تور بالی تابستان 1400

يکشنبه 26 ارديبهشت 1400
11:05
نامی گشت

بالی جزیره ‌ای در کشور اندونزی است که با داشتن سواحلی بکر و رویایی، رتبه‌ پنجم زیباترین سواحل دنیا را به خود اختصاص داده و اینکه تور بالی تابستان 1400، سفری هیجان انگیز در سواحل همچون الماس جزیره زیبا با اسرار طبیعی جزیره ای که مردم آن با نام جزیره ای از بهشت مینامند و می تواند درهای جدیدی از زیبایی های طبیعی جهان را به روی شما گردشگران باز کند.

تور تابستان بالی با داشتن بالاترین تنوع گونه ‌های دریایی، صخره‌ های مرجانی و طبیعتی با چشم اندازی حیرت برانگیز به مقصدی پرطرفدار برای گردشگران در سرتاسر جهان تبدیل شده است. اگر قصد سفر به مقصدی با طبیعتی کمیاب، آرامش بخش و به دور از هیاهو را دارید تور بالی بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات تابستانی میباشد و علاوه بر این در سفر به بالی می ‌توانید از تفریحات آبی هیجان انگیز، کوه ‌نوردی و جنگل نوردی لذت برد و تجربیات جدیدی را بدست آورید.

تور بالی  تابستان 1400

تابستان نیز مانند بهار از فصل ‌های شلوغ و در اصطلاح های سیزن بالی است؛ چرا که از بارش باران ‌های پاییزی و زمستانی اصلا خبری نیست و رطوبت هوا به کمترین میزان خود رسیده است.

این فصل بهترین زمان برای لذت بردن از تفریحات آبی و مهیج در بالی و آفتاب گرفتن در کنار سواحل این جزیره زیباست. لازم به ذکر است که نرخ تورهای بالی در این فصل گران‌ تر از سایر فصل ‌ها ارائه میشود و در ادامه توجه داشته باشید که شما با دریافت بسته مسافرتی یا پکیچ تورهای بالی خدمات کامل یک تور ارزان قیمت را خواهید داشت.

به صورتی که از بدو ورود به فرودگاه بالی اندونزی، ترانسفر فرودگاهی به سمت هتل در بالی انجام میشود و یک گشت شهری هم در طی چند روزی که در بالی هستید در پکیج تور بالی اندونزی شما قرار میگیرد.

ضمنا تور لیدرهای مجموعه در طول سفر شما بطور مداوم با شما در ارتباط خواهند بود و نیز در صورت درخواست تورهای دلخواه و آپشنال، تور لیدرهای آژانس هواپیمایی نامی گشت در خدمت شما و همراهان شما خواهند بود تا خاطراتی خوش و فراموش نشدنی را از تور بالی ارزان تابستان برایتان رقم خواهند زد.

قیمت تور بالی تابستان 1400

در خصوص قیمت تور بالی تابستان 1400 باید به شما بگوییم که بسته به این‌ که در چه تاریخی از سال، با چه ایرلاینی (داخلی – خارجی)، به چه مدت زمانی و مهم ‌تر این که در کدامیک از انواع هتل ‌ها (3، 4 یا 5 ستاره) اقامت داشته باشید، قیمت تور بالی می ‌تواند تا دو برابر متفاوت ارائه شود.

اگرچه پیدا کردن تور بالی ارزان چندان کار ساده ای نیست اما در برخی فصول مثل تابستان، به نسبت این مسیر لوکس و جذاب، می‌ توانید قیمت ‌های بهتری را در میان پکیج های مسافرتی این مقصد بیابید. اما اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که این مسیر کمی استثناست، چون که پروازهای منتهی به این مقصد از ایران، چندان ارزان نیستند و همچنین هتل‌های ساحلی در این جزیره نیز قیمت بالایی دارند و تمام این موارد باعث میشود نرخ تور بالی افزایش پیدا کند و یکی از عواملی که می‌ تواند از نظر قیمت و کیفیت برای مسافران به صرفه باشد، خرید از مجری مستقیم تور بالی می باشد، چرا که هم از نظر پرواز و هم از نظر قیمت هتل، امکان بیشتری برای ارائه قیمت بهتر یا خدمات بهتر وجود دارد یعنی در اصطلاح دستشان بازتر است.

آفر تور بالی تابستان 1400


عبارت تور لحظه آخری بالی یا همان آفر تور بالی تابستان 1400 را قطعا بدون شک بارها شنیده ایم، در حقیقت تور ارزان قیمت بالی و یا تور آفر خورده بالی به تورهایی اطلاق میشود که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای یک تور تکمیل نشده است و مجری یا برگزار کننده تور در جهت جلوگیری از ضرر و زیان، مجبور می شوند که قیمت تور را با تخفیف های وسوسه انگیزی به متقاضی ارائه میکنند که در این صورت قیمت تور بالی تابستان با این شرایط پایین خواهد آمد و یا اینکه ایرلاین های تور بالی تعداد محدودی صندلی یا جای خالی موجود داشته باشند که در این صورت آنها هم مجبور به عرضه قیمت بلیط ارزان قیمت بالی به شما میشوند که به این دو اصل در اصطلاح تور لحظه آخری جزیره بالی گفته میشود و نیز آفر تور بالی بطور معمول در آژانس هایی که مجری مستقیم تور بالی هستند بیشتر انجام میپذیرد و زمان سفر و شرایط جوی و موضوعات دیگر تاثیرات چشمگیری را در اجرا و قیمت تور دقیقه نودی بالی خواهد داشت.

آفر تور بالی  تابستان 1400

بهترین زمان خرید تور بالی تابستان 1400

از آنجاییکه فصل تابستان فصل شلوغی و در اصطلاح های سیزن بالی اندونزی شناخته می شود، بهتر است حداقل 2 هفته قبل از سفر برای خرید تور تابستان ۱۴۰۰ بالی اقدام نمایید و اما پیشنهاد نامی گشت برای شما این است که شما مسافران عزیز از 10 الی 14 روز قبل از تاریخ سفر جهت رزرو یا خرید تور بالی مورد نظر خود اقدام نمایید.

اما نکته ‌ای که باید به آن توجه داشته باشید و شاید از کمتر کسی به شما گفته باشد این است که در " های سیزن " بهتر است بلیط‌ خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را پرداخت نمایید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک ‌تر می‌ شوید، باطبع هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش خواهد یافت.

بهترین زمان خرید تور بالی تابستان 1400

بهترین تفریحات تابستانی در تور بالی کدامند ؟


  • دیدن از معبد تانالوت بالی

از معابد افسانه‌ ای در بالی است که در میان آب دریا قرار گرفته است و جالب است بدانید که رفتن به این معبد در حالت عادی امکان ‌پذیر نیست و باید اجازه دهید، آب دریا پایین بیاید تا بتوانید به دیدن این معبد شگفت انگیز بروید. این معبد در 45 کیلومتری ساحل کوتا در بالی جای گرفته است و مردم آنجا بر این اعتقادند که توسط ماری غول ‌پیکر محافظت می ‌شود و در آخر بازدید از این معبد هیجان ‌انگیز را در تور تابستان ۱۴۰۰ بالی از دست ندهید.

بهترین تفریحات تور بالی تابستان 1400


  • موج سواری در بالی

صنعت گردشگری بالی در اصل با ورزش موج سواری شروع شده است و بالی را به جزیره ای تبدیل کرده که در هر فصلی گردشگران علاقه مند را بسوی خود جذب کرده است. بالی دارای مناطق زیادی برای موج سواری است که سواحل جنوبی و " منطقه Bukit Peninsula " از بهترین نقاط برای این ورزش بشمار می رود و نیز افرادی که در جستجوی آفتاب، دریا و سواری طولانی با تیوپ هستند، این جزیره بهترین گزینه است. وجود تپه های دریایی، تالاب ها و شرایط جوی متغییر در بالی، شرایط مساعدی برای بوجود آمدن موج ها برای حرفه ای ها و مبتدیان این ورزش، بوجود می آورد.


  • کایتینگ (کایت سواری)

کایت سواری یا کایتینگ یک ورزش آبی مهیج و بی نهایت محبوب نزد گردشگران و علاقه مندان محسوب می شود، به خصوص در سواحل شرقی بالی می تواند بهترین تجربه شما مسافران تور بالی باشد و نیز بهترین زمان برای به هوا برخواستن کایت ها از ماه می تا اکتبر و در طول فصل های خشک است؛ وقتیکه سرعت باد حدود 12 الی 15 کیلومتر بر ساعت است.

تفریحات دریایی بالی

  • لذت ساحل کوتا بالی

ساحل کوتا بالی با داشتن شن ‌های نرم و رستوران‌ های جذابش به یکی از سواحل پرطرفدار در این جزیره بدل شده و نیز همچنین آب‌ های این ساحل برای موج‌ سواری بسیار مناسب است و بهترین مکان برای افراد علاقه مندی به شمار می ‌رود که به دنبال هیجانات توصیف ناپذیر در تور بالی هستند. معماری هتل‌ های این منطقه همگی به سبک معماری بالیایی بنا شده اند و اقامتی رویایی را به میهمانان خود ارائه می کند.


  • پارک آبی واتر بوم بالی

پارک آبی واتر بوم بالی، با فضایی بسیار هیجان انگیز و سرسره ‌های آبی بی نظیر که در میان جنگل‌ های استوایی جای گرفته است از جذاب ‌ترین مکان ‌های گردشگری در تور بالی تابستان است. این پارک با امکانات منحصر به ‌فرد خود، به‌ عنوان بهترین پارک آبی آسیا در سال 2015 میلادی انتخاب شد.


نحوه رزرو تور بالی در تابستان 1400


  • کانیون تیوب سواری یا تیوب سواری در دره های عمیق و باریک

با این ورزش این امکان را دارید که هیجانی همچون هیجان سوار شدن روی سرسره آبی را تجربه کنید. انجام این ورزش در امتداد رودخانه ای به نام Siap در منطقه Payangan در شمال اوبود Ubud امکان پذیر بوده و این تورها شما را به دره های عمیق و باریک مخفی روستای کرتا خواهد برد که در آنجا می توانید از تماشای مناظر بکر و سرسبز لذت ببرید.

در حالیکه مسیری 40 کیلومتری را با تیوپی که همراه با جریان رودخانه به سمت پایین دست می رود، راهنماهایی که به خوبی آموزش دیده اند شما را در طول پیمودن این مسیر همراهی می کنند، پس نگران هیچی نباشید.

نحوه رزرو تور بالی تابستان ۱۴۰۰


شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور بالی می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایید. برای خرید تور بالی تابستان 1400 شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر به این مقصد جذاب و دوست داشتنی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این تورهای مالدیو تابستان بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات خارج از کشور محسوب می شود.

آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور مسافرتی این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است. کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به این مقاصد برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور بالی تابستان 1400


[ بازدید : 188 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]