تور تایلند نوروز 1401

يکشنبه 24 مرداد 1400
11:12
نامی گشت

تایلند که به سرزمین لبخندها نیز معروف است، جواهری در آسیای شرقی نام گرفته که علاقه مندان به سفر می دانند که خرید تور تایلند نوروز 1401 مثل هر سال می تواند تجربه هایی متفاوتی برایشان به ارمغان بیاورد. با توجه به فرارسیدن سال نو خیلی از مسافران به دنبال مقصدی بکر و فوق العاده میگردند که باید بگوییم این کشور به قدری دیدنی ‌های طبیعی و بی نظیری را در خود جای داده که هر یک از شما با هر سلیقه ای با دیدن آنها شگفت زده میشوید.

لازم به ذکر است که تورهای نوروزی به دلیل تقاضای بالا چند سالی است که توانسته اند شهرت بالایی بین مردم پیدا کنند و با نزدیک شدن به فصل بهار خیلی از افراد از ماه ها قبل برای عید خود پکیج های مسافرتی مورد علاقه شان را رزرو و یا خریداری می کنند. شما مسافران ایرانی با شروع اسفند ماه با کمی جستجو در همین صفحه می ‌توانید متنوع ترین تور بهار تایلند 1401 را پیدا کنید آن هم با قیمتی بسیار مناسب.

تورهای مسافرتی به مقصد این کشور جذاب شامل تور بانکوک، تور پاتایا، تور پوکت، تور سامویی و تور ترکیبی تایلند میباشد و همچنین شما می توانید از طریق وب سایت آژانس نامی گشت تور تایلند ارزان قیمت را تجربه کنید و برای رزرو آن هم می توانید با مشخص نمودن تور تایلند و انتخاب تاریخ رفت و برگشت و نوع هتل مدنظرتان در صفحه اصلی، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو یا خریداری کنید.

پیشنهاد می کنیم که از همین امروز تور نوروز تایلند خود را برای سال 1401 رزرو کنید و از بابت ویزای تایلند هم کاملا خیالتان راحت باشد، چون با ارائه مدارک لازم کارشناس مربوطه کارهای ویزای تایلند شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد .

این موضوع جزو خدمات تور می باشد. در ادامه رزرو بلیط هواپیما برای مسیرهای رفت و برگشت و هتل به همراه صبحانه رایگان، صدور بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و... از وظایف آژانس بشمار می رود، تنها کاری شما باید انجام دهید انتخاب تور دلخواه تان و بعد از آن ارائه مدارک لازم به مسئول تور می باشد تا اقدامات یک سفر به یادماندنی و لذت بخش را برای شما انجام دهیم.

تور تایلند نوروز

قیمت تور تایلند نوروز 1401


با توجه به اینکه کم کم داریم به تعطیلات سال نو نزدیک می شویم بازار عرضه و تقاضا به طور چشمگیری به بالاترین حالت خود میرسد، بنابراین اگر قیمت تور تایلند نوروز 1401 برای شما حائز اهمیت است، پیشنهاد میکنیم که هنوز زمان زیادی تا تعطیلات نوروز باقی مانده است، از همین حالا برای این ایام برنامه ‌ریزی کنید تا با پیش بینی های منطقی بتوانید آسان‌ تر از پس هزینه ‌های سفرتان بر بیایید؛ خوب شاید بپرسید چگونه؟ لازمه بدونید که خوب طبیعتا هر چه به فروردین ماه نزدیک می شویم قیمت تورهای این مقصد بالاتر می رود و اگر از بازه زمانی درستی تور مورد نظرتان را خریداری کنید.

قطعا کمک شایانی به کاهش هزینه هایتان کرده اید و در ادامه بی شک تور تایلند از جمله پرطرفدارترین تورهای عید 1401 خواهد بود که هم به صورت تک شهر و یا ترکیبی در شهرهای مختلف تایلند برگزار می شود و نکته حائز اهمیت این است که قیمت تور تایلند به عوامل گوناگونی همچون: رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود.

ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و ... بستگی دارد؛ بنابراین شما با انتخاب درست براحتی میتوانید ارزان سفر کنید.


قیمت تور تایلند نوروز

آفر تور تایلند نوروز 1401


شاید بارها عنوان آفر تور تایلند نوروز 1401 را شنیده باشید ولی معنی درستی از آن را ندانید، این تورها همان تورهای لحظه آخری و یا تورهای ارزان قیمت تایلند هستند که در تمامی فصول سال به مسافران توسط آژانس های مسافرتی ارائه می شود؛ از عوامل مهم عرضه تور لحظه آخری وجود چارتر در مسیر تور تایلند می باشد

که این موضوع نیز رابطه مستقیم با میزان استقبال مخاطبان و توریست ها دارد و از این جهت تور لحظه آخری تایلند ویژه نوروز 1401 معمولا در اکثر ماه های آخر سال وجود دارد و نیز عرضه آفرهای تور مسافرتی یا همان لحظه آخری ها در مسیرهای مختلف کاملا متفاوت برگزار میشود و مهم است بدانید که این نوع تورها معمولا در روزهای پایانی منتهی به برگزاری تور به علاقه مندان ارائه میشوند؛ بنابراین نگران نباشید چرا که تور تایلند در این بازه زمانی هم توسط آژانس ها ارائه می شوند.

بنابراین برای شماهایی که به دنبال تورهای ارزان هستند زمان برای تصمیم گیری کم است و باید به سرعت تور لحظه آخری خود را انتخاب و خریداری کنید و در نتیجه برنامه ریزی بلند مدت برای این نوع تورها به نوعی وجود ندارد، بنابراین تردید را کنار بگذارید و با ارائه این تورها هرچه زودتر اقدام کنید.

نکته: دیگری که در خصوص تورهای لحظه آخری یا آفر تورهای تایلند وجود دارد ظرفیت محدود این گونه تورها می باشد و از آنجایی که این گونه پکیج ها در روزهای پایانی به مشتریان ارائه میشود بیشتر ظرفیت پرواز به فروش رفته و تنها تعداد کمی از بلیط ها برای فروش باقی مانده اند و چون قیمت تورهای لحظه آخری پایین تر است به سرعت به فروش می رسند و شما این امکان را دارید در روزهای پایانی اسفند ماه از این گزینه ها استفاده نمایید و سفری ارزان تر از تصورتان را تجربه کنید.


آفر تور تایلند نوروز

بهترین زمان خرید تور تایلند نوروز 1401


  • 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین

بدون تردید بهترین زمان سفر عیدانه شما همین بازه زمانی است چرا که پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان خرید تورهای نوروز دقیقا همین تاریخ میباشد، چون مناسب ترین هتل ها با برنامه های متنوع شب عید و امکانات بی نظیر دقیقا همین زمان به مسافران ارائه می شود. پیشنهاد ما این است اگر این تایم را انتخاب کردید حتما اوایل اسفند ماه جهت رزرو و یا خرید اقدام نمایید.

  • هفته دوم فروردین

این بازه زمانی مناسب افرادی است که ترجیحشان بر آن است که لحظه تحویل سال در خانه خودشان در کنار خانواده و دوستانشان باشند و هفته دوم را برای سفرهایشان انتخاب می کنند. بعضی از افراد هم به دلیل شغلشان باید بعد از یک هفته تعطیل رسمی برگردند به همین جهت کمی خلوت تر از هفته اول است، لازم به ذکر است که جهت خرید تور در این زمان آخرهای اسفند ماه و یا اوایل فروردین اقدام کنید.

  • 9 فروردین به بعد

خوب در این زمان شما مسافران بسیار کمتری را در این کشور خواهید دید، چون تقریبا تعطیلات رسمی به پایان رسیده و حالا وقت شروع کار و فعالیت مدارس است. اما خیلی از افراد هم هستند که دغدغه خاصی ندارند و می توانند هر زمان که بخواهند راهی این مقصد بشوند و مهمتر اینکه در این تاریخ شما می توانید تورهای ارزان تری خریداری نمایید.


آب و هوای تایلند در نوروز 1401


فصل بهار در کشور همیشه سرسبز تایلند از ماه مارچ شروع می شود، مهم است بدانید که با شروع ماه آوریل آب وهوای تایلند بسیار گرم می شود. بطوریکه از آوریل تا اوایل ماه می، این کشور گرم ترین زمان را تجربه می کند و البته امکان دارد که برای بسیاری از مسافران این شرایط آب و هوایی برای سفر به تایلند مساعد و تحمل پذیر نباشد، در فصل بهار حداقل دمای هوا در تایلند 20 درجه سانتی گراد می باشد و این یعنی خیلی گرم، اگر در مارچ به تایلند سفر کنید، شرایط آب و هوایی ایده آل تری را تجربه خواهید کرد چرا که هوا شرجی و گرمای بهار را ندارد و می توانید سفری دلچسب و مناسب تری را داشته باشید. لازم به ذکر است که در ماه های بهار دمای هوا به 40 درجه هم می رسد و بیشترین رطوبت را در این زمان تجربه میکند و بارش های زیادی هم شروع می شوند و اگر قصد دارید در این زمان به تایلند سفر کنید، به جنوب تایلند نروید و مناطق شرقی و شمال شرقی تایلند را برای سفر انتخاب نمایید، چرا که در این بازه زمانی در این مناطق هوا بسیار خوب است و بارش های کم تری اتفاق می افتد.


آب و هوای تایلند در نوروز

بهترین شهرهای تایلند برای سفر در نوروز 1401


احتمالا نام شهرهای توریستی تایلند بارها به گوشتان خورده است. از بانکوک پایتخت جذاب این کشور که بگذریم، پاتایا، پوکت و سامویی را می توان پرطرفدارترین شهرهای توریستی این کشور نام برد. مناطقی بکر و طبیعتی بی نظیر و تفریحات متنوع که آوازه آن ها افراد بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب میکند و باعث شده است که صنعت توریسم، مهمترین منبع درآمد کشور تایلند باشد.

در این بخش قصد داریم ویژگی های مختلف این شهرها را بررسی کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را از میان شهرهای تایلند برای سفرهای نوروزی را داشته باشید.

  • پوکت (phuket)

پوکت، در اصل جزیره ‌ای برای علاقه مندان به ساحل است و به واسطه‌ همین مناظر ساحلی و آرامش بخشش به شهرت زیادی رسیده است. کلی جاذبه های هیجان انگیز در این جزیره هست که در تور پوکت می ‌توانید با رفتن به آن‌ ها کلی خاطرات خوش را تجربه کنید. همچنین میتوانید اطراف ساحل پاتونگ قدم بزنید و غرق در آرامش اقیانوس و زندگی بشوید و اما اگر خسته نیستید و دوست دارید بیشتر پیاده ‌روی کنید.

تا زمان غروب آفتاب آنجا بمانید و قدم زنان به Bangla Road برسید. محیط آرامش بخش و ساکت ساحل، ک،م کم جای خود را به چشمک زدن چراغ‌ های نئونی و صدای موزیک های شاد می‌ دهد. در ادامه از مهمترین جاذبه های آن جزیره کو فی فی است که بهشت ساحلی پوکت نامیده میشود که جایگزینی عالی برای کسانی است که بیشتر در جستجوی جادوی طبیعت هستند و همچنین تفریحات شبانه در پوکت هم جالب است و در کل اینجا یکی از بهترین مقاصد برای تجربه تمام آن چیزی که از یک تعطیلات به یادماندنی می خواهید، میباشد.

  • پاتایا (Pattaya)

پاتایا یکی دیگر از شهرهای مشهور و پرطرفدار تایلند است که سالانه حدود 5 میلیون نفر گردشگر را میزبانی می کند. سواحل زیبا، جنگل های انبوه، هتل های فوق العاده، سالن های ماساژ ارزان قیمت و البته خیابان معروف واکینگ استریت از جمله جاذبه های این شهر بشمار می روند. اگر می خواهید با دوستان خود به یک سفر نوروزی پر از هیجانات و متنوعی بروید، پاتایا گزینه بسیار مناسبی خواهد بود اما برای سفرهای خانوادگی و آرامش بخش، گزینه های بهتری در تایلند پیدا می شود.

  • بانکوک (Bangkok)

به جرات می توان گفت یکی از مکان‌ های دیدنی و جذاب در کل آسیای جنوب شرقی، پایتخت تایلند بانکوک است. دیدن این شهر، در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا بویژه ایران قرار گرفته است.

بانکوک با آسمان ‌خراش ‌های حاکم بر افق آسمان، بازارهای سنتی بامزه اش که در خیابان‌ ها قرار گرفته ‌اند و تعداد زیادی از آرامگاه‌ ها و معابد درخشان و مشهور جهانی نام خود را، در صدر جدول بهترین شهرهای توریستی تایلند قرار داده است. شما علاقه مندان اگر یک بار تجربه سفر به این شهر را داشته باشید.

به راحتی متوجه این همه استقبال بشوید. از دیگر جذابیت ‌های آن زندگی شبانه شلوغ و غذاهای مجلل تایلندی میباشد. در آخر مرکز گردشگری این شهر زیبا جاده خائو سان (Khao San) است که رفتن به این خیابان را حتما بشما پیشنهاد می ‌کنیم.

  • سامویی (Ko Samui)

سامویی زیبا هم یکی دیگر از جزایر بهشتی تایلند است که زیبایی های فراوانی و چشمنوازی دارد. سواحل بکر و رویایی آن در کنار جنگل های انبوهش شما را شیفته و محصور خود می کند.

سامویی نسبت به پوکت خلوت و آرام تر میباشد و اینکه شاید مراکز خرید مهیج زیادی را نداشته باشد اما این جزیره برای کسانی که می خواهند روزهای آرامی را در سفر سپری کنند و علاقه ای به شلوغی ها و تفریحات پر سر و صدا ندارند، بسیار ایده آل است.

  • کرابی (Krabi)

شهر کرابی، محصور شده با پارک های ملی بسیار زیبایی است که قسمت عمده آن از بیش از 80 جزیره کوچک تشکیل شده است. این شهر در دهانه رودخانه کرابی قرار گرفته است و شهر کوچکی است که پایتخت استان کرابی در ساحل غربی منطقه جنوب تایلند میباشد.

برخی از جاذبه های معروف کرابی: پارک ملی جزیره فیفی Koh Phi Phi، رالی Railay، آو نانگ Ao Nang و هات ناپهارت ترا Hat Noppharat Thara و... می باشد و نیز منطقه کرابی مقصد ایده آلی برای تماشای پرندگان، دریانوردی، قایقرانی، کایاک‌ سواری بشمار می رود.

منبع : تور تایلند نوروز 1401


[ بازدید : 142 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]