تور بالی نوروز 1401

شنبه 30 بهمن 1400
16:19
نامی گشت

صحبت از تور بالی نوروز 1401 به این معنی است که شما یک سفر فوق العاده و رویایی در جزیره ای منحصر به فرد در اندونزی خواهید داشت.

بالی تنها جزیره ای در بزرگترین مجمع الجزایر جهان است که دو اقیانوس هند و آرام را با بالی زیبا به هم متصل می کند؛ اما جالب اینجاست که بالی مقصدی ویژه برای گردشگران است و به عنوان برترین مکان در جهان شهرت دارد.

در عین حال محصول این دو اقیانوس یعنی آب و هوای معتدل بالی را با جزایر اندونزی متمایز می کند، نفر دوم و سوم این مقصد را انتخاب کردند و حتی برای همیشه در آنجا زندگی کردند.

بالی نوروز 1401

اگر به دنبال مقصدی رویایی برای تعطیلات بهاری خود هستید، بالی با زیبایی فوق العاده و نفس گیر خود یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مقاصد ساحلی استان نوروز است که گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند و هر ساله گردشگران تور به این منطقه سفر می کنند. سال . بالی معروف ترین و شلوغ ترین جزیره اندونزی است که در جنوب خط استوا، بین جاوه در غرب و لومبوک در شرق قرار دارد.


یکی از تجربیاتی که در سفر به بالی هرگز فراموش نخواهید کرد، ورزش های آبی هیجان انگیز این منطقه از جمله غواصی و غواصی است.

اگر در عید ۱۴۰۱ به این منطقه سفر می‌کنید، بدانید که مجموعه‌ها و شرکت‌های مختلفی در بالی وجود دارند که چنین خدماتی را به شما ارائه می‌دهند و این فرصت را دارید که برای یک سفر فراموش نشدنی و جذاب از آن‌ها دیدن کنید. خود را در بالی ثبت نام کنید.

تور لحظه آخری بالی 1401

قاعدتا برنامه ریزی سفر در ایام نوروز و بالی در نوروز 1401، آن هم از نوع آسیایی، داستان ها و گرایش های خاص خود را دارد که باید از قبل ارزیابی کنید و بخوانید و تحقیق کنید.مسافران و گردشگرانی که پکیج نوروزی بالی تور را خریداری کردند و نوروز آسیایی ارزان 1401 قیمت تور برای سفر با پکیج تور بالی هم اکنون آماده پیش فروش برای متقاضیان نوروزی به بالی است.

همچنین می توانید با راهنمایی ما نامی گشت تور مورد نظر خود را برای اتصال ایمن انتخاب کنید. خوشبختانه تعطیلی مدارس و مشاغل در ایام نوروز و همچنین هوای مطبوع بهاری در بالی، احتمالا مهم ترین دلایل انتخاب تور Bali Asia است.

قیمت تور بالی نوروز 1401

در مورد قیمت تور نوروز بالی 1401 باید بگویم که گاهی اوقات تعجب می کنید که چرا سفر به این جزیره زیبای اندونزی در تعطیلات بهار باید گرانتر از سایر فصول سال باشد، خب دلیل آن مشخص است. استقبال گرم و بحث عرضه و تقاضا که طبیعی هم هست.

اما فراموش نکنید که نمایش های جالب و فوق العاده ای که این روزها در بالی برگزار می شود بدون شک برای گردشگران بسیار جذاب است و همچنین خدمات ویژه ای که هتل و آژانس های مسافرتی در این مدت به گردشگران خود ارائه می دهند. در تور زمانی که این مقصد را خریداری می کنید و در مسیر خود به آن مقصد هستید.

قیمت نوروز بالی 1401

هزینه سفر به بالی به تور مهم و اساسی مانند قیمت بلیط هواپیما تهران-بالی، قیمت رزرو هتل برای اقامت در بالی، راهنمای تور، بیمه مسافرتی و غیره بستگی دارد. همچنین توجه داشته باشید که سال نو در واقع فصل اوج گردشگران ایرانی است، بنابراین طبیعتا تقاضا برای سفر به بالی افزایش خواهد یافت.پس اگر در ایام نوروز با سفر تور به بالی با افزایش قیمت مواجه شدید، تعجب نکنید.

لازم به ذکر است که بسیاری از شرکت های تور به نام تور بالی سعی می کنند در عید نوروز فقط تور خود را با ارزان ترین قیمت بفروشند، حتی اگر کیفیت پایینی داشته باشد، آژانس های معروف را امتحان کنید و مجموع هایی با تجربه موفق را انتخاب کنید. وسواس بیشتری داشته باشید و سعی کنید تور اندونزی به بالی بخرید تا سفری آرام را با خیال راحت تجربه کنید.

ارزان ترین تور بالی 1401

پیشنهاد نوروزی Bali تور یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین تور ها در بین گردشگران ایرانی است، به خصوص در فصل بهار، تور بالی آفری اغلب به عنوان تورB شناخته می شود که آژانس های مسافرتی به دلایل شناخته شده بلیط های بسته را کاهش قیمت می دهند. برخی 30% تا 50% کمتر می فروشند، بسته هایی مانند این که توسط تامین کنندگان ویژه تور خورده می شود تورآفری یا تور لحظه آخری نامیده می شوند.

برای این مقصد ساحلی جذاب، تمامی این پکیج ها در تمام فصول و به خصوص در فصل بهار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. همچنین توجه داشته باشید که معاملات تور بالی با قیمت‌های پایین در طول سال در دسترس هستند.

همچنین جالب است که ببینید این پیشنهادات در چه شرایطی به مشتریان عزیز ارائه می شود؛ خوب، این یکی از رایج ترین موقعیت هایی است که در آن نوروز 1401 را برای فروش توسط تور آفری بالی مشاهده خواهید کرد.

گاهی اوقات دو تا سه روز تا زمان پرواز باقی مانده است و هنوز تعدادی بلیط برای بسته های مسافرتی فروخته نشده است، در این زمان باید با چمدان خود اقدام به خریداری کنید و برای یک سفر سریع آماده شوید. آیا شرایط استفاده از این تور ها را دارید؟ در زیر اگر می خواهید با خیال راحت تری به این مقصد سفر کنید، توصیه می کنیم 3 تا 4 ماه قبل از عید فطر این کار را انجام دهید تا خیال شما از هر نظر احساس راحتی کند.

بهترین زمان برای خرید تور بالی نوروز 1401

قطعا بهترین زمان برای سفر به بالی به بودجه، هدف و علایق شخصی شما در بازدید از این جزیره بستگی دارد. اگر در حال بازدید از این جزیره زیبا و تور هستید، قطعا بهار و تابستان بهترین زمان برای بازدید است. آب و هوای بالی در این مدت معتدل ترین و مطبوع ترین آب و هوا است؛ البته توجه داشته باشید که هزینه های اقامت و سفر در این فصل از سال بیشتر از فصول دیگر است، بنابراین بهتر است قبل از خرید تور بالی با یک متخصص نامی گشت تماس بگیرید.


در زیر، دوره‌های زمانی متفاوتی را برای گذراندن نوروز امسال در بالی در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید بر اساس علایق و شرایط خود سفری ایده‌آل را انتخاب کنید.

17 مارس تا هفته اول آوریل

البته بهترین زمان برای سفر با تور بالی در نوروز می تواند همین بازه زمانی باشد و در واقع محبوب ترین و پرطرفدارترین زمان برای خرید تور در نوروز بالی این زمان است زیرا مناسب ترین هتل دارای انواع شب عید فطر است. نمایش ها و امکانات بی نظیر فقط همین است که به مسافران زمان می دهد و توصیه ما این است که اگر این تاریخ را انتخاب کردید حتما در اوایل اسفند رزرو یا خرید کنید.

هفته دوم فروردین

این بازه زمانی برای کسانی مناسب است که ترجیح می دهند در ایام تحویل سال نو در خانه با خانواده و دوستان باشند و هفته بعد را برای سفر انتخاب کنند. عده ای هم هستند که بعد از یک هفته مرخصی می خواهند به چین برگردند، پس از هفته اول پنهان تر است، خرید تور در اواخر اسفند یا اوایل فروردین ضروری است.از 9 آوریل

خوب، خوشبختانه در این روز گردشگران کمتری در بالی خواهید دید زیرا تعطیلات رسمی در حال پایان است و زمان شروع مدرسه فرا رسیده است. اما بسیاری از گردشگران هستند که هیچ نگرانی خاصی ندارند و می توانند هر زمان که بخواهند از این شهر جذاب دیدن کنند و علاوه بر این، شما می توانید تور را ارزان تر و مقرون به صرفه تر از حد معمول دریافت کنید.

آب و هوای بالی در نوروز 1401

با فرا رسیدن فصل بهار، فصل باران های موسمی بالی فرا می رسد و دمای هوا در این دوره تقریباً گرم می شود. با این حال، توصیه می کنیم برای لذت بردن از آب و هوای معتدل ماه می در جزیره کلی، بالی، یک ماه صبر کنید، زیرا این بهترین زمان برای بازدید از این جزیره است. امروز، فصل خشک به تدریج در ژوئن آغاز می شود.

بهار همچنین بهترین زمان برای موج سواری، ورزش های آبی و فعالیت های تفریحی هیجان انگیز در بالی است و به طور کلی بهترین زمان برای سفر به بالی آوریل، می، ژوئن و سپتامبر است.

دقیقا در حوالی «فصل پیک» چون این ماه‌ها بسیار دلپذیر و رطوبت کم است؛ علاوه بر این، اجاره ویلا بالی هتل و بالی 30 تا 50 درصد ارزان‌تر از ماه‌های دیگر است و بیشتر مغازه‌ها تخفیف‌های هیجان‌انگیزی ارائه می‌دهند.

هوای نوروز بالی ۱۴۰۱

تور بالی نوروز 1401 بهترین هتل

تنها مشکلی که در بالی با آن مواجه نخواهید شد محل اقامت است، زیرا حدود 30000 هتل و مراکز اقامتی مختلف در جزیره وجود دارد، شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود برای هتل انتخاب های عالی داشته باشید. شما دارید.منطقه تور لومبوک و جزایر گیلی گزینه های اقامتی متنوعی را در بالی به شما ارائه می دهد، در حالی که اکثر هتل در لومبوک ساده تر و ارزان تر هستند. اگر اقامت در هتل لوکس و عالی برای شما مهم است، حتما به ساحل سانور بروید زیرا تمام هتل های لوکس 5 ستاره در این منطقه هستند.


خوابگاه نیز می تواند گزینه ارزان و خوبی برای شما باشد، اما به خاطر داشته باشید که قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه قطعاً نمی توانید انتظارات هتل خوابگاهی را که دارید برآورده کنید، باید به دقت در مورد ایمنی و امکانات نیز فکر کنید.

لازم به ذکر است که آژانس های مسافرتی نامی گشت در اکثر نقاط دنیا امکان رزرو هتل را دارند و همچنین شما این امکان را دارید که قبل از رزرو با مشاور مجموعه مشورت کنید تا انتخاب هتل خود را انجام دهید.

در ادامه سعی داریم بهترین هتل های تور بالی در نوروز 1401 به شما معرفی کنیم.

هتل InterContinental Bali Resort | InterContinental Bali Resort
جامهال خصوصی هتل | استراحتگاه خصوصی و اسپا جمهارال
هتل COMANCA در BISMA | Komaneka در Bisma
ویلاهای علم اوبود | بالی علم اوبود ویلا
هتل ST Regis Bali اندونزی | St. Regis Bali
هتل Anatara Seminak بالی اندونزی | Anantara Seminak
هتل Visro Bali اندونزی | فرماندار بالی.

منابع : تور بالی نوروز 1401


[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]