تور قطر

يکشنبه 24 بهمن 1400
17:36
نامی گشت

قطر در سال های اخیر رونق عجیبی را تجربه کرده است و قطری ها علاوه بر بازگشایی درهای خود، سرمایه گذاری زیادی روی سرمایه گذاران خارجی به ویژه اروپایی ها و آمریکایی ها کرده اند.

در مجموع، این روزها دوحه به یکی از محبوب ترین مقاصد لوکس برای مقاصد خارجی تور و یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی خاورمیانه با انواع جاذبه های شگفت انگیز تبدیل شده است.

قطر به شهروندان 80 کشور اجازه ورود بدون ویزا داده است. اما کشور ما ایران در این لیست نیست و گردشگران ایرانی برای ورود به قطر نیاز به دریافت ویزا دارن

ویزای قطر برای ایرانی ها حدود 3 ماه اعتبار دارد اما شما فقط می توانید 30 روز در این کشور بمانید. امتناع ویزای قطر معمولا نادر است! همچنین ویزای صادر شده از طریق ایمیل 24 ساعت پس از ارسال درخواست ویزای قطر و پرداخت هزینه برای شما ارسال خواهد شد.

شرایط اخذ ویزای قطر دقیقا مشابه مواردی است که در سایت سفارت قطر برای متقاضیان ایرانی منتشر شده است، لطفا در صورت نداشتن شرایط زیر به هیچ وجه برای ویزای قطر اقدام نکنید:

ظرفیت مالی
داده های مالی ویزای قطر باید به ریال قطر صادر شده و توسط مدیر شعبه صادرکننده مهر و امضاء شده باشد.ظرفیت اقتصادی ویزای قطر برای هر نفر معادل 5000 ریال قطر می باشد.

حجم معاملات

گردش حساب ویزای قطر مورد نیاز 3 ماه آخر گردش حساب متقاضی است. گردش حساب نشان دهنده ورودی و خروجی حساب متقاضی نیست، مهم تعداد تراکنش هاست! هر چه بیشتر با متقاضیان سروکار داشته باشید، شانس بیشتری برای دریافت ویزا در آن کشور خواهید داشت.

برای درخواست ویزای قطر باید اصل گذرنامه متقاضی با مدت اعتبار بیش از 6 ماه، 1 قطعه عکس 4*6، رزرو نهایی بلیط هواپیما رفت و برگشت، گواهینامه نهایی هتل، بارگذاری شود. منبع وجوه و گردش حساب 3 ماهه در وب سایت.

همچنین توجه داشته باشید که نیازی به ترجمه مدارک و درخواست ویزای تور نیست، مدارک زیر مورد نیاز است:

پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
مبلغ 5000 ریال قطر معادل 42 میلیون تومان به عنوان وسیله مالی می باشد
بلیط رفت و برگشت
کوپن هتل برای اقامت تا 30 روز
بیمه سفر
کارت های واکسیناسیون فایزر، مدرنا، جانسون و جانسون، آسترازنکا و سینوفارم (متقاضیانی که علیه سینوفارم واکسینه شده اند باید تحت معاینه پزشکی قرار گیرند)
وزارت بهداشت 72 ساعت قبل از پرواز، آزمایشگاه ها و مراکزی را تایید کرده است که نتایج آزمایش PCR منفی است
هزینه ویزای قطر چقدر است؟

از آنجایی که ویزای قطر در فرودگاه برای شما صادر می شود، هزینه آن را نیز در فرودگاه پرداخت خواهید کرد؛ بنابراین هزینه درخواست ویزای قطر 100 ریال قطر معادل 840000 تومان می باشد و پس از فرود آن را دریافت خواهید کرد. در هزینه ویزای قطر

قیمت قطر تور چگونه قیمت قطر تور را تعیین کنیم؟

سوال بزرگ بعدی هزینه سفر به قطر با استفاده از تور است، قیمت گذاری تور قطر بر اساس عوامل مهمی مانند رزرو هتل با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدمات ارائه شده، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور رهبر فارسی زبان چگونه است. مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و تخفیف سیم کارت... بستگی به قطر تورs قیمت های مناسب در این کشور جذاب می تواند شامل قطر لحظه آخری تور، قیمت ارزان قطر تورB، قطر جامع تورB، همچنین می توانید Qنامی گشت تور ارزان قیمت را از طریق سایت نمایندگی اصفهان مشهد تهیه کنید تا به راحتی از تهران و سایر بزرگان رزرو یا خرید کنید. شهرهای کشور ما

برای رزرو آن، می توانید با مشخص کردن تور سفر و انتخاب تاریخ بازگشت از تورB نمایش داده شده، تورB مورد علاقه خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

البته توجه داشته باشید که هزینه سفر به قطر بدون تور برای شما نسبتا بالا خواهد بود، بالعکس هزینه سفر به این کشور با تور برای شما منطقی و مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت ها تور قطر


پرواز به قطر

بلیط هواپیما قطر یکی از اصلی ترین و مهم ترین مسائلی است که بسیاری از مسافران و گردشگران قبل از سفر به آن اهمیت می دهند. آژانس نامی گشت، سامانه خرید آنلاین بلیط، با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و کادری حرفه ای و مجرب، بستری کاربردی و ساده را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد ضمن ارائه خدمات با کیفیت، تجربه ای عالی داشته باشید. مسافران عزیز کافی است با یک جستجوی ساده در وبسایت ما بلیط مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

علاوه بر این، قیمت بلیط های تهران-دوحه بر اساس عوامل مختلفی از جمله نوع کلاس پرواز، شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط و تاریخ و زمان متغیر محاسبه می شود. بنابراین، برای خرید پرواز به قطر، بهتر است هنگام جستجو پروازها را با معیارهای یکسان مقایسه کنید. همچنین مانند سایر مسیرها، سفر به این کشور بسته به ایرلاین و نوع ایرلاین، زمان حرکت و کلاس پروازی متحمل هزینه است و از آنجایی که کرایه های قطر بسیار نوسان و نوسان است، نمی توان به طور قطعی قیمت را اعلام کرد.پرواز به قطر

تور قطر اهل کدام شهر هستید؟

پروازهای خارجی این روزها به دلیل شرایط و محدودیت های حاکم بر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا به شدت کاهش یافته است، اما در مورد پروازهای قطر، مبدا تمام پروازهای تور آن به تهران است و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر وجود دارد. در ایران. به عنوان مثال، قطر تور از تبریز، شیراز، اصفهان، رشت، کرمان و مشهد نیز در برخی از فصول شلوغ سال میزبان عوامل هستند.

بهترین زمان سفر به قطر چه زمانی از سال است؟

همانطور که می دانید قطر آب و هوای گرم و خشک دارد، گرمای این کشور در تابستان دو برابر می شود، بنابراین تابستان فصل خوبی برای سفر به این کشور نیست.

بنابراین با توجه به شرایط آب و هوایی قطر، بهترین زمان برای سفر به این کشور فصل بهار و پاییز است. اگر می خواهید یک سفر فراموش نشدنی از یک تعطیلات فراموش نشدنی داشته باشید که برای همیشه در ذهن شما بماند، بهار و پاییز زمان مناسبی برای بستن چمدان های خود در دوحه، قطر تور است.

بهترین زمان برای سفر به قطر

بهترین هتل در قطر چیست؟

بیابان های دیدنی قطر و سواحل فوق العاده و همچنین موزه های تاریخی مختلف، مراکز خرید و هتل مجلل و مدرن، قطر را به یکی از محبوب ترین مراکز تور در خاورمیانه تبدیل کرده است. از آنجایی که قطر آب و هوای بیابانی خشک دارد، اکثر گردشگران باید در هنگام اقامت در این کشور بسیار مراقب باشند و هتل را با امکانات مناسب و تهویه مناسب انتخاب کنند.

برای سفر به قطر، خرید بلیط هواپیما قطر، رزرو قطر، رزرو هتل قطر، با پکیج سفر نامی گشت تماس بگیرید؛ در زیر می خواهیم شما را با محبوب ترین هتل در قطر آشنا کنیم:

هتل St. Regis Doha | St.سنت رجیس دوحه
هتل موندریان دوحه | هتل موندریان
هتل Sheraton Grand Doha | هتل Sheraton Doha Resort & Convention
هتل Double Terry by Hilton | هتل Double Terry by Hilton Doha
هتل Millium Plaza Doha | هتل Millium Plaza دوحه
هتل مرکز شهر روتانا | مرکز شهر روتانا
هتل Wyndham West Be Doha

کتاب هتل تور در قطر

در وب سایت نامی گشت، می توانید هتل مورد نظر خود را در عرض چند دقیقه بدون نگرانی یا هزینه اضافی رزرو کنید. شما می توانید شهر مورد نظر خود و هتل را در سامانه رزرو آنلاین تجمیعی ما انتخاب کنید، سپس قیمت ها و مشخصات هتل را مقایسه کنید و پس از تایید انتخاب خود از طریق درگاه بانکی با کارت عضویت شتاب خود، پرداخت خود را به صورت الکترونیکی تکمیل کنید.

به این ترتیب می توانید به راحتی در کمترین زمان هتل خود را به صورت آنلاین رزرو کنید و همچنین می توانید آسان ترین و ارزان ترین راه را برای رزرو هتل ارزان در قطر با پشتیبانی آنلاین نامی گشت 24 ساعته انتخاب کنید.

سرویس تور قطر

متداول‌ترین توالی خدمات قطری تور به شرح زیر است، اما لطفاً توجه داشته باشید که آژانس‌های مسافرتی ممکن است خدمات متفاوتی برای بسته‌های تور فضای باز خود داشته باشند:

بلیط رفت و برگشت رزرو کنید
رزرو هتل با صبحانه (هتل را بر اساس اولویت مسافر انتخاب کنید)
ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
بیمه مسافرتی بر اساس مدت اقامت در قطر
سیم کارت کارت اعتباری (در صورت نیاز)
گشت شهری رایگان
تور فارسی لیدر
راهنمای رزرو قطر تور

علاقه مندان به تور قطر می توانند از طریق سامانه رزرو آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت به راحتی و در کمترین زمان ممکن به این مقصد سفر کنند.برای خرید تور مسافرتی، دو گزینه خواهید داشت؛ بسته ارزش تور را که برنامه ما به شما ارائه می دهد، خریداری کنید، یا Flight + هتل را انتخاب کنید، جایی که سفر خود را به آن مقصد هدایت خواهید کرد.

کافی است در قسمت بسته های مسافرتی وب سایت، تاریخ بازگشت، تعداد مسافران و تعداد اتاق ها را انتخاب کنید تا گزینه های مختلف با تمام اطلاعات نمایش داده شود، در این مرحله برای سهولت جستجو می توان فیلتر ستاره هتل را اعمال کرد. امتیازهای ارائه شده به هتل، نوع محل اقامت، مقدار، مکان هتل و زمان پرواز و انتخاب خط هوایی بدهید.

آژانس نامی گشت سالهاست که به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تور ها در داخل و خارج از کشور فعالیت می کند و خوشبختانه می تواند لیستی از بهترین و با کیفیت ترین بسته های مسافرتی را برای این مقصد جذاب و در اختیار گردشگران و علاقه مندان قرار دهد. می توان به مزایای سری نامی گشت اشاره کرد نکته این است که اگر به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود دارید پس از خرید آنلاین بلیط خود به مقصد مورد نظر خود، به راحتی می توانید تنها با چند کلیک و پس از کنسل شدن بلیط، وجه را پس بگیرید. ، پس از کسر درصد کنسلی بلیط، مبلغ بلیط به حساب شما برگشت داده می شود و در نهایت نامی گشت سفری خوش و فراموش نشدنی را برای شما آرزو می کند.

منبع : تور قطر


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]