تور ازمیر نوروز 1401

شنبه 30 مرداد 1400
17:03
نامی گشت

ازمیر یکی از شهرهای بسیار زیبا و بی نظیر کشور ترکیه می باشد که دیدنی های این شهر شما را عاشق و شیفته خود می کند، اگر مسافر تور ازمیر نوروز 1401 هستید مهم است بدانید که خیابان های شهر ازمیر پوشیده از درختان نخل است و دارای پیاده روهایی چشمنواز به همراه خانه های شیک و جذابی میباشد و شهر ازمیر بهترین مقصد برای گردشگران برای گذراندن تعطیلات نوروزی امسال بشمار می رود.

در شهر ازمیر شاهد بلوارهای بزرگ، ساختمان های شیشه ای و مراکز خرید مدرن با سقف های کاشی قرمز رنگ سنتی، بازار های قدیمی و مساجد و کلیساهای جذاب خواهید بود.

خط ساحلی این شهر به دلیل داشتن طیف وسیعی از رستوران هایی که ماهی سرو می کنند و همچنین کافه ها، دیسکوها و کلوپ های شبانه اش مشهور در کناره سواحل ازمیر است همگی توانسته اند جذابیت های این شهر را دوچندان کنند.

تور ازمیر 1401

چنانچه این شهر بی نظیر و شگفت انگیز را به عنوان مقصد سفرتان برای عید نوروز انتخاب کرده اید، بی شک سفری پر از هیجان و سرشار از لذت و خاطرات به یاد ماندنی را با آفر تور ازمیر ویزه نوروز 1401 تجربه خواهید کرد.

آژانس هواپیمایی نامی گشت قیمت های مختلفی از تور ازمیر هوایی و زمینی را برای شما گردشگران در تمامی فصول سال آماده و ارائه می کند که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور نوروز ازمیر 1401 را داشته باشید.

لازم به ذکر است که قیمت تور ازمیر نامی گشت با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر بوده و نیز اگر به دنبال تور ارزان ازمیر در عید امسال یا تور ازمیر نوروز 1401 هستید، می توانید با مشاورین تور ازمیر در مجموعه مسافرتی نامی گشت در ارتباط باشید تا بتوانید سفری لذت بخش و آرامش بخشی را در این منطقه زیبا در ترکیه تجربه کنید.

آفر تورازمیر 1401

قیمت تور ازمیر نوروز 1401

تورهای تعطیلات بهاری هر ساله به دلیل تقاضای بالا به محبوبیت ویژه ای در بین مسافران و گردشگران علاقه مند رسیده است و بسیاری از افراد از ماه ها قبل برای گذراندن تعطیلات این ایام تورهای مورد علاقه شان را رزرو یا خریداری می کنند و به دلیل موضوع بازار عرضه و تقاضا درست قبل از عید باعث می شود که قیمت ها افزایش بسیار زیادی را داشته باشند.

بنابراین اگر قصد دارید تور بهار ازمیر 1400 را برای فروردین ماه رزرو کنید، بهتر است از 2 الی 3 ماه قبل از عید اقدام کنید تا متحمل هزینه های بالایی نشوید.

قیمت تور ازمیر 1401

نکته مهم بعدی این است که قیمت تور ازمیر یا هر مقصد دیگری بسته به نوع ایرلاین (داخلی - خارجی)، کلاس پرواز شما، هتل های 3، 4 یا 5 ستاره که انتخاب می کنید و نیز خدماتی که از آژانس دریافت می کنید و مهمتر فصلی که به ازمیر سفر می کنید کاملا متغییر می باشد.

اما تور نوروز ازمیر زمان بسیار مناسب و بی نظیری است که بتوانید از منحصر به فردترین جاذبه های توریستی این مقصد دیدن کنید و لذت ببرید و همچنین تجربیات جدیدی را در مکان های تفریحی و دیدنی و تاریخی آن را در تعطیلات سال نو بدست آورید.

آفر تور ازمیر نوروز 1401

آفر تور ازمیر نوروز از جذاب ترین و پرطرفدار ترین تورها در میان گردشگران ایرانی بخصوص در فصل بهار به شمار می رود و تور آفری ازمیر معمولا به تورهایی گفته می شود که در آن آژانس های مسافرتی بلیط های چارتری خود را به دلایل کاملا مشخصی با قیمت هایی 30 الی 50% پایین تر به فروش می رسانند .

اینکه به پکیج های این شکلی که توسط فروشنده تور آف ویژه ای می خورند، اصطلاحا تور آفری یا تور لحظه آخری گفته می شود که برای این مقصد ساحلی و جذاب هم کلی از این پکیج ها به علاقه مندان در تمامی فصول بخصوص بهار ارائه می گردد که شما علاقه مندان می توانید با عضویت در کانال تلگرام نامی گشت از اخبار و ارائه این تورها مطلع شوید. توجه داشته باشید که آفر تور ازمیر با قیمت پایین در تمامی ایام سال عرضه می شود.

آفر تور ازمیر 1401

در ضمن جالب است بدانید در چه شرایطی این آفرها به مشتریان ارائه میشود؛ خوب یکی از رایج ترین شرایطی که در آن شاهد فروش تور آفری ازمیر ویژه نوروز 1401 خواهید بود، زمانی است که حداقل دو الی سه روز، به زمان پرواز مانده باشد و هنوز تعدادی از بلیط های یک پکیج مسافرتی به فروش نرسیده باشد که در این صورت شما باید چمدان به دست اقدام به خرید آن کنید .

خودتان را به سرعت آماده سفر کنید، خوب آیا شرایط استفاده از این تورها را دارید؟ در ادامه چنانچه قصد دارید با خیال راحت تر راهی این مقصد شوید پیشنهاد ما این است که از 3 الی 4 ماه قبل از عید این کار را انجام دهید تا خیالتان از هر جهت راحت باشد.

آفر ویژه تورازمیر 1401

بهترین زمان خرید تور ازمیر نوروز 1401

شاید بیشترین سوالی که همیشه مسافران در ذهنشان می چرخد این است که درست بهترین زمان خرید تور ازمیر در ایام تعطیلات عید چه زمانی است؟ خوب اینکه چه زمانی اقدام کنید دقیقا برمیگردد به تصمیم شما مسافر عزیز، اما اگر به دنبال پیشنهاد منطقی و مقرون به صرفه ای هستید ما پیشنهاد می کنیم که 1 تا 1.5 ماه قبل از تاریخ سفرتان در نوروز امسال تور مورد نظرتان را خریداری کنید.

شما براحتی با قرارگیری پکیج های بهار 1401 بر روی سایت نامی گشت می توانید بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل مورد نظرتان را به صورت سیستمی بخرید و هزینه بسیار پایین تری برای تور مسافرتی خود به این مقصد بپردازید.

در ادامه بازه زمانی های مختلفی را برای خرید تورهای نوروزی ازمیر پیشنهاد می دهیم تا با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین زمان خر ید تور ازمیر 1401

  • 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین

طبیعتا بهترین زمان سفر با تور ازمیر در عید نوروز می تواند همین بازه زمانی باشد و در اصل پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان خرید تورهای نوروز ازمیر همین تاریخ است، چرا که مناسب ترین هتل ها با برنامه های متنوع شب عید و امکانات بی نظیر دقیقا همین زمان به مسافران ارائه می شود. پیشنهاد ما این است اگر این تاریخ را انتخاب کردید حتما اوایل اسفند ماه جهت رزرو و یا خرید اقدام نمایید.

  • هفته دوم فروردین

این بازه زمانی مناسب افرادی است که ترجیح می دهند لحظه تحویل سال در خانه خودشان در کنار خانواده و دوستانشان باشند و هفته دوم را برای سفرهایشان انتخاب می کنند. بعضی از افراد هم باید بعد از یک هفته تعطیل رسمی برگردند به همین جهت کمی خلوت تر از هفته اول است، لازم به ذکر است که جهت خرید تور در این زمان آخرهای اسفندماه و یا اوایل فروردین ماه اقدام کنید.

  • 9 فروردین به بعد

خوب خوشبختانه در این تاریخ هم شما مسافران بسیار کمتری را در ازمیر خواهید دید، چون تقریبا تعطیلات رسمی به پایان رسیده و حالا وقت شروع کار و فعالیت مدارس است. اما خیلی از گردشگران علاقه مند هم هستند که دغدغه خاصی ندارند و می توانند هر زمان که بخواهند راهی این شهر جذاب ترکیه شوند و مهمتر اینکه در این بازه زمانی شما می توانید تورهای ارزان تر و مقرون به صرفه تری را نسبت به دیگر زمان ها خریداری نمایید.

آب و هوای ازمیر در نوروز 1401

اگر عاشق لطافت باران و نسیم لذت بخش و شکوفه های خوش رنگ بهار هستید، بهترین زمان سفر به ازمیر میتواند همین فصل باشد و شما در این بازه زمانی از دیدن مناظر طبیعی بکر و آب و هوای دلچسب و مطبوع آن کلی کیف کنید.

میانگین دمای هوای ازمیر در فصل بهار بین 15 تا 28 درجه سانتی گراد می باشد.

در ضمن از لحاظ شرایط اقلیمی؛ فصل بهار بهترین زمان برای مسافرت به ازمیر معرفی می شود؛ به ویژه که در کنار مناظر چشمنواز و آب و هوای معتدل بهاری، برگزاری فستیوال های متنوع فرهنگی و تفریحی و جشن های جذاب متنوع لحظاتی شاد و خاطره انگیزی را برای خود می سازید.

آب و هوایی تور ازمیر 1401

شاید برایتان جالب باشد بدانید که از میان برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی تفریحی که در فصل بهار در ازمیر برگزار می شود؛ می توان به فستیوال جاز اروپایی ازمیر، جشن ‌های بین ‌المللی کودکان کارشیاکا، فستیوال بهاری بادبادک، فستیوال گل و فستیوال فرهنگی هنری گیلاس طلایی کمال پاسا و ... اشاره کرد.

هرساله با شروع فصل بهار و تعطیلات نوروزی علاقه مندان بسیاری از ایران و دیگر مقاصد برای شرکت در این برنامه های جذاب راهی این شهر توریستی زیبا می شوند و در کل به لحاظ شرایط آب و هوایی، بهار؛ بی شک بهترین فصل برای سفر به ازمیر شناخته می شود.

بهترین هتل های تور ازمیر نوروز 1401

خوشبختانه در تور مسافرتی ازمیر ویژه نوروز طیف گسترده ای از خدمات و میزبانی فوق العاده عالی و شگفت انگیزی را دریافت خواهید کرد و برای اقامت شما متنوع ترین هتل های 5 ستاره لوکس و هتل های 4 و 3 ستاره وحتی هتل های ارزان قیمت و هتل آپارتمان های ارزان برای هر سلیقه ای در این شهر را پیش رو خواهید داشت.

ضمنا شما در ازمیر می توانید در هر منطقه ای که دوست دارید، هتلی به سلیقه و بودجه خود پیدا کنید که در بعضی از آنها خدمات UALL و ALL که شامل صبحانه نهار شام و... میشود هم دریافت کنید.

هتل های ازمیر در نوروز 1401 بسته به امکاناتی که برای مسافران عرضه میکنند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. این مقصد آسیایی دارای صدها هتل می باشد که خدمات و امکانات خوبی را در مدت زمان اقامت شما ارائه میکنند و اینکه برای رزرو هتل های ازمیر با بهترین خدمات کافیست با آژانس نامی گشت در تماس باشید تا با مبلغ مورد نظرتان از بهترین و ارزانترین تور ازمیر و هتل در تور نوروز 1401 برخوردار باشید.


در ادامه قصد داریم از پرطرفدارترین و معروفترین هتل های ازمیر که می تواند اقامتی رویایی در فصل بهار به شما هدیه دهد را معرفی کنیم، این هتل ها عبارت است از:

  • هتل 5 ستاره مجلل و مدرن Paloma Pash Resort
  • هتل زیبا و لوکس 5 ستاره Renaissance Izmir
  • هتل لوکس و زیبا 5 ستاره Swissotel Buyuk Efes
  • هتل 5 ستاره و زیبا Movenpick Hotel Izmir
  • هتل 5 ستاره و لوکس Wyndham Grand Izmir Ozdilek
منبع : تور ازمیر نوروز 1401

[ بازدید : 162 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]