تور مالزی نوروز 1401

يکشنبه 24 مرداد 1400
11:08
نامی گشت

تعطیلات عید نوروز بازه زمانی بسیار ایده آل و مناسب برای استراحت و رفع خستگی یکسال گذشته بشمار می رود، حالا تصور کنید که این زمان را به مقصدی رویایی و بی نظیری مثل کشور مالزی سفر کنید که یکی از مقاصد گردشگری مشهور در سراسر دنیا میباشد. مالزی یک کشور چند ملیتی درست در جنوب آسیاست که این روزها به یکی از بهترین مقاصد توریستی توانسته توجه همگان را به خود جلب کند.

ضمنا مالزی از شرایط آب و هوایی و اقلیمی بسیار عالی و مطلوب برخوردار است که در واقع ما میتوانیم شاهد طولانی ترین جنگل ها، سرسبزترین دشت ها، غارهای متنوع طبیعی در دل کوه ها، سواحل چشمگیر، جزیره های کوچک و بزرگ دیدنی و... باشیم. در ادامه لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت برای آن دسته از افراد علاقه مندی که تصمیم دارند تعطیلات سال نو امسال را با تور مالزی نوروز 1401 با ما همراه باشند.

قصد داریم بهترین خدمات و امکاناتی را در اختیار مسافرین قرار بدهیم تا شما عزیزان با خیالی آسوده تر و به دور از هر گونه نگرانی و دغدغه ای به به تفریح با تور عید مالزی بپردازید و از جمله این خدمات می توان به : 1- بلیط رفت و برگشت، 2- ترانسفر فرودگاهی رایگان، 3- رزرو هتل انتخاب شده از سمت مسافر، 4- تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان مالزیایی، 5- بیمه مسافرتی، 6- سیم کارت تلفن همراه، 7- گشت شهر رایگان و 9- انتخاب هتل و پرواز دلخواه خارج از پکیج های تورهای این بازه زمانی اشاره کنیم.

تور مالزی نوروز

قیمت تور مالزی نوروز 1401


با توجه به استقبال مسافران باعث شده که آژانس ها و شرکت های مسافرتی تورهای لحظه آخری هیجان انگیزی را در طول سال به مسافرینشان ارائه کنند و از آنجایی که تعطیلات نوروز یکی از پر رفت و آمد ترین زمان ها در سال است،

به نوعی تمام هزینه ها افزایش پیدا می کنند؛ اگر مقصد شما مالزی است باید بدانید که قیمت تور مالزی نوروز 99 با توجه به شهری که می خواهید به آن سفر کنید، مدت زمان اقامتتان، کیفیت و رده هتل انتخابی شما و میزان خدماتی که می خواهیید در پکیج شما ارائه شود و ... متفاوت خواهد بود و در ادامه بسیاری از مردم تصورشان بر این است که عید نوروز به دلیل افزایش قیمت ها، زمان مناسبی برای سفر نمی باشد.

این در حالی است که اگر برنامه ریزی درستی برای نوروز داشته باشید می توانید بهترین تجربه را از سفر نوروزی داشته باشید مثلا نوع ایرلاین و هتل انتخابی شما می تواند این قیمت را بسیار بالا یا پایین آورد و چنانچه از 2 یا 3 ماه زودتر اقدام به رزرو پرواز و هتل خود نمایید یعنی همین الان، می توانید با قیمتی مناسب و هزینه کمتر سفر نوروز 99 خود را با خیال راحت بگذرانید و نیز این تور می تواند یکی از بهترین تجربه های سفر شما شود.


قیمت تور مالزی نوروز

آفر تور مالزی نوروز 1401


در ابتدا باید بدونید که در هر بیزنس و هر شغلی شرایط های ویژه ای بوجود می آید که برای خدمات و فروش به مشتری هایشان در روزهای خاصی از سال تخفیف های هیجان انگیزی ارائه می دهند، اما معنای آفر در حقیقت یعنی قیمت اون خدمات تا حدی پایین آمده است که بسیار ارزان تر از نرخ اولیه ارائه می شود. در نتیجه آفر تور مسافرتی نیز به همین این صورت می باشد. حالا شاید بخواهید بدانید آفر تور مالزی نوروز 1401 چه زمان هایی از سمت آژانس ها به شما معرفی می شوند.

اما ابتدای قصد داریم معنی عناوینی همچون آفر تور، تور لحظه آخری (Last Minute) یا لست سکند تور (Last Second) را برایتان شرح دهیم؛ همان طور که از نام آنها مشخص است " تور لحظه آخری " به توری می گویند که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور ارائه میشوند .

که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده اند و آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی به مسافرین می شوند که شامل تور ارزان خارجی است که آفرهای تور بهار مالزی برای نوروز 1401 امسال هم جزو این دسته تورها قرار می گیرد و بیشتر این نوع تورها بیشتر زمان های تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز ، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی اتفاق می افتد.


آفر تور مالزی نوروز

بهترین زمان خرید تور مالزی نوروز 1401


  • اسفند ماه تا هفته اول فروردین

طبیعتا بهترین زمان سفر سال نو امسال نیز همین بازه زمانی است و در اصل پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان خرید تورهای نوروز همین تاریخ برگزار می شوند، چرا که مشهورترین هتل ها با برنامه های متنوع و شاد شب عید و امکانات شگفت انگیزی را دقیقا همین زمان به مسافران ارائه می کنند. پیشنهاد ما این است اگر این تاریخ را انتخاب کردید حتما اوایل اسفندماه جهت رزرو و یا خرید اقدام نمایید.


  • هفته دوم فروردین

این بازه زمانی مناسب افرادی است که ترجیح می دهند لحظه تحویل سال در خانه خودشان در کنار خانواده و دوستانشان باشند و هفته دوم را برای سفرهایشان انتخاب می کنند. بعضی از افراد هم می بایستی به دلایل شخصی یا شغلی بعد از یک هفته تعطیل رسمی برگردند به همین جهت این مقصد کمی خلوت تر از هفته اول است، لازم به ذکر است که جهت خرید تور در این زمان آخرهای اسفند ماه و یا اوایل فروردین ماه اقدام کنید.


  • 9 فروردین به بعد

خوب در این زمان شما مسافران بسیار کمتری را در این شهر خواهید دید، چون تقریبا تعطیلات رسمی به پایان رسیده و حالا وقت شروع کار و فعالیت مدارس است. اما خیلی از افراد هم هستند که دغدغه خاصی ندارند و می توانند هر زمان که بخواهند راهی شوند و مهمتر اینکه در این بازه زمانی شما می توانید تورهای ارزان تری را خریداری نمایید چرا که بازار تقاضا کاهش پیدا کرده است و مسافران کمتری از این زمان استقبال میکنند.

آب و هوای مالزی در نوروز 1401


بهار یکی از آرامش بخش ترین فصل های مالزی برای سفر محسوب می شود. درست در ماه مارچ معمولا بارش های موسمی تا حدود زیادی کم می شوند و اینکه ماه آوریل یکی از کم بارش ترین زمان های سال در مالزی به شمار رفته و دمای هوا کم کم بالاتر میرود و فصل تابستان شروع میشود. اما توجه داشته باشید که حتی تو چنین ماه هایی بارش ها به کمترین حد خودش خواهد رسید و باز هم بهتر است چتر همراهتان باشد.

در آخر مهمه بدونید که با توجه به این که کشور مالزی، در نزدیکی خط استوا قرار گرفته است، دارای آب و هوایی استوایی میباشد و به همین علت در تمام طول سال آب و هوایی گرم و مرطوبی دارد.

و نیز میانگین بارش سالانه‌ 250 سانتی ‌متر و میانگین دمای هوا 27 درجه‌ سانتیگراد است و بهترین زمان برای سفر به کشور مالزی به این دلیل که دارای آب و هوای استوایی می باشد، بین ماه های مارس و اوایل اکتبر نامبرده می شود.


آب و هوای مالزی در نوروز

بهترین شهرهای مالزی برای سفر در نوروز 1401


قطعا انتخاب سفر برای تعطیلات سال نو سخت ترین کاری باشد که مسافران با آن درگیرند. تقریبا با نزدیک شدن عید و سفر با تور نوروز 1401 مردم برای سفرهای خود برنامه ریزی میکنند و درست در همین میان نیز آژانس های گردشگری به تکاپو افتاده تا بهترین شرایط را برای مسافرانشان فراهم کنند. باید توجه داشته باشید که برای انتخاب بهترین مقصد در نوروز چند معیار اساسی هست که اولین آن معمولا " میزان بودجه " شماست.

موضوع مهم دیگر آب و هوای مقصد و همین طور دیدنی ها و جاذبه های متنوعش مربوط می شود. در نهایت برای تصمیم گیری درست قبل از هر چیزی باید اطلاعاتی دقیق از منابع معتبر یعنی سایت های گردشگری داشته باشید.

ما در ادامه به معرفی بهترین شهرهای توریستی مالزی برای سفر با تور بهار مالزی 1401 پرداخته ایم؛ همراه ما باشید.


  • کوالالامپور (Kuala Lumpur)

یکی از شلوغ ترین و پرطرفدارترین و پرجاذبه ترین شهرهای مالزی کوالالامپور است. معمولا برای بیشتر مسافران برای گذراندن تعطیلات سال نو این شهر جزو اولین انتخاب هایشان می باشد و البته باید حواستان به هزینه سفر به کوالالامپور هم باشد! اینجا دقیقا شهری مدرن و توسعه یافته در قلب کشور سبز مالزی است واینکه مناطق مسکونی در این شهر دارای ورودی است و همین امر باعث شده که ساکنین امنیت بالاتری را تجربه کنند.

موزه های دیدنی، محله چینی ها، محله هندی ها، جاذبه های متنوع و طبیعت چشمنواز زیاد این شهر می تواند ساعت ها و روزها شما را سرگرم کند.


  • پنانگ (Penang)

پنانگ را با عنوان مروارید شرق می شناسند. این منطقه ایالتی در مالزی بوده که قسمت بیشتر آن در جزیره ای قرار گرفته که جرج تاون مرکز آن بشمار می رود. این شهر که شامل جزیره پنانگ و قسمت کوچکی از سرزمین اصلی بوده، یکی از معروف ترین و پر طرفدارترین تفریحگاههای در مالزی است که اقتصاد آن علاوه بر صنعت توریسم برپایه بازرگانی هم میباشد.

صنعت جهانگردی هم از دیگر بخش های مهم اقتصادی این شهر به حساب می آید و به دلیل وجود طیف گسترده ای از جاذبه‌ های گردشگری طبیعی و تاریخی جزیره پنانگ و همچنین هتل های مجلل و شگفت انگیز در این جزیره، این استان به یکی از قطب های مهم گردشگری در تمام آسیای جنوب شرق در تمام ایام سال بخصوص تعطیلات نوروزی به شمار می رود.


  • لنکاوی (Langkawi)

لنکاوی یکی دیگر از پرطرفدارترین شهرهای مالزی بوده که در اصل شهری است که لقب بهشت مالزی را به خود اختصاص داده است. جزایر لنکاوی درست در تقاطع تنگه مالاکاو دریای آندمان قرار دارند و جزیره ای متشکل از صد جزیره بکر و هیجان انگیز می باشد.

از مناظر و اماکن گردشگری و جذاب این شهر میتوان به: آبشار معروف لنکاوی، باغ برنج لامان، مسجد آل هانا و... اشاره کرد. همچنین لنکاوی جزیره ای سرشار از جنگل های انبوه با درختان سر به فلک کشیده سرسبز بوده و این جزیره دارای مناطق دیدنی زیادی در کنار هم که باعث زیبایی فوق العاده ای در این منطقه شده، باید این نکته را یادآور شویم که کریستال لنکاوی از سوغاتی های معروف این شهر به حساب می آید.


  • جورج تاون (GeorgeTown)

شهر جرج تاون که مشهور به " جواهر شرق " در مالزی است می تواند مقصد ایده آل بعدی شما در سفر با تور عید مالزی 1401 باشد. همچنین شهرهای آدلاید ، بانکوک و استان پوکت به لحاظ شباهت هایی که با این شهر دارند.

خواهرخوانده‌های جرج تاون هم نامیده می شوند و در ادامه مهمه بدونید نام این شهر برگرفته از جرج سوم پادشاه انگلستان میباشد و مرکز ایالت پنانگ است و خود نیز یک جزیره مجزاست و اینکه از این شهر میتوانید از دیدن و وقت گذراندن در رستوران ها، کافه های خیابانی و بازارهای محلی شبانه و... کلی لذت ببرید.

البته در این جزیره شگفت انگیز مراکز خرید بزرگ و متنوعی نیز وجود دارند تا شما گردشگران بتوانید از خرید و گشت و گذار در آن ها لذت ببرید. در آخر شایان ذکر است که این شهر به دلیل داشتن مغاره های قدیمی ، در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است و میتواند شما را در این تعطیلات بهاری سوپرایز کند.

منبع : تور مالزی نوروز 1401


[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]