تور ترابزون

سه شنبه 26 بهمن 1400
13:52
نامی گشت

"ترابزون" یک شهر بسیار سرسبز و زیبا همراه با سواحل ترکیه از دریای سیاه است، به همراه شهر وان و Erzurum، گزینه های عالی برای سفر ارزان و زمینی در این روزهاست.سرگرم کننده این است که این شهر توریستی همیشه در معاملات سیاسی و تجاری ترکیه اهمیت زیادی دارد؛عبور جاده ابریشم از این شهر،باعث شد ترابزون موقعیت کسب و کار خوب را تجربه کند، به طوری که پای بازرگانان ایرانی، سواعلی ها و اروپایی ها، به ویژه معامله گران ایتالیایی در ترابزون، به وضوح دیده می شود.همچنین، ورود اقوام مختلف با زبان های مختلف در ترابزون، فرهنگ و زبان مردم خود را تحت تاثیر کشورهای دیگر قرار داد، که در آن گویش ها و لباس های ترابزون افراد با دیگر شهرهای ترکیه و در حال حاضر، ترابزون ترکیه مهم است و مراکز خرید بین المللی را بررسی می کنند

سفر به ترابزون

یکی از دلایل شهرت شهر ترابزون دارا بودن طبیعت عالی و همچنین بنادر تجاری شناخته شده و امکانات رفاهی اجتماعی ایده آل است. به همین علت، ترابزون طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارد و این شهر هتل ها و رستوران های متنوع و جذابی دارد و یکی از دلایلی که ایرانیان این مقصد را انتخاب می کنندممکن است به این دلیل باشد که آنها هزینه زیادی نخواهند داشت و شما می توانید به شهر با تور Trabzon نامی گشت سفر کنید و تماشاگر تمام این جاذبه و زیبایی باشید.

راهنمای ویزای توریستی ترکیه

ترکیه یکی از مهمترین مقصد توریستی مسافران ایرانی برای تفریح، آموزش و پرورش و تجارت است. این کشور، از آنجا که یکی از همسایگان ایرانی، موفق به ارائه شهروندان ایرانی شد تا 90 روز بدون ویزا در کشور زندگی کند.با این حال، اگر می خواهید در این کشور بیش از این دوره باقی بمانید یا اگر تصمیم به مطالعه یا کار کرده اید، باید برای ویزای مورد نظر خود درخواست کنید. مهم است که توجه داشته باشید که برای اعمال این دو نوع ویزا، شما باید یک اصطلاح را در سفارت ترکیه برنامه ریزی کنید، و همچنین ممکن است یک دوره در سفارت ترکیه را از طریق وب سایت سفارت ترکیه برنامه ریزی کنید.

قیمت تور ترابزون

همانطور که می دانید، هزینه تور Trabzon بر اساس عوامل مهم مانند قیمت بلیط های هواپیمایی ایران (قشم ایر,ایران ایر,ماهان و غیره) به این مقصد و قیمت هتل رزرو شده، کاملا متفاوت و متغیر هستند علاوه بر این دو فاکتور مهم و اساسی که تاثیر زیادی در قیمت تور مسافرتی شما خواهد داشتتعداد روزهای اقامت، مدت زمان تور و فصل شما به ترابزون سفر می کنید، می تواند به طور قابل توجهی قیمت تور شما را تغییر دهد، کاربر عزیز. توجه داشته باشید که ارزان ترین قیمت تور نمی تواند همیشه دلیل آن باشد که بهتر است برخی با ارائه تور ارزان تر باعث هدر رفتن سرمایه شما مسافران می شوند که این موضوع اصلا خوشایند نیست.

نگران قیمت تور Trabzon نباشید زیرا ما در آژانس نامی گشت ، ما سعی کردیم تور عالی لحظه آخری Trabzon و تور ارزان ترابزون به شما ارائه دهیم، بنابراین شما می توانید تور خود را با پایین ترین قیمت دریافت کنید و از سفرتان لذت ببرید.

قیمت تور ترابزون

مجموعه ما در بالای این صفحه، قیمت های مختلف تور را ارائه می دهد که این بهترین راه انتخاب تور را با توجه به بودجه مورد نظر شما و همچنین قیمت آخرین قیمت تور Trabzon با توجه به نوع هتل ، نوع هواپیمایی (داخلی) ارائه می دهد - خارجی) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیرها هستند و مجموعه ما یک اپراتور مستقیم تور Trabzon است و بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که با یک تور ارزان و راحت می توانید بهترین پیشنهادات را با قیمت مناسب رزرو کنید.همچنین، هزینهتور زمینی و هوایی ترابزون بسیار متفاوت است و شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

آیا تور Trabzon ارزان انتخاب درستی است؟

دلیل ارزان بودن تور Trabzon در ابتدا این شهر، مانند شهرهای مانند آنتالیا و استانبول، دارای بسیاری از جاذبه های مختلف تاریخی، طبیعی و تفریحی است، اما تور Trabzon هنوز هم به اندازه تورهای آنتالیا یا تور استانبول و ... شناخته شده نیست.

با این حال، موقعیت جغرافیای ترابزون، واقع در بخش شمال شرقی ترکیه، و پس از شهر ون، نزدیکترین شهر توریستی در ترکیه به ایران، منجر به محبوبیت آن در میان ایرانیان به طور چشمگیری بیشترشد و از آنجا که این مجاور شهر ترابزون است، دلیل اصلی ارزان بودن تور ترابزون است.

بی شک تور ارزان ترابزون انتخاب مناسب برای مسافران عزیز است؛ بنابراین، تور ترابزون ارزان را در روزهای کم گردشگرا تجربه خواهد کرد، یا آخرین تور فوری این مقصد می تواند نرخ سفر تور شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

تور ترابزون لحظه آخری، گزینه کاملا اقتصادی!

اگر هزینه های مسافرتی ترابزون برای شما مهم باشد، و همچنین زمان خاصی برای سفر خود ندارید، ممکن است تور لحظه آخری را شروع کنید، و مطمئنا می دانید که تور لحظه آخری به این معنی است که یک یا دو روز است قبل از سفر، شما باید بلیط خود را خریداری کنید و سفر کنید.

همچنین، ویژگی خوبی از این نوع تور کم هزینه و وسوسه انگیز است، زیرا مسافر فرصت بسیار کمی برای آماده شدن برای سفر دارد و باید تا آخرین لحظه ترابزون چمدان را بپردازد و در نهایت شما علاقه مندان به دیدن تور ارزان تور هستید ، و همچنین تور پیشنهاد تور در حال حاضر ترابزون می تواند از لینک های بالای همان صفحه استفاده کند و تور مورد علاقه خود را انتخاب کنید.موضوع اصلی این نوع تور این است که تور آخرین لحظه است که بسیاری از طرفداران اعطا می شوند، فقط برای کسانی هستند که همیشه آماده سفر هستند و پاسپورت آنها معتبر است، زیرا هیچ وقت برای انجام کارها و اغلب آخرین تور وجود ندارد طول می کشد. روز قبل از انتقال سایت های توریستی.

تور ترابزون.

در ابتدا لازم است بدانیم که بلیط هواپیما در واقع یک بلیط منشور است که زمانی که بازار گردشگری کاهش می یابد، به عنوان مجازات های ویژه اغلب با تور از آژانس ها همراه است.

احتمالا به شما رسیده است که سفر تور در یک فصل کم گردشگری با قیمت بسیار پایین با خدمات کامل فروخته می شود، اما در یک فصل تند، مانند بهار همان تور به قیمت 2 برابر بیشتر یا بیشتر مسافران می رسد.

تور ترابزون.

بلیط خوب اساسا برای مقصد های محبوب مانند ترابزون یافت می شود، اما می تواند شگفت زده شوید، نزدیک آوریل که ما قادر به ارائه تور Trabzon ارائه خواهد شد.

در مورد این که چرا هواپیماها به عنوان یک دوست علاقه مندان به فروش می رسند، ما باید آن را در برخی از زمان ها بگوییم و نزدیک به پرواز در صورت هواپیما در هواپیما، خطوط هوایی و یا شرکت های منشور شروع به فروش بلیط با کمترین نرخ که می تواند جلوگیری از رئیس جمهور هواپیما.

همچنین رضایت مشتری مشتری را با بلیط های ارزان بلیط جذب می کند و از آنجا که آژانس هواپیمایی نامی گشت یکی از همان آژانس های منشور است که بهترین تور Trabzon را به مشتریان خود ارائه می دهد.

ارزان ترین زمان سفر برای ترابزون

اگر ما می خواهیم ارزان ترین زمان سفر تابیزون را بررسی کنیم، طبق زمان آب و هوای زمانی، فصل پاییز بین ماه های سپتامبر و نوامبر، و همچنین زمستان دسامبر، تا ماه فوریه، فصل های خاکستری در ترابون در نظر گرفته می شود.بنابراین در این مدت قیمت هتل و بلیط هواپیما به شدت کاهش می یابد و یکی از ارزان ترین زمان ها برای سفر به بدروم خواهد بود و پیشنهادات بیشتری را در تور Trabzon خواهید دید.

ارزان ترین زمان برای سفر به ترابزون

مدت زمان تور ترابزون

بدون شک برای اینکه سفر خود به ترابزون به سفری هیجان انگیز و منحصر به فرد تبدیل شود، سعی کنید تور یا هتل را انتخاب کنید که محتوا و سرگرمی منحصر به فرد و مفرح را به شما ارائه دهد.

بهترین زمان برای تور ترابزون به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد و از آنجایی که آژانس های مسافرتی با پروازهای چارتر یک هفته ای تور ترابزون را رزرو می کنند، شما 6 شب و 7 روز در تور بدروم خواهید ماند. زمان ایده آل برای اقامت با تور سفر به خارج از کشور است.

راه های سفر به ترابزون

تور هوایی ترابزون
نکته ای که شما مسافران عزیز باید در مورد تور ایر ترابزون بدانید این است که قیمت بلیط پرواز تهران - ترابزون از پرواز به سایر شهرهای تور ترکیه کمتر خواهد بود و با انتخاب این حالت از سفر قطعا تمایلی نخواهید داشت. سختی ها و خستگی های سفر زمینی به ترابزون.

اما باید این را هم در نظر بگیرید که تور هوایی Trabzon دو مشکل اساسی دارد، یکی قیمت بالای تور هوایی Trabzon نسبت به تور زمینی Trabzon و دیگری تعداد کم پروازهای تهران به ترابزون که باید در این مورد تصمیم گیری شود.

نکته: مهم این است که در برخی از فصول سال تور هوایی Trabzon از تبریز و تور هوایی Trabzon از ارومیه و سایر شهرها برگزار می شود.

تور هوایی ترابزون

با خرید یا رزرو تور ترابزون از سوئیت نامی گشت، بسیاری از دغدغه های سفر خود را در این شهر برطرف خواهید کرد، زیرا آژانس ما می تواند پیشنهاد ویژه تور ترابزون را ارائه دهد.خدماتی برای شما مانند: گشت شهری (در شهرهای ترابزون)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه های ترابزون تا هتل)، بیمه مسافرتی (بیمه مسافرتی ترابزون تور)، راهنمای فارسی زبان و معرفی ارائه مراکز خرید با تخفیف های شگفت انگیز و به این ترتیب از جاذبه های ترابزون لذت ببرید و با خاطرات خوش سفر به ترابزون بازگردید.

قیمت تور هوایی ترابزون

لیست قیمت تور ترابزون ترکیه به موارد مختلفی بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

زمان سفر به ترابزون
بلیط یک طرفه یا برگشت به ترابزون
قیمت ارز
فصل سفر ترابزون (مشغله یا تنها)
پرواز یا سیستم چارتر
این ایرلاین به ترابزون پرواز خواهد کرد
شهری که باید از آنجا به ترابزون پرواز کرد
بلیط برای بزرگسالان - کودک یا نوزاد
کلاس پروازی به انتخاب شما و ...
توجه داشته باشید که با توجه به سوالات بسیار مهمی که وجود دارد، نمی توان قیمت دقیق ترابزون ترابزون ترابزون ترابزون را بیان کرد و یکی از بهترین راه ها برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما ترابزون و یا انواع بی بی بی بی بی های زمینی و هوایی به ترابزون تماس بگیرید. نامی گشت یا جستجو در سایت به صورت آنلاین در تاریخ های مختلف و خطوط هوایی مختلف و مقایسه قیمت آنها.

آیا تور زمینی ترابزون برگزار می شود؟

اگر قصد دارید با اتوبوس، ماشین یا ماشین شخصی با ترابزون زمینی تور سفر کنید، بدانید که این تور ها در شهرهای مختلف برگزار می شوند و بسیار ارزان هستند. البته باید توجه داشته باشید که این نوع تور ها به صورت دائمی و دائمی نگهداری نمی شوند، مثلا در ایام شلوغ نوروز ترابزون و یا در تابستان تور توسط آژانس های مسافرتی ارائه می شود.فاصله تهران تا ترابزون از راه زمینی 1557 کیلومتر و از تهران تا ترابزون با اتوبوس حدود 21 ساعت فاصله دارید.

با توجه به مسافت طولانی و زمان طولانی سفر و از همه مهمتر راحتی هرچه بیشتر مسافران، تمامی اتوبوس هایی که از طریق خط ثابت ترابزون به تور سفر می کنند VIP بوده و دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی هستند.

در نهایت، ممکن است نه تنها از سفر طولانی ترابزون به سرزمین ترابزون تور خسته شوید، بلکه دیدن طبیعت زیبای مسیر در سفر زمینی خود به ترابزون لذتی وصف ناپذیر دارد و مهمتر از آن، این سفر به ترابزون بسیار ارزان و ارزان است. برای شما مقرون به صرفه است. آنها و قیمت ترابزون زمینی تور بسیار کمتر از تور هوایی است.

تور ترابزون از کدام شهرها برگزار میشود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در همه جای دنیا و در کشور ما ایران وجود دارد، پروازهای خارجی به شدت کاهش یافته است، اما در مورد پروازهای ترابزون مبدا تمام تور آن تهران است و امکان تغییر مبدا وجود دارد. از دیگر شهرهای کشور هستند. به عنوان مثال تور ترابزون از تبریز، ارومیه، مشهد، اصفهان و شهرهای بزرگ کشور نیز در برخی فصول شلوغ توسط آژانس ها نگهبانی می شود.

تور ترابزون چه پروازهایی انجام می شود؟

در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی از تهران به ترابزون وجود ندارد و تمامی پروازها یک توقف دارند. همچنین امکان پرواز به ترابزون با خطوط هوایی زیر وجود دارد:

خطوط هوایی پگاسوس
ترکیش ایرلاینز

پروازها به ترابزون

از تهران تا ترابزون چند کیلومتر است؟

فاصله تهران تا ترابزون 1177.94 کیلومتر است، یعنی از تهران تا ترابزون باید حدود 18 ساعت سفر کنید.مدت سفر زمین به ترابزون

ایران دارای سه مرز مشترک با ترکیه است که مرزهای بازرگان، رازی و سارو نامیده می شود، اما مهمترین مرز بین ایران و ترکیه، "مرز برکاران" است که بسیاری از مسافران را انتخاب می کنند تا به ترکیه و ترابزون سفر کنند.

این مرز دارای نوع خوبی از امکانات رفاهی اجتماعی است و در شمال آذربایجان غربی واقع شده است. شما این فرصت را دارید که در Mako بمانید و سپس برای ترابزون بروید. فاصله از مرز برکاران به ترابزون کمتر از 600 کیلومتر است.

مرز رازی، واقع در نزدیکی شهر Hoy، حدود 700 کیلومتری از ترابزون است و ترافیک کمتری دارد. مرز بعدی مرز SARV است که نزدیک شهر سارو در ارومیه است و 780 کیلومتر به ترابزون است.

این مرز همچنین خدمات حمل و نقل هوایی را برای مسافران ارائه می دهد، و در نهایت، مهم است که بدانیم که مدت سفر زمین به ترابزون حدود 18 تا 23 ساعت است که بسته به جاده های شلوغ و میزان انتظار برای مرزها متفاوت است.

فرودگاه ترابزون، ترکیه

فرودگاه ترابزون با کد یاتا: TZX یکی از فرودگاه های هفتم ترکیه توسط تعداد مسافرین است و این فرودگاه دارای پروازهای داخلی و بین المللی است.

این فرودگاه دقیقا 6 کیلومتری جنوب شرقی ترابزون است و این فرودگاه پروازهای غیر مستقیم از فرودگاه های ایرانی به استانبول و آنکارا و در نهایت به ترابزون است. لازم به ذکر است که برخی از مقصد فرودگاه عبارتند از بغداد، ایزمیر، کویت، استانبول، برلین و فرانکفورت.

فرودگاه ترابزون، ترکیه

هزینه سفر چقدر است؟

هزینه های مالیات های خروجی

خوب است بدانید که تلفات برای خروج از کشور برای اولین بار 220 هزار دنیس است، دومین بار 330 هزار و سوم 440 هزار، که شما می توانید به صورت آنلاین یا سایر وسایل الکترونیکی پرداخت کنید.هزینه های اقامت در ترابزون

شهر تور در ترابزون گزینه های اقامتی متنوعی با هزینه های مختلف دارد. موارد زیر عبارتند از: هتلs: محدوده هزینه برای هر نوع هتل در هر شب ارائه شده است.

هتل 5 ستاره: بین 450 لیر ترکیه تا 1000 لیر ترکیه
هتل 4 ستاره: بین 130 لیر ترکیه تا 400 لیر ترکیه
هتل 3 ستاره: بین 100 لیر ترکیه تا 350 لیر ترکیه
آپارتمان: از 100 لیر ترکیه برای هر شب تا 950 لیر ترکیه

قیمت غذا در ترابزون

این که آیا می خواهید در طول اقامت خود غذا بخورید یا بخرید تور برای کاهش هزینه ها یکی از راه های پیشرفت است. تور و فست فود:

خاک رس تور ارزان: بین 8 لیر ترکیه تا 28 لیر ترکیه
خاک رس تور اقتصادی: بین 22 لیر ترکیه تا 30 لیر ترکیه
تور N Lux: خاک رس 50 لیر ترکیه به بالا

هزینه های تعطیلات در ترابزون

ترابزون اگرچه شهر کوچکی است، اما همچنان جاذبه ها، دیدنی ها و سرگرمی های خود را دارد. در اینجا محدوده هزینه یا ورودی برای هر یک آمده است:

گل اوزون تورs: بین 50 لیر ترکیه تا 300 لیر ترکیه
موزه ایاصوفیه: 30 لیر
موزه در ترابزون: 5 لیر
عمارت Ata تور K: 2 لیر
پارک ملی آلتیندر وادیسی: 9 لیر
تور تفریحات آبی و دریایی ترابزون: حدود 34 دلار
حمام مربع: 35 پوند
صومعه سوملا: 15 لیر
قلعه ترابزون: 3 لیر
تیراژ تور در ترابزون: از 2 میلیون دلار به بالا

هزینه حمل و نقل به ترابزون

عموما برای گشت و گذار در شهر ساحلی ترابزون دو نوع وسیله نقلیه پیش رو دارید که یکی دولموس و دیگری تاکسی!
دولموها در واقع ون یا مینی بوس هایی هستند که در ترکیه بسیار محبوب هستند و برای سفر به ترابزون فقط 2 لیر ترکیه هزینه دارند.اما تاکسی ها کمی گران تر هستند و ورود آنها در واقع از 6.7 لیر ترکیه شروع می شود. لازم است بدانید که تاکسی های ترابزون به ازای هر کیلومتر قیمت بلیط شما 3.7 لیر ترکیه است.

همچنین باید بدانید که راننده تاکسی به ازای هر ساعت انتظار ۱۵ لیر ترکیه قیمت شما را افزایش می دهد. علاوه بر این هزینه تاکسی از ترمینال اتوبوسرانی تا مرکز ترابزون حدود 15 پوند است و خوشبختانه ترابزون شهر کوچکی است و اکثر مناظر و جاذبه های گردشگری این شهر در فاصله 1.5 کیلومتری تا 500 قرار دارند. متر و در نتیجه آسان و با پای پیاده می توانید در شهر هم قدم بزنید.

هزینه ها به شرح زیر خلاصه می شود:

دلموس: 2 لیر ترکیه
تاکسی: بیش از 4 لیر ترکیه
بنزین (لیتر): حدود 6.5 لیر ترکیه

هزینه مکالمه و اینترنت در ترابزون

در مجموع، سه اپرای سیار تور در ترکیه به نام های Turkcell، Vodafone و Avea وجود دارد که برای عموم مردم ارائه می شود. اما لازم است بدانید که سیم کارت Trexel از هر دوی آنها شهرت و کیفیت بیشتری دارد.

هزینه تماس با ترکیه در مقایسه با ایران بسیار بیشتر است و به عنوان مثال هر دقیقه مکالمه با سیم کارت Trexel حدود 0.7 لیر ترکیه خواهد بود.

اما از آنجایی که هزینه های رومینگ نیز بالاست، اگر فکر می کنید تماس های زیادی در آنجا دارید و استفاده از اینترنت زیاد است، خرید سیم کارت های ترکیه به صرفه تر است.

حمل و نقل در ترابزون

در این قسمت با سیستم حمل و نقل ترابزون بیشتر آشنا می شوید تا بتوانید با تور ترابزون راحت سفر کنید.

اتوبوس
راحت ترین وسیله برای گشت و گذار در ترابزون بدون شک اتوبوس های شهری هستند و به راحتی می توانید با اتوبوس به سفرهای تور و حومه شهر بروید.می توانید با اتوبوس از ترابزون به اکثر شهرهای تور ترکیه از جمله استانبول، آنکارا و غیره بروید. اتوبوس های منظمی نیز در فرودگاه ترابزون وجود دارد.

که مسافران را به مناطق مختلف ترابزون منتقل می کند. اگر قصد دارید سفر خود را از فرودگاه آغاز کنید، این اتوبوس های فرودگاهی بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

علاوه بر این هزینه اتوبوس نسبت به تاکسی و سایر وسایل نقلیه کمتر است و با توجه به تعداد ایستگاه ها و مسافت از شما هزینه دریافت می شود.

حمل و نقل در ترابزون

قایق و قایق

از آنجایی که شهر ترابزون در سواحل دریای سیاه واقع شده است، دور از انتظار نیست که قایق ها یکی از وسایل حمل و نقل عمومی در این شهر باشند، اگر علاقه مند هستید می توانید با قایق از استانبول به ترابزون سفر کنید.

همچنین می توانید با کشتی از شهر ترابزون به شهرهای دیگر ترکیه سفر کنید. اگر می خواهید در ترابزون قایقرانی کنید، این فرصت کاملا در دسترس است.

قایق و قایق ترابزون

تاکسی

حمل و نقل تاکسی در ترابزون نیز یکی از امکانات حمل و نقل عمومی است که هزینه های بیشتری نسبت به سایر وسایل حمل و نقل عمومی شهر دارد و مسافران بیشتر از این وسیله نقلیه استفاده می کنند.

برای گرفتن تاکسی در این شهر باید حدود 3 لیر ترکیه بپردازید و برای هر کیلومتر باید 2 لیر ترکیه دیگر به حمل و نقل تاکسی اضافه کنید. این هزینه ها بسته به منطقه ای از شهر که در آن هستید متفاوت خواهد بود.

بهترین هتل ترابزون در ترکیه

در شهر ترابزون ملاحظات اقامتی شما کاملا راحت است، زیرا تعداد هتل در این شهر به قدری زیاد است که می توانید هر آنچه از هتل و محل اقامت خود انتظار دارید را در بین این هتل پیدا کنید.لازم است بدانید که هزینه اقامت در این شهر نسبت به شهرهای دیگر ترکیه مقرون به صرفه تر است و از نظر اقامت در هاستل های این شهر باید بگوییم که نباید از هاستل های هتل انتظار مشابهی داشته باشید. یک شهر هم داشته باشید.

هتل 5 ستاره و ترابزون لوکس
هتل Radisson Blu | رادیسون بلو ترابزون
هتل Ramada Plaza | میدان رامادا ترابزون
هتل Zorlu Grand | زورلو گراند ترابزون
هتل Double Terry by Hilton | هتل DoubleTree by Hilton Trabzon
هتل Cephanlic Bukit | بوتیک Cephanelik ترابزون
هتل Royal Access Suites | رویال اکسیس آپارتمان ترابزون

ساحل هتل ترابزون
هتل رمضان ترابزون | رامادا پلازا
هتل Double Tri Trabzon | DoubleTree توسط Hilton

هتل 4 ستاره ترابزون
هتل Deadman Park | پارک ددمان ترابزون
هتل Novotel | نووتل ترابزون
هتل Slija | آسیلیا ترابزون
صندوق هتل | صندوق ترابزون
هتل پارک اوستا | دهان پارک ترابزون
هتل Assilamlar | saylamlar ترابزون

هتل 3 ستاره و ارزان ترابزون
هتل Cibis Grand | cebeci گراند ترابزون
هتل Horon | هورون هورون
هتل Fengo Hotel & Spa
هتل آپارتمان اقامتگاه آتا باران
نکات مهم قبل از سفر به ترابزون

تاریخ انقضای پاسپورت را بررسی کنید
فرم پرداخت برای خروج از کشور
قیمت و اطلاعات سفر به ترابزون
بررسی آب و هوا در ترابزون
حمل ارز خارجی که بهترین ارز برای خرج کردن در ترابزون (لیر یا دلار) است.
اگر دارو مصرف می کنید، نسخه خود را بیاورید
داشتن بیمه مسافرتی
از حمل وسایل ممنوعه در هواپیما خودداری کنید
راهنمای رزرو تور ترابزون

علاقه مندان به تور Trabzon می توانند به راحتی و در کمترین زمان تور این مقصد را از سیستم رزرو آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری کنند.کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت نامی گشت تاریخ برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق ها را انتخاب کنید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شود.
تنها با چند کلیک ساده می توانید بلیط هواپیمای خود را به راحتی پس دهید و بلافاصله پس از کنسلی بلیط، با کسر درصد کنسلی، مبلغ بلیط هواپیما به حساب شما بازگردانده می شود. در پایان سفری خوش و فراموش نشدنی را برای شما آرزومندیم.

منابع : تور ترابزون


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]