تور هند

شنبه 16 اسفند 1399
18:03
نامی گشت
تور هند
هند کشوری فریبنده و زیباست، حتی اگر صدها بار هم به این کشور سفر کنید، باز هم کلی مکان های شگفت انگیز وجود دارد که تجربه ای جدید برای شما خواهد بود. هند بین سواحل طلایی اقیانوس هند و قله‌ های پوشیده از برف رشته ‌کوه هیمالیا جای خوش کرده است. کشوری متشکل از شگفتی‌ های بکر و طبیعی در کنار ساخت دست بشر، دنیای رنگارنگی از طعم‌ ها و عطرهای لذت بخش، صومعه ‌های رازآلود، معبدهای مبهوت کننده، شهرهای شلوغ و پر همهمه، امپراطوری ‌های گمشده، کاخ‌ های مجلل و دیدنی، بازارهای شلوغ و جذاب، پارک ‌های ملی بکر، بناهای تاریخی حیرت ‌انگیز و هزاران جاذبه‌ دیگر که شبیه آن‌ ها را در هیچ جای دیگر از این دنیا نخواهید دید.

تور هند تنها فرصتی است می ‌توان پیروان مذاهب مختلف مانند اسلام، یهودیت، مسیحیت، بودایی و... را دید که در کنار هم زندگی می ‌کنند. علاوه بر این شهرهای خاص با جاذبه ‌های حیرت بر‌انگیز، بناهای باستانی که هر کدام داستانی زیبا برای شنیدن دارند و مناظر طبیعی زیبا تور هند را به جذاب ‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل کرده‌ است.

شهرهای توریستی هند

شهر دهلی هند

دهلی پایتخت پرهیاهوی هند می باشد که در کنار دمشق و بنارس از قدیمی ترین شهرهای دنیا شناخته می شود. این شهر با بافت قدیمی و مدرن در کنار هم می تواند شما را متعجب کند. بیشتر ساختمان ‌های آن معماری به سبک بریتانیایی را دارند و نیز شهر دهلی در کنار ساختمان ‌های بلند و مدرن دارای بناهای تاریخی و گردشگری متنوعی است. بناهایی همچون قلعه سرخ، آرامگاه همایون، دروازه هند، معبد آکشاردهام و قلعه‌های عظیم با معماری‌ های خلاقانه، همگی جاذبه‌ هایی مهم این شهر هستند.

شهر دهلی هند

شهر آگرا هند

آگرا زیباترین شهر کشور هندوستان نامیده می شود که بیشتر معروفیت خود را مدیون " تاج محل گ بسیار زیبایش است، بنایی با معماری شگفت انگیز ایرانی که نشان از عشق ابدی پادشاه مغول به همسرش دارد و همچون نگینی در شهر آگرا می‌ درخشد. این شهر سال‌ های زیادی محل حکومت مغول ‌ها بوده و به همین موضوع باعث شده بناهای تاریخی بسیار زیادی در آن دیده شود. تاج محل، قلعه آگرا و پورفاتح سیکری سه اثر تاریخی ثبت شده در یونسکو هستند که در شهر آگرا قرار دارند و آگرا با تمامی زیبایی و شکوهش تاریخی‌ ترین مقصد گردشگری در تور هند محسوب می شود.

شهر آگرا هند

شهر جیپور هند

جیپور از دیگر شهرهای گردشگری هند است و سبک معماری و شهرسازی آن بسیار متفاوت با دیگر شهرهای هند می باشد. ساختمان‌ های جیپور همگی به صورت منسجم و با نظمی خاص در کنار یکدیگر ساخته شده اند. بیشتر بناهای این شهر سازه ‌هایی هستند که با ماسه ‌های صورتی زیبایی بنا شده ‌اند، به همین علت شهر جیپور به شهر صورتی هم شهرت جهانی دارد و از آثار تاریخی مهم جیپور می توان به قلعه اکبر، کاخ ماهاراجه جیپور، جال محل و جانتار منتار و... اشاره نمود.

شهر جیپور هند

شهر گوا هند

گوا جزیره‌ ای بسیار زیبا و بکر در هندوستان است که این جزیره با طبیعتی منحصر‌به فرد، تپه‌ های زیبا و سرسبز، نخل‌ های زیادش و ساحلی حیرت انگیز از پرطرفدارترین مقصد گردشگری در تور هند بشمار می رود. جزیره گوا علاوه بر تفریحات آبی زیادش، به دلیل رستوران ‌ها و غذاهای عالی و خوشمزه اش محبوبیت بالایی در بین گردشگران دارد. همچنین در رستوران ‌های گوا انواع غذاهای پرتغالی، هندی و غربی سرو می ‌شود و نیز مهمه بدانید که گوا تنها شهر هندوستان می باشد که در آن از گوشت گاو به عنوان غذا استفاده می ‌کنند.

شهر گوا هند

راهنمای گرفتن ویزای هند

ویزای هند به صورت الکترونیکی صادر می ‌شود و شما عزیزان تنها در قالب تورهای گروهی هند موفق به اخذ ویزا خواهید شد. شما عزیزان با ارائه 2 قطعه عکس 5×5 رنگی با پس زمینه سفید، پاسپورت با 7 ماه اعتبار، کپی از کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی و فرم تکمیل شده جهت اخذ ویزا هند اقدام نمایید و ویزای الکترونیکی هند را بگیرید. در مدت زمان 7 روز کاری به درخواست ویزای هند شما پاسخ داده می‌ شود و این ویزا حدودا برای 30 روز اعتبار دارد و توجه داشته باشید که به هیچ عنوان موفق به اخذ ویزای هند به صورت انفرادی نخواهید شد.

مدت زمان صدور ویزای هند چقدر زمان می برد؟

مدت زمان لازم برای صدور ویزای تجاری سه روز کاری، ویزای توریستی چهار روز کاری و سایر ویزاها هفت روز کاری است. البته این مدت زمان مشروط به کامل بودن مدارک ارائه شده است.

انواع ویزای هند

تمامی کسانی که قصد به هند را دارند می بایستی نسبت به دریافت یکی از ویزاهای زیر اقدام نمایند.

  • ویزای توریستی
  • ویزای تحصیلی (ویژه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد)
  • ویزای تجاری
  • ویزای تحقیقاتی (تحصیل در مقطع دکتری)
  • ویزای شرکت در کنفرانس، سمینار و…
  • ویزای پزشکی و همراه بیمار
  • ویزای کار

تور هند

تور هند معمولا به صورت گروهی برگزار می ‌شود و برای سفر به هند حتما باید ویزا توریستی آن را بگیرید. در مدت زمان 7 روز کاری به درخواست ویزای هند شما جواب داده می ‌شود و این ویزا برای 30 روز معتبر بوده و اینکه بهترین زمان سفر به هند پائیز و زمستان است، معمولا در طول سال تور هند تفاوت قیمتی چندانی با یکدیگر ندارند. پیشنهاد می کنیم در تور هند در هتل ‌های 3 ستاره هند اقامت نداشته باشید! چرا که کیفیت خوبی ندارند؛ این موضوع برای سفر اولی ‌های هند بسیار با اهمیت و اساسی می ‌باشد. در ضمن در تورهای گروهی هند، تور لیدر حضور دارد که از مزایای حضور تور لیدر می ‌توانیم به برگزاری گشت‌ های شهری، راهنمایی برای جابجایی در شهر، راهنمای در پرداخت هزینه ‌ها و آشنایی با مراکز تفریحی و گردشگری هند اشاره کنیم. ز انواع تورهای هند می توان به تور هند زمینی، تور هند هوایی و تور هند با کشتی اشاره کنیم که در ادامه بیشتر به معرفی آنها می پردازیم.

تور هند

تور هند زمینی، سفری ماجراجویانه به هند!

اگر به جاده های تاریخی آسیا در میان کشورهای همسایه ایران نگاهی بیندازیم، متوجه می شویم که مسیر زمینی به هندوستان با جاده هیپی مشخص می شود و نیز این جاده هیپی جاده ای بوده که کشورهای اروپایی، ترکیه، ایران، افغانستان و پاکستان را به هند متصل میکرده است. این جاده که قبل از انقلاب اسلامی بسیار پر رفت و آمد بوده و بعدها با شروع جنگ های افغانستان، تردد آن کمتر شد. با این وجود، تلاش بسیاری امروزه صورت می گیرد تا این جاده دوباره رونق بگیرد و گردشگران تور هندوستان زمینی بتوانند از آن استفاده کنند.


مسیر دیگری هم برای رسیدن به هند از ایران برای شما گردشگران وجود دارد. به جای ورود به افغانستان، مسافران ایرانی از مرز سیستان و بلوچستان وارد پاکستان بشوید و مسیر پاکستان را تا مرزهای هند پیش بگیرید و در نهایت وارد کشور هفتاد و دو ملت هند شوید. توجه دشاته باشید که عقل حکم می کند که احتیاط را رعایت کنید و این روش را برای سفر به این مقصد انتخاب نکنید و بهتر است به سراغ پرواز هند و رزرو بلیط هواپیمای هندوستان بروید. اما قبل از انتخاب روش سفر بدانید که قیمت تور زمینی هند به نسبت پایین بوده اما برای طی کردن این راه زمینی حداقل به دو یا سه ویزا نیاز دارید. ویزاهای کشورهایی که باید قبل از شروع سفر بگیرید عبارت است از: ویزای هند - ویزای پاکستان و ویزای افغانستان.

تور هند زمینی

تور هند با کشتی

به دلیل ارزان ‌تر بودن سفرهای هوایی معمولا کسی از کشتی برای رفتن به هند استفاده نمی ‌کند با این حال اگر بخواهید کشتی‌ های مسافربری از دبی به هند وجود دارد. کشتی ‌های مسافربری یک بار در هفته از چِنای Chennai تا بندر بِلِیْر در جزایر آندامان حرکت دارد. همچنین یکی دیگر از راههای دریایی از ایران به هند سفر دریای از چابهار به هند است و خوشبختانه از مهمترین اتفاقاتی که در آینده ای نه چندان دور در زمینه توسعه سفرهای دریایی از مقصد چابهار به کشورهای منطقه دریای عمان خواهیم بود، راه اندازی خط کشتیرانی مسافری بین چابهار و بنادر غربی هندوستان می باشد که بی شک راه اندازی خط کشتیرانی مسافری در مسیر بین ایران و هندوستان از طریق سفر دریای از چابهار به هند تاثیر بسزایی در رونق گردشگری دریایی جنوب کشور خواهد داشت.

تور هند با کشتی

تور هند هوایی

خوب تور هند با هواپیما راحت ترین و مناسب ترین روش سفر به این مقصد محسوب می شود و در اصل منظور از تور هوایی هند این است که شما با استفاده از تور مسافرتی نامی گشت که خدماتی اعم از بلیط هواپیما و رزرو هتل و... را دریافت می کنید و راهی تور هوایی هندوستان می شوید و همچنین اگر قبل تر با تورهای مسافرتی همراه شده باشید، می دانید که خدمات تور هوایی این مقصد به صورت یک بسته یا پکیج کامل شامل خدمات متنوعی همچون رزرو بلیط هواپیما، خدمات مربوط به اقامت و رزرو هتل، گشت و گذار و ... تعریف می شود و برنامه ریزی های مختلف و لذت بخشی برای ارائه بهترین ها به مسافران فراهم شده است. ما در آژانس هواپیمایی نامی گشت سعی کرده ایم با تعریف بسته های مسافرتی مختلف و مقرون به صرفه به مقصد هند ، میزبانی فوق العاده برای روزهای به یادماندنی سفر هوایی به هندوستان باشیم. ضمنا تور هند با هواپیما از مشهد - از تهران - از شیراز - اصفهان - تبریز - اهواز - کرمانشاه - بوشهر و دیگر شهرهای ایران نیز برگزار می شود.

قیمت بلیط هواپیما به هند

قیمت بلیط هواپیما برای هندوستان از ایران یا پرواز مستقیم تهران دهلی بستگی به موارد مختلفی و اساسی دارد. توجه داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما به این کشور در اصل به تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی که انتخاب می کنید کاملا متفاوت است؛ پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت های دقیق تر وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط در صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قیمت های این مقصد برای شما کاملا قابل مشاهده خواهد بود. چرا که قیمت تور هند از اصفهان به هند، شیراز به هند، مشهد به هند و تهران به هند کاملا متفاوت ارائه می شود.

پروازهای هند با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

برای پرواز به سمت کشور عجایب و رنگ ها، به صورت منظم و روتین پرواز های مستقیم از تهران به بمبئی وجود دارد. در حال حاضر شرکت هواپیمائی که این پرواز ها را انجام می دهد، شرکت ایران ایر(Iran Air) به سمت مسیرهای بمبئی و دهلی پرواز ها را صورت می دهند. همچنین هواپیمایی های مطرخی همچون: ماهان Mahan Air، عمان ایر Oman Air Airlines، هواپیمایی امارات Emirates Airlines، کویت ایرویزKuwait Airways، ایر عربیا Air Arabia Airlines، قطر ایرویز Qatar Airways و هواپیمایی ترکیش در طول هفته به مقصد هندوستان پرواز دارند.

پروازهای هند

تور هند از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست، پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای هند به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای ایران هم وجود دارد. مثلا تور هند از شهرهای بزرگ کشورهمچون: تبریز، شیراز، اصفهان و مشهد هم در بعضی از فصول پرگردشگر سال توسط آژانس ها برگزار می شوند.

فاصله هوایی هند تا تهران چقدر است؟

شما از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا فرودگاه دهلی، حدودا 4 ساعت در مسیر هستید و توجه داشته باشید که تنها ایرلاین ماهان و ایران ایر از تهران به سمت هند پرواز دارند و تمامی پروازهای ماهان در شهر دهلی به زمین می ‌نشیند.

نحوه ترانسفر فرودگاهی در تور هند

توجه داشته باشید یکی از خدمات اصلی مجموعه نامی گشت که در تور هند به شما ارائه خواهیم کرد، ترانسفر فرودگاهی می باشد. ترانسفر فرودگاهی زمانی که شما به هر کدام از فرودگاه های بین المللی تایلند که در بالا به آنها اشاره کردیم می رسید، ترانسفر هتل مقصد با یک تابلو به اسم هتل یا نام آژانس منتظر شما است تا به همراهی آنها به سمت هتل محل اقامتتان بروید. لازم به ذکر است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تور لیدرهای خود مطلع شوید چرا که بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند کمی متفاوت باشد.

قیمت تور هند، نحوه تعیین قیمت تور هند به چه شکل است؟

قیمت تور هندوستان به 3 پارامتر پرواز، هتل و نرخ دلار بستگی دارد و مهم است بدانید که از ایران پرواز مستقیم ماهان و ایران ایر به سمت هند پرواز دارند. لازم به ذکر است که حداقل هزینه برای یک شب اقامت در هتلی 4 ستاره در هند از حدود 440 هزار تومان شروع می ‌شود و به بیش از 2 و نیم میلیون تومان می‌ رسد و نکته مهمی که در مدیریت هزینه‌ های تور هند باید در نظر داشته باشید، انتخاب هتل شما می باشد که قیمت هتل های 3، 4 و 5 ستاره با یکدیگر کاملا متفاوت می باشند و همچنین موقعیت مکانی هتل محل اقامت در شهرهای هند نقش پر رنگی در قیمت تور مسافرتی هند شما دربرخواهد داشت. هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید و اگر هتل شما در حومه شهر قرار گرفته باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می کنید. البته باید هزنیه بالای حمل و نقل درون شهری و برون شهری هند را نیز در نظر بگیرید و در آخر فصل سفر شما و تعداد روزهای اقامت شما نیز قیمت تورهای هند را دستخوش تغییراتی می کند. ضمنا نحوه تعیین قیمت هتل ‌های هند براساس نرخ دلار می ‌باشد. به طور معمول بازه قیمتی تور هند حدودا بین 6,700,000 تا 11,590,000 تومان متغیر می باشد.

قیمت تور هند

تور ارزان هند

اگر به دنبال ارزانترین تور هند هستید، باید این موضوع را بدانید که تورهای هند در مقایسه با کشورهای همسایه گران تر تمام می شوند. چرا که فاصله این کشور با ما زیادتر است و معمولا تورها به صورت ترکیبی و بازدید از دو یا سه شهر مهم هندوستان برگزار می شوند. اما با این اوصاف، ما در مجموعه نامی گشت تمام تلاشمان را کرده ایم تا در پکیج ها طیف متنوعی از قیمت ها را ارائه دهیم تا هر کس با هر سلیقه و بودجه ای بتواند از سفر کردن به این کشور جذاب و رنگارنگ لذت ببرد. ضمنا شما مسافران تورهای ارزان هند با بررسی دقیق جزئیات می توانید براحتی بودجه سفر خود را مدیریت کنیدف مثلا انتخاب یک ایرلاین داخلی و یک هتل 3 یا 4 ستاره را انتخاب کنید تا هزینه های سفر کمتر شوند و همچنین انتخاب فصل کم گردشگر و خلوت هند در کنار کمتر کردن تعداد روزهای اقامتتان میتواند تور هند ارزانترین قیمت را برای شما بسازد.

تور ارزان هند

تور لحظه آخری هند

در سال های اخیر واژه تور لحظه آخری در بین مسافران و گردشگران بسیار رد و بدل می شود. دلیل این اتفاق هم این است که آژانس های مسافرتی و هواپیمایی که برگزار کننده تور های خارجی همچون تور هندوستان لحظه آخری هستند، به میزان معین و تعریف شده ای بلیط برای فروش دارند، اما به دلایلی تا زمان نزدیک به پرواز هنوز به فروش نرفته اند، بنابراین قیمت تورهای هند خود را تا حد چشمگیری پایین می آورند تا مقدار باقی مانده نیز فروش برود. در این حین مسافران زیادی با توجه به پیگیری های لازم متوجه این آفرها می شوند و ترجیح می دهند سفر خود را با تور لحظه آخری هندوستان شروع کنند تا هزینه کمتری را پرداخت کنند. از آنجاییکه تور دقیقه 90 هند مستلزم این است که چمدان شما حاضر و ویزای توریستی هند در دستتان باشد چرا که به محض مطلع شدن شما باید به سرعت جهت خرید این تورها اقدام نمایید.

تور لحظه آخری هند

بهترین هتل های لوکس و 5 ستاره هند

  • هتل کاخ تاج‌ محل | Taj Mahal Palace
  • هتل اوبِروی آمار ویلاس آگرا | Oberoi Amarvilas
  • هتل هتل رامبا پَلِس جیپور | Rambagh Palace
  • اسپا و هتل آی تی سی گرند گوا | ITC Grand Goa
  • هتل تامارا کورگ | Tamara Coorg
  • هتل لودی دهلی | Lodhi
  • هتل وایلد فلاوِر هال در منطقه شیملا | Wildflower Hall
  • هتل پنج ستاره‌ کاخ تاج فالاکنوما | Taj Falaknuma Palace
  • هتل دریاچه کوماراکوم | Kumarakom Lake)
  • هتل آلیلا دیوا گوا | Alila Diwa Goa

بهترین هتل های لوکس و 5 ستاره هند

امکانات هتل ها در هند

در ابتدا لازم است بدانید که در کشور هندوستان هتل های مختلف با امکانات و خدمات متنوعی وجود دارد و بنا به 3، 4 یا 5 ستاره بودن هتل ها این امکانات با یکدیگر کاملا متفاوت است. اگر ترجیح می دهید در هتل های 5 ستاره و لوکس هند اقامت داشته باشید می توانید از امکاناتی همچون: صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت وای ‌فای رایگان، محل سیگار کشیدن، رستوران، پارکینگ، استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، بار، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، خشکشویی، مرکز تجاری،‌ صندوق امانات، ‌فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ‌ها، روزنامه، ترنسفر هواپیمایی، صرافی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمتکار روزانه، چک این/چک اوت سریع، خدمات پرستاری کودک، آرایشگاه و... بهره مند شوند. جهت تامین رفاه میهمانان در این هتل ها امکانات زیر قرار داده شده است:

  • استخر روباز و روبسته
  • سالن اسپا
  • سالن بدنسازی و یوگا
  • بالکن اختصاصی
  • شاتل فرودگاهی
  • سرویس لاندری
  • پارکینگ رایگان

در بیشتر اتاق های این هتل های معرفی شده دسترسی به امکانات رفاهی عمومی همچون حمام اختصاصی و سشوار و... وجود دارد. میهمانان برای سرو وعده‌های غذایی ‌شان می ‌توانند به رستوران ‌های هتل ها مراجعه نمایند. در تمامی هتل های معروف این کشور غذاهای بین ‌المللی، آسیایی و دریایی و همچنین انواع فست فودها در کنار نوشیدنی ‌های خوشمزه سرو می ‌گردد. وعده صبحانه نیز به صورت بوفه ارائه و منوی صبحانه از غذاهای بین المللی، آمریکایی، آسیایی و مخصوص گیاه‌ خواران ارائه می شود. ضمنا کارکنان هتل به زبان ‌های عربی، انگلیسی، هندی و فیلیپینی مسلط هستند.

نحوه رزرو هتل در تور هند

در سایت نامی گشت، بدون دغدغه یا پرداخت هزینه اضافی، در چند دقیقه هتل مورد نظر خود را در دهلی هند یا دیگر شهرهای توریستی این کشور رزرو کنید. شما می توانید در سامانه رزرواسیون آنلاین آژانس با انتخاب رزرو هتل، شهر و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس قیمت و مشخصات هتل ها را مقایسه نمایید و بعد از اطمینان از انتخاب خود از طریق درگاه های بانکی با استفاده از کارت های عضو شتاب هزینه را به صورت پرداخت الکترونیکی پرداخت نمایید. بدین شکل به راحتی در کمترین زمان رزرو هتل خود را به صورت آنلاین انجام داده اید و نیز می توانید با پشتیبانی 24 ساعته آنلاین نامی گشت، آسان ترین و کم هزینه ترین روش رزرو هتل های هند را انتخاب کنید.

قیمت هتل در هند

یکی از مهمترین ویژگی‌ های کشور هند این است که شما این امکان را دارید که سفر ارزان ‌قیمت را در این کشور تجربه کنید و هم سفری لوکس و گران ‌قیمت را داشته باشید. حالا چطور؟ هتل ‌های لوکس و مجلل هند امکانات رفاهی و تفریحی فوق ‌العاده‌ شگفت انگیزی را برای مسافران خود در نظر می ‌گیرند و اتاق‌ هایی شیک و راحت را برای شما مسافران آماده می ‌کنند. هزینه اقامت در هتل با توجه به تعداد ستاره‌ ها و امکانات فراهم شده عبارتند از:

  • اقامت در هتل 1 ستاره: 1841 روپیه
  • اقامت در هتل 2 ستاره: 2021 روپیه
  • اقامت در هتل 3 ستاره: 2070 روپیه
  • اقامت در هتل 4 ستاره: 4380 روپیه
  • اقامت در هتل 5 ستاره: 5829 روپیه

قیمت هتل در هند

خدمات تور هند

خدمات تور هند ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد و اما خدمات کلی تور هند به ترتیب زیر می ‌باشد:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • واچر هتل
  • ویزای الکترونیکی هند
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی مطابق با روزهای اقامت در این کشور
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی

راهنمای رزرو تور هند

شما علاقه مندان به تور ایران هندوستان می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور هند دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج هایی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافیست در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور هند هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای خارجی بخصوص تورهای هند فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع: تور هند


[ بازدید : 183 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]