تور قشم تابستان 1401

شنبه 27 فروردين 1401
18:08
نامی گشت

بهترین زمان برای خرید تور قشم تابستان 1401 چه زمانی است؟


قدرت قشم تور همیشه در تابستان پر نیست و به دلیل استقبال کم گردشگران و مسافران، ارزش این تور کم است. در نتیجه با تغییر عمده ای در مسئولیت مواجه نخواهید شد و حتی یکی دو روز قبل از تاریخ سفر می توانید تور قشم تابستان 1401 خود را تهیه کنید.



قیمت تور قشم تابستان 1401 چقدر است؟


از 10 جولای تا 10 سپتامبر می توان گفت که گرم ترین روز جزیره است، اما در عوض، هزینه های سفر در این زمان تقریبا نصف خواهد شد. نرخ بلیت اسکان و اقامت در هتل های قشم در تابستان 1401 نسبت به زمان های دیگر کمتر است. با توجه به خصوصی بودن هتل های قشم در فصل تابستان، گردشگران قشم از نظر اقامت در این جزیره راحت هستند. علاوه بر این، هزینه پرواز تهران-قشم در تابستان از 290 هزار تومان تا 800 هزار تومان متغیر است و نرخ هتل نیز از 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان است.


قشم پیشنهاد تور تابستان 1401 کی انجام می دهید؟


راستی شما بارها واژه پیشنهادات مسافرتی تور را شنیده اید و این سوال را مطرح کرده اید که وضعیت این تور ها یا آفرها دقیقا چگونه است و معمولا چه زمانی ارائه می شوند؟ همانطور که از نامش پیداست، تور قشم تور دقیقه آخر یا نود دقیقه قشم تور است که به جلسات تور معمولا بین 1 تا 2 روز قبل از مهلت در حداقل زمان اشاره دارد تاریخ شروع ثبت نام بسته سفر قشم به این دلیل است که سهم رزرو شده توسط برگزارکنندگان تور تکمیل نشده است، شرکت ها مجبور هستند تور های خود را 10% تا 50% کمتر از قیمت واقعی بفروشند که شامل تور ارزان قشم می شود.پیشنهادات ارزان قشم تور معمولا در تابستان و زمان های خصوصی تر سال ارائه می شود. از آنجایی که واقعاً زمان قشم و زمان گردشگران کوچک جزیره است، بیشتر و بیشتر پیشنهادات تابستانی تور در قشم ارائه می شود، زیرا هم هتل ها و هم شرکت های هواپیمایی تخفیف های آزمایشی به خدمات هتل ارائه می دهند که بهترین مکان برای سفرهای ارزان و مقرون به صرفه است. .


تور قشم تابستان 1401 سفریار شامل چه پکیجی است؟

• بلیط رفت و برگشت قشم رزرو کنید

• رزرو بلیط قطار تهران به بندرعباس

• رزرو هتل

• رهبر تور

• بیمه سفر

• تور شهر



هوای قشم در تابستان چگونه است؟


تا زمانی که جزیره قشم در جنوب کشور قرار دارد، آب و هوای آن گرم و به دلیل جزیره ای بودن، خجسته و مرطوب است. گرمای قشم در تابستان کمی آزاردهنده است، اما در عوض آب های خلیج فارس برای شنا ایده آل است، بنابراین هر کجا که بخواهید و ساحل امنی در جزیره داشته باشید، می توانید به شنا بروید و از آب لذت ببرید.

اگرچه هوای قشم از بهار و از اردیبهشت گرم است اما از اواسط تیرماه دمای هوا بسیار بالاست و از اواسط شهریور وزش باد به صورت جزئی شروع به خنک شدن می کند. در تابستان دمای هوا به 45 درجه سانتیگراد می رسد و رطوبت هوا در مرداد ماه به حداکثر خود می رسد. به همین دلیل بهتر است هر دو لباس خیس و سبک به همراه داشته باشید و می توانید مرتباً آنها را عوض کنید.


در سفر تابستانی با تور قشم از کدام مراکز خرید بازدید کنیم؟


خبر خوب این است که مراکز خرید قشم مجهز به سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده هستند که به این معنی است که در تابستان می توانید به راحتی محصول خود را در جزیره خریداری کنید.خبر خوب بعدی این است که قیمت لباس‌های قشم در تابستان نسبت به هر زمان دیگری ارزان‌تر است، یعنی در تابستان می‌توانید به هر فروشگاهی در قشم بروید و خریدهای کوچک و مقرون به صرفه داشته باشید. خوب بهترین مغازه های قشم برای خرید تابستانی مغازه هایی مانند: شهر 1 و 2، ستاره و زیتون در مرکز شهر و محصولات ارزان قیمت و مغازه هایی مانند دلفین، زمرد و بازار بزرگ دریایی در استان درغان قشم هستند.


بهترین مقاصد تور تور قشم تابستان 1400 کجاست؟


جزیره قشم یکی از زیباترین و بزرگ ترین جزایر ایران است که در تنگه هرمز قرار دارد و این جزیره پایان سفر بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. ویژگی های زیبا، طبیعی، بکر و خیره کننده این جزیره همه را شگفت زده کرده است که گزینه های بسیار خوبی برای تجربه ها و خاطرات جدید خواهند بود. در ادامه شما را با جاذبه های شگفت انگیز و بی نظیر قشم آشنا می کنیم که می تواند سفر تابستانی را برای شما خاطره انگیز کند:

• تنگه چاهکوه قشم

• جزایر زیبای قشم

دره ستاره قشم

چاله نمک قشم

• چاه آب قشم یا طلا

• جزیره هنگام

• اودی پرتغالی قشم


مهم ترین مکان های قبل از سفر با تور قشم در تابستان چیست؟


قبل از خرید تور گرمای قشم دمای هوا را بررسی کنید تا لباس مناسب همراه خود داشته باشید.

• به طور کلی قشم آب و هوای گرم و مرطوبی دارد و اگر نمی توانید در تابستان اقامت کنید، در تابستان به قشم سفر نکنید.

به هر کجا که سفر می کنید، به یاد داشته باشید که باید به آداب و رسوم و مردم محلی احترام بگذارید.

• تور قشم ارزان در تابستان و اواخر اسفند قابل خرید است.

• اگر به دنبال سفر ارزان و مقرون به صرفه هستید می توانید از طریق زمینی به قشم سفر کنید; بلیط اتوبوس بندرعباس و یا بلیط قطار بندرعباس را می توانید از آژانس سفریار و از آنجا با قایق کوچک به قشم بخرید.• اگر زمین قشم گرم تور دارید، می توانید ماشین خود را با قطار حمل کنید.

• برای خرید ارزان قشم تور باید قشم را در لحظه آخر تور و هواپیماهای نمودار قشم انتخاب کنید.


منبع : تور قشم تابستان 1401


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]