تور قشم تابستان 1400

شنبه 25 ارديبهشت 1400
11:59
نامی گشت

بدک نیست اطلاعاتی درباره این جزیره زیبا و بکر قبل از سفر با تور قشم تابستان 1400 داشته باشید، اما خوب یکسال پر از فراز و نشیب و البته بسیار سخت و غیر قابل باوری را گذراندیم و خوشبختانه با کمتر شدن سایه شوم ویروس کرونا بی شک متفاوت ‌ترین تابستان را امسال با خیال راحت تری تجربه می کنیم. مشخص نیست که ویروس کرونا تا چه زمانی بر سر جهان سنگینی خواهد کرد، اما بیشتر مسافران دلشان لک زده تا باز هم بتوانند سفرهای هیجان انگیز را شروع کنند. امسال با کمی ترس و امید منتظر رسیدن تابستانی عاری از ویروس کرونا هستیم تا به تلافی همه روزهایی که در قرنطینه ماندیم و حسرت سفرهای نرفته مان را کشیدیم، تلاش کنیم امسال با تور تابستان 1400 قشم تمام روزهای بد گذشته را فراموش کنیم.

تور قشم تابستان 1400

از این رو تمام تیم گروه مسافرتی نامی گشت، با امید به اینکه تا فرارسیدن تابستان 1400 تمام این اخبار ناخوشایند تمام شود، تورهای قشم تابستان متنوع و فراوانی را برای شما تدارک دیده ‌است، تا یک سفر خاطره انگیز در یک تور مسافرتی بی نظیر بتواند دلتنگی ‌های روزهای قرنطینه کاملا از بین ببرد. تورهای امسال نامی گشت ، توسط کارشناس حرفه ای و کاردرست انتخاب و تدارک دیده شده اند که در طیف وسیعی در بالای همین صفحه قابل مشاهده هستند.

در ادامه مهم است بدانید که اگرچه قشم یکی از مقاصد گردشگری و توریستی بسیار محبوب کشورمان بشمار می رود اما در تابستان، به دلیل گرمای هوا و شرجی بودنش، چندان مورد استقبال قرار نمی گیرد، خوب همین موضوع باعث ارائه آفر تور قشم تابستان 1400 و برگزاری جشنواره‌ هایی برای جذب گردشگران به این جزیره در بازه زمانی می ‌شود که نرخ پایین قیمت تورهای قشم این فصل بیشتر مسافران را وسوسه می کند و در واقع ارزرانترین فصل سفر به قشم محسوب می شود.

تور قشم تابستان

موضوع حائز اهمیت بعدی نحوه تعیین قیمت تور قشم تابستان 1400 است! خوب قطعا می دانید که نحوه قیمت گذاری تورهای قشم به عوامل مهمی همچون رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر، گشت شهری رایگان و... بستگی دارد.

در ادامه درست از 10 تیر تا 10 شهریور تقریبا می ‌توان گفت گرمترین روزهای این جزیره بشمار می رود. اما در عوض هزینه‌ های سفر در این زمان تقریبا نصف روزهای دیگر سال است.

نرخ بلیط پرواز و هزینه اقامت در هتل ‌های قشم در تابستان ۱۴۰۰، نسبت به سایر فصول سال کمتر برایتان تمام می شود چرا که فصل کم گردشگر این جزیره است. ضمنا خلوت ‌تر بودن مراکز اقامتی قشم در فصل تابستان، خیال مسافرین این جزیره را از بابت محل اقامت خود در این جزیره راحت خواهد کرد.

همچنین نرخ پرواز تهران - قشم در این بازه زمانی، از 800 هزار تومان شروع شده و تا 2 برابر این قیمت برآورد می شود و نرخ هتل از 200 هزار تومان شروع می شود.

آفر تور قشم تابستان 1400

حتما شما هم بارها اصطلاح " آفر تورهای مسافرتی " را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که دقیقا این تورها یا آفرها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ همان طور که از نام آن هم مشخص است آفر تور قشم به نوعی همان تور لحظه آخری قشم است که به تورهایی گفته می شود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور قشم می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان داخلی می باشند.

تور آفر ارزان قشم برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد. از آنجاییکه این فصل در واقع لو سیزن قشم محسوب میشود و فصل خلوت این جزیره، بیشترین و متنوع ترین آفرهای تور قشم در این بازه زمانی عرضه می شوند چرا که هم هتل ها و هم ایرلاین ها تخفیف های هیجان انگیزی به آژانس ها پیشنهاد می دهند که بهترین فرصت برای سفر ارزان و مقرون به صرفه بشمار می رود.

آفر تور قشم تابستان 1400

راه‌ های سفر به قشم در تابستان 1400 چگونه است؟

شما برای سفر به جزیره قشم از تهران گزینه ‌های متنوعی را پیش رو خواهید داشت: تور هوایی قشم، تور قشم با قطار یا اتوبوس، سفر با ماشین شخصی که شاید سوال برایتان پیش آید که کدامیک از این روش ها بهتر است؟ برای انتخاب وسیله مناسب سفر شما بهتر است هر کدام از آنها را بررسی نمایید؛ ولی بطور کلی انتخاب هر کدام به بودجه و سلیقه شما مربوط می شود.

تور زمینی قشم در تابستان 1400

یکی از بهترین و ایمن ‌ترین وسایل حمل و نقل برای سفر به قشم قطار است. بدین منظور شما مسافر عزیز ابتدا باید با قطار به بندرعباس بروید در آن ‌جا می ‌توانید با تاکسی به اسکله شهید حقانی بندرعباس برسید و از آنجا با اتوبوس ‌های دریایی به اسکله ذاکری در جزیره قشم بروید.

اما پیشنهاد نامی گشت به شما گردشگرانی که قصد تهیه تور قشم در این فصل را دارند، سفر هوایی به قشم می باشد. چرا که هم اختلاف قیمت چندانی ندارد و هم شما این امکلن را دارید که از شر گرمای وحشتناک هوا در طول سفر 18 ساعته قطار تهران بندرعباس و سپس قشم خلاص شوید.

تور هوایی قشم در تابستان 1400

شاید سفر با قطار هیجان انگیز و کم هزینه باشد اما پیشنهاد اول ما به شما تور قشم هوایی است، زیرا مدت زمان آن کوتاه است و از نظر قیمتی با توجه به آفرهای وسوسه انگیز این فصل خیلی تفاوت قیمتی با قطار نخواهد داشت.

مدت پرواز از تهران به جزیره قشم حدود 2 ساعت می باشد و سوال بیشتر شما عزیزان این است که قیمت پرواز قشم در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود؟ نرخ بلیت پرواز تور قشم در تابستان از 800,000 تومان به بالا متغییر بوده که به فصل و تعداد مسافران وابسته است.

پروازهای قشم را ایرلاین های قشم ایر، وارش، تابان، معراج و ایران ایر برگزار می کنند که قشم ایر و ایران ایر پرواز های محبوب مسافران تور قشم بشمار می رود. بعضی اوقات اختلاف کم نرخ در بعضی تاریخ‌ ها بخصوص بازه زمانی تابستان و یا انتخاب هوشمندانه‌ تاریخ رفت و برگشت، تور هوایی قشم را می ‌تواند تور به صرفه ای نام برد.

برای این منظور سعی کنید تاریخ رفت خود را جمعه یا اول هفته انتخاب کنید، ساعات پروازی نقش به سزایی در قیمت تور شما دارند؛ بنابراین ساعات کم طرفدار ارزان ‌تر تمام می شوند، در بعضی موارد انتخاب مدت اقامت نیز می‌ تواند در هزینه کل تور قشم به صرفه ‌تر باشد.

تور هوایی قشم در تابستان

بهترین زمان خرید تورهای تابستان قشم 1400

ظرفیت تور قشم در فصل تابستان معمولا پر نمی ‌شود و به دلیل استقبال نه چندان زیاد گردشگران و مسافران، قیمت این تور اصولا پایین و ارزان تر از حد تصور می شود. در نتیجه شما با تغییر قیمت چندانی روبرو نخواهید شد و حتی یکی دو روز قبل از تاریخ سفرتان نیز می ‌توانید تور تابستان 1400 قشم خود را رزرو یا خریداری نمایید.

بهترین زمان خرید تورهای تابستان قشم

بهترین مقاصد گردشگری در تور قشم تابستان 1400 کجاست؟

جزیره قشم یکی از زیباترین و بزرگترین جزیره های ایران شناخته میشود که در تنگه هرمز جای گرفته است. این جزیره مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی میباشد. قشم از جزایر استان هرمزگان است و از دیرباز به ایران تعلق داشته است.

ویژگی های طبیعی، بکر و منحصربه فردی در این جزیره همه را شگفت زده کرده که گزینه های مناسبی برای تجربیات جدید و به یادماندنی خواهند بود. با توجه به شرایط جوی که این جزیره داراست بهترین زمان سفر به قشم از این نظر از اوایل آذر تا اوایل فروردین است.

در ادامه ما قصد داریم جاذبه های شگفت انگیز و بی نظیر قشم را به شما معرفی کنیم که می تواند سفر تابستانی خاطره انگیزی را برای شما بسازد.

منحصر به فرد ترین جاذبه های قشم عبارت است از:

  • تنگه چاهکوه قشم
  • جزایر ناز قشم
  • دره ستارگان قشم
  • غار نمکدان قشم
  • چاه های تل آب یا طلا قشم
  • جزیره هنگام قشم
  • قلعه پرتغالی ها قشم

بهترین مقاصد گردشگری در تور قشم تابستان

نحوه رزرو تور قشم در تابستان 1400

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور قشم می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند.

برای خرید آفر تور قشم تابستان 1400 شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر با تور تابستان قشم ۱۴۰۰ در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات در ایران محسوب می شود. آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است.

کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به مقصد این جزیره دیدنی برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هستند.

منبع : تور قشم تابستان 1400


[ بازدید : 186 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]