تور لبنان

دوشنبه 25 مرداد 1400
11:41
نامی گشت

لبنان کشور زیبا و جذابی که توانسته به زیبایی جهان عرب را به دریای مدیترانه پیوند بدهد. این کشور کوچک کوهستانی درست در غرب آسیا جای گرفته است و پر از زیبایی ‌ها و جاذبه های طبیعی متنوع و شگفت انگیزی می باشد.

سواحل زیبا و بی ‌نظیرش، خیابان‌ های سنگ ‌فرش شده، رستوران‌ های محلی با غذاهای بسیار خوش ‌طعم و معروف لبنانی در کنار آثار تاریخی و مجسمه‌ های عظیم همه و همه لبنان را به مقصدی ایده‌ آل و محبوب برای گردشگران تبدیل کرده ‌است.

در ضمن داشتن مراکز تاریخی که هر کدام به تنهایی نشان دهنده تاریخ و تمدن غنی و پربار این کشور میباشد به همراه فرهنگی خاص و متفاوت، همچنین خیابان ‌هایی با شب ‌های همیشه زنده و شاد، همگی باعث شده تا مسافران زیادی تور لبنان را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب نمایند.

تور لبنان

در نهایت کشور لبنان به قدری زیبایی و جذابیت چشمنواز دارد که هیچ جمله ‌ای را نمی ‌توانیم در توصیفش بگوییم؛ تنها تعریفی که میتوان گفت که قطعا جاهای زیادی هم آن را شنیده ‌اید این که لبنان عروس خاورمیانه است؛ بی شک درست ‌ترین و شاید بهترین توصیفی است که می توان از این مقصد جذاب و دوست داشتنی بیان کرد.

نقشه گردشگری تور لبنان

نقشه مترو لبنان

مدارک لازم برای سفر به لبنان

از آنجایی که مسافران ایرانی می ‌توانند بدون ویزا به لبنان سفر کنند، تور لبنان توانسته محبوبیت بسیار زیادی را کسب کند و شما عزیزان نیازی به مدارک خاصی جهت اخذ ویزای این کشور ندارید.

ایرانیان برای کار، تحصیل، تجارت و مقاصد توریستی جهت اخذ ویزای توریستی لبنان اقدام نمایند. بی شک بارها شنیدید لبنان از زیبا‌ترین کشور‌های جهان است که به بهشت شرق و پایتختش به عروس خاورمیانه به شهرت رسیده است و برخی زیبایی این مقصد را به پاریس نیز تشبیه کرده اند.

در ادامه به تمامی مباحث مطرح شده در خصوص سفر به لبنان و گام به گام شما را در اخذ ویزای لبنان همراهی میکنیم و اما مدارک لازم برای سفر به لبنان عبارت است از :

  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • یک قطعه عکس 4 در 6
  • پر کردن فرم درخواست ویزا
  • اگر کمتر از 18 سال سن دارید نامه ‌ای از پدر و مادر برای تایید اجاره سفر

مدارک لارم برای سفر به لبنان

ویزا لبنان برای ایرانیان، آیا لبنان ویزا می خواهد؟

شاید سوال خیلی از شما این باشد که شرایط گرفتن ویزای لبنان چیست؟ اما خبر خوب برای شما! اگر سفرتان به مقصد جذاب و دوست داشتنی لبنان است و هدف شما گردشگری و تفریح در این کشور است و کمتر از 30 روز به طول می‌ انجامد.

شما نیازی به اخذ ویزا لبنان در ایران ندارید و می‌ توانید به راحتی در فرودگاه لبنان طی مدت کوتاهی با هزینه 35 دلار ویزای لبنان را دریافت نمایید.

اما اگر سفرتان به هر دلیلی بیشتر از 30 روز ادامه پیدا کرد یا هدفی مثل تجارت، تحصیل یا اقامت دارید، یا فرودگاه مقصدتان فرودگاهی به غیر از فرودگاه رفیق حریری لبنان است، حتما می بایستی قبل از سفرتان، برای اخذ ویزا لبنان اقدام کنید.

خوب در ادامه قصد داریم شرایط اخذ ویزا برای لبنان را به شما بگوییم:

  • تمکن مالی پرداخت هزینه ‌های اقامت در لبنان
  • مدارک اثبات رزرو هتل و داشتن بلیط رفت و برگشت
  • اشتغال به کار
  • وجود نداشتن هر مدرکی از سفر شما به اسرائیل در پاسپورت
  • تاریخ دقیقی که قصد ترک لبنان را دارید

قیمت ویزای لبنان چقدر است؟

تعداد ورودهزینه
یکبار ورود35 دلار
دوبار ورود50 دلار
مولتی75 دلار

نکته: توجه داشته باشید که این هزینه‌ ویزا لبنان باید به شکل نقد و حضوری در سفارت لبنان پرداخت بشود.

شرایط کنونی ورود به کشور لبنان در شرایط بیماری کرونا

با توجه به شیوع بیماری کرونا در کل دنیا سفر کردن کمی سخت شده است و بعضی از کشورها که لبنان هم از این قاعده مستثنی نیست، جهت ورود مسافران خارجی به کشورش قوانین جدیدی را وضع کرده، خوشبختانه بعد از مدت زمان طولانی مرزهای ایران و لبنان به روی گردشگران دو کشور باز شده است، اما محدودیت ‌های بیشتری نسبت به گذشته، برای سفر کردن با تور لبنان هم تعیین شده است.

خوب از آنجاییکه شهروندان لبنانی سال ‌ها است بدون ویزا و به مدت 15 روز می ‌توانند به ایران سفر کنند.

کشور لبنان نیز از سال 1392 مقررات ویزا را برای اتباع ایرانی راحت تر کرد، بطوریکه شهروندان ایرانی بدون دریافت ویزا توریستی به مدت 20 روز امکان سفر به این کشور را دارند.

اما اکنون این مقررات تحت تاثیر کرونا قرار گرفته ‌و سفرهای تفریحی و توریستی به دو کشور کمی تغییر پیدا کرده است و این روزها تنها به آن دسته از اتباع ایرانی و لبنانی اجازه ورود داده می ‌شود که روادید اقامت، کار، درمانی، تحصیلی، چند بار ورود و یا سرمایه ‌گذاری را داشته باشند.

شرایط سفر به لبنان

خوب شرط دیگر برای سفر به دو کشور، انجام تست PCR کرونا می باشد که برای تمام مسافران و گردشگران الزامی می باشد.

طبق مقررات لبنان، این تست باید 72 ساعت قبل از پرواز و یا هنگام ورود به این کشور انجام بشود و یک نسخه از گواهی منفی آن به زبان انگلیسی در فرودگاه تهران به مسؤول کانتر پرواز تحویل داده می شود.

همچنین در فرودگاه بین ‌المللی رفیق حریری نیز تست PCR با دریافت مبلغ 50 دلار از مسافران پرواز تهران - بیروت امکان ‌پذیر شده است.

همچنین شما مسافران عزیز تا زمان مشخص شدن نتیجه این تست باید در یکی از هتل‌ های معرفی شده به مدت 48 ساعت، با هزینه شخصی قرنطینه شوید. نکته آخر اینکه دولت بیروت درباره پرداخت هزینه قرنطینه مسافران تعهدی نپذیرفته است.

قوانین یاتا برای سفر به کشور لبنان در شرایط کرونا

  • کلیه مسافران 12 سال به بالا مسیر لبنان الزامیست از طریق سایت فرم مربوط به کویید 19 را که جزییات آن در سایت ذکر شده را تکمیل کنند و تاییدیه آن را به کانتر پذیرش در فرودگاه ارائه دهند.
  • کلیه مسافران 12 سال به بالا الزامیست از طریق سایت فرم خوداظهاری سلامت را قبل از پذیرش را تکمیل کنند.
  • مسافران ورودی به فرودگاه بیروت باید اپلیکیشن covidlebtrack را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند و به نماینده وزارت بهداشت لبنان نشان بدهند.
  • مسافران ورودی به بیروت باید آدرس محل سکونت خود را جهت قرنطینه به مدت 72 ساعت پس از ورود اعلام کنند و مقررات قرنطینه را رعایت نمایند.
  • مسافران غیر ایرانی بیروت به تهران صرفاً باید دارای یکی از انواع ویزای اقامت، کار، درمانی، تحصیلی، ویزای چند بار ورود و ویزای سرمایه گذاری باشند.
  • از تمامی مسافران در بدو ورود تست PCR گرفته میشود که هزینه آن به قیمت 50 دلار میباشد.
  • مسافران خردسال (INF) از مقررات فوق مستثنی می باشند.

بهترین هتل های لبنان

بی شک همه ما دوست داریم در هتلی عالی با امکانات لوکس و فوق العاده ای اقامت داشته باشیم، چرا که انتخاب هتل مناسب با شرایط یکی از موضوعات مهم در سفر بشمار می رود. کشور لبنان سرزمینی قدیمی با آثاری منحصر به فرد از هزاره‌ های باستانی است که شما را با جهانی متفاوت آشنا خواهد کرد.

این کشور هم ‌اکنون پیشرفته ‌ترین صنعت مد در خاورمیانه را به خود اختصاص داده و با ترکیب کردن آن با بناهای تاریخی با هنرمندی هر چه تمام توانسته به یکی از قطب ‌های گردشگری بدل شود. به لطف این دارایی ‌های ارزشمند هتل‌ های بیروت روز به روز به تکنولوژی خود اضافه کرده و هتل های بیروت لبنان آماده پذیرایی از میهمانانشان از اقصی نقاط دنیا هستند.

پس اگر لبنان مقصد بعدی شما لبنان است، پیشنهاد می ‌کنیم برای داشتن سفری خاطره‌ انگیزتر به این بهشت زیبا با لیست هتل های لبنان و رزرو هتل در بیروت آشنا شوید.

بهترین هتل های لبنان

هتل های پنج ستاره لبنان

  • هتل 5 ستاره Staybridge Suites
  • هتل 5 ستاره Saifi Suites
  • هتل 5 ستاره Le Gray
  • هتل 5 ستاره Lancaster Plaza Beirut
  • هتل 5 ستاره Albergo Hotel
  • هتل 5 ستاره Portemilio Hotel & Resort
  • هتل 5 ستاره Coral Beach Hotel And Resort Beirut

هتل های 4 ستاره لبنان

  • هتل گرند بیروت | Grand Hotel Beirut
  • هتل رویال گاردن | Royal Garden Hotel
  • هتل وایت هاوس | White House Hotel
  • هتل پالم بیچ بیروت | Palm Beach Hotel Beirut
  • هتل ناپلئون | Napoleon Hotel
  • هتل آکروپلیس | Acropolis Hotel

قیمت هتل های لبنان چگونه است؟

توجه داشته باشید که هتل ‌های لبنان به خصوص در ماه ‌های اوج تابستان قیمت‌ هایی به مراتب بالاتر از انتظار ما را دارند. البته تفرجگاه ‌های ساحلی ارزانی هم برای رزرو وجود دارد که می ‌توانید روی آن ‌ها هم جهت اقامت حساب باز کنید.

در هر صورت میانگین قیمت انواع هتل و تفرجگاه های کشور لبنان بر اساس کیفیت و تعداد ستاره به شرح زیر است:

  • هتل های 1 ستاره: 18 تا 50 دلار
  • هتل های 2 ستاره : 62 تا 129 دلار
  • هتل های 3 ستاره : 58 تا 209 دلار
  • هتل های 4 ستاره: 60 تا 231 دلار
  • هتل های 5 ستاره: 86 تا 409 دلار

قیمت هتل های لبنان

رزرو هتل در لبنان

در سایت نامی گشت، بدون دغدغه یا پرداخت هزینه اضافی، در چند دقیقه هتل مورد نظر خود را در بیروت لبنان یا دیگر شهرهای توریستی این کشور رزرو کنید.

شما می توانید در سامانه رزرواسیون آنلاین آژانس با انتخاب رزرو هتل، شهر و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس قیمت و مشخصات هتل ها را مقایسه نمایید و بعد از اطمینان از انتخاب خود از طریق درگاه های بانکی با استفاده از کارت های عضو شتاب هزینه را به صورت پرداخت الکترونیکی پرداخت نمایید.

بدین شکل به راحتی در کمترین زمان رزرو هتل خود را به صورت آنلاین انجام داده اید و نیز می توانید با پشتیبانی 24 ساعته آنلاین نامی گشت، آسان ترین و کم هزینه ترین روش رزرو هتل را انتخاب کنید.

تور لبنان هوایی

منظور از تور لبنان هوایی این است که شما با استفاده از بلیط هواپیما راهی تور لبنان می شوید و همچنین اگر با تورهای مسافرتی لبنان همراه شده باشید.

می دانید که خدمات تور هوایی لبنان به صورت یک بسته یا پکیج شامل خدمات گوناگونی چون رزرو بلیط هواپیما، خدمات مربوط به اقامت و رزرو هتل، گشت و گذار و ... تعریف می شود و برنامه ریزی های مختلف و لذت بخشی برای ارائه بهترین ها به مسافران وجود دارد. در حال حاضر پرواز لبنان، به جز تهران از شهرهای بزرگ ایران هم برگزار می‌ شود.

این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی (ماهان، کیش ایر و آسمان) و چند ایرلاین عمانی (ترکیش، قطر ایر ویز و عمان ایر) برگزار می ‌شوند. در نهایت ما در آژانس هواپیمایی نامی گشت سعی کرده ایم با تعریف بسته های مسافرتی مختلف، میزبانی فوق العاده در زمان سفر با تور تفریحی لبنان شما در این روزهای به یادماندنی به این مقصد باشیم.

تور هوایی لبنان

فرودگاهای لبنان

فرودگاه بین‌ المللی رفیق حریری بیروت (Beirut–Rafic Hariri International Airport)

فرودگاه بین المللی رفیق حریری بیروت در فاصله 9 کیلومتری جنوب بیروت، پایتخت لبنان جای گرفته است. این فرودگاه قطب ایرلاین‌های مطرحی همچون: هواپیمایی خاورمیانه، وینگز آو لبنان، ترنس مدیترنین ایرویز و مد ایرویز و... است.

همچنین بندر بیروت به همراه این فرودگاه، دروازه‌ های اصلی ورود به کشور شناخته میشوند. از جمله پروازهای مهم برقرار در فرودگاه بین‌ المللی رفیق حریری بیروت می ‌توان به مقاصد: آتن، پاریس، تهران، مشهد، شارجه، بلگراد، لندن، ابوظبی، برلین، بخارست، استانبول، آمستردام و بارسلونا اشاره نمود.

فرودگاهای لبنان

پروازهای لبنان

اطلاعات پرواز فرودگاه لبنان به این صورت است که چنانچه قصد سفر به لبنان را دارید بهترین پرواز لبنان بیروت پروازهای مستقیم هواپیمایی ماهان Mahan Air Airlines و هواپیمایی ایران ایر Iran Air Airlines از تهران به بیروت هستند که برنامه پروازی این 2 ایرلاین داخلی به بیروت لبنان تغییر پیدا کرده است.

به این صورت که با توجه به بسته بودن مرزها تا اطلاع ثانوی هیچ پروازی به بیروت انجام نمی دهند. ضمنا روزها و ساعت حرکت پروازهای مستقیم و غیر مستقیم تهران بیروت کاملا متفاوت می باشد.

نکته: چنانچه قصد سفر به بیروت لبنان را از مشهد دارید بهترین و تنها پرواز مستقیم بوسیله هواپیمایی ایران ایر Iran Air Airlines از مشهد به بیروت لبنان انجام می پذیرد. ضمنا امکان رزرو پرواز لبنان به تهران، پرواز لبنان بیروت، پرواز لبنان به مشهد هم از مجموعه نامی گشت امکان پذیر می باشد.

مدت زمان پرواز تهران به لبنان

فاصله ایران تا لبنان با هواپیما از تهران حدود 2 ساعت و 20 دقیقه می باشد.

پرواز لبنان با چه ایرلاین هایی انجام می شود؟

چنانچه قصد سفر به بیروت لبنان را دارید بهترین پروازها، پروازهای مستقیم هواپیمایی ماهان Mahan Air Airlines و هواپیمایی ایران ایر Iran Air Airlines از تهران به بیروت می باشند که پرواز لبنان ایران ایر محبوبیت بیشتری دارد.

اما شرکت های هواپیمای معتبری همچون: ایر عربیا Air Arabia، ترکیش Turkish airlines ، قطری Qatar Airways، امارات Emirates، ایرفلوت Aeroflot، لوفتهانزا Lufthansa Airlines و... هم به بیروت پرواز دارند.

بلیط لحظه آخری بیروت

جالب است بدانید که در پرواز لحظه آخری بیروت همان صندلی و شرایط پروازی استاندارد و بلیط‌ سیستمی بیروت در اختیار شما قرار می گیرد، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری بیروت هزینه بسیار کمتری را می پردازید. خوشبختانه شرایط خرید بلیط لحظه آخری بیروت نیز همانند بلیط سیستمی بیروت میباشد.

برای مثال اگر قصد خرید بلیط ارزان لحظه آخری تهران به بیروت را دارید کافیست که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران بیروت انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو نامی گشت اگر بلیط لحظه آخری تهران بیروت موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران بیروت به نمایش درخواهد آمد.

در این صورت به راحتی می ‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری بیروت با قیمت بلیط سیستمی بیروت خرید خود را انجام دهید. مجموعه مسافرتی نامی گشت خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران بیروت را برای شما میسر ساخته است، برای اطلاعات بیشتر در خصوص این بلیط های آفری و دقیقه 90 با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

قیمت بلیط هواپیما لبنان

قیمت بلیط پروازهای لبنان در تاریخ های مختلف کاملا متفاوت ارائه می شود. لذا شما برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیمایی ایران ایر یا دیگر ایرلاین های گفته شده در بالا در تاریخ های مختلف می توانید .

در قسمت جستجو آنلاین سایت قیمت پروازها در تاریخ های مختلف مشاهده سپس اقدام به رزرو و خرید بلیط مورد نظر خود فرمائید.

قیمت تور لبنان، نحوه تعیین قیمت تور لبنان چگونه است؟

اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که هزینه تور مسافرتی لبنان، در اصل خیلی گران نیست! البته به شرطی که موارد مهم سفر را مد نظر داشته باشید.

اولین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب هتل و پرواز است. هتل های 5 ستاره و لوکس جزو گران ترین اقامتگاه ها هستند و اگر بخواهید در آن ها اقامت داشته باشید باید حسابی هزینه کنید.

در عوض با اقامت در هتل های معمولی تر مثلا هتل های 3 ستاره و ارزان لبنان هزینه های اقامت خود را کاهش دهید. البته این را هم بدانید که کشورهای عربی بسیار تجمل گرا هستند و از این جهت بسیاری از هتل های سه ستاره، از ظاهر و کیفیت نسبتا عالی برخوردارند.

قیمت تور لبنان

در ادامه قیمت پروازها نیز ابتدا با توجه به شرکت هواپیمایی و سپس نوع صندلی که انتخاب می کنید از جمله اکونومی، بیزنس کلاس و فرست کلاس کلی متفاوت است.

برای کاهش قیمت تور لبنان بهتر است به سراغ پروازهای ایرانی و صندلی های اکونومی بروید. رعایت تمام این موارد می تواند نرخ قیمت تور ارزان لبنان را به شدت پایین آورد.

راستی اگر با هوای گرم و شرجی ارتباط برقرار میکنید، در تابستان می توانید تورهای ارزان قیمت لبنان را با تخفیف های عالی پیدا کنید، چرا که در این بازه زمانی حجم مسافران به طور قابل توجهی کاهش می یابند.

تور لبنان لحظه آخری نیز بیشتر از هر زمان دیگری در این فصل ارائه می شود که حتی ممکن است تا 70 درصد هم تخفیف داشته باشند.

نکته: قیمت تور لبنان از تهران – از اهواز – شیراز – از مشهد – از بندرعباس – از کیش – از اصفهان و همچنین قیمت تور لبنان (1400)، قیمت تور لبنان نوروز 1400، قیمت تور لبنان بهار با یکدیگر کاملا متفاوت می باشند، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت ها به قسمت رزرواسیون نامی گشت مراجعه کنید.

تور لبنان ارزان همان تور لبنان لحظه آخری است!

تور ارزان لبنان یا آفر ویژه تور لبنان گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالش هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند و چه زمان هایی از سال بیشتر ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی لبنان در اصطلاح به تورهایی می گویند که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف در شهر بیروت و یا دیگر شهرهای لبنان شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری و ارائه این تورها دارد.

یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح بدهیم به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار و توسط آژانس ها ارائه می شوند، حالا یعنی چی؟ سفر در بازه زمانی Off-Season و کم گردشگر لبنان به معناست که شما گردشگران در تور 3 روزه لبنان کمترین قیمت ‌ها و خلوت ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری را در این مقصد تجربه خواهید کرد .

مهمتر اینکه ارزانترین تور لبنان برای خیلی ها ملاک سفر بشمار می رود. در ضمن لازم است بدانید که لو سیزن یا آف سیزن زمانهایی در سال است که همیشه مورد استقبال مسافرانی بوده که به دنبال آفر ویژه تور لبنان و آفر تور لحظه آخری لبنان هستند.

تور لبنان لحظه آخری

خدمات تور لبنان

خدمات تور لبنان ممکن است در هر پکیجی کاملا متفاوت باشد، اما خدمات کلی تور لبنان به ترتیب زیر است:

  • اخذ ویزای لبنان
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی و بین شهری
  • بیمه مسافرتی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی
  • سیم کارت اعتباری لبنان (در صورت نیاز)

راهنمای رزرو تور لبنان

شما علاقه مندان به تور ایران لبنان می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور لبنان دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج هایی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی لبنان هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان برگزار کننده و مجری مستقیم تور لبنان فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید.

تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع : تور لبنان


[ بازدید : 180 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]