تور ازمیر نوروز 1401

چهارشنبه 27 بهمن 1400
15:35
نامی گشت

ازمیر یکی از زیباترین و منحصربفردترین شهرهای ترکیه است که شما را شیفته دیدنی های این شهر می کند روح های چشم نواز با خانه های شیک و جذاب و شهر ازمیر بهترین مکان برای گذراندن گردشگران است. تعطیلات نوروز امسال.

در ازمیر، بلوارهای بزرگ، ساختمان‌های شیشه‌ای، و مراکز خرید مدرن با سقف‌های سنتی با کاشی‌های قرمز، بازارهای قدیمی، و مساجد و کلیساهای جذاب را خواهید دید.خط ساحلی این شهر به دلیل تنوع گسترده ای از ماهی های سرو تور و همچنین کافه ها، دیسکوها و کلوپ های شبانه معروف در امتداد ساحل ازمیر که جاذبه های شهر را دو چندان کرده است، مشهور است.

تور ازمیر 1401

اگر این شهر بی نظیر و شگفت انگیز را به عنوان مقصد نوروزی خود انتخاب کرده اید، بی شک به لطف پیشنهاد ویزای نوروز 1401 ازمیر تور سفری پر از هیجان و شادی و خاطرات فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

آژانس هواپیمایی نامی گشت قیمت های مختلف تور ازمیر را در تمام فصول سال برای گردشگران تهیه و ارائه می کند تا شما با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را در رزرو یا خرید تور نوروز ازمیر 1401 داشته باشید.

لازم به ذکر است که قیمت تور Izmir نامی گشت بر اساس نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متفاوت است و اگر به دنبال یک تور ازمیر ارزان امسال یا نوروز 1401 تور ازمیر هستید می توانید با مشاوران تور ازمیر در مجموعه مسافرتی نامی گشت تماس حاصل فرمایید. برای تجربه سفری دلپذیر و آرام در این منطقه زیبای ترکیه با ما تماس بگیرید.

تور ازمیر قیمت نوروز 1401

تور های تعطیلات بهاری ساله به دلیل تقاضای زیاد محبوبیت خاصی در بین مسافران و گردشگران پیدا کرده است و بسیاری از افراد به دلیل مشکلات بازار ماه هاست که تور های مورد علاقه خود را برای فصل تعطیلات رزرو یا خریداری می کنند.

پس اگر قصد رزرو تور Spring Izmir 1400 برای فروردین را دارید، بهتر است ۲ تا ۳ ماه قبل از عید اقدام کنید تا متحمل هزینه های زیادی نشوید.

تور ازمیر قیمت 1401

نکته مهم دیگر این است که قیمت تور ازمیر یا مقصد دیگر بستگی به نوع ایرلاین (داخلی - بین المللی)، کلاس پروازی، انتخاب هتل 3، 4 یا 5 ستاره و همچنین خدماتی که از آژانس دریافت می کنید و از همه مهمتر دارد. فصلی که در آن به ازمیر سفر می کنید کاملاً متغیر است.

اما تور نوروز ازمیر زمان بسیار مناسب و منحصربفردی برای بازدید و لذت بردن از بی نظیرترین جاذبه های این مکان تور و همچنین کسب تجربیات جدید در مکان های تفریحی، دیدنی و تاریخی آن در تعطیلات سال نو است.

تور ازمیر پیشنهاد نوروزی 1401

پیشنهاد تور ازمیر نوروز یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین تور در بین گردشگران ایرانی به ویژه در فصل بهار است و تور آفری معمولاً تورهایی نامیده می شود که آژانس های مسافرتی بلیط چارتر را به دلایل بسیار خاص 30 تا 50 درصد ارزان تر می فروشند.

این گونه پکیج ها که توسط فروشنده آف ویژه خورده می شود، تور آفری یا تور لحظه آخری نام دارند و برای این مقصد ساحلی جذاب، تمامی این بسته ها در هر زمان از سال به ویژه در فصل بهار به علاقه مندان ارائه می شود. با عضویت در کانال تلگرام نامی گشت اطلاعات اخبار و ارائه های این تور را دریافت کنید.لطفا توجه داشته باشید که پیشنهاد تور ازمیر در تمام طول سال با قیمت پایین ارائه می شود.

پیشنهاد تور ازمیر 1401

همچنین جالب است بدانید که این پیشنهادات تحت چه شرایطی به مشتریان ارائه می شود. خوب، یکی از متداول‌ترین زمان‌هایی که برای نوروز 1401 فروش تور آفری ازمیر را مشاهده می‌کنید، زمانی است که حداقل دو تا سه روز تا پرواز باقی مانده است و تعداد بلیط‌های بسته سفر تکمیل نشده است. فروخته شد. باید با دست یک چمدان بخرید.

برای سفر سریع آماده شوید، پس آیا شرایط استفاده از این تور ها را دارید؟ در زیر اگر می خواهید با خیال راحت تری به این مکان سفر کنید، پیشنهاد می کنیم 3 تا 4 ماه قبل از عید این کار را انجام دهید تا خیالتان از هر لحاظ راحت باشد.

پیشنهاد ویژه تور Izmir 1401

بهترین زمان برای خرید تور ازمیر نوروز 1401

شاید رایج ترین سوالی که همیشه به ذهن خطور کند این است که بهترین زمان برای خرید تور ازمیر در تعطیلات عید چه زمانی است؟ خوب، زمانی که اقدام می کنید دقیقاً به تصمیم شما بستگی دارد مسافر عزیز، اما اگر به دنبال یک معامله معقول و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد می کنیم تور مورد علاقه خود را 1 تا 1.5 ماه قبل از تاریخ سفر نوروزی خود خریداری کنید.

شما به راحتی می توانید با قرار دادن بسته های فنری 1401 خود در سایت نامی گشت بلیط رفت و برگشت هواپیمای مورد نظر خود و هتل را به صورت سیستمی خریداری کنید و هزینه بسیار کمتری برای سفر تور به آنجا بپردازید.

در زیر زمان های مختلفی را برای خرید تور های نوروزی ازمیر پیشنهاد می کنیم تا با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین زمان برای خرید تور Izmir 1401

17 مارس تا هفته اول آوریل

البته بهترین زمان برای سفر با تور ازمیر به نوروز شاید همین ایام باشد و در واقع محبوب ترین و پرطرفدارترین زمان خرید نوروزی ازمیر تور همین تاریخ است به عنوان مناسب ترین هتل با برنامه های مختلف شب عید و امکانات رفاهی منحصر به فرد دقیقا که زمان برای مسافران در نظر گرفته شده است.پیشنهاد ما این است که هنگام انتخاب این تاریخ در اوایل اسفند اقدام به رزرو یا خرید کنید.

هفته دوم فروردین

این زمان خوبی برای افرادی است که ترجیح می دهند سال نو را در خانه با خانواده و دوستان خود بگذرانند و هفته دوم را برای سفر انتخاب می کنند. برخی افراد باید بعد از یک هفته تعطیلات رسمی برگردند، بنابراین نسبت به هفته اول کمی خلوت تر است، تور را باید در این زمان در اواخر مارس یا اوایل آوریل خریداری کرد.

از 9 آوریل

خوب، خوشبختانه در این روز مسافران کمتری را در ازمیر خواهید دید زیرا تعطیلات رسمی تقریباً به پایان رسیده است و زمان شروع کار و فعالیت های مدرسه فرا رسیده است. اما بسیاری از گردشگران علاقه مند نیز هستند که دغدغه خاصی ندارند و هر زمان که بخواهند می توانند به این شهر جذاب ترکیه بروند و مهمتر از آن می توانید در این مدت نسبت به سایر دوره های کردی تورBy ارزانتر و ارزانتر خریداری کنید.

آب و هوا در ازمیر در نوروز 1401

اگر عاشق باران و نسیم دلپذیر و گل های رنگارنگ بهاری هستید، شاید این فصل بهترین زمان برای سفر به ازمیر باشد، ضمن اینکه در این مدت از طبیعت بکر و آب و هوای مطبوع و دلپذیر لذت خواهید برد.

میانگین دمای بهار در ازمیر بین 15 تا 28 درجه سانتیگراد است.

همچنین از نظر شرایط اقلیمی; بهار بهترین زمان برای سفر به ازمیر است. به ویژه اینکه در کنار مناظر زیبا و آب و هوای معتدل بهاری، برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و تفریحی و جشن های متنوع جذاب، لحظات شاد و فراموش نشدنی را رقم می زند.

آب و هوا تور ازمیر 1401

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از جمله برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی و تفریحی که در فصل بهار در ازمیر برگزار می شود؛ می توانید از جشنواره جاز اروپایی ازمیر، جشنواره بین المللی کودکان کارشیاکا، جشنواره بهار بادبادک ها، جشنواره گل و جشنواره فرهنگی هنری و فرهنگی جشنواره گیلاس طلایی کمال پاسا دیدن کنید... نقل قول

همه ساله با شروع فصل بهار و تعطیلات نوروزی، علاقه مندان زیادی از ایران و جاهای دیگر به این شهر زیبای تور می آیند تا در این برنامه های جذاب و به طور کلی در شرایط آب و هوایی، بهار شرکت کنند. بدون شک بهترین فصل برای سفر به ازمیر است.

بهترین هتل تور ازمیر نوروز 1401

خوشبختانه در تور، سفر ویژه نوروزی ازمیر، طیف گسترده ای از خدمات و میزبانی عالی و فوق العاده را دریافت خواهید کرد و برای اقامت خود از متنوع ترین آپارتمان های 5 ستاره هتل، 4 ستاره هتل و حتی ارزان هتل و هتل در این شهر برخوردار خواهید بود. شما محصولات ارزان قیمت را برای هر سلیقه ای پیدا خواهید کرد.

در ازمیر همچنین می توانید هتل را به دلخواه و بودجه خود در هر منطقه ای که می خواهید پیدا کنید، در برخی از آنها نیز می توانید از خدمات UALL و ALL که شامل صبحانه، ناهار، شام و غیره می باشد استفاده کنید.

ازمیر هتل در نوروز 1401 بسته به امکانات رفاهی که به مسافران ارائه می دهد قیمت های متفاوتی دارد. این مقصد آسیایی صدها هتل خدمات و امکانات خوب را در طول اقامت شما ارائه می دهد و برای رزرو هتل ازمیر با بهترین خدمات، کافی است با آژانس نامی گشت تماس بگیرید تا مبلغ درخواستی خود را از بهترین و ارزان ترین تور ازمیر دریافت کنید و از هتل لذت ببرید.


در زیر می خواهیم محبوب ترین و معروف ترین هتل ازمیر را که می توانند اقامتی رویایی را در بهار به شما هدیه دهند، معرفی کنیم، این هتل ها عبارتند از:

ریزورت 5 ستاره لوکس و مدرن پالوما پاش هتل
هتل زیبا و مجلل 5 ستاره رنسانس ازمیر
هتل لوکس و زیبای 5 ستاره Swissotel Buyuk Efes
هتل هتل 5 ستاره و زیبای Movenpick Izmir
هتل 5 ستاره لوکس Wyndham Grand Izmir Ozdilek.

منابع : تور نوروز ازمیر


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]