تور مشهد

سه شنبه 14 بهمن 1399
17:11
نامی گشت
تور مشهد

سفر با تور مشهد یکی از انتخاب های اول هر گردشگری برای سفرهای داخلی بشمار می رود و اهمیت شهر مشهد به دلیل جاذبه های زیارتی و تفریحی در این کلان شهر میباشد. برای سفر به این مقصد می توانید از 2 روش زمینی و هوایی استفاده کنید که بسته به شرایط و علایق هر یک از مسافران انتخاب می شود و برخی از مسافران هم هستند که به دلیل مشغله های زیاد کاری یا هر موضوع دیگری این مسیر را با رزرو تور مشهد ترجیح می دهند در زمان خود صرفه جویی کرده و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنند.

شما مسافران عزیز اگر قصد سفر به این شهر را دارید و می خواهید این پکیج مسافرتی را رزرو نمایید، وبسایت نامی گشت خدمات ویژه ای را در زمینه رزرو این تورها برای شما عزیزان ارائه می کند و همچنین شما این امکان را دارید که بهترین قیمت تور این مقصد، متنوع ترین هتل های مشهد، رزرو بلیط چارتری مشهد و همچنین تور لحظه آخری مشهد را با عضویت در کانال تلگرام و روش های دیگر مشاهده و رزرو نمایید و نیز از خدمات تور مشهد می توان به بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل های مشهد همراه با صبحانه و ناهار و شام و گشت و گذار شهری و ... اشاره نمود.

نقشه گردشگری مشهد

نقشه گردشگری مشهد

نقشه مترو مشهد

نقشه مترو مشهد

قیمت تور مشهد

قیمت تور مشهد به عوامل گوناگونی بستگی دارد. این موضوع را قطعا بیشتر مسافرانی که بارها به مشهد سفر کرده اند می دانند که قیمت تورهای مسافرتی در فصل های مختلف سال کلی با هم تفاوت دارد که در بخش بالایی کاملا این موضوع را توضیح دادیم. برای مثال در فصل بهار قیمت تورها با توجه به سفرهای نوروزی نسبتا بالاتر می رود، اما منظور از نسبتا یعنی اینکه نسبت به ایام عید و ایام پیک سفرهای قبل از سال است، یا فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و... قیمت ها افزایش دارد. اگر قیمت تور مشهد در این بازه زمانی برای شما مقرون به صرفه نیست می توانید زمان های دیگر را برای سفر انتخاب کنید. موضوع بعدی در خصوص قیمت مناسب تور " انتخاب ایرلاین " مناسب برای سفر شماست که در حال حاضر آژانس نامی گشت بعنوان مجری تور مشهد با پروازهای قشم ایر، آتا، ماهان، تابان، ایران ایر و ... همکاری می کند که شرکت های گفته شده نسبت به خدماتی که ارائه میکنند قیمت های متفاوتی دارند که شما با توجه به این اطلاعات میتوانید پکیج تور خود را تغییر دهید. همچنین انتخاب تور مشهد با غذا (ناهار و شام) و هتل محل اقامت شما در کنار تعداد روزهای اقامت و خدماتی که از آژانس درخواست میکنید همگی نرخ تور شما را دستخوش تغییراتی خواهد کرد. در آخر توجه داشته باشید که شما در تمام فصول می توانید در بالای همین صفحه به روزترین های تورهای مسافرتی این مقصد در تنوع بی نظیر با ایرلاین های مختلف، همینطور تعداد شب های متفاوت و هتل های متنوع و لوکس و ... را به راحتی مشاهده نمایید و اینکه لازم است بدانید که نرخ تمامی تورها به صورت روزانه بررسی و تغییر خواهند کرد.

قیمت تور مشهد

هزینه سفر به مشهد با هواپیما

مشهد از مهمترین شهرهای گردشگری ایران بشمار میرود که در بیشتر ایام سال به ویژه مناسبت های مذهبی مثل محرم یا ماه رمضان و یا تعطیلات نوروز و تابستان، پیدا کردن بلیط ارزان یا لحظه آخری مشهد هدف بیشتر گردشگران است. قیمت سفر با هواپیما و خرید بلیط آن تحت تاثیر نوع کلاس پرواز، تاریخ پرواز، نوع ایرلاین و فصل کاملا متغییر می باشد. اگر شما قبل از سفر میخواهید قیمت دقیق بلیط رفت و برگشت هواپیما مشهد را بدانید باید بگوییم که به دلیل نوسان قیمت بلیط و شرایط بازار قابل تعیین نیست. اما برای کسب اطلاعات از قیمت و هزینه سفر به مشهد، کافیست به صفحه اصلی نامی گشت مراجعه کنید و تنها با جستجوی مقصد و درج مشخصات در صفحه، لیست به روز قیمت ها در دسترس شما قرار میگیرد. در آخر باید بگوییم که نرخ بلیط مشهد با هواپیما از 534.000 هزار تومان تا 780.000 هزار تومان متغییر میباشد.

هزینه سفر به مشهد با قطار

سفر با قطار می‌ تواند یک تصمیم اقتصادی برای هر مسافری به حساب بیاید، چرا که شما با انتخاب قطار می ‌توانید هزینه ‌های سفرتان را به طور چشمگیری کاهش بدهید. اما دقت داشته باشید که قیمت تمام شده بلیط قطار کاملا بستگی به مسیر، شرکت ریلی و نوع قطار انتخابی شما دارد. جالبه بدونید که بعضی از شرکت‌ های ریلی امکان حمل خودرو را برای شما قرار دادند که در صورت انتخاب این گزینه، مبلغی به هزینه‌ های سفر شما اضافه خواهد شد. ضمنا هزینه های بلیط قطار نیز بنا به مبدا شما که در آن قرار دارید متغیر محاسبه میشود ولی به طور کلی اگر از تهران قصد حرکت داشته باشید قیمت بلیط های قطار از حدود 90 هزار تومان شروع و تا حدود 320 هزار تومان افزایش پیدا می کنند.

بهترین راه سفر به مشهد

تور مشهد با هواپیما

قطعا سفر با خطوط هوایی بهترین و راحت ترین گزینه برای تور مشهد هوایی بشمار می رود که ما ایرلاین ‌های ماهان، معراج و ایران ایر را به شما پیشنهاد می دهیم، هر سه این شرکت‌ های مسافرتی، پروازهای سیستمی دارند و قطعا گران‌ تر از پروازهای چارتری هستند. البته لازم به ذکر است که وقتی از این شرکت ‌ها بلیط هواپیما می ‌گیرید با هواپیمای بسیار حرفه ای و خوبی به مشهد سفر میکنید و طبیعتا خدمات بهتری هم دریافت خواهید کرد. به طور معمول پروازهای سیستمی با هواپیمای ایرباس انجام می ‌گردد ولی این موضوع می تواند مطلق هم نباشد و نگران نباشید چرا که شما در پروازهای چارتری مشهد هم امکان استفاده از خدمات خوب و هواپیمای مناسب را دارید. موضوع بعدی اینکه بسیاری از شما ممکن است به ساعت رفت و برگشت توجه نکنید ولی مهمه بدانید بهترین ساعت رفت به مشهد 9 تا 12 صبح و برای برگشت بین ساعت 14 تا 18 است؛ چرا که معمولا ساعت 12 باید اتاق خود را تحویل دهید. این موضوع انتخاب ساعت هم تاثیر زیادی در نرخ تور مشهد با هواپیما شما دارد.

تور مشهد با قطار

تور زمینی مشهد معروف است به تور مشهد با قطار یا اتوبوس که سفر به مشهد با قطار یکی از بهترین انتخاب هایی است که ایرانیان می توانند رزرو کنند. روزانه چندین قطار با درجات مختلف از مبدا تهران یا شهرهای دیگر به مشهد در حال حرکت هستند. گزینه بعدی در خصوص بهترین راه سفر به مشهد می تواند همین سفر با قطار باشد. طبق آخرین استعلام گرفته شده، بلیط قطار تهران به مشهد را می‌ توانید با 50 هزار تومان هم خریداری کنید که طبق خدمات و نوع شرکت ریلی می تواند این قیمت متغییر باشد. پیشنهاد می کنیم که برای سفر به مشهد با قطار، ساعات شبانه را انتخاب کنید و از قطار های فدک، نورالرضا و زندگی استفاده کنید چرا که خدمات و امکانات ویژه ای دارند. پبنابراین از حرکت از تهران به سمت مشهد، شما بین 10 تا 14 ساعت بعد به مشهد خواهید رسید، البته می ‌توانید از قطار سریع ‌السیر پردیس نیز استفاده کنید و 8 ساعت بعد در مشهد باشید.

پروازهای مشهد

درحال حاضر شرکت های هواپیمایی بسیار متنوعی در کشور وجود دارند و بعضی از آنها از قدیمی ترین های این صنعت میباشند و محبوبیت بالاتری دارند، اما می تواند لزوما بهترین هم نباشند. اما در بین تمام این ایرلاین های داخلی، مسافران از برخی رضایت بیشتری دارند و مسلما تمایل بیشتری به استفاده از آنها برای سفر دارند که شامل هواپیمایی هایی مثل ماهان، ایران ایر، معراج و... می باشد که قیمت بلیط پرواز مشهد در هر کدام از این ایرلاین ها متفاوت می باشد.

بهترین ساعت پرواز تور مشهد

بسیاری از شما گاها به ساعت رفت و برگشت و بهترین ساعت پرواز در تور مشهد توجه نکنید، ولی باید بدانید بهترین ساعت رفت به مشهد 9 تا 12 صبح و برای برگشت بین ساعت 14 تا 18 می باشد؛ چرا که معمولا ساعت 12 باید اتاقتان را تحویل بدهید و حتما یک ساعت قبل از پروازتان هم در فرودگاه مشهد حاضر باشید.

معرفی فرودگاه مشهد

فرودگاه بین المللی مشهد (Mashhad International Airport) و دومین فرودگاه پر رفت‌ و آمد ایران بعد از فرودگاه بین ‌المللی مهرآباد و حتی بالاتر از فرودگاه بین ‌المللی امام خمینی بشمار می رود و از نظر تعداد پروازهای ورودی و خروجی روزانه، جایگاه نخست را در کل کشور به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که بیش از 14 شرکت داخلی و 16 شرکت خارجی به فرودگاه بین ‌المللی مشهد پرواز دارند و مهمتر ظرفیت این فرودگاه سالانه حدود 8 میلیون مسافر داخلی و خارجی میرسد. این فرودگاه در زمینی به مساحت 540 هکتار در جنوب شرقی شهر مشهد میباشد و فاصله این فرودگاه تا حرم و تا ایستگاه راه‌ آهن مشهد در حدود 8 کیلومتر است.

فرودگاه مشهد

معرفی قطارهای مشهد

به شما پیشنهاد می‌ کنیم که در سفر زیارتی ‌که از تهران به مشهد می روید، این بار قطار را امتحان کنید و مهمتر اینکه اگر یک بار با قطارهای لوکس این مسیر مشهد را تجربه کنید، بی شک قطار همیشه گزینه‌ اول شما در سفرهای زیارتی و کاری و تفریحی بعدی خواهد بود. اگر سفرتان خانوادگی باشد می ‌توانید جدا در صرفه جویی در هزینه هایتان در کوپه‌ های دربست از دورهمی ‌تان کلی لذت ببرید. مزیت دیگر قطار این است که شما در تمام سفرهای زیارتی چمدان ‌های سنگین و پر از سوغاتی دغدغه شماست که قطار بر خلاف هواپیما هیچ محدودیتی برای میزان بار شما ندارد. اگر چه اغلب شرکت‌ های ریلی در مسیر پر تردد تهران مشهد قطار دارند، اما سعی داریم بهترین شرکت های ریلی این مسیر را به شما معرفی کنیم. 3 شرکت قطارهای لوکس این مسیر را می توان قطارهای 5 ستاره زندگی، فدک نام ببریم و گزینه های بعدی مثل غزال بنیاد VIP، قطار نورالرضا و غدیر و... قطارهایی هستند که با قیمت و کیفیت مناسب، به گزینه ‌هایی محبوب و عالی برای مسافرانی پیشنهاد می شود؛ از معروف ترین قطارهای این مسیر می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • قطار 5 ستاره‌ زندگی
  • قطار غزال بنیاد VIP
  • قطار نورالرضا
  • قطار غدیر
  • قطار 5 ستاره‌ فدک
  • قطار پردیس
  • قطار اتوبوسی ماهان

بهترین هتل مشهد

شهر مشهد در چند سال اخیر در زمینه‌ هتل ‌سازی به پیشرفت بسیار زیادی رسیده است تا جایی که لوکس‌ ترین هتل‌ های خاورمیانه با پیشرفته ‌ترین امکانات و خدمات، برای پذیرایی از زائران در این شهر میزبانی میکند. هتل ‌هایی اعم از درویشی که با استفاده از آخرین تجهیزات روز دنیا ساخته شده است در این رده هتل ها قرار میکیرد و محیطی سرشار از آرامش را برای استراحت در اختیار میهمانانش قرار می ‌دهد. در ادامه هتل های مشهد در طیف های متنوعی میباشند که بنا به اینکه شما تور مشهد با غذا یا امکانات دیگری را از آژانس طلب کرده اید می تواند قیمت تور را دستخوش تغییراتی کند. بنا به اینکه شما قصد دارید اقامت ارزان، متوسط و یا لوکسی را تجربه کنید ما متنوع ترین هتل ها را در هر رده قیمتی به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل های لوکس مشهد

  • هتل درویشی مشهد
  • هتل قصر طلایی مشهد
  • هتل مدینة الرضا مشهد
  • هتل پردیسان مشهد
  • هتل بین المللی قصر مشهد
  • هتل الماس 2 مشهد
  • هتل سی نور مشهد
  • هتل هما 2 مشهد

هتل های ارزان مشهد

  • هتل نگین پاسارگاد
  • هتل الماس نوین
  • هتل جواهر شرق
  • هتل خورشید تابان
  • هتل امیر
  • هتل ایران زمین مشهد

تور مشهد از چه شهرهای برگزار می شود؟

  • تور مشهد از تهران
  • تور مشهد از اصفهان
  • تور مشهد از شیراز
  • تور مشهد از اهواز
  • تور مشهد از تبریز
  • تور مشهد از کرج

نحوه رزرو تور مشهد

برای رزرو تور مشهد هوایی یا تور زیارتی مشهد، باید بعد از مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود نتایج را بر اساس کمترین قیمت مرتب کنید تا طیف گسترده ای از تورها را به شما نمایش دهد و توجه داشته باشید که قیمت تور مشهد هوایی به دو عامل هتل و پرواز بستگی دارد که اگر قصد سفر ارزان دارید احتمالا باید در هتل 2 یا 3 ستاره اقامت کنید. در ادامه برای رزرو تور مسافرتی مشهد با بهترین قیمت، درست بعد از جستجوی مقصد و تاریخ سفر خود در فهرست تورهای مشهد، هتل دلخواه خود را انتخاب کنید تا به مرحله بعد هدایت بشوید و در مرحله بعد می‌ توانید بین پیشنهادهای موجود، بلیط هواپیما مشهد رفت و برگشت خود را نیز انتخاب و رزرو خود را نهایی کنید. فقط دقت داشته باشید برای رزرو تور مورد نظر خود زودتر از موعد مقرر اقدام کنید چرا که متحمل هزینه های بالا نشوید. در آخر لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت سالهاست بعنوان مجری مستقیم چارتر تور مشهد فعالیت می کند و متنوع ترین و ارزان ترین تورهای این مقصد را به مشتریانش ارائه می کند و شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تورهای مشهد می توانید با کارشناس با تجربه ما تماس حاصل نمایید.

سفر به مشهد با رعایت پروتکل های بهداشتی

پس از همه ‌گیر شدن ویروس کرونا و درگیرشدن همه کشورهای دنیا با آن، در خانه ماندن بهترین راه مقابله با این ویروس شناخته شده است، اما حالا که چندین ماه از شیوع این ویروس می ‌گذرد، اگرچه هنوز هم در خطر ابتلا به آن قرار داریم؛ اما می ‌توانیم با رعایت پرتوکل های بهداشتی، از خانه‌ های خود خارج شده و حتی به مسافرت هم برویم. در ادامه قصد داریم به برخی از نکات بهداشتی در حین اشاره کنیم که چند مورد از مهمترین و اصلی ترین این نکات را در زیر نام می بریم.
1- شست و شوی مرتب دست ‌ها
2- ضدعفونی دست ها و وسایل شخصی
3- عدم حضور در اماکن شلوغ و پر جمعیت
4- عدم استفاده از وسایل عمومی و حضور در مناطق شلوغ و پر خطر پر خطر
5- همراه داشتن آب آشامیدنی تصفیه شده
6- همراه داشتن مواد غذایی خشک و سالم
7- ماسک زدن تمام همسفران
8- نزدیک نشدن به حیوانات خیابانی
با داشتن اطلاعات کافی از ویروس کرونا و آشنایی با روش‌ های پیشگیری از آن و همچنین رعایت مسائل بهداشتی بالا می ‌توانید بدون هیچ ترس و نگرانی سفر بی ‌نظیری را تجربه کنید.
منبع: تور مشهد

[ بازدید : 188 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تورهای خارجی و داخلی نامی گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]