تور اروپا نوروز 1401

دوشنبه 25 مرداد 1400
10:54
نامی گشت

قاره اروپا که به قاره سبز معروف است دومین قاره کوچک جهان است که در نیم کره شمالی زمین قرار گرفته و می تواند جزو گزینه های لوکس برای سفر با تور اروپا نوروز 1401 باشد. این قاره با وجود کوچک بودنش، از لحاظ جمعیت سومین قاره پرجمعیت دنیا شناخته می شود. از جزایر فوق العاده زیبا و معروفش می توان به جزایر بریتانیا و ایسلند اشاره کرد.

در حقیقت شما در سفرهای نوروزی می توانید از 44 کشور در اروپا دیدن کنید. اما اغلب افرادی که به دنبال تور اروپا را برای سفر انتخاب می ‌کنند، ترجیح می ‌دهند که به کشورهایی که مورد علاقه‌ شان هست بروند. در خصوص ویزای شینگن اروپا باید بدانید که مواردی اعم از: تاریخچه سفری، تمکن مالی و گردش حساب از اصلی ترین و مهمترین شرایط اخذ ویزا در تورهای نوروز 1401 می ‌باشد.

همچنین ایده ‌آل ترین مبلغ تمکن مالی دریافت ویزا چیزی در حدود 100,000,000 تا 150,000,000 تومان در نظر بگیرید و نیز دقت بفرمایید که این مبلغ، مناسب ترین مبلغ تمکن مالی برای شماست و البته امکانش هست که شما بتوانید با کمتر از این مقدار اعلام شده نیز موفق به اخذ ویزا شوید.

موضوع بعدی گردش حساب ویزای شینگن نیز باید برای 3 ماه آخر حساب متقاضیان به سفارت ارائه شود که منظور از گردش حساب مبالغ ورودی و خروجی به حساب نیست و فقط تعداد تراکنشات حساب شما اهمیت دارد، بطوریکه هرچه تراکنشات حساب شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای اخذ ویزای شینگن دارید.

این را هم در نظر بگیرید که در صورتیکه تمکن مالی و گردش حساب شما مورد تائید سفارت کشور مقصد باشد اما تاریخچه سفری قدرتمندی نداشته باشید، این امکان را به شما می دهیم که از اعتبار آژانس هواپیمایی نامی گشت در نزد سفارت ‌خانه کشور مقصد برای اخذ ویزا استفاده نمایید و سفر نوروزی به یادماندنی را تجربه کنید.

تور اروپا نوروز

قیمت تور اروپا نوروز 1401

قیمت تور اروپا به عوامل مختلفی اعم از: رزرو محل اقامت همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که به شما ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و ... بستگی دارد که شما بنا به پکیج مسافرتی که انتخاب می کنید، می تواند نوسانات زیادی هم داشته باشد.

جدا از موارد گفته شده توجه داشته باشید که هزینه تور اروپا عید 1401 به 3 پارامتر مهم اخذ ویزای توریستی شینگن، هتل محل اقامت و بلیط رفت و برگشت هواپیما شما بستگی دارد.

در ادامه هزینه ویزای توریستی شینگن 60 یورو می ‌باشد که متقاضیان این هزینه را باید در سفارت به صورت نقدی پرداخت نمایند. در خصوص هتل محل اقامت هم باید دقت داشته باشید که هتل محل اقامت شما هر چه به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، قطعا م یتواند هزینه اقامت شما را دستخوش تغییراتی کند و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر قرار گرفته باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت خواهید کرد.

ضمنا از تهران به شهرهای اروپایی نیز ایرلاین ‌های ایرانی و خارجی پرواز دارند که هزینه پرواز با ایرلاین ‌های خارجی برای شما بیشتر تمام خواهد شد. معمولا ایرلاین‌ های خارجی به صورت غیرمستقیم به شهرهای اروپایی پرواز می ‌کنند.

در آخر آژانس مسافرتی نامی گشت با ارائه تورهای متنوع نوروز 1401، شرایط را به نوعی مناسب و عالی برای شما فراهم کرده تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید.

در آخر شما در بالای همین صفحه قیمت های مختلفی برای رزرو تورهای بهار اروپا را مشاهده میکنید تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، می توانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت تور اروپا نوروز

آفر تور اروپا نوروز 1401

اگر شما مسافران عزیز تجربه سفر به کشورهای اروپائی را دارید، ممکن است مشکلات زیادی برای اخذ ویزا نداشته باشید اما اگر برای اولین بار است که قصد دارید با تور اروپا نوروز 1401 سفر کنید، شاید مسئله اخذ ویزا برای شما جدی تر باشد.

ما در بالاتر شرایط ویزا توریستی اروپا را شرح دادیم که دانستن آن برای تمامی مسافران اروپا ضروری است. موضوع اصلی در خصوص آفر تور اروپا است که در حقیقت باید گفت در رابطه با این مقصد استفاده از آفر تور یا تور لحظه آخری عبارت کاملا اشتباهی است، چرا که شما مسافران باید زمان کافی برای اخذ ویزایتان را داشته باشید.

بنابراین اما اگر ویزا نداشته باشید، حداکثر 1 ماه برای زمان وقت سفارت و 1 ماه را برای صدور جواب ویزای خود باید در نظر بگیرید. با تمام این توصیفات باید گفت که هیچ تفاوتی بین هزینه های تور‌های لحظه آخری اروپا و تورهای معمولی اروپا وجود ندارد.

مهمتر اینکه در نظر داشته باشید که تورهای اروپا ارزان نیستند و نباید هزینه آنها را با تورهایی مثل تور استانبول، تور تایلند و ... مقایسه کنید و این هم در نظر داشته باشید که سفر به این قاره جذاب و زیبا غالبا به صورت تور ترکیبی اروپا برگزار می شود که با خرید آنها می توانید از چند شهر و کشور اروپایی همزمان دیدن کنید

بهترین زمان خرید تور ارپا نوروز 1401

در خصوص بهترین زمان خرید تور اروپا نوروز 1401 باید بگوییم که دقیقا این موضوع به کشور مقصد شما بستگی دارد. برای مثال برای خرید تور فرانسه نوروز بهتره که حدود 30 تا 45 روز قبل از سفر اقدامات لازم را انجام دهید.

چرا که از این مدت زمان حدودا 7 روز برای وقت سفارت، تحویل مدارک و انگشت نگاری و 21 روز برای جواب دهی می بایستی در نظر بگیرید. در ادامه اگر هم قصد خرید تور ایتالیا را در ایام عید دارید، بهتر است حدودا 45 تا 60 روز قبل از تاریخ سفر برای خرید تور مسافرتی تان اقدام نمایید.

چرا که وقت سفارت ایتالیا معمولا برای 10 تا 20 روز بعد از ارائه درخواست اختصاص داده میشود بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما حداقل 30 روز قبل از تاریخ سفر برای خرید با مشاوران نامی گشت تماس بگیرید تا با خیال راحت سفری به یادماندنی و آرامش بخشی را تجربه کنید.

بهترین زمان خرید تور اروپا نوروز

بهترین کشورهای اروپا برای سفر در نوروز 1401

  • پاریس، فرانسه

شما در سفر با تور بهار 1401 امسال به پاریس می توانید غذا، تاریخ، هنر، فرهنگ و زیبایی بی نظیری را در هر گوشه از این مقصد مشاهده و لمس کرد. اینها همه دلایل مهمی است که شما را مجذوب پاریس می ‌کند.

بنابراین شما در سفر به پاریس، حتما لذت دوچرخه سواری در اطراف این شهر را به خودتان هدیه دهید و کلی عکس های یادگاری بگیرید و در آخر بهترین زمان سفر به پاریس، ماه‌های ژوئن تا آگوست می باشد؛ در این بازه زمانی، شما شاهد بهترین آب و هوا خواهید بود!

  • فلورانس، ایتالیا

در سفر به ایتالیا شما طیف وسیعی از جاذبه های طبیعی و تفریحی متنوع و شگفت انگیزی را خواهید دید اما، فلورانس در واقع شهری است که واقعا نمی ‌توانید از ان بگذرید.

وجود هنر و تاریخ، جذابیت های شگفت انگیز، تورهای مواد غذایی و کلاس های پخت و پز غذاهای خوشمزه و کلی تفریحات هیجان انگیز شما را جذب فلورانس می ‌کند! از ماه مه تا اکتبر زمان دارید از آب و هوای دلپذیر فلورانس بی نهایت لذت ببرید.

  • آمستردام، هلند

مقصد پیشنهادی بعدی ما پایتخت هلند آمستردام است که در تمام طول سال همواره دیدنی و جذاب است. همچنین مرکز شهر فوق العاده زیبای آمستردام به همراه کافه‌ ها، رستوران ‌ها، موزه ‌های زیبا و پارک‌ های تفریحی چشمگیرش که لذت پیاده روی و دوچرخه سواری را در سفر شما صدچندان می کند.

مهم است بدانید که در بازه زمانی ژوئن تا آگوست به هیچ عنوان به آمستردام سفر نکنید. در این ماه ‌ها، اوج شلوغی توریست ها از سراسر جهان است و شاید شما را کمی خسته کند.

  • بارسلون، اسپانیا

بارسلون در اصل شهر مورد علاقه فوتبال دوستان، شب زنده داران، معماری ‌های تاریخی و هنر دوستان بشمار می رود. این شهر بعنوان پایتخت اسپانیا پر بازدید ترین شهر این کشور محسوب میشود.

شما مسافران عزیز در هر زمانی که به این شهر سفر کنید، با جمعیت بسیار زیادی از گردشگران از هر کجای این جهان مواجه خواهید شد اما پیشنهاد ما بشما این است که در فصل بهار به این شهر سفر کنید تا هم از آب و هوا و هم از جشنواره های آن کلی لذت ببرید.

منبع : تور اروپا نوروز 1401


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]