تور کوش آداسی تابستان 1400

شنبه 25 ارديبهشت 1400
15:31
نامی گشت

هر ساله گردشگران و مسافران در حال برنامه ریزی هستند تا با شروع فصل تعطیلات بتوانند خستگی یکسال را از تنشان بیرون کنند و تور کوش آداسی تابستان 1400 بهترین فرصت است تا یک سفر منحصر به فرد در یک تور تابستانی خاطره انگیز را برای شما بسازد و خوشبختانه با کاهش شیوع ویروس کرونا و باز شدن مرز ترکیه می توانید با سفر به این مقصد جذاب و ساحلی دلتنگی ‌های روزهای قرنطینه را کاملا فراموش کنید و تلخی این قصه پرغصه را کمی کمتر حس کنید. خوب 15 خرداد الی 15 شهریور ماه، بهترین زمان سفر به کوش آداسی بشمار می رود، زیرا در این بازه زمانی، آب و هوای کوش آداسی بسیار معتدل و مطلوب است.

میانگین دمای هوا در تابستان‌ های کوش آداسی 30 تا 40 درجه سانتیگراد است. بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی در تابستان، تیر ماه است که هوا خیلی گرم نبوده اما مناسب برای آفتاب گرفتن خواهد بود.

تور کوش آداسی تابستان 1400

در خصوص تور تابستان کوش آداسی ۱۴۰۰ باید بدانید که واقعیت این است که پروازهایی که به کوش آداسی میروند، رفت و برگشت ‌شان 7 روزه می باشد. برای مثال پروازهایی که پنجشنبه به کوش آداسی می ‌روند پنجشنبه هفته بعد برمی ‌گردند.

بنابراین در حین خرید تورهای این مقصد حواستان به این موضوع باشد چرا که این قانون برای پروازهای ایرانی و هم پروازهای خارجی چارتر شده صدق می ‌کند. اما اگر شما اقامت کمتر یا بیشتر را بخواهید باید پروازهای ترک سیستمی را رزرو کنید که در این صورت قیمت تور شما خیلی گرانتر از حتی تور یک هفته ‌ای تمام می شود.

در خصوص قیمت تور کوش آداسی تابستان 1400 باید گفت که این هزینه‌ های تور تابستانی به زمان و فصلی که برای سفر انتخاب می ‌کنید ارتباط مستقیم دارد. در فصل تابستان نسبت گردشگران بیشتری به کوش آداسی سفر می ‌کنند خوب دلیل آن هم آب و هوای مطبوع، تعطیلی مدارس و استفاده از تفریحات هیجان انگیز آبی در این تعطیلات است، که این موارد باعث گران ‌تر شدن بلیط هواپیما، شلوغی هتل ‌ها، گران ‌تر شدن نرخ هتل‌ ها و حتی بالا رفتن قیمت اجناس در مراکز خرید و فروشگاه ‌های کوش آداسی خواهد شد.

البته تفاوت قیمت تور کوش آداسی فقط به فصل بستگی ندارد چون از دلایل دیگر تفاوت هزینه تور کوش آداسی کیفیت هتل شماست؛ اینکه هتل شما چند ستاره باشد بر روی هزینه تور شما تاثیرگذار می باشد، چرا که با بالا رفتن ستاره ‌های هتل قیمت تور هم بالاتر می ‌رود.

قیمت تور کوش آداسی تابستان 1400

آفر تور کوش آداسی تابستان 1400

آفر تور کوش آداسی بصورت های متفاوتی ارائه می شوند اولین مورد اینکه این در زمان های لوسیزن و کم گردشگر بیشتر از سمت آژانس های هواپیمایی ها و کارگزارها عرضه می شوند و مورد دوم اینکه گاها با نام تور لحظه آخری کوش آداسی هم ارائه می شوند و در اصل این تورها درست زمانی که هواپیما تا لحظه آخر پر نشده و باید به پایین ‌ترین نرخ ممکن پر شود به شما پیشنهاد می شود.

قیمت آفر تور کوش آداسی تابستان 1400 بسیار مناسب است و فرصت مناسبی برای سفر با قیمت ارزان ‌و مقرون به صرفه بشمار می رود. فقط مشکل اینجاست که شما همین امروز و یا فردا باید چمدان به دست آماده سفر باشید، البته باید بدانید که همه تورهای لحظه آخری کوش آداسی ارزان نیستند. در ایام پر ترافیک مانند نوروز و تعطیلات تابستان تقریبا تور لحظه آخری ارزان بسیار کم پیدا می شود.

پیشنهاد نامی گشت برای شما این است برای این زمان‌ ها حتما باید از چندین روز قبل تور خود را رزرو کنید. اگر محدودیت مالی دارید حتما برنامه سفر خود را به زمان ‌های خلوت تر موکول کنید که تور لحظه آخری کوش آداسی را حدود 20 تا 50 درصد ارزان رزرو کنید ولی این ریسک را در تعطیلات تابستان و شلوغ کوش آداسی را نکنید؛ در آخر بهترین زمان برای تورهای لحظه آخری ارزان بعد از تعطیلات نوروز تا اواخر اردیبهشت ماه است.

آفر تور کوش آداسی تابستان 1400

بهترین زمان خرید تورهای تابستان کوش آداسی 1400

از آنجا که تابستان ‌های کوش آداسی بسیار شلوغ و مملو از مسافر است، اگر قصد خرید تور تابستان 1400 کوش آداسی را دارید بهتر است حداقل یک هفته زودتر برای خرید تور مورد نظر خود اقدام کنید.

حتی این امکان هم هست که در تعطیلات، ظرفیت تور کوش آداسی از یک هفته قبل کامل پر شود. اما شلوغی و افزایش تعداد پروازهای تور کوش آداسی، این امکان را برای شما بوجود می آورد که بتوانید با کمی خوش شانسی، یک تور لحظه آخری کوش آداسی را خریداری نمایید.

بهترین زمان خرید تور کوش آداسی تابستان 1400

بهترین تفریحات تابستانی در تور کوش آداسی کدامند ؟

در تور تابستانی کوش آداسی می‌ توانید تفریحات بسیار متنوع و هیجان انگیزی را تجربه کنید؛ مثلا تفریحاتی که مناسب حال یک تور گرم تابستانی می باشد و بیشتر این تفریحات آبی و ساحلی مهیج میتواند بهترین تجربه برای مسافران خارجی محسوب شود.

از جمله این تفریحات می ‌توان به غواصی، جت اسکی، پاراسلینگ، موج سواری با قایق‌ های بادبانی، فلای بورد سواری، اسکی روی آب و … اشاره نمود. همچنین از مراکز تفریحی کوش آداسی می توان به پارک ‌های آبی کوش آداسی اشاره کرد که شگفت انگیزترین تفریحات این منطقه بشمار می روند که و عالی ترین تجربه لذت در کوش اداسی هستند، که طرفداران زیادی هم به خود اختصاص داده است.

از معروف‌ترین پارک‌ های آبی کوش آداسی می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پارک آبی آدالند | Adaland Water Park
  • پارک آبی ساحلی لیدیز بیچ | Ladies Beach
  • پارک آبی پاموکاک بیچ | Pamucak Beach

بهترین تفریحات تابستانی کوش آداسی

نحوه رزرو تور کوش آداسی درتابستان ۱۴۰۰

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور کوش آداسی می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند.

برای خرید تور کوش آداسی شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر به کوش آداسی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات در اطراف ایران محسوب می شود. آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور کوش آداسی را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است.

کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به این مقصد برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور کوش آداسی تابستان 1400


[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]