تور آنتالیا تابستان 1400

پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400
15:03
نامی گشت

بدک نیست در سفر با تور آنتالیا تابستان 1400 اطلاعاتی در خصوص آفرهای هیجان انگیز این شهر ساحلی و نیز قیمت تور و پرواز و... قبل از رفتن به این مقصد رویایی داشته باشید. تابستان‌ های آنتالیا بسیار گرم و مرطوب می شود، اما ساحلی بودن این شهر، مکان بسیار مناسب و ایده آلی برای حمام آفتاب و ورزش های آبی بشمار می رود.

با این اوصاف فصل تابستان را می توان فصل شلوغی و های سیزن آنتالیا نام برد و بسیاری از گردشگرها و مسافران که علاقه به دریا و سواحل مدیترانه دارند با تور تابستان آنتالیا همراه می شوند. لازم به ذکر است که در شهریور ماه نیز دمای هوا در آنتالیا روبه کاهش رفته و بهترین ماه این فصل برای سفر به آنتالیا می ‌باشد.

تور آنتالیا تابستان 1400

با توجه به اینکه تابستان سال گذشته برخلاف تصور همه مردم ورق عوض شد و ویروس کرونا تنها توریست دنیا بود و توانست با قدرت تمامی مرزها را ببندد و تمام برنامه‌ های مسافران را خراب کند؛ اما خوشبختانه با شروع سال جدید اوضاع کشورها بخصوص کشور ترکیه خیلی بهتر شده است و مرز ترکیه به روی گردشگران علاقه مند باز شده و شما علاقه مندان می توانید دلتنگی هایی که بر دلتان از سال گذشته مانده را با سفر با تور تابستان ۱۴۰۰ آنتالیا در تعطیلات امسال جبران کنید و اینکه به احتمال زیاد با فروکش کردن تب کرونا در سال جدید، بی شک این شهر ساحلی به یکی از شلوغ ‌ترین مقاصد گردشگری در سال های اخیر بدل خواهد شد.

در ادامه به دلیل استقبال مسافران از این مقصد، آنتالیا به یکی از معروفترین و محبوب ترین شهرهای توریستی ترکیه تبدیل شده است و به همین جهت در سال های اخیر هتل‌ ها و پارک ‌های آبی و کلی جاذبه های هیجان انگیز در این شهر ساخته شده است.

از این رو تور آنتالیا در همه فصول سال مسافران خاص خودش را دارد ؛ اما با این حال فصل تابستان گردشگران بسیار زیادی خود را به ساحل آفتابی آنتالیا جذب می کند.

شرکت‌ های هواپیمایی ایرانی و ترکی بسیار متنوعی از تهران و چند شهر دیگر به مقصد آنتالیا پرواز دارند. پروازهای رفت و برگشت آنتالیا یک هفته ‌ای بسته می شوند ؛ یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا می ‌روند چهارشنبه هفته بعدی برمی ‌گردند. البته تعداد پروازهای آنتالیا در ایام نوروز، تابستان و ایام پیک سفر افزایش دارد.

قیمت تور آنتالیا  تابستان 1400

قیمت تور آنتالیا تابستان 1400 بستگی به زمان و سفر شما دارد. در فصل تابستان نسبت به فصل زمستان مسافران بسیار بیشتری به آنتالیا سفر می ‌کنند که این موضوع موجب شلوغی هتل ‌ها، گران ‌تر شدن بلیط هواپیما، گران ‌تر شدن نرخ هتل‌ ها و حتی بالا رفتن قیمت‌ های مراکز خرید و فروشگاه ‌های برند در آنتالیا خواهد شد.

به همین دلیل اگر ترجیح می دهید با هزینه پایین تری به این مقصد سفر کنید بهتر است در فصل زمستان یا پاییز به آنتالیا سفر کنید، اما اگر برای تفریحات ساحلی و آفتاب گرفتن در ساحل این شهر، آنتالیا را انتخاب کرده ‌اید، فصل گرم سال بهترین زمان برای سفر به آنتالیا محسوب می شود.

ستاره هتل‌ های آنتالیا یکی از دلایل تفاوت در قیمت تور آنتالیا این است که مسافران هتلی که انتخاب می‌ کنند چند ستاره است و قاعدتا با بالا رفتن ستاره هتل قیمت تور هم بالاتر خواهد رفت.

آفر تور آنتالیا تابستان 1400

سال هاست که آفر تور آنتالیا تابستان فرصتی عالی برای سفرهای ارزان قیمت بشمار می روند و این موضوع در مورد آنتالیا نیز صادق است، البته به شرطی که همیشه برای سفر آماده و چمدان به دست باشید

چرا که در این نوع تورها فرصت چندان زیادی برای شروع سفر ندارید، شاید نهایتا یک یا دو روز بنابراین بهترین فرصت برای سفر های مقرون به صرفه و عالی محسوب می شوند. به طور کلی تور آنتالیا نیازی به اخذ ویزا ندارد و از این رو سفر با تورهای لحظه آخری آنتالیا بسیار راحت است. گاهی امکان دارد ظرفیت یک تور آنتالیا تا روزهای پایانی تکمیل نشود و برگزار کننده تور یا آژانس های مسافرتی ممکن است تور را با قیمت پایین ‌تری به فروش عموم برسانند.

آفرهای تورهای لحظه آخری آنتالیا بیشتر در تابستان به مسافران ارائه می ‌شوند، چرا که در این ایام تور آنتالیا شلوغ ‌تر می شود و تعداد پروازهای آنتالیا افزایش خواهند داشت؛ در این ایام با کمی خوش شانسی می ‌توانید یک تور لحظه آخری آنتالیا ارزان قیمتی را تهیه نمایید.

آفر تور آنتالیا تابستان 1400

قیمت پرواز آنتالیا در تورهای تابستان چگونه تعیین میشود ؟

شما برای خرید تور آنتالیا دو راه دارید:1 . با پرواز ایرانی ارزانتر بروید ولی معطلی دارید و 2. با پروازهای خارجی گرانتر می روید و زودتر به مقصدتان برسید. خوب قضیه از این قرار است که پروازهای ایرانی که به سمت آنتالیا می ‌روند در خود فرودگاه آنتالیا مسافران را پیاده نمی‌ کنند و شما با هر ایرلاینی به یکی از شهرهای اطراف آنتالیا که حرکت میکنند در حدود 3 الی 4 ساعت با ماشین تا خود آنتالیا فاصله دارند.

مثلا اگر شما با پرواز ایران ایر و ماهان به آنتالیا بروید به شهر اسپارتا می ‌رسید و با ترانسفر زمینی حدود 4 ساعت تا آنتالیا و هتل محل اقامت ‌تان فاصله خواهید داشت و اگر با پرواز قشم ایر به آنتالیا رفتید به دنیزلی میرسید و با ترانسفر زمینی حدود 3.5 ساعت تا آنتالیا و هتل‌ت محل اقامتتان فاصله دارید و نیز توجه داشته باشید که ترانسفر زمینی به عهده برگزار کننده تور می باشد.

بنابراین اگر ترانسفر زمینی و معطلی های پرواز ایرانی آزار دهنده است، پروازهای ترک را انتخاب کنید که حرکت ‌شان معمولا صبح زود است و شما قبل از ظهر مستقیم به خود فرودگاه آنتالیا میرسید و با ترانسفری کوتاه به هتل‌ تان خواهید رسید، که البته این راحتی کمی هم هزینه دارد، چرا که پروازهای ترک تقریبا 30 درصد از پروازهای ایرانی گران ‌تر تمام می شوند.

با توجه به توضیحات بالا پیشنهاد نامی گشت برای شما عزیزان این است که در " های سیزن " آنتالیا بهتر است بلیط ‌هواپیما آنتالیا را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفرتان خریداری کنید تا مبلغ کمتری را پرداخت کنید. لازم به ذکر است که قیمت تور تابستان آنتالیا 1400 از حدود از10,990,000 تومان به بالا برآورد می ‌شود.

قیمت  تور آنتالیا تابستان 1400

بهترین زمان خرید تورهای تابستان آنتالیا 1400

از آنجایی که آنتالیا تنها 2 روز در هفته پرواز دارد، مسافرانی که قصد تهیه تور این مقصد را دارند باید حداقل یک هفته زودتر برای تهیه تور مسافرتی مورد نظر خود اقدام کنند و نکته قابل توجه اینجاست که تور آنتالیا به جز ایام نوروز 7 روزه است و گرفتن تور با تعداد روزهای کمتر یا بیشتر برای شما عزیزان امکان‌ پذیر نمی باشد.

بهترین تفریحات تابستانی در تور آنتالیا کدامند ؟

  • گلف بازی در آنتالیا: گلف بازی یکی از تفریحات جذاب تور تابستانی آنتالیا می باشد.
  • رفتینگ در آب‌ های خروشان آنتالیا: شما این امکان را دارید که از پارو زدن در آب و تماشای مناطق زیبای آنتالیا لذت ببرید.
  • غواصی در آب‌ های شفاف آنتالیا: شما می ‌توانید بعد آموزش دل به دریا بزنید و از دنیای زیر آب لذت ببرید.
  • خرید در مراکز خرید آنتالیا: آنتالیا مناسب خرید کردن است و تمامی برندهای معروف دنیا در آن جا شعبه دارند.
  • پارک ‌های آبی انتالیا: 4 پارک آبی در آنتالیا وجود دارد که مشهورترین آن ‌ها آکوافانتاسی است.
  • سافاری در آنتالیا: در تورهای یک روزه سافاری آنتالیا، با جیپ به دل جنگل و آب رفته و از تماشای طبیعت لذت می‌ برید.

بهترین تفریحات در  تور آنتالیا تابستان 1400

نحوه رزرو تور آنتالیا در تابستان 1400

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تورهای آنتالیا می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید آفر تور آنتالیا تابستان 1400 شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر با تور تابستان آنتالیا ۱۴۰۰ در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات در فصل جذاب تابستان محسوب می شود.

آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است. کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به مقصد این جزیره دیدنی برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هستند.

منبع : تور آنتالیا تابستان 1400


[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]