بوده که البته این مدت زمان با توجه به توقف و شرایط هوایی ممکن است بیشتر شود؛ معمولا پرواز های ترک قبل از رسیدن به فرودگاه اصلی آنتالیا یک توقف خواهند داشت.

همه ایرلاین های داخلی بلیط آنتالیا را بشما ارائه می کنند، همچنین ایرلاین های ترکیه نیز مانند ترکیش ایر و پگاسوس هم گزینه های عالی جهت خرید بلیط آنتالیا از تهران و شهرستان ها می باشند. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه عموم سفرهای آنتالیا تابستان و بهار انجام می شود، بلیط هواپیما آنتالیا در فصل زمستان ارزانتر ارائه می شود و هواپیمایی ترکیش ایرمحبوب‌ ترین ایرلاین پرواز آنتالیا بشمار می رود.
در آخر قیمت بلیط هواپیما آنتالیا به شرایطی مانند ایرلاین انتخابی شما، کلاس پروازی، تاریخ پرواز بستگی دارد و توجه داشته باشید که تعیین هزینه دقیق بلیط آنتالیا به واسطه نوسانات قیمت و وضعیت گردشگری امکان پذیر نمی باشد.

بهترین راه حل برای جستجوی قیمت بلیط هواپیما تهران آنتالیا و برآورد هزینه های سفر به آنتالیا مراجعه به صفحه اصلی نامی گشت است. کافیست اطلاعات لازم را وارد کنید تا از تمام قیمت ها بر اساس ایرلاین مورد نظرتان مطلع شوید.

شما برای سفر به آنتالیا با کمترین هزینه باید بهترین زمان خرید بلیط رفت و برگشت آنتالیا را انتخاب نمایید، در چنین فرصتی سفر با تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم از تهران و شهرستان ها را با پرواز ارزان، کاهش قیمت هتل و حتی تور مسافرتی آنتالیا ارزان قیمت را به دست می آورید.

منبع : تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم


[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]