تور نوروز 1401

دوشنبه 25 مرداد 1400
11:35
نامی گشت

همیشه تعطیلات سال نو بهترین فرصت برای آغاز سفری رویایی و به یادماندنی برای هر شخصی بشمار می رود و قطعا می دانید که فصل بهار جزو شلوغ ترین فصل گردشگری و سفر در ایران می باشد.

در ضمن به زودی و چشم برهم زدن تعطیلات هیجان انگیز عید نوروز فرا می رسد و بازار تورهای نوروزی 1401 داغ خواهد شد چرا که با شروع سال جدید و آغاز تعطیلات در بهار امسال هم فرصت بسیار ویژه ای برای شما مهیاست تا خستگی یک سال گذشته را از تنتان بیرون کنید؛ به همین دلیل با پیشرفت صنعت گردشگری و با به وجود آمدن آژانس های مسافرتی مسافرت به همه جای این دنیا بسیار سهل و آسان شده است.

چرا که شما تنها با خرید پکیج تور نوروز 1401 و یا رزرو تورهای نوروزی می توانید سال نو منحصر به فردی را در کنار خانوادتان تجربه کنید.

شاید بدانید که از اواسط بهمن ماه شرکت های مسافرتی شروع به پیش فروش تور نوروزی می کنند و شما دیگر خیالتان از دغدغه های سفر مانند رزرو هتل، خرید و رزرو بلیط هواپیما در سفرهای نوروزی راحت می شود و این امکان برایتان هست که تنها با مراجعه به سایت تور مورد نظر خود را سرچ کنید و جهت رزور تور عید امسال اقدام نمایید.


تور نوروز 1400

همچنین در این میان بازار گردشگری همه آژانس ها در تلاشند که پکیج تورهای بهار 1401 را با قیمت های مناسب تر و مقرون به صرفه ارائه کنند و در این گیر و دار هم طبق عادت هر ساله ، برخی رسانه ها شروع به تبلیغاتی منفی می کنند و گاها تیتر خواهند زد که تورهای نوروزی گران می شود،

البته که واقعیت هم به همین صورت است، چرا که وقتی به فروردین میرسیم تورهای نوروزی هم گرانتر از تایم های سال ارائه می شوند و گاها به دو برابر قیمت های فصل های دیگر هم دیده میشوند و تنها دلیل این موضوع گرانی در حقیقت فرمول موضوع " عرضه و تقاضا " بالای آن می تواند باشد.

شاید مهم باشد بدانید که بدیهی است آژانس های مسافرتی در کشورمان، توان محدودی در ارائه تورهای داخلی و خارجی در نوروز 1401 پیدا می کنند و با توجه به اینکه هتل ها و ناوگان پروازی نیز ظرفیت مشخص و محدودی را دارند در چنین شرایطی، متاسفانه به طور معمول در این تعطیلات بهاری چند میلیون مسافر متقاضی سفر خواهند شد و موضوع مهم عرضه و تقاضا ، بصورت چشمگیری نامتوازن خواهد شد و قیمت ها برخلاف میل آژانس های مسافرتی بلکه بر اساس منطق بازار تعیین خواهد شد.

بنابراین اگر تصمیم گرفته اید که امسال در تعطیلات سال نو سفری متفاوت و پر از هیجان را در کنار خانوادتان داشته باشید، عید 1401 امسال همسفر ما باشید و زودتر از موعد همیشگی تور مسافرتی را رزرو نمایید تا با قیمت های مقرون به صرفه تری راهی تعطیلات شوید و جالب است این را هم بدانید که برگزاری تورهای مسافرتی تنها به تهیه بلیط، رفت ‌و آمد فرودگاهی و رزرو هتل محدود نمی باشد.

چون که تفاوت تورها و آژانس‌ ها در کیفیت ارائه خدمات تورها و همچنین برنامه‌ های ویژه سفر شما نیز هست و شعار ما لمس واقعی " تجربه لذت بخش سفر " بوده و هست و مهمتر اینکه تنوع در تورهای ما و ارائه عالی ترین و منحصر به فرد ترین خدمات مسافرتی وجه تمایز مجموعه ما با دیگر آژانس ‌های مسافرتی می باشد .

ما به این موضوع افتخار می کنیم و در نهایت شما در سفرهای بهار سال 1401 امسال خدماتی همچون اعم از : اخذ ویزا، رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان و انتخاب هتل و پرواز دلخواه خارج از پکیج و کلی خدمات دیگر بنا به درخواست شما مسافرین در پکیج خود از ما دریافت خواهید کرد.

قیمت تور نوروز 1401

قطعا شمایی که اهل سفر و تجربیات جدید هستید به این نکته واقف هستید که قیمت تورهای مسافرتی در فصل های مختلف کلی با یکدیگر می تواند متفاوت باشد، برای مثال در فصل بهار قیمت تورها با توجه به اینکه مردم سفرهای نوروزی خود را شروع میکنند به نسبت این قیمت ها بالاتر از قیمت های معمول ارائه می شوند.

اما منظور از به نسبت یعنی اینکه نسبت به ایام عید و ایام پیک مسافرت قبل از سال است و البته که شما عزیزان اگر این محدودیت را ندارید این امکان برای شما هست که فصل های کم گردشگر یعنی شروع پاییز را برای سفر انتخاب کنید چرا که قیمت ها بسیار پایین آمده اند و موضوع تقاضا به پایین ترین حالت ممکن خود آمده است .

موضوع بعدی که قیمت تور نوروز شما را تحت تاثیر قرار می دهد " انتخاب ایرلاین " مناسب برای سفر شماست که در حال حاضر مجموعه ما با پروازهای ایر تور، ماهان، ایران ایر، تابان و ... همکاری می کند که شما اگر محدودیت مالی ندارید برای پروازهای خارجی می توانید پکیج تور خود را تغییر دهید که قیمت طبیعتا بالا می رود.

در ضمن شما می توانید در صفحه تورهای نوروز 1401 لیستی از به روزترین های تورهای مسافرتی در تنوع بی نظیر با ایرلاین های مختلف، همینطور تعداد شب متفاوت را به راحتی مشاهده نمایید و اینکه لازم است بدانید که نرخ تمامی تورها به صورت روزانه بررسی و تغییر می کند.

قیمت تور نوروز 1400

آفر تور نوروز 1401

شاید بارها عناوینی همچون آفر تور یا تور لحظه آخری را شنیده باشید اما لازمه بگوییم در اصل این نوع تورها به تورهایی اطلاق می شود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور قرار گرفته اند، یعنی معمولا این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام و اجرای آن تور بشمار میروند، بنابراین شما مسافرین تور عید برای رزرو یا خرید این تورها باید این نکته را توجه داشته باشید که می بایستی اصطلاحا چمدان به دست باشید .

همچنین به علت عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس های مسافرتی این تورها در مقاصد گوناگونی با قیمتی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی به مسافران ارائه می شوند؛ در ادامه موضوع بعدی این است که زمان فروش پکیج نوروز 1401 از نیمه دوم بهمن ماه شروع میشوند،

اما ما برای اطمينان خاطرتان پيشنهاد می کنیم از همین امروز برنامه ريزی سفر عید را استارت بزنید و به دنبال خريد تورهای مناسب و مقرون به صرفه این ایام بهاری باشيد و نکته بعدی اینکه بلیط های آفری در مسیرهای متنوع داخلی یا خارجی، روزانه از طریق کانال تلگرام برای شما همراهان ارسال می شود و شما این امکان را دارید که با عضویت در کانال تلگرام ما از نرخ های آفری مسیرهای مختلف روزانه آگاه شوید و همچنین این امکان هم گذاشته ایم که با عضویت در کانال اینستاگرام از آفرهای ویژه نیز مطلع شوید.

در نتیجه اگر قصد تهیه آفر تور بهار 1401 را دارید باید تا روز سفر و یا بعضا تا ساعاتی قبل از پرواز صبر کنید که اگر شانس با شما یار باشد بتوانید راهی سفری مقرون به صرفه و ارزان بشوید و همچنین در نظر داشته باشید در فصل بهار بلیط آفری به ندرت یافت می شود، ترجیها در این فصل از سال سعی کنید با برنامه ریزی سفر کنید تا بتوانید بهترین بهره از این ایام ببرید.

بهترین زمان خرید تورهای نوروزی

خوب با توجه به توضیحات بالا حالا وقت آن رسیده در مورد موضوع مهمی مثل بهترین زمان خرید تورهای نوروز 1401 دقیقا چه زمانی است؟ اول از همه باید این را بدانید که این دقیقا به انتخاب مقصد سفر شما برمیگردد. برای مثال اگر شما مسافران متقاضی تورهای اروپایی و یا مسیرهایی که نیاز به اخذ ویزا هستند.

باشید باید حدودا 2 تا 3 ماه قبل از سفر برای خرید تور مسافرتی خود اقدام بفرمایید؛چرا که این موضوع نیاز به زمان بیشتری دارد تا با خیال راحت بتوانید سفرتان را شروع کنید.

در ضمن باید توجه داشته باشید که از این مدت زمان حدودا 21 روز جهت جواب دهی به درخواست ویزا و حدودا 20 روز برای تعیین وقت سفارت باید در نظر گرفته بگیرید. خوب در مقابل اگر متقاضی تورهای داخلی امسال هستید، پیشنهاد ما این است که شما از اوایل بهمن ماه برنامه ریزی خرید تور داخلی خود باشید.

نکته: بعدی اینکه اگر هم برنامه سفری شما برای نیمه دوم فروردین ماه است، می توانید در نیمه اول تعطیلات تور عید خود را رزرو نمایید. راستی اگر علاقه مندید که تعطیلات بهاری خود را با سفرهای ایران گردی شروع کنید، انتخاب های بسیار گوناگونی پیش روی شماست. اما بر اساس تجربه و آمارهایی که از سال های گذشته در دست داریم باید بگوییم که تور نوروز کیش، تور نوروز قشم، تور نوروز مشهد و ... همیشه از محبوب ترین تورها در طی این تعطیلات بهاری بوده اند.

بهترین زمان خرید تورهای نوروزی

موضوع بعدی این است که در صورتی که تمایل دارید مقصد پرطرفداری مثل ترکیه را برای گذراندن ایام عید انتخاب کنید، پیشنهاد ما اینه که از 3 تا 4 ماه قبل از سفر بلیط رفت و برگشت خود را خریداری کنید و نیز جهت رزرو هتل نیز 1 ماه قبل از تاریخ سفرتان اقدام کنید و خیالتان راحت باشد چراکه همکاران ما به خوبی این مسئولیت را برعهده میگیرند و در ادامه توجه داشته باشید برای سفر به کشورهای آسیایی که نیاز به اخذ ویزا هست.

مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزا موضوعی است که باید در الویت قرار بگیرد. در نهایت بهترین زمان پرواز ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ ماه بوده چرا که بیشتر مسافرین ترجیح می دهند این تاریخ‌ سفر خود را شروع کنند، به همین خاطر به شما پیشنهاد می ‌شود قبل از نیمه‌ اسفند ماه نسبت به خرید تور مسافرتی مورد نظرتان با برنامه‌ مناسب، بهترین زمان پرواز و رویایی ‌ترین هتل‌ های ساحلی اقدام کنید.

منبع : تور نوروز 1401


[ بازدید : 151 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]