تور آنتالیا هتل میراکل ریزورت

پنجشنبه 17 تير 1400
15:20
نامی گشت

هتل میراکل ریزورت آنتالیا (Miracle Resort Hotel) یک هتل 5 ستاره زیبا در منطقه لارا آنتالیا در کشور ترکیه می باشد. ای هتل درست در کناره رودخانه قرار گرفته و از این لحاظ فضایی منحصر به‌ فرد را به شما میهمانان ارائه می دهد.

همانطور که از یک هتل پنج ستاره آنتالیا انتظار می ‌رود، امکانات شگفت انگیز و قابل توجهی می باشد که به شما عرضه کنند.

هتل میراکل ریزورت دارای یک استخر سرباز و استخر سرپوشیده است و اینکه این هتل از مرکز خرید استانبول بازار آنتالیا 0.9 و از مرکز خرید میرا آنتالیا 1.2 کیلومتر فاصله دارد.

ضمنا هتل میراکل ریزورت آنتالیا علاوه بر داشتن استخرهای سرپوشیده و سرباز، از یک ساحل اختصاصی بی نظیر نیز بهره مند است.

در اینجا، سایبان ‌ها و نیمکت ‌های متنوعی برای رفاه حال شما خواهد بود. به عبارتی ساحل اختصاصی هتل دارای امکانات کافی و رضایتمندی است. به این ترتیب، هر آن چه برای داشتن اقامتی شاد و به یاد ماندنی در طول سفر با تور آنتالیا خود نیاز دارید، در هتل میراکل ریزورت در اختیار خواهید داشت.

تور آنتالیا هتل میراکل

همچنین از دیگر امکانات مهم هتل باید به وجود یک حمام ترکی و همچنین سونا اشاره کرد و نیز دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمامی قسمت‌ های عمومی هتل فراهم شده است.

معماری داخل ساختمان واقعا شگفت انگیز و قتبل توجه بوده و دارای سقف های بلند شیشه ای می باشد که ابرهای آسمان از داخل ساختمان کاملا در دید شماست.

این هتل به صورت دو ساختمان منحنی است که با یک پل شیشه ای به هم وصل شده اند که در واقع این پل شیشه ای رستوران مکزیکی هتل می باشد. آسانسورهای داخل هتل شیشه ای بوده و از داخل آسانسور کل حیاط هتل و دریا کاملا مشخص می باشد و نیز جذابترین بخش این هتل، محوطه بیرونی هتل می باشد.

قیمت تور آنتالیا هتل میراکل ریزورت

قیمت تور آنتالیا هتل میراکل ریزورت موضوع اصلی این بخش از مطلب ماست که در ادامه به آن بیشتر می پردازیم؛ اما قبل از آن باید بدانید که نرخ تور آنتالیا با توجه به هتلی که انتخاب می کنید و همچنین نوع ایرلاین انتخابی شما کاملا متفاوت محاسبه می شود.

در کل قیمت تور آنتالیا ترکیه براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (ترکیش ایرلاین، سان اکسپرس و امارات) به مقصد شهر آنتالیا و قیمت هتل رزرو شده در آن متفاوت و متغییر می باشد .

شما علاوه بر این 2 فاکتور که تاثیر بسزایی در قیمت تور مسافرتی شما دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به این مقصد سفر می کنید، می تواند قیمت ها را دستخوش تغییرات چشمگیری نماید.

قیمت تور آنتالیا هتل آدلیا الیت لارا

همچنین توجه داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور آنتالیا هتل میراکل ریزورت نمی تواند دلیل بر بهتر بودن تور مورد نظرتان باشد، چرا که بعضی آژانس ها با ارائه تور ارزان و بی کیفیت تنها باعث به هدر رفت سرمایه و زمان شما مسافران عزیز میشوند، بنابراین هوشمندانه فکر کرده و در نتیجه عمل نمایید.

اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به اینکه سفر به این شهر بصورت هفتگی است پس ارزش این را دارد که به فکر قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره مخصوصا در مناطق لارا، کمر و بلک مثل همین هتل میراکل ریزورت باشید.

چرا که مسافرانی که میخواهند به مقصد جذاب بروند به دنبال بهترین و لوکس ترین خدمات هتل ها هستند و عملا میتوان گفت تور خیلی ارزان آنتالیا با هتل های 3 ستاره از جذابیت سفرتان به شدت کم خواهد کرد و در این صورت بنا به شرایط مالی خود شاید مقصد دیگری را انتخاب کنید، براییتان بهتر باشد.

قیمت اتاق های هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل میراکل ریزورت لارا آنتالیا در مجموع دارای 694 اتاق است که دسترسی به طبقات به وسیله 6 آسانسور صورت می ‌گیرد. اتاق ها کاملا شیک، تمیز و دارای مینی بار هستند که روزانه برای شما شارژ می شوند.

اتاق ها هر روز تمیز شده و حوله ها را تعویض می کنند و اینکه تمامی اتاق‌ ها دارای تهویه مطبوع، بالکن، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، صندوق امانات (رایگان)، حمام اختصاصی با وان، سشوار و سرویس رایگان حمام هستند.

بسیاری از اتاق‌ها یعنی 70 درصد اتاق‌ ها دارای ویویی رو به دریا می ‌باشند. همچنین اتاق‌ ها به شرح زیر تقسیم بندی شده ‌اند: اتاق های استاندارد/ اتاق های خانوادگی / اتاق های ویژه معلولین / اتاق های جونیور سوئیت که شما بنا به سلیقه و بودجه خود انتخاب های متنوعی را خواهید داشت.

قیمت اتاق های تور آنتالیا هتل میراکل

در ادامه در خصوص قیمت تور آنتالیا هتل میراکل ریزورت آنتالیا باید بگوییم که شروع قیمت اتاق ها از شبی 26,390,000 ریال شروع می شود و اینکه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت انواع اتاق های این مجموعه اقامتی عالی اطلاعات کامل داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را در نظر بگیرید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی و دیگر موارد در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم.

اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق هتل های آنتالیا مطلع شوید. در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل میراکل ریزورت لارا آنتالیا با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

امکانات و خدمات هتل میراکل ریزورت آنتالیا

نمامی اتاق ‌های هتل میراکل ریزورت آنتالیا دارای فرش ‌هایی جذاب و زینتی هستند و در هر کدام یک سیستم تهویه مطبوع جداگانه، تلویزیونی با دسترسی به کانال ‌های ماهواره ‌ای و یک بالکن مجزا و... وجود دارد. داخل حمام‌ ها وسایل آرایشی و بهداشتی مناسب و کافی همچنین سشوار پیدا خواهید کرد. از بیشتر اتاق‌ ها، شما میهمانان چشم ‌اندازی رو به دریا را دارید.

پیشنهاد می کنیم که اگر ترجیح به اقامت در چنین اتاق‌ هایی را دارید، بهتر است قبل از رزرو اتاق موضوع را با آژانس نامی گشت در میان بگذارید تا در صورت امکان اتاقی دارای چشم ‌انداز به دریا برایتان در هتل میراکل ریزورت آنتالیا رزرو نمایند.

در رستوران اصلی هتل میراکل ریزورت آنتالیا، صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف سرویس در اختیار میهمانان قرار میگیرد و نیز در 3 رستوران دیگر این امکان را دارید که انواع غذاهای ترکیه‌ ای، مکزیکی و انواع غذاهای دریایی و... را نوش جان کنید.

در مجموع 4 بار در هتل وجود داشته و انواع نوشیدنی‌ های گرم و سرد را به میهمانان ارائه می ‌کنند و شما عزیزان علاوه بر خوردن و نوشیدن، برای دیگر انواع تفریحات نیز نیازی به خروج از محل اقامت خود نخواهید داشت.

امکانات خدمات تور آنتالیا هتل میراکل

توجه داشته باشید که هتل میراکل ریزورت دارای 4 زمین تنیس، 2 زمین فوتبال و حتی 1 زمین بسکتبال است. همچنین مرکز تناسب اندام آن، مجهز به بهترین وسایل برای ورزش بدنسازی می باشد.

اتاق ‌های ماساژ و اتاق‌ های بازی نیز برای رفاه حال شما در محل در نظر گرفته شده‌ است. افراد دارای سن و سال کمتر می‌ تواند در زمین بازی و دو استخر مخصوص کودکان و نوجوانان به گذران وقت بگذرانند و نیز این استخرهای مخصوص کودکان در هتل میراکل ریزورت آنتالیا مجهز به چند سرسره آبی هیجان انگیز هستند.

استخر هتل مراکل آنتالیا

اگرچه این هتل امکانات کافی در اختیارتان قرار می ‌دهد، اما بعید نیست هوس گردش در دیگر قسمت ‌های شهر نیز به سرتان بزند و قصد خرید و گشت و گذار از شهر آنتالیا را داشته باشید.

در این شرایط می ‌توانید با طی مسافتی حدودا 14 کیلومتری به سرزمین افسانه‌ ها در آنتالیا به عنوان یکی از خاص‌ ترین مکان‌های تفریحی دنیا بروید و نیز فاصله تا دروازه هادریان و مناره شکسته نیز همین میزان می باشد.

در صورت تمایل به تماشای برج ساعت یا گذران وقت در تفرجگاه ساحلی شهر قدیم نیز باید حدودا 14 کیلومتر طی کنید. موزه آنتالیا و آکواریوم آنتالیا در فاصله 16 کیلومتری از محل اقامت شما قرار گرفته است و نیز اگرچه هتل میراکل ریزورت دارای ساحلی اختصاصی است، اما با طی مسافتی 5 کیلومتری می ‌توانید خود را به ساحل لارا هم برسانید و کلی تجربه جدید را کشف کنید.

تعدادی مرکز خرید بزرگ نیز در فاصله حدودا 8 کیلومتری از شما قرار دارند.

  • رستوران ‌های هتل میراکل ریزورت آنتالیا
  • این هتل در مجموع دارای 5 رستوران به شرح زیر است:
  • رستوران اصلی TURKUAZ که به صورت بوفه می‌باشد و صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند. برای کسانی که از رستوران جامانده‌اند نیز صبحانه سرو می‌شود.
  • رستوران آلاکارته MEXICAN که در آن غذای مکزیکی سرو می‌شود.
  • رستوران آلاکارته MIRACOLO که در آن غذای ایتالیایی سرو می‌شود.
  • رستوران آلاکارته ANATOLIA که در آن غذای سنتی ترکیه سرو می‌شود.
  • رستوران آلاکارته LAGOS که در آن غذای دریایی سرو می‌شود.

توجه داشته باشید که استفاده از رستوران‌های آلاکارته با رزرو قبلی امکان پذیر است و در آخر کافه ‌های هتل نیز شامل: کافه لابی/ کافه BRIDGE / کافه ساحلی / کافه کنار استخر / کافه B&Q می باشد.

امکانات و خدمات  رفاهی هتل میراکل

آفر تور آنتالیا هتل میراکل ریزورت

تور ارزان آنتالیا یا آفر ویژه تور آنتالیا میراکل ریزورت لارا آنتالیا گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران و علاقه مندان ارائه می شوند؟ خوب مهمه بدانید که آفرهای تور تخصصی آنتالیا در اصطلاح به تورهایی اطلاق میشود که شامل تخفیف های ویژه و شگفت انگیزی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف آنتالیا شوند .

در ضمن زمان هم تاثیر بسزایی در برگزاری این تورهای آف خورده یا دقیقه 90 آنتالیا دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری این تورهای تخفیف خورده باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر توضیح دهیم به این صورته که تور آنتالیا هتل میراکل لارا درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر آنتالیا یعنی در فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما مسافران پیشنهاد می شوند؛ بنابراین در این بازه زمانی ها به دنبال این تورهای هیجان انگیز بگردید.

آفر تور آنتالیا هتل میراکل

تور آنتالیا هتل میراکل ریزورت لارا از تهران و شهرستان ها

توجه داشته باشید که مبدا اکثر تورهای آنتالیا از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر می باشد.

خوشبختانه در خصوص تور آنتالیا هتل میراکل ریزورت لارا از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما در تمامی فصول کاملا امکان پذیر خواهد بود پس نگران این موضوعات نباشید؛ تنها کافیست با مشاوران با تجربه مجموعه مسافرتی نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید تا شما را در خصوص خرید تور مورد نظرتان کاملا راهنمایی کنند.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به آنتالیا علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد آنتالیا و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن آنتالیا به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور آنتالیا هتل میراکل ریزورت


[ بازدید : 216 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]