تور کیش از تبریز

دوشنبه 28 تير 1400
13:56
نامی گشت

تور کیش از تبریز سفر به یکی از جزیره های زیبا و دوست داشتنی نیلگون خلیج فارس که از زمان هخامنشیان تا به امروز یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش های کشورمان شناخته می شود.

جذابیت های این جزیره به قدری زیاد است که افراد زیادی را با واسطه تور کیش به سمت خود جذب کرده است. این تور فرصت استثنایی و ویژه ای است تا مردم خوب تبریز بتوانند چند روزی را در یکی از زیباترین جزایر ایران سپری کنند و کلی خاطرات شیرین به ثبت برسانند.

تعداد سفرهای گردشگران داخلی و خارجی در سال های اخیر به کیش باعث شده است که مروارید خلیج فارس حدود یک میلیون و 700 مسافر را به خود ببیند.

کیش از تبریز

ضمنا گردشگرانی که تور کیش از تبریز و دیگر شهرهای بزرگ و گردشگر پذیر را انتخاب میکنند به خوبی شاهد موفقیت های روزافزون کیش در حوزه گردشگری هستند، چرا که این جزیره توانسته در همه زمینه های رفاهی، خدماتی و تفریحی مسافرانش را راضی نگه دارد.

و همین موضوع اساسی باعث رشد چشمگیر صنعت توریسم در این جزیره کوچک شده است. تور هوایی کیش هر روزه مسافرانی از مناطق مختلف کشور مثل تبریز و... ، همچنین نقاط سرد و گرم کشور را وارد کیش می کند.

مهم است توریست هایی که برای بار اول تور کیش از تبریز را رزرو نموده اند، بدانند که در این مسیر تنها هواپیمایی ایران ایرتور پرواز می کند که بهترین نوع ایرلاین های کشور محسوب می شود.

در خصوص تورهای زمینی کیش باید بگوییم که در صورت استفاده از تور کیش از تبریز با قطار تنها می توانید در ابتدا به بندرعباس بروید و از آنجا از طریق دریا وارد جزیره زیبای کیش شوید. پیشنهاد نامی گشت این است که هر سه نوع سفر را تجربه کنید.

مسیر رفت را با قطار و کشتی بروید و سپس مسیر برگشت را هوایی تجربه کنید! بدین صورت با یک تیر سه نشان زده اید و تجربیات جالب و خاطره انگیزی را رقم زده اید و برای جاهای دیدنی کیش نیز می توانید از تخفیف خدمات گردشگری نامی گشت استفاده نمایید.

کیش از تبریز

تور کیش از تبریز هوایی

تور کیش به چند طریق برای شما علاقه مندان قابل رزرو می باشد. تور هوایی کیش، تور زمینی کیش با قطار و اتوبوس و حتی تور کیش با خودرو شخصی. خوب اینکه کدامیک از این گزینه ها برای شما مناسب است، دقیقا به عوامل مختلفی از جمله شهر محل سکونت، بودجه و زمان سفر شما بستگی دارد.

خوب شاید بهترین و راحت ترین راه سفر به کیش، تهیه تور کیش از تبریز هوایی است. با پرواز کیش در کمتر از 2 ساعت و 30 دقیقه، می ‌توانید خود را به کیش برسانید تور هوایی کیش علاوه بر صرفه ‌جویی در وقت، خستگی و دردسر کمتری هم برای شما خواهد داشت و نیز تنها عیب تور هوایی کیش، قیمت پرواز کیش از تبریز است که به نسبت تور زمینی کیش آن کمی گران تر است.

کیش از تبریز هوایی

طیف متنوعی از شرکت‌ های هواپیمایی داخلی از نقاط مختلف ایران به جزیره کیش پرواز دارند. در این بین پروازهای شرکت ‌های هواپیمایی ماهان، معراج، ایران‌ ایر تور و ایران ‌ایر به علت بهره ‌مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیماهای بهتر، مطمئنا گران‌ تر از سایر ایرلاین های داخلی هستند. پروازهای کاسپین، تابان، زاگرس هم هست و اینکه ممکن است قیمت پروازها نسبت به شرایط مختلف تغییرات بسیار زیادی داشته باشد.

تور کیش از تبریز با قطار

انتخاب قطار برای سفر از تبریز به کیش یعنی این که برای شما لذت بردن از مسیر سفر در کنار لذت تفریح در مقصد بسیار مهم است. نکته اول اینکه هیچ قطاری بصورت مستقیم شما را از تبریز به کیش نمی رساند؛ بنابراین باید در قدم اول از تبریز به تهران بروید و بعد از تهران به سمت بندرعباس حرکت کنید.

در ادامه اینکه بندرعباس نزدیک ترین ایستگاه مسافری به کیش بوده و بعد از رسیدن به بندرعباس هم باید از مسیر زمینی خودتان را به بندر چارک یا بندر آفتاب برسانید. در این دو بندر هم کلی کشتی های مسافربری منتظر هستند تا به شما طعم یک سفر دریایی تقریبا یک ساعته یا بیشتر را تجربه کنید.

کیش از تبریز با قطار

البته در اینجا هم باید اشاره کنیم که بیشتر مسافران ترجیح می دهند از چارک به کیش بروند چون هم تعداد شناورهای مسافری بیشتر هست و هم فاصله چارک تا بندر نسبت به بندر تا بندر آفتاب، قدری کمتر میباشد و نکته بعدی آن که برای سفر طولانی ریلی از تبریز به بندرعباس، اصلا بهتر است که شما چند ساعتی را در میانه راه توقف داشته باشید.

راستی سفر با قطار از تهران به بندرعباس، تجربه یک دنیای متفاوت را به شما هدیه می دهد و رفتن به این مسیر یعنی طی کردن طول ایران برای رسیدن به سواحل خیلج فارس همیشه زیبا؛ این مسیر از دل کویرهای ایران می گذرد و افق های دوردست، آسمان پرستاره و آرامش کویر را به شما ارائه میکند.

قیمت تور کیش از تبریز چقدر است؟

هزینه تور کیش از تبریز به 2 پارامتر هتل محل اقامت و پرواز رفت و برگشت بستگی دارد و اینکه از تبریز به سمت کیش فقط ایرلاین ایران ایرتور پرواز دارد و قیمت آن در بازه ‌های مختلف زمانی کاملا متغیر است. ایران ایرتور فقط در روزهای یکشنبه، سه‌ شنبه، چهارشنبه و جمعه از تبریز به سمت کیش پرواز مستقیم دارد.

در مورد هتل محل اقامت هم باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر بیشتر از 5 نفر هستید که به کیش سفر می ‌کنید، پیشنهاد نامی گشت این است که در سوئیت اقامت داشته باشید.

چرا که اقامت در سوئیت برای شما به صرفه ‌تر تمام خواهد شد. اما اگر هتل را انتخاب کردید، بدانید که هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک‌ تر باشد، هزینه اقامت شما بیشتر خواهد بود و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه اقامت شما کمتر می ‌شود.

قیمت کیش از تبریز

نکته بعدی اینکه ساعات پروازی در هزینه تور کیش از تبریز تا حد زیادی تاثیرگزار است و اولین پرواز از تبریز به سمت کیش، ساعت 11:00 صبح و آخرین پرواز از کیش به سمت تبریز، در ساعت 20:00 می‌ باشد و اما از نظر هزینه بلیط هواپیما، بهترین ساعات پرواز ظهر به بعد از ظهر می ‌باشد.

در آخر برای این تور قیمت ثابتی وجود ندارد و نسبت به عواملی مانند کیفیت تور، طول برگزاری، نوع‌ و کیفیت غذاها، نوع کلاس پرواز، فصل‌ برگزاری تور، ایام تعطیلات و... قیمت این تورها را نمی توان بیان کنیم. برای اطلاع از قیمت تور کیش از تبریز می‌ توانید با مراجعه به سایت نامی گشت در قسمت تور کیش از تبریز از قیمت تورهای این مسیر مطلع شوید.

تور کیش از تبریز لحظه آخری و ارزان

تورهای لحظه آخری به معنا هستند که تا ساعاتی قبل از شروع سفر ظرفیت هتل محل اقامت و یا هواپیما تکمیل نشده باشد. در این حالت بهتر است این تور با هزینه پایین تری به فروش برسد تا اینکه تمام آن سوخت شود و متحمل ضرر و زیان مالی شود. البته نباید توقع داشته باشید که تورهای لحظه آخری به یکباره اختلاف قیمت چشمگیری داشته باشند.

بیشترین تورهای لحظه آخری کیش از تبریز در خرداد، دی و شهریور ماه، ماه مبارک رمضان و اوایل مهرماه در دسترس شما عزیزان می ‌باشد.

در نهایت در ایام شلوغی و پر ترافیک سال، همینطور در ایام تعطیلات عید و تابستان، مسافران جزیره کیش بیش از هر زمان دیگری هستند، بنابراین نباید توقع داشته باشید در این زمان ‌ها، پرواز یا هت ل‌ها جالی خالی داشته باشند و هم ارزان باشند.

اگر در ایام شلوغی به شما پیشنهاد تور ارزان و لحظه آخری از سمت آزانس های هواپیمایی داده شد، باید حتما از کیفیت هتل و شرایط سفر خود اطمینان کامل را حاصل کنید در غیر اینصورت امکان دارد که تعطیلات شما به کل خراب شود.

منبع : تور کیش از تبریز


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]