تور وان نوروز 1401

يکشنبه 24 مرداد 1400
11:03
نامی گشت

تور وان امروزه به دلیل ارزان بودن قیمت و نزدیک بودن فاصله اش با ایران به یکی از تورهای محبوب ایرانی ها در تمام فصول بخصوص در تعطیلات نوروز تبدیل شده است. تور وان نوروز 1401 معمولا به صورت زمینی یا ریلی انجام می گردد. برای شرکت در تور بهار وان ترکیه، داشتن اطلاعاتی از این شهر زیبا حتما برایتان مفید خواهد بود.

شهر وان درست در ‏شرق ترکیه در ساحل شرقی دریاچه وان و نیز در ضلع شرقی قلعه تاریخی وان و مرکز استان وان قرار گرفته است. سفر با تور عید وان می تواند یک مسافرت ایده آل 3 الی 4 روزه برای شما باشد.

همچنین به علت قرارگیری این شهر در کنار دریاچه ‏وان، آب و هوای آن بسیار معتدل و دلپذیر است. شما مسافران عزیز برای مسافرت به وان از تهران می ‌بایستی از شهرهای قزوین، زنجان، تبریز عبور کنید و سپس با توجه به انتخاب یکی از ‏سه مرز خروجی زمینی بازرگان، رازی و سرو به سمت شهرهای ماکو، خوی و ارومیه ادامه مسیر بدهید.

ضمنا ‏فاصله شهر ارومیه تا وان حدود 290 کیلومتر و 4 ساعت است.‏ مسیر دیگر مسافرت به شهر وان ترکیه، استفاده از قطار تهران – وان در تور نوروز وان 1401 است که هر هفته یک بار بین این دو شهر در رفت و آمد ‏می باشد. توجه داشته باشید که قطار از طریق مرز رازی - کاپیکوی وارد کشور ترکیه می شود.

اما این را هم بدانید که مسافرت با قطار علی ‌رغم امکان استراحت در طول راه، ‏به علت زمان ‌بر بودن بازرسی های گوناگونش توسط گمرک ترکیه، وقت گیرتر از مسافرت جاده ای میباشد، از طرفی چون معمولا در تور وان قطار حوالی ظهر به ایستگاه قطار وان وارد می شود، شما عملا یک روز از سفرتان را از ‏دست می دهید. بنابراین تصمیم گیری با شماست که ترجیح می دهید چگونه سفر بهار امسالتان را شروع کنید.

تور وان نوروز

قیمت تور وان نوروز 1401


طبیعتا هرچه به ایام نوروز نزدیک ‌تر میشویم، شاهد افزایش نرخ‌ تورهای عید میشویم و در نتیجه قیمت تور وان می تواند به فاکتورهای مختلفی مربوط شود. پس پیشنهاد ما به شما این است که اگر واقعا قصد رفتن به این شهر توریستی را دارید، هرچه سریع ‌تر جهت رزرو و یا خرید اقدام نمایید.

در آژانس نامی گشت شما با توجه به بودجه خود، پکیج متناسب با شرایط مالیتان را انتخاب می کنید و خیالتان را از بابت رزرو بلیط قطار و هتل ‌های بسیار مناسب راحت باشد و همچنین شما با یک حساب سرانگشتی از مخارج سفر متوجه می شوید که تور وان عید 1401، سفری بسیار ارزان و حتی با هزینه ‌ای به مراتب پایین ‌تر از هزینه‌ های سفر به یکی از شهرهای گردشگری حتی کشور خودمان به حساب می آید. به علاوه شما قادر خواهید بود.

تا با خریدهای ارزان و به صرفه از وان، در هزینه‌ های خرید سالیانه خود نیز صرفه جویی کنید. در نهایت قیمت تور وان ویژه فروردین ماه 1401 با توجه به پکیجی که انتخاب می ‌کنید متفاوت و بسته به دو فاکتور قیمت بلیط (قطار-هواپیما) و قیمت هتل است. در آخر شما می توانید راحت تر از آنچه که فکرش را بکنید با توجه به هزینه مورد نظرتان از بین هتل های متنوع، تورهای خارجی و بلیط هواپیما (بلیط چارتر و سیستمی برای پروازهای داخلی و خارجی)، مورد نظرتان را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت از نامی گشت خریداری کنید.


قیمت تور وان نوروز 1400

آفر تور وان نوروز 1401


در سال های اخیر جمعیت بسیار زیادی متقاضی آفر تور وان یا همان تور لحظه آخری وان ویژه نوروز بودند. از مزایای تور وان لحظه آخری عید این است که از نظر فنی هیچ تفاوتی با تور مسافرتی وان ندارد و از طرفی هم هزینه پایین تری برای شما علاقه مندان دارد. با این توصیفات از معایب این تورها می توان به این موضوع اشاره کرد که ممکن است بعد از خرید آن زمان کافی برای سفر نداشته باشید و حتی چند ساعت بعد زمان پروازتان به وان باشد پس باید همیشه آماده سفر باشید.

بنابراین بهتر است که اگر قصد دارید تور دقیقه نودی وان بهار 1401 را خریداری کنید خیلی سریع اقدام نمایید، در غیر این صورت پرواز و هزینه ای که پرداخت کرده اید را از دست می دهید.

در ضمن نگران قیمت تور وان نباشید چرا که ما با ارائه تور لحظه آخری وان و تور ارزان قیمت با آفرهای عالی و استثنایی، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم کرده ایم تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید؛ تنها کافیست در بالای همین صفحه متنوع ترین آفرهای این مقصد را ملاحظه کرده و به زودی یکی را رزرو کنید.

در آخر از نیمه دوم بهمن ماه تورهای متفاوتی با قیمت های ارزان خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید.


آفر تور وان نوروز

بهترین زمان خرید تور وان نوروز 1401


همراه شدن با تور وان در فروردین ماه 1401 به شما بستگی دارد چرا که زمان سفر به سلیقه و شرایط شما برمیگردد. اگر متقاضی تورهای وان عید هستید، باید حدودا 2 تا 3 ماه قبل از سفر برای خرید تور برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.

خوشبختانه برای رفتن به این مقصد نیاز به اخذ ویزا ندارید پس راحت تر می توانید زمان سفرتان را انتخاب کنید. اگر متقاضی تورهای هوایی وان در نوروز هستید، بهتر است از اوایل بهمن ماه به فکر خرید تور خود باشید؛ البته که اگر برنامه سفری شما برای نیمه دوم تعطیلات است، شاید بتوانید در نیمه اول تعطیلات هم جهت خرید تور خود اقدام کنید.

پیشنهاد می کنیم که در صورتی که ترجیح می دهید در این ایام به وان ترکیه سفر کنید، بهتر است 1 تا 2 ماه قبل از سفر بلیط رفت و برگشت خود را تهیه نمایید و برای رزرو هتل نیز 1 ماه قبل از تاریخ سفر اقدام کنید.

در کل باید بگوییم که بیشتر مسافران این مقصد سه بازه زمانی را برای سفرشان انتخاب می کنند که به شرح زیر است.


  • 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین
  • هفته دوم فروردین ماه
  • 9 فروردین ماه به بعد

آب و هوای وان در نوروز 1401


فصل بهار در اصل ماه مارس تا می را شامل می شود. اگر در این فصل راهی این شهر جذاب هستید باید بدانید که وان بهاری سرد را تجربه می کند، به ویژه در ماه های اول؛ هر چه به ماه می نزدیک تر می شود دما مطلوب تر و دلچسب تر میشود.

در ضمن میانگین دما در این فصل از حدود 5.2 تا 21.2 درجه سانتیگراد متغیر می باشد. فصل بهار را می توان دومین فصل شلوغ گردشگری در وان نام برد که طیف گسترده ای از مسافران را در این منطقه خواهید دید و البته برای افرادی که ترجیح می دهند گشت و گذار و تفریح خود را در روزهای نه چندان شلوغ وان انجام دهند، این بازه زمانی وقت بسیار خوبی بشمار می رود.


بهترین هتل های وان برای اقامت در نوروز 1401


برای سفر به ترکیه و دیدن زیبایی های بی نظیر آن " شهر وان " را انتخاب کرده اید؟ خوب اگر سفر شما به شهر وان ترکیه یک سفر تفریحی بشمار میرود، آن دسته از هتل های وان را انتخاب کنید که در مرکز شهر قرار گرفته اند. با این کار شما براحتی در وقت خود و هزینه تاکسی نیز صرفه جویی کرده اید.

در ضمن باید توجه داشته باشید که قیمت هتل های وان با توجه به امکانات و محل قرارگیری شان کاملا متفاوت می باشد و اینکه هتل های 3 ستاره وان، هتل های 4 ستاره وان و هتل های 5 ستاره وان هر کدام اختلافات بسیاری از نظر امکانات و کیفیت خدمات با یکدیگر دارند؛ ضمنا شما برای برآورد هزینه هتل می توانید با همکاران ما در آژانس تماس بگیرید تا دقیق تر شما را راهنمایی کنند.

در آخر چون وان از شهرهای محبوب ایرانیان است از این رو انتخاب هتلی مناسب برای هموطنان ما حائز اهمیت است بدین جهت تصمیم گرفتیم هتل های محبوب و پرطرفدار مسافران این مقصد را برای شما نام ببریم.

  • هتل بویوک اورارتو (Buyuk Urartu Hotel)
  • هتل تامارا (Tamara Hotel)
  • هتل منوآ (Menua Hotel)
  • هتل رویال میلانو (Royal Milano Hotel)
  • هتل گرند وان (Grand Hotel Van)
  • هتل هالدی (Haldi Hotel)
  • هتل رویال برک (Royal Berk Hotel)
  • هتل رسمینا (Resmina Hotel)

منبع : تور وان نوروز 1401


[ بازدید : 142 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]