تور مالدیو نوروز 1401

سه شنبه 26 مرداد 1400
12:04
نامی گشت

مالدیو مکانی حیرت برانگیز و سرشار از آرامش بعنوان بهشتی طبیعی با آب و هوای مطبوع و سرزمینی جذاب با مناظر خیره ‌کننده‌ و فوق ‌العاده ای برای مسافران می باشد. سفر با تور مالدیو نوروز 1401 بی ‌شک یکی از رویایی ‌ترین سفرهای شما در تعطیلات عید خواهد شد.

اکثر هتل ‌ها بر روی یک جزیره ساخته شده ‌اند و منظره ‌ای شگفت انگیزی رو به دریا را به مسافران هدیه می دهد و از امکاناتی همچون استخرهای سرباز، غواصی، موج ‌سواری و نواع ورزش‌ های آبی و... برخوردار هستند. توجه داشته باشید که در حال حاضر تنها راه سفر توریستی به مجمع‌ الجزایر مالدیو، تهیه بلیط تهران - ماله و سفر به مالدیو با پرواز غیر مستقیم می باشد، به این صورت که پروازهای سیستمی تهران - مالدیو با پروازهای لوکسی مثل پرواز مالدیو با هواپیمایی امارات (از دبی)، پرواز مالدیو با هواپیمایی قطر (از دوحه)، پرواز مالدیو با هواپیمایی ایر سریلانکا (از کولومبو) و پرواز مالدیو با هواپیمایی سنگاپور (از سنگاپور) انجام میگیرد. اما مهمه بدونید در بعضی مواقع به ویژه در ایام شلوغی تور مالدیو، تعدادی پرواز چارتری هم توسط برخی از ایرلاین ‌های داخلی مثل ماهان، در این مسیر هوایی انجام می‌ گیرد. نکته بعدی اینکه برای سفر به این منطقه شما تنها نیاز به تهیه پاسپورت و تور مالدیو دارید؛ شما برای ورود به این مقصد، نگران نباشید شما مشکلی از نظر اخذ ویزا ندارید و شاید یکی از دلایل محبوبیت تور نوروز مالدیو 1401 برای گردشگران ایرانی، همین عدم نیاز به اخذ ویزای مالدیو برای سفر توریستی به این کشور می باشد. همچنین ویزای مالدیو، تنها یک ویزای فرودگاهی با اعتبار 30 روزه است که به محض ورود به این مجمع ‌الجزایر برای شما صادر میشود. به این صورت که شما بعد از فرود در فرودگاه بین ‌المللی شهر ماله در پایتخت مالدیو، باید فرم مخصوص ویزای مالدیو را پر نمایید و هزینه‌ بسیار کمی را جهت صدور ویزای مالدیو پرداخت کنید. در آخر بدانید که تور مالدیو بهار در 2 نوع برگزار می ‌شود که از نظر مدت زمان با هم فرق می کنند به این صورت که یکی بصورت تور مالدیو 5 شب و 6 روز و دوم اینکه تور مالدیو 6 شب و 7 روز که رزرو هر کدام از این دو به شما بستگی دارد.



قیمت تور مالدیو نوروز 1401





در ابتدا مهم است بدانید که سامانه رزرواسیون آنلاین نامی گشت به شما این اجازه را می دهد که پکیج تور بهار مالدیو 1401 خود را همان شکلی که با سلیقه خود بچینید و همچنین هتل دلخواه خود را در مقصد مالدیو انتخاب کرده و همچنین پرواز مالدیو را هم بسته به سلیقه و تاریخ سفر براحتی رزرو و خریداری کنید. کلی هتل مالدیو ارائه شده است که هرکدام جاذبه ای منحصر به فردی است. هتل های کلبه ای روی آب های اقیانوسی جزیره هیتادهو را می خواهید یا هتل های پوشیده با درختان سرسبز گرمسیری را می پسندید؟ در این سامانه پرواز مالدیو و هتل را برای تعطیلات سال نو خریداری کنید و راهی سفری هیجان انگیز شوید. در ضمن به جز این دو، امکان رزرو ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و گشت های شهری و... را نیز می توانید سفارش دهید. اما اگر قصد دارید در مورد نحوه محاسبه هزینه تور و عوامل موثر بر قیمت تور مالدیو نوروز بیشتر بدانید باید بگوییم که هزینه تور با توجه به سطح کیفیت تور مسافرتی انتخابی شما تعیین می شود. به عنوان مثال نوع ایرلاین و کلاس پروازی جزو اولین گزینه می باشد و یا اگر قرار باشد ترانسفر از فرودگاه داشته باشید؛ قطعا قیمت تور بیشتر از زمانی خواهد بود که برای جا به جایی مسافران از اتوبوس یا تاکسی استفاده می شود و یا هتل محل اقامت شما هم تاثیر مهمی بر قیمت تور شما دارد، قاعدتا اقامت در هتل های لوکس و رویایی مالدیو هزینه بیشتری نسبت به اقامت در هتل های وسط شهر و یا هاستل ها برای شما دارد و نیز کیفیت غذا، خدمات ارائه شده برای بازدید از جاذبه های گردشگری و... نیز از دیگر عوامل موثر بر نحوه محاسبه هزینه تور و قیمت تور تاثیرگذار می باشد..




آفر تور مالدیو نوروز 1401





خوب اگر به دنبال سفر ارزان با تور مالدیو عید 1401 هستید، یکی از راه ‌های کاهش هزینه ‌های این مقصد، اقامت در هاستل می باشد. همچنین اقامت در میهمان سراهای شهرهای شلوغ مالدیو نیز گزینه اقتصادی ‌تری برای اقامت در تور ارزان مالدیو می باشد. توجه داشته باشید که تهیه تور ارزان مالدیو، حتما از پروازهای چارتری ایرلاین ‌های داخلی که ارائه می شوند، استفاده کنید. اگرچه این پروازها در فصل شلوغ تور مالدیو انجام می ‌شوند. در ایام تعطیلات عید نوروز، هزینه اقامت در تور مالدیو افزایش چشمگیری خواهد داشت و شاید در روزهای پایانی برگزاری تور آفر تور مالدیو از سمت آژانس ها ارائه شود که همیشه باید آماده سفر باشید. لازم به ذکر است که فصل افول گردشگری در جزایر مالدیو یا همان لو سیزن (Low Season) تور مالدیو از اردیبهشت ماه آغاز شده و تا مهر ماه ادامه دارد که گزینه عالی است و قیمت ‌ها برخلاف ‌های سیزن (High Season) بسیار مناسب است. اگر به دنبال تور لحظه آخری مالدیو هستید باید اواخر فصل شلوغ تور مالدیو را برای سفر به این کشور انتخاب کنید. ضمنا تور لحظه آخری مالدیو معمولا در اکثر فصل های سال هستند، از آنجاییکه آفرهای تورهای مالدیو در روزهای انتهایی عرضه میشوند، بیشتر ظرفیت پرواز به فروش رفته و فقط تعداد کمی از بلیط ها برای فروش باقی مانده اند و چون قیمت تورهای لحظه آخری کمتر است به سرعت به فروش میرسد.




بهترین زمان خرید تور مالدیو نوروز 1401





  • اسفند ماه تا هفته اول فروردین

طبیعتا بهترین زمان سفر سال نو به مقصد مالدیو همین بازه زمانی است و در اصل پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان خرید تورهای نوروز همین تاریخ می باشد، چرا که مشهورترین هتل ها با برنامه های متنوع و شاد شب عید و همچنین امکانات شگفت انگیزی را دقیقا در همین تاریخ به مسافران ارائه می کنند. پیشنهاد ما این است اگر این تاریخ را انتخاب کردید حتما اوایل اسفند ماه جهت رزرو و یا خرید اقدام نمایید چرا که هر چه به فروردین ماه نزدیک می شوید قیمت تور مالدیو بالاتر می رود.

  • هفته دوم فروردین

این بازه زمانی دقیقا مناسب افرادی است که ترجیح می دهند لحظه تحویل سال در خانه خودشان در کنار خانواده و دوستانشان بگذرانند و هفته دوم تعطیلات را برای سفرهایشان انتخاب می کنند. بعضی از افراد هم می بایستی به دلایل شخصی یا شغلی بعد از یک هفته تعطیل رسمی برگردند به همین جهت این مقصد کمی خلوت تر از هفته اول است، لازم به ذکر است که جهت خرید تور در این زمان آخرهای اسفند ماه و یا اوایل فروردین ماه اقدام کنید.

  • 9 فروردین به بعد

خوب در این زمان شما مسافران بسیار کمتری را در این شهر خواهید دید، چون تقریبا تعطیلات رسمی به پایان رسیده و حالا وقت شروع کار و فعالیت مدارس است. اما خیلی از افراد هم هستند که دغدغه خاصی ندارند و می توانند هر زمان که بخواهند راهی شوند و مهمتر اینکه در این بازه زمانی شما می توانید تورهای ارزان تری را خریداری نمایید چرا که بازار تقاضا کاهش پیدا کرده است و مسافران کمتری از این زمان استقبال میکنند.



آب و هوای مالدیو در نوروز 1401





آب و هوای مالدیو گرمسیری است و در طول سال یا گرم و خشک است یا گرم و مرطوب. فصول بهار، تابستان و حتی اوایل پاییز نیز گرم است و خشک. اما زمستان‌ ها با وجود گرما ، رطوبت هوا کمی بالاست. اگر مسافر تور عید مالدیو هستید بهار با آب و هوای بسیار عالی بهترین فرصت برای سفر شما و لذت بردن از تفریحات آبی و طبیعت بکر و بی ‌نظیر این کشور بشمار می رود. به دلیل وجود این هوای دلپذیر و مطبوع بهار یکی از پرگردشگرترین فصل‌ های سفر به مالدیو میباشدو در نهایت گردشگرانی که می‌ خواهند در این فصل به مالدیو سفر کنند بهتر است هتل و بلیط خود را از چندین ماه قبل رزرو کنند.




بهترین هتل های مالدیو برای نوروز 1401





قطعا انتخاب هتل یکی از سخت ترین بخش ها در برنامه ریزی سفر می باشد. مخصوصا اگر برای اولین بار باشد که قصد سفر به مالدیو را داشته باشید. جزایر مالدیو به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان تنوع هتل بی نظیری دارد؛ هتل های لوکس، هتل های بوتیک و انواع هتل ها با توجه به بودجه شما همه آماده پذیرایی از شما گردشگران عزیز است. مالدیو جزیره ‌ای زیبا با محیطی رویایی‌ است که درست در قلب اقیانوس هند قرار گرفته و جالبه که مساحت این کشور کوچک تنها 298 کیلومتر مربع است اما با این وجود توانسته بعنوان توریستی ترین کشور جهان بیشتر گردشگران دنیا را از سراسر دنیا به سمت خود بکشاند. در ابتدا لازم به ذکر است که سفر به مالدیو برای ما ایرانیان ارزان تمام نمی‌ شود اما جالب است بدانید که همه ساله ایرانیان زیادی این مقصد را برای سفر انتخاب می‌ کنند و بهترین زمان سفر به این کشور نیز تعطیلات نوروز است زیرا تورهای متنوعی به مقصد مالدیو در اختیار گردشگران قرار داده می ‌شود و همچنین چند روز تعطیلی فرصتی فوق العاده را برای تفریحات خانوادگی در این منطقه حیرت انگیز فراهم می ‌آورد. اگر شما هم تصمیم گرفتید که که بهار پیش‌ رو را در مقصد رویایی مالدیو سپری کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین هتل های مالدیو برای اقامتی رویایی را در عید امسال به شما معرفی کنیم.

  • هتل کورومبا مالدیو (Kurumba Maldives)
  • هتل پارادایس آیلند ریزورت اَند اسپا (Paradise Island Resort & Spa)
  • هتل شرایتون فول مونت ریزورت اند اسپا مالدیو (Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa)
  • هتل باروس مالدیو (Baros Maldives)
  • هتل وِلاسارو مالدیوز (Velassaru Maldives)
  • هتل رویال ایلند ریزورت اند اسپا (Royal Island Resort & Spa)
  • هتل ویوانتا بای تاج کورال ریف (Vivanta By Taj - Coral Reef)
  • هتل کنراد مالدیو رانگالی آیلند (Conrad Maldives Rangali Island)




منبع: تور مالدیو نوروز 1401


[ بازدید : 156 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]