تور استانبول هتل 4 ستاره

سه شنبه 15 تير 1400
15:16
نامی گشت

شهر زيباي استانبول از زيباترين و ارزان ترين مقاصد گردشگري خارجي نزديک به کشورمان است که در تمام طول سال گردشگران زيادي به شوق ديدن جاذبه هاي تاريخي، قصرهاي باشکوه عثماني، مساجد متفاوت و تنگه بسفر راهي سفر به اين شهر جذاب و دوست داشتني مي شوند. در شهر استانبول، هتل ها و آپارتمان هاي متنوعي براي اقامت شما گردشگران در طيف هاي گسترده اي در نظرگرفته شده است. از هتل هاي ارزان قيمت گرفته تا هتل هاي 5 ستاره و لاکچري که امکانات بسيار شگفت انگيزي دارند.

برخي از شما عزيزان اقامت در هتل هاي 4 ستاره را انتخاب مي کنيد؛ چرا که اين هتل ها به نسبت هتل هاي 3 ستاره امکانات بهتري دارند و قيمت آن ها نسبت به هتل هاي 5 ستاره معقول تر مي باشد.

با اين توصيفات در ادامه قصد داريم بيشتر به اين هتل هاي 4 ستاره تاپ استانبول بپردازيم؛ همراه ما باشيد.

تور استانبول هتل 4 ستاره

قیمت تور استانبول هتل 4 ستاره

قیمت هتل های 4 ستاره استانبول نسبت به دیگر مقاصد آسیایی آن قدر مناسب می باشد که برای خیلی از گردشگران تور استانبول شاید کمی تعجب آور باشد! شهر تاریخی و جذاب استانبول به قدری هتل های مختلف و متفاوت 4 ستاره در خود جای داده است که بتوانید از هر کدام از آن ها یک لیست کامل و مجزا تهیه کنیم.

لازم به ذکر است که در این هتل ها اتاق های مختلف با ظرفیت ها و امکانات متفاوتی وجود دارد که مسافران با توجه به نیازها و خواسته ها و مهمتر بودجه تعیین شده خود می توانند یکی از آن ها را برای اقامت انتخاب و رزرو نمایند.

همچنین در خصوص قیمت اتاق های هتل های 4 ستاره تاپ و لوکس استانبول باید بگوییم که شروع قیمت اتاق ها از شبی 140 دلار شروع می شود.

قیمت تور استانبول هتل 4 ستاره

پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو هتل های چهار ستاره این شهر از قیمت انواع اتاق های مجموعه اقامتی های متنوع و عالی اطلاعات کامل داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های این رده هتل ها کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گست از نرخ دقیق هتل های چهار ستاره تاپ استانبول مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل ها بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق ها در مجموعه های اقامتی این مقصد با توجه به نوع هتل و اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

اتاق های هتل های 4 ستاره استانبول

امکانات و خدمات هتل های 4 ستاره استانبول چیست؟

امکانات یک هتل به ترتیب از هتل ‌های یک ستاره تا پنج ستاره به مرور افزایش خواهد داشت و هر هتلی که یک ستاره بیشتر داشته باشد باید امکانات هتل قبلی را داشته باشد و در عین حال از امکانات بیشتر و بهتری علاوه بر آنها هم پشتیبانی کند و به میهمانان خود ارائه کند.

خوب هتل های 4 ستاره استانبول بطور معمول نسبت به هتل های 3 ستاره از کیفیت بالاتری برخودارند و نسبت به هتل های 5 ستاره استانبول، قیمت پایین ‌تریو مناسب تری را دارند.

شما مسافرانی که این روزها به دلیل افزایش قیمت دلار دیگر نمیتوانند هتل های 5 ستاره برای خود رزرو کنند با کمی دقت در انتخاب هتل 4 ستاره این امکان را دارند که هتلی را پیدا کنند که در کیفیت و امکانات هیچ چیزی از یک هتل پنج ستاره این شهر کم نداشته باشد و در عین حال ارزان ‌تر هم باشد.

یک هتل چهار ستاره باید امکانات زیر را هم داشته باشد:

  • پذیرش 18 ساعته به همراه پاسخگویی 24 ساعته از طریق تلفن
  • خدمت ‌دهی 24 ساعته به اتاق ‌ها
  • امکان انتخاب مکان صرف صبحانه توسط میهمانان در اتاق یا رستوران
  • تجهیز سرویس بهداشتی به تمام لوازم بهداشتی و آرایشی مردانه و زنانه
  • دسترسی به اینترنت در تمام اتاق ‌ها و مکان‌ های هتل
  • وجود استخر و سونا و سالن ‌های ورزشی

امکانات و خدمات هتل های  4 ستاره استانبول

هتل های 4 ستاره استانبول

  • هتل گرند هیلاریوم | Grand Hilarium

مسافرانی که دوست دارند در نزدیکی آثار تاریخی استانبول هتل محل اقامتشان را رزرو نمایند و این موضوع در انتخاب هتل مد نظرشان بسیار حائز اهمیت است، می توانند هتل گرند هیلاریوم استانبول را انتخاب کنند، چرا که این هتل در منطقه تاریخی ینی کاپی قرار گرفته است.

همچنین هتل گرند هیلاریوم در سال 2003 میلادی ساخته شده و 74 اتاق دارد. ضمنا هتل گرند هیلاریوم از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی موقعیت عالی داشته و فاصله اش تا ایستگاه قطار ینی کاپی و تا ایستگاه متروی مارمارای ینی کاپی تنها 200 متر است.

همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 11.5 و تا فرودگاه صبیحا 32 کیلومتر بوده و برای رفتن به جاذبه های دیدنی فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه 1.4 کیلومتر، تا بازار ادویه 1.8 کیلومتر، تا ایاصوفیه 2.2 کیلومتر، تا برج گالاتا 2.8 و تا میدان تکسیم 5 کیلومتر می باشد.

هتل گرند هیلاریوم

  • هتل وایت هوس استانبول | White House Hotel Istanbul

هتل وایت هوس استانبول، گرچه یک هتل 4 ستاره است اما عنوان مجلل ترین هتل استانبول را به خود نسبت داده است. این هتل در قلب بخش تاریخی شهر استانبول قرار گرفته و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به جاذبه های مهم شهر همچون: مساجد باشکوه ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی، کاخ توپکاپی، موزه باستان شناسی، باسیلیکا سیسترن، بازار بزرگ، بازار ادویه و ... دسترسی داشته باشید.

در ضمن هتل وایت هوس استانبول نقطه شروع مناسبی برای گردش در جاذبه های گردشگری این شهر به حساب می آید. از دیگر عناوین و افتخارات این هتل مجلل و محبوب می توان به: برترین هتل خانوادگی استانبول، ششمین هتل رمانتیک برتر استانبول و عنوان هجدهمین هتل تجاری برتر استانبول اشاره نمود.

امکانات این هتل شامل: وایفای پرسرعت رایگان، خدمات اتاق، سالن بدن سازی، رستوران، صبحانه رایگان، سرویس فرودگاه و... می باشد.

  • هتل لونی استانبول | Levni Hotel & Spa

هتل لونی در میانه شهر استانبول قرار دارد و دسترسی فوق العاده عالی به مهمترین و اصلی ترین نقاط گردشگری استانبول همچون کاخ توپکاپی و مسجد آبی دارد. تمام اتاق های هتل به گونه ای مدرن و زیبا دیزاین شده اند و تمام امکانات مجلل و لوکس در اتاق ها برای شما فراهم شده است.

بخش اسپا هتل شامل استخری سرپوشیده، سونا، حمام ترکی و سالن بدن سازی میباشد و نیز هتل لونی در کل 75 اتاق دارد که در این میان 5 اتاق فوق مجلل با جکوزی اختصاصی و ویوی چشمنواز به بسفر وجود دارد. نام هتل لونی را می توان در میان 10 هتل لوکس برتر، 10 هتل اسپا برتر و 20 هتل برتر خانوادگی و رومانتیک دید. نام برد.

امکانات این هتل شامل: استخر، وای فای پرسرعت رایگان، خدمات اتاق، رستوران، سالن بدن سازی، صبحانه رایگان، ماساژ و ... می باشد.

هتل لونی استانبول

  • هتل نیلز استانبول | Hotel Niles Istanbul

هتل نیلز، هتلی کوچک و خانوادگی در استانبول است که در منطقه قدیمی بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است و کافیست 3 دقیقه پیاده روی کنید تا خود در ورودی بازار بزرگ ببینید و با 12 دقیقه پیاده روی به مسجد آبی خواهید می رسید و جالب است بدانید که هتل نیلز استانبول در میان 20 هتل برتر رومانتیک، خانوادگی و لوکس این شهر قرار دارد.

امکانات این هتل شامل: وایفای پرسرعت رایگان، صبحانه رایگان، خدمات اتاق، سالن بدن سازی، سرویس فرودگاه و... می باشد.

  • هتل امیرا استانبول | Hotel Amira Istanbul

هتل امیرا استانبول نیز در قلب شهر باستانی استانبول جای گرفته است و گرچه هزینه های چندان بالایی ندارد، اما یکی از بهترین ختل های 4 ستاره استانبول نامبرده می شود. درست در نزدیکی این هتل، مسجد باشکوه ایاصوفیه، مسجد آبی، باسیلیکا سیسترن، قصر امپراتوری توپکاپی و بازار بزرگ استانبول قرار گرفته اند.

در هتل بزرگ و جذاب امیرا، طراحی سنتی و قدیمی ساختمان های استانبول را در فضایی شگفت انگیز و پر از آرامشی خواهید دید. از عناوین و افتخارات هتل می توان به : پنجمین هتل آبگرم برتر استانبول و هفتمین هتل لوکس استانبول اشاره نمود.

امکانات این هتل شامل: وای فای پرسرعت رایگان، خدمات اتاق، سالن بدن سازی، رستوران، صبحانه رایگان و ماساژ و آبگرم و... است.

هتل امیرا استانبول

  • هتل سافیره | Hotel Sapphire

هتل سافیره، هتلی کلاسیک و به سبک عثمانی ساخته شده است که در محله سلطان احمد و 500 متری کاخ توپکاپی قرار گرفته است.

در این هتل 4 ستاره مناسب، مبلمانی چوبی و قدیمی در کنار امکانات مجهز امروزی دارد و جالب است بدانید که این هتل در میان 100 هتل برتر لوکس، خانوادگی و رومانتیک قرار گرفته و محبوبیت بالایی در بین مسافران دارد.

از امکانات این هتل می توان به وای فای پرسرعت رایگان، استخر و سونا، رستوران، خدمات اتاق و.. اشاره نمود.

منبع : تور استانبول هتل 4 ستاره


[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]