تور کربلا

دوشنبه 25 بهمن 1400
14:31
نامی گشت

تور کربلا به عنوان یک زیارت و بسیار محبوب در مقاصد خارجی تور بین مسلمانان در سراسر جهان بسیار محبوب است. هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان به کربلای معلی تور می آیند. موضوعی که باعث شد تعداد زیادی از مسافران به کربلا سفر کنند، مسئله مذهبی-تاریخی آن مکان و همچنین یک رویداد تاریخی است که برای مسلمانان به ویژه شیعیان از اهمیت بالایی برخوردار است.به همین دلیل گردشگران ایرانی جزء اصلی ترین زائران کربلا هستند که در این میان تور اربعین کربلا بیشترین تعداد گردشگر را در تمام طول سال دارد.

در واقع کربلا یکی از مهمترین مراکز دینی جهان است و در ایام اربعین شاهد بزرگترین تجمع مسلمانان جهان بود. درست زمانی که از سراسر دنیا به خصوص از ایران به این کشور می آیند. در این دوره مسلمانان از همه ملیت ها با برگزاری مراسم خاصی متحد می شوند. البته تور کربلا در تمام طول سال طرفداران خود را دارد.

تور کربلا
خوشبختانه موضوع اصلی و مهم در تور های کربلا و نجف لغو ویزای مرز هوایی عراق است که از سال 1400 اجرایی شده است. این استدلال به این معنی است که دیگر برای سفر به عراق نیازی به ویزا ندارید. پس فقط به یاد داشته باشید که هزینه سفر زیارتی 375000 ریالی را می بایست قبل از پرواز از دستگاه های خودپرداز بین المللی امام خمینی (ره) در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به راحتی پرداخت کرده و رسید آن را به گذرگاه مرزی بیاورید.

مدارک لازم برای سفر به کربلا

طبق مقررات جدید کربلا در سال گذشته و لغو ویزای عراق یا همان ویزای عراق، مسافران فقط دارای گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار و البته کارت واکسن یا گواهی منفی آزمایش PCR با اعتبار 72 ساعت هستند. می توانند با هواپیما به کربلا و نجف سفر کنند و به صورت مکتوب و حک شده به مهر آزمایشگاه های معروف و قبض زیارت اقدام کنند.مدارک لازم برای کربلا

مدارک مورد نیاز برای بازگشت از عراق

لطفا توجه داشته باشید که هنگام بازگشت به خانه و در فرودگاه نجف، باید نتیجه آزمایش کرونا منفی خود را نیز به مسئولان فرودگاه ارائه دهید! نگران نباشید، اگر با پکیج نامی گشت به تور کربلا ایر بروید، قبل از پرواز در هتل از تست PCR گرفته می شود تا از انجام آزمایش سردرگم و نگران نباشید. ضمناً هزینه تست (40000 دینار تقریباً 800000 تومان) بر عهده شما زائر گرامی می باشد.

انواع تورهای کربلا

تور هوایی کربلا

تور هوایی کربلا به دلیل راحتی، سرعت و تجهیزات خوب، نسبت به سفرهای زمینی طرفداران زیادی دارد. بیشتر خطوط هوایی نیز در فرودگاه های نداف و بغداد فرود می آیند.

برخی از تور از کربلا نیز ترکیبی هستند و در بدو ورود از طریق فرودگاه نجف، پس از توقف در این شهر، می توانید از کاظمین و سامرا نیز دیدن کنید. اگر با تور هوایی کربلا سفر می کنید بدانید که فاصله تهران تا کربلا 1:30 ساعت است.

تور زمینی کربلا

در سفر زمینی به کربلا می توانید به صورت گروهی یا انفرادی به این شهر زیارتی سفر کنید. امنیت در مرزهای عراق و شهرهای زیارتی نیز کمی پایین است، اما در نتیجه بهتر است از طریق تور زمینی یا کاروانی به کربلا سفر کنید.

با عضویت در این کاروان ها و تور ها ابتدا شما را به مهران، شلمچه، چذابه، خسروی (مرزهای ایران و عراق) با توجه به موقعیت مکانی شما می برند که یک روز طول می کشد، سپس با مراجعه به مدارک گذرنامه و شناسنامه می توانید وارد کشور عراق شوید. و سپس با ون یا اتوبوس به کربلا بروید.

توجه داشته باشید که تور زمین کربلا بیشتر به افرادی توصیه می شود که می خواهند در هزینه خود صرفه جویی کنند و حوصله زیادی داشته باشند زیرا اختلاف زمانی بین تور زمین کربلا و تور کربلا زیاد است. خوب، اگر قصد دارید با اتوبوس زمینی تور سفر کنید، بین 12 تا 16 ساعت در جاده خواهید بود.

قیمت تور کربلا، چگونه قیمت تور کربلا را تعیین کنیم؟

قیمت سفر به کربلا به صورت تور بستگی به نوع سفر شما دارد. شما می توانید در مجلل ترین هتل کربلا اقامت کنید و از تور با امکانات کامل لذت ببرید، بهترین غذاها را سرو کنید، بهترین سوغاتی ها را بخرید و غیره. اما باید مدیریت هزینه را برای کسانی که منابع مالی پایینی دارند در نظر بگیرید. هزینه این مکان را بررسی کنید و پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در هزینه، تور کربلا را به صورت زمینی انتخاب کنید.

با توجه به اینکه نتور هوایی کربلا نامی گشت زیر نظر سازمان عتبات عالیات انجام می شود، قیمت استرداد تور هواپیمای کربلا برابر با کرایه اعلام شده توسط سازمان خواهد بود و همچنین از تدابیر امنیتی لازم توسط سازمان عتبات عالیات بهره مند خواهد شد. همچنین برای اطلاع از قیمت های تور در کربلا و نجف و همچنین رفت و برگشت هوایی به سایت نامی گشت مراجعه کنید.

بهترین زمان از سال برای سفر به کربلا چیست؟

عراق کشوری بیابانی است. بنابراین سال های بسیار گرمی را در آنجا تجربه خواهید کرد. در تابستان دمای هوا به 50 درجه سانتیگراد می رسد. اما در عین حال زمستان‌های کربلا، مشابه فصل‌های پاییز یا بهار تهران، هوای بسیار مطبوعی دارد.

در زمستان، دمای عراق بین 18 تا 22 درجه سانتیگراد است. بنابراین بهترین زمان سفر به کربلا از نظر آب و هوا، پاییز و زمستان خواهد بود. اما برای لذت بردن بیشتر از شور حسینی باید دهه اول محرم، عاشورا، تاسوعا و یا اربعین حسینی را در کربلا تجربه کنید.

در کربلا در کدام هتل می توانید بمانید؟

با توجه به تعداد زیاد زائران، می توانید هتل را بزرگ و کوچک در شهرهای مختلف این شهر مشاهده کنید که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به همین دلیل در این بخش به بهترین هتل کربلا می پردازیم.

معیارهای زیادی برای انتخاب بهترین هتل در کربلا وجود دارد که هیچ کدام به اندازه نزدیکی به حرم امام حسین (ع) نمی تواند اهمیت داشته باشد. با این حال، ما بهترین هتل را برای این مکان ارائه می دهیم:

هتل بارون کربلا
هتل ریحان کربلا
هتل کریستال کربلا
هتل لارس کربلا
هتل عطا الحسین کربلا
هتل برج سفیر کربلا


رزرو هتل در تور کربلا


در نامی گشت، می توانید هتل مورد نظر خود را در عرض چند دقیقه بدون هیچ گونه نگرانی یا هزینه اضافی رزرو کنید. شما این امکان را دارید که شهر و هتل مورد نظر خود را در سیستم رزرو آنلاین مجموعه ما انتخاب کنید، سپس قیمت ها و مشخصات هتل ها را با هم مقایسه کنید و پس از تایید انتخاب شما توسط درگاه های بانکی دارای کارت عضویت شتاب، پرداخت را به صورت الکترونیکی انجام دهید.

به این ترتیب شما می توانید به راحتی در کمترین زمان هتل را به صورت آنلاین رزرو کنید و همچنین می توانید با پشتیبانی آنلاین نامی گشت 24 ساعته، راحت ترین و ارزان ترین راه را برای رزرو ارزان هتل در کربلا انتخاب کنید.

خدمات تور کربلا
رایج ترین خدمات تور کربلا عبارتند از:

رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
رزرو هتل با صبحانه (انتخاب هتل بسته به مسافر)
ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت
بیمه مسافرتی بسته به مدت اقامت در کربلا
سیم کارت اعتباری (در صورت نیاز)
گشت و گذار در شهر
تور لیدر فارسی زبان


نکاتی برای رزرو تور کربلا

علاقه مندان به کربلای معلی تور می توانند به راحتی و در کمترین زمان از طریق سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت به این مقصد سفر کنند.برای خرید اکانت مسافرتی تور دو گزینه دارید. بسته های عالی تور را که برنامه ما به شما ارائه می دهد خریداری کنید یا پرواز + هتل را انتخاب کنید که در آن شما کارگردان سفر خود به این مقصد خواهید بود.

کافی است در قسمت بسته های مسافرتی وب سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران و تعداد اتاق ها را انتخاب کنید تا گزینه های مختلف با تمام اطلاعات نمایش داده شود و در این مرحله برای جستجوی راحت تر، فیلترهایی بر اساس شماره ستاره هتل، Passenger اعمال شود. امتیاز هتل، نوع اقامت، مقدار، مکان هتل و همچنین زمان پرواز و انتخاب ایرلاین تعلق می گیرد که با انتخاب هر یک از آنها به مرحله نهایی یعنی رزرو یک سفر به کربلا تور هدایت خواهید شد.

آژانس نامی گشت سالهاست که به عنوان پیمانکار و مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی فعالیت می کند و خوشبختانه قادر است لیستی از بهترین و با کیفیت ترین بسته های گردشگری این مقصد جذاب و مزیت های نامی گشت را در اختیار گردشگران و علاقه مندان قرار دهد. بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر خود را از طریق اینترنت به هر دلیلی که تصمیم به کنسل کردن آن دارید به راحتی با چند کلیک ساده و به راحتی می توانید بلیط را برگردانید. سفری زیبا و فراموش نشدنی داشته باشید.

منابع : تور کربلا


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]